ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Pătârlagele [BZ]
ÎNSCRIS: 09.06.10
STATUS: SENIOR

AVERTIZĂRI

[fb]
NOU TIMP CITIRE: 4 MIN

Avertizare AFA

TIPĂREȘTE

Salutare AFA, anul acesta am rezervat un sejur de 7 nopți cu avionul în Turcia la Alva Donna Kemer în data de 4 august prin tour-operatorul care mai nou anul acesta și-a înființat și companie aviatică pe nume Animawings. Am primit contractul prin care de specifica datele de sejur și detaliile zborului. Am achitat integral când am primit confirmarea hotelului pe data de 7 august, după care am primit vaucherele de cazare și biletele de avion. Orarul de zbor era 06.0 din Otopeni spre Antalya și retur seara la întoarcere la orele 20.00 cu o companie de chartere Tailorwind din Turcia. După câteva zile primim mail că au schimbat orarul de zbor adică plecare la 17.30 din Otopeni și retur la orele 20.00. Bun am zis, ne-am prezentat la aeroport, ne-am înbarcat și după un zbor liniștit am ajuns cu bine pe aeroportul din Antalya. De aici au inceput să apară surprizele, reprezentanții tour-operatorului din Turcia ne-au spus că nu ne mai duc la hotelurile la care aveam rezervare și eram destui turiști ci ne -au dus la cu totul alte hoteluri. Eu am fost cu un grup de 10 persoane Sherwood Exclusive Lara. La întrebarile noastre de ce ne-au dus aici au motivat că Alva Donna Kemer unde aveam rezervat nu era deschis total și că dura foarte mult să ne servească cu mâncare și băuturi așa că au venit cu o ofertă mai bună spunând că serviciile de aici sunt peste ale hotelului unde rezervasem. Cum era seară altă variantă nu aveam așa că am plecat și ne-am cazat. Am avut parte de un mic cadou oferindu-ne masa de seară înainte de cazare. Șocul cel mai mare a fost la restaurant, aș putea spune că era o cantină de 3 stele cu jumătare de sală închisă, așa că după masa de seară am sunat reprezentantul din Turcia spunând că nouă nu ne convine acest lucru, noi plătind alt hotel cu alte servicii. A spus că a doua zi o să vină cu altă ofertă cea ce a și făcut a trimis un microbuz pentru transfer la hotelul unde rezervasem adică Alva Donna Kemer. Ajunși aici am avut parte de alt șoc dar acesta foarte plăcut hotelul arăta foarte bine, plin de turiști și cred acest lucru doar datorită faptului că aveam rezervată cameră dublă și am primit apartament duplex. Toate bune și frumoase până aici doar că în ultima seară la orele 22 și 15 minute am primit un telefon prin care eram anunțați că dimineața de ora 4 și jumătate venea autocarul pentru transfer la aeroport în condițiile în care noi avceam bilete de avion pe o cursă cu plecare la orele 20.00 seara. Aceste zboruri au fost operate cu compania nou înființată anul acesta Animawings nu cu cea care era trecută prima dată pe vauchere. Vă dați seama ce nemulțumiri au iscat aceste schimbări. Am preluat din Beldibi o doamnă care era foarte revoltată cu care am discutat tot traseul de transfer spunând că este avocată și o să îi dea în judecată pentru toate aceste lucruri Mai mult am avut alături în avion care a spus că i s-a cerut in aeroport 600 de euro să îl ducă la un hotel mai bun, acesta a refuzat spunănd că sună la ambasadă și cere repatriere, după care a fost tras deoparte și a fost rugat să nu mai facă gălăgie. Același domn a mai spus că alt cineva a acceptat oferta turcului și a dat în plus 300 de euro. Ajunși pe aeroportul din Otopeni am sunat la Realitatea Tv pentru a veni și a transmite ce se întâmplă dar au considerat că nu este un subiect de televiziune din punctul lor de vedere. Am scris aceste rânduri pentru ca măcar cei care fac parte din comunitatea AFA să se informeze mult mai bine dacă pot, pentru că grupul meu cu care am fost plus multe alți turiști bănuiesc am fost clienți ani de zile, dar acum gata mulți au zic că nu mai merg cu ei. Dimineața am ieșit la o plimbare până pe pontonul hotelului Sherwood Exclusive Lara care pe afară arată îngrijit cu o grădină frumoasă și multe piscine. Dar după masa de seară am observat că aveau unele corpuri închise. Cât despre camere nu pot spune decât că erau curate dar cam mici.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de sebigeanina in 26.08.20 19:32:01
Validat / Publicat: 26.08.20 19:50:23
VIZUALIZĂRI: 6393
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 23 PMA (din 23 voturi)

ECOURI la acest articol

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX [26.08.20 19:44:02] »

Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI, DE LA LUME ADUNATE - COMUNITATE" (deja existentă pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CĂLĂTORIE]

-

Sper să găsești timp / disponibilitate pentru un review de la Alva Donna World Palace​​ Kiriș (Kemer)

sebigeanina [26.08.20 19:47:56] »

@webmasterX:  Bună seara cu siguranță urmează și un review despre hotelul unde am fost.

Dragoș_🇷🇴 [26.08.20 21:30:53] »

@sebigeanina:

am sunat la Realitatea Tv pentru a veni și a transmite ce se întâmplă

dar au considerat că nu este un subiect de televiziune din punctul lor

de vedere.

Data viitoare când sunați la un post tv, nu spuneți că vreți să vină doar pentru o țeapă oarecare - încercați „varianta Selly”. Se pare că mușcă din prima.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][0 voturi]
robert [28.08.20 13:08:22] »

@sebigeanina:  supărat sunt Doamne supărat!!! C e pot spune  sunt foarte neplăcute aceste mici ori mai mari inconveniente, dar eu cred că trebuia să vă așteptați la așa ceva, dat fiind vremurile pe care le trăim.

Te rog nu mă înjura, dar asta cred eu. ​

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
robert, sebigeanina
Alte articole din această RUBRICĂ:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0453069210052 sec
ecranul dvs: 1 x 1