ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 21.09.08
    STATUS: PREMIUM
    DATE SEJUR
    MAY-2015
    DURATA: 5 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    93.33%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 9 MIN

    Tune Paddington, Londra - un hotel foarte bun

    TIPĂREȘTE

    Vreti sa stati 6 zile in centrul Londrei, sa dormiti la un hotel bun la doi pasi de Buckingham, sa cutreierati la pas magazinele de pe Oxfort Street si sa vizitati o multime de obiective turistice fara sa cheltuiti salariul pe un an?! Luati un bilet de avion cu 3 luni inainte cu 90 euro si faceti din timp o rezervare la hotel Tune Paddington cu 110 euro/zi/cam dbl. Veti vizita cu placere si cu cheltuieli minime un oras care chiar trebuie vazut. Si daca luati aminte la amanuntele de mai jos, o sa evitati surprizele neplacute si o sa va simtiti minunat

    Asadar, daca gasiti bilete de avion cu 80 euro la Blue Air, nu va infigeti repede sa le luati, cum am facut noi, pentru ca gasiti oferte cu 90 euro la Tarom tot cu toate taxele incluse. Si daca cugetati ca nu e mare diferenta luati de cititi.

    Blue Air-ul aterizeaza pe Luton adica la 74 KM de Londra. Transferul la Londra costa 22 lire/pers cu autocarele National Expres si tot cam pe acolo se invart preturile si la Green Line. Sunt cele doua linii rapide cu care ajungeti in oras in cca o ora si jumatate. Daca cumparati biletele on line cu minim 3 zile inainte, costa 16 lire/pers.

    Dar diferenta intre zborul cu Tarom si cel cu low cost nu consta numai in acesti 44 euro. Mai este loc si pentru timp pierdut si neuroni coafati cret marunt-stil afro. Lutonul este deservit de angajati lenesi - (editat by wm). Daca ar avea angajatii din Otopeni o asemenea atitudine, ar zbura imediat. Fara avioane. Astfel, la sosire am pierdut cursa la autocar (si pe bilet scria ca este foarte posibil sa platim o diferenta de pret pt alta cursa) datorita faptului ca bagajele noastre erau descarcate alene, unul cate unul de cativa angajati buzati. Si uite-asa, alene, in oftaturile resemnate ale romanasilor cuminti si civilizati, acestea. au sosit pe banda transportoare dupa o ora si jumatate de la aterizare. Si mirarea este si mai mare, avand in vedere ca nu mai era nici o alta cursa sosita in aeroportul ala ceva mai mare decat o spalatorie de tiruri, iar avionul era parcat la 50 m de intrare… Si daca la momentul sosirii n-am generalizat prima impresie, ci pur si simplu am luat-o ca pe o disfunctionalitate intamplatoare, la plecare ne-am lamurit cu totii si am avut si confirmarea oficiala. Am fost imbarcati in avion la ora cuvenita, infipti bine in scaunele alea infernal de inghesuite si asa am stat o ora intreaga nemiscati pentru incarcarea unor colete in cala avionului de catre cativa angajati apartinand aceluiasi arhetip uman buzat si fara nici o grija. Pur si simplu radeau, se jucau si in timp ce unul se caznea sa incarce chestiile alea, alti 3,4 se distrau pe seama lui… Noi ne tot uitam prin hublouri la ei si cand a inceput lumea sa vocifereze, capitanul a prins a vorbi: “Va rugam sa ne scuzati pentru intarziere, dar cei de la sol nu sunt gata cu bagajele”. I-auzi! Pai cand am sosit noaptea tarziu in Otopeni, desi sosisera si alte curse iar cursa noastra low cost a parcat in fundul curtii (avioanele astea sarantoace au pureci), bagajele au ajuns odata cu noi la banda transportoare si intr-un sfert de ora eram afara.

    Asadar, Taromul te lasa pe Heathrow, de unde iei frumos metroul si astfel transferul este inclus in abonamentul pt transportul in comun (Oyster Card) pe care oricum il faci pentru o saptamana. Platesti doar diferenta pt zona 3 si 4 la o singura calatorie.

    Tarom mai inseamna si bagaj la cala inclus in pret. Noi am platit la Blue Air inca 36 euro pentru un bagaj la cala, iar pe cele de mana te obligau sa le verifici in suporturile lor standard (45/55/15). Sa vedeti ce le mai rupeau saracii oameni rotile la trolere pentru cativa centimetri. Low cost poate pentru firma, nu pentru pasageri, pe pasageri ii costa ca i-au ales.

    In timp ce Tarom ofera o gustare si o cafea sau un suc, Blue Air vinde eugenia Dobrogea cu-2.5 lire, Cappy mic cu 4 lire si o cafea din pliculete instant cu 4.5 lire… De fapt, baietii fac bani la greu cu preturi de lux si numai in mintea noastra aceasta cursa este ieftina. Low cost este in schimb profesionalismul insotitoarelor de bord. La intoarcere, au reusit sa indigneze calatorii nelasand oamenii sa foloseasca toaleta din fata. Cand insa au trimis-o si pe o bunicuta, -care abia se misca- sa strabata tot coridorul inapoi la toaletele din spate, cativa pasageri din fata le-au apostrofat. Dar au tras perdeaua si si-au vazut mai departe de despuricat. Caci nu erau coborate din copaci, darmite instruite. Stewardezele erau pe vremuri fete cu clasa, un adevarat standard de rafinament si eleganta. Se pare ca ori scoala de stewardeze s-a ratacit in tranzitie, ori Blue Airul recruteaza personal cu scoala de ospatari.

    In concluzie: 44 lire- transfer, 36 euro- un bagaj cala, 10 lire- 2 cafele si multe ore intregi pierdute cu drumul si asteptarea, aceasta este diferenta.

    Tune Padington Hotel este un hotel nu foarte mare, are 4 etaje, este renovat recent si foarte curat. Camera are dimensiuni acceptabile iar holul, desi cam ingust, de 1,2 m este lung de vreo 4 m, deci nu dormi cu fundu’-n usa cum am citit despre multe hoteluri londoneze centrale la acelasi pret, unde deschizi usa si trebuie sa te arunci in pat ca sa poti s-o inchizi dupa tine. Baia este mica dar foarte bine gandita, si frumos aranjata. Enervant este dusul caci este incastrat in perete sus si de cate ori faci baie, te uzi fleasca si la par. Casti nu au, dar au feon.

    Pentru hainute sunt prevazute 2 cuiere pe hol, si nu exista dulap, ci numai seif. Mobilierul este nou, televizorul la fel, patul foarte confortabil, lenjeria impecabila, si ceea ce este cel mai important, miroase frumos, a curat si a proaspat. Un mare minus –lipsa frigider.

    Trebuie sa mentionez ca agentia care mi-a facut rezervarea, a solicitat in mod expres, prin e-mail, camera cu fereastra. Presupun asadar ca au si camere fara fereastra. Deci la rezervare, specificati in mod expres: camera cu fereastra si cereti confirmare scrisa, cu care sa descindeti la receptie. Acolo o sa intalniti angajati foarte tineri care te privesc cu fata lui Mr Bean cand le spui ca vrei camera cu fereastra. De ce? Nu stiu. Dar, dupa ce s-au uitat unu la altul si apoi la scrisoare si apoi la noi si apoi iar unu la altul si iar la scrisoare, ne-au dat asa cum am cerut. Mi-au lasat impresia ca daca nu este specificata fereastra din start este posibil sa va enervati. Si mai bine evitati si astfel va fi totul ok.

    Si ca sa nu aveti si alte surprize, e bine sa stiti dinainte:

    • Depozitarea bagajelor pana la check-in, care este la ora 15 este oferita contra cost.

    • Pentru check-in mai devreme se plateste fiecare ora in avans.

    • Curatenia in camera se face la 3 zile dar cine doreste mai des poate solicita contra cost.

    • Wi-fi-ul este contra cost. La fel si adaptorul pentru priza. Inchiriatul unui adaptor face cat costul sau, asa ca mai bine cumparati de acasa sau de la magazinele lor cu suveniruri...

    - Am pozat pliantul cu tarifele pt toate optiunile suplimentare disponibile. Le gasiti in fotografie.

    Insa pentru Tune Paddington Hotel cel mai mare avantaj este pozitia. Situat intre cele doua celebre parcuri londoneze Hyde Park si Regent’s Park, in coltul bazinului Paddington, aproape de intersectia Edgware Road cu Marylebone, la 20 min de mers pe jos de Marble Arch si 3 min de gara Paddington, hotelul are o pozitie minunata din toate punctele de vedere: si logistic si turistic si financiar.

    -Zona este plina de magazine si restaurante unde gasesti totul mult mai ieftin, desi ne aflam la cateva sute de metri de Oxford Street.

    -Buckingham Palace este la o aruncatura de bat, la fel si cele mai frumoase muzee: Natural History Museum, Science Museum, Victoria &Albert, British Museum si London Museum. La fel si Big Ben, Westminster, London Eye si minunatul magazin-muzeu. Harrods. Insa am sa povestesc despre ele si despre altele care nu sunt neaparat in zona, la sectiunea de calatorii, sa nu ma mai certe webmaster :)) Atat spun: sunt gratuite :))

    -Stradutele din cartier sunt tipic englezesti si este o placere sa le descoperi frumusetea pe rand, venind spre casa. Numai Edgware Rd. are un cu totul alt specific, dar e interesant sa-l descoperiti singuri la fata locului.

    -Statia curselor National Express si Green Line care fac legatura cu aeroportul si cu restul tarii este la 5 min de hotel cu orice autobuz (doua statii) sau la 20 min de mers pe jos.

    -In apropierea hotelului sunt 3 statii de metrou la cca 3 min de mers, de unde ai de ales din multitudinea de linii, astfel incat ajungi pe cel mai scurt drum la destinatie si nici n-apuci sa te benoclezi si tu ca taranu la toti englezii aceia negrii, galbeni, pamantii sau in burca. Noi de obicei luam metroul dimineata si ajungeam cat ai bate din palme intr-una din marginile orasului, de unde ne intorceam pe jos in zigzag, cotrobaind toate cotloanele si bifand obiectivele care ne ieseau in cale. Asa am descoperit plini de incantare multe minunatii netrecute in ghiduri.

    Cel mai avantajos abonament pentru bantuit prin Londra este Oyster Cardul. Optiunea Off peak (valabil dupa ora 9.30 dimineata), timp de 7 zile, pt zona 1-2, costa 32 lire/ pers. Insa, trebuie sa stiti un amanunt: atunci cand il achizitionezi, scoti din buzunar 37 lire, 5 lire reprezentand un depozit pe care ti-l restituie la returnarea cardului. Trebuie insa sa ochiti dinainte o statie care are casierii, caci nu toate au, iar la plecare puteti fi in criza de timp. Noi la plecare am coborat in statia Bond Street sa ne recuperam depozitele dar nu era nici o casierie deschisa si ne-am adresat unui angajat englez sadea: blonziu, teapan si cu accent, intrebandu-l de unde ne ridicam banii. Shakespeare in uniforma, harsti, ne ia cardurile, le vara intr-un automat si ne arata ca avem 0 lire in cont si ne asigura ca nu mai avem nimic de recuperat. Drep urmare cica sa le lasam la el. Noi harsti, i le tragem cam cu forta din mana si ii spunem ca le pastram ca amintire. Mai sa fie! Asta vrea sa fraiereasca romani, bre?! Pai romanu’ gandeste repede si exhaustiv, neicusorule, ca l-a fortat istoria. Uite-asa de curiozitate, am mai mers o statie iar la Marble Arch, bineinteles ca am recuperat depozitele de la casierie, asa cum stiam de pe net. Ne-a amuzat onorabilul. :))

    Cu Oyster Card-ul puteti calatorii cu orice mijloc de transport in comun, in interiorul zonelor pt care ati optat. Mai toate obiectivele turistice sunt in zona 1 si 2, in celelalte zone nu sunt prea multe de vazut. Cardul se valideaza la metrou atat la intrare cat si la iesire, iar in autobuze numai la urcare. Autobuzele opresc in statii numai daca faci cu mana, in caz contrar te uiti lung dupa ele, caci nu opresc chiar daca stai in statie. Iar cand esti in autobuz, daca vrei sa cobori la urmatoarea, trebuie sa anunti soferul apasand pe buton, altfel mergi mult si bine. Transportul public este foarte, foarte, efficient, nu ai nevoie de taxi. Autobuzele supraetajate sunt chiar foarte placute pentru vizitat orasul.

    Am strabatut toate zonele Londrei la pas si am descoperit specificul fiecarui cartier. Dar zona de vest a orasului ramane cea mai buna pentru cazare. Acces rapid, aglomeratie acceptabila, obiective turistice in apropiere, cale facila de iesire din oras si in acelasi timp foarte aproape de centru. Daca ar fi sa mai merg odata la Londra, in deplina cunostinta de cauza as alege acelasi hotel sau unul asemanator dar in aceiasi zona a orasului.


    [fb]
    ---
    Trimis de turist_calatorescu* in 25.06.15 22:54:00
    Validat / Publicat: 26.06.15 01:20:58
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2864 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (turist_calatorescu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P20 E... cevaaa... ce nu prea ai ce vedea, dar ti-ar parea rau sa nu vezi. A doua oara chiar ca n-as intelege de ce sa te mai duci.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18200 PMA (din 20 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

    ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster21
    [26.06.15 01:19:44]
    »

    Mutat în rubrica "Tune Paddington Hotel, LONDRA" (nou-creată pe sait)

    ---

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    crismis
    [26.06.15 08:56:47]
    »

    @aurora_popescu: Foarte util articolul tau si foarte fain scris! Cu cazarile m-am lamurit si eu si iti dau dreptate: ce iei pe mere (cu o locatie mai ieftina, dar situata la cucurigu -din-deal) dai pe pere (transport, ceea ce inseamna timp si bani si, uneori si nervi).

    Tare faza cu Shakespeare in uniforma!

    Abia astept continuarea, sa ne povestesti mai ales despre obiectivele acelea netrecute in ghidurile turistice.

    Aurici
    [29.06.15 11:22:37]
    »

    @aurora_popescu - Notat la favorite. Foarte util pentru mine, multumesc.

    turist_calatorescu*AUTOR REVIEW
    [29.06.15 22:30:25]
    »

    @crismis - Exact. Si drept sa-ti spun, la pretul asta nu gasesti nici la periferie hotel mai bun. Doamnele de la agentia la care apelez de ani buni, sunt adevarate maestre. Am vizitat cu placere si fara oboseala orase europene stand la hoteluri foarte bune, aproape de centru si la preturi mult mai mici decat cele listate pe net. Au oferte in sistem si studiaza cu rabdare si feed back-urile turistilor. Intotdeauna imi trimit 4-5 optiuni si imi arata review-urile ca sa aleg.

    E super fain sa stai in centru. Orasele ti se descopera in mod cu totul diferit noaptea. Se transforma precum o fecioara in noaptea nuntii, dintr-o frumusete sobra intr-o vampa stralucitoare.

    Cel mai elocvent exemplu sunt Nisa si Monte Carlo. Acolo este de-a dreptul ciudat in timpul zilei. Dar pe cat de mahmure sunt ziua, pe atat de nebune sunt noaptea. Noi ne-am prins abia dupa 3 zile si nu pricepeam de ce sunt strazile asa pustii ) si de ce tot spala aia cu furtunul de pompieri, tone de deseuri menajere in fiecare dimineata pe la 9. Pai noaptea zici ca e revolutie frate. Ies ca gandacii. )

    turist_calatorescu*AUTOR REVIEW
    [29.06.15 23:58:55]
    »

    @webmaster21 - Da. Va pot spune. Este ok.

    In alta ordine de idei, am o mare nedumerire asupra faptului ca ati schimbat cuvintele mele fara acordul meu. Nici o publicatie din lumea asta mare nu isi permite sa publice texte modificate, fara acordul autorului. Si daca deontologia profesionala in acest domeniu este prea complicata, macar logic sa ne intrebam: are cineva voie sa publice altceva decat ce a scris autorul?

    Daca ceva nu este in ordine, firesc este sa anuntati autorul ca este o problema din punctul d-voastra de vedere. Este dreptul lui sa fie de acord cu vreo sugestie din partea d-voastra, sa modifice el insusi textul, sau sa nu-l mai posteze daca nu este de acord cu interpretarea d-voastra. Nu va cunosc veleitatile critic-literare, insa din punctul meu de vedere propozitia modificata suna urat si aluneca dinspre bascalie cu statut permisiv catre un aspect oficial peiorativ. Ceea ce nu cred ca este de dorit.

    webmaster21
    [30.06.15 00:48:18]
    »

    @aurora_popescu - Vina îmi aparține, dar nu pentru că am modificat textul ci pentru că nu am menționat expres în cadrul review-ului acolo unde am făcut-o.

    Nu este un lucru ieșit din comun. de obicei procedăm așa cu toate expresiile să le spunem "jignitoare", încercăm să le îndulcim, fără a schimba sensul.

    Numai că de fiecare dată delimităm clar în text acolo unde o facem. Din păcate, în cazul de mai sus, am omis și îmi asum acest lucru.

    Motivul pentru care uneori procedăm așa este simplu. Nu se știe niciodată cine se poate simți ofensat de cuvintele folosite și ce discuții pot lua naștere, totul putând degenera (au fost cazuri...).

    Nu suntem un site de literatură, suntem un site de turism. Informația turistică, percepția turistului este pe primul plan. Aceea trebuie să rămână nealterată. De aceea ne permitem uneori să înlocuim cuvinte pe care noi le considerăm ofensatoare, fără a modifica însă sensul acestora în text.

    turist_calatorescu*AUTOR REVIEW
    [30.06.15 23:59:10]
    »

    @webmaster21 - Exact asta spuneam si eu. Eu nu am scris cuvantul "angajati". Deci, cine sa se ofenseze?!? Am zis eu ceva de ANGAJATI? Tu insa da, ai facut trimitere directa la persoane intr-o anumita calitate, care poate fi recunoscuta si pot aparea discutii serioase in acest caz. Modificarea altereaza propozitia si in loc sa indulceasca expresia o face seaca si dura. Este scoasa din invelisul protector al satirei si transformata intr-o acuza directa, foarte departe de intentia mea.

    Imi repugna enorm review-urile poetice de pe acest site si dupa cum vezi, aduc numai informatii utile, asa cum reiese si din perceptiile turistilor care au comentat review-ul. (Am citit pe site "romane" intregi pline de injuraturi -de parca in engleza n-ar fi tot injuraturi- publicate fara nici o modificare, in care informatia turistica, cea care trebuie sa fie pe primul plan, este insesizabila)

    Eu cred ca solicitarea acceptului autorului pentru modificarea textului sau pur si simplu returnarea pentru reformulare (asa cum se procedeaza in toate publicatiile cotate sau necotate, bune sau proaste, stiintifice, literare sau de turism) este solutia normala si nu vad motivul pentru care nu ar putea fi adoptata o procedura atat de fireasca.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster21
    [01.07.15 00:21:10]
    »

    @aurora_popescu -

    Eu nu am scris cuvantul "angajati". Deci, cine sa se ofenseze?!?

    Eventual șleahta la care făceai referire...

    Imi repugna enorm review-urile poetice de pe acest site...

    Altora le plac... Suntem diferiți, vedem lucrurile diferit, judecăm diferit! În speța de mai sus, am judecat diferit. Atâta tot...

    Eu cred ca solicitarea acceptului autorului pentru modificarea textului sau pur si simplu returnarea pentru reformulare (asa cum se procedeaza in toate publicatiile cotate sau necotate, bune sau proaste, stiintifice, literare sau de turism) este solutia normala...

    Din nou este părerea ta... Părerea mea este că NU este așa. Nu compara cu publicațiile. Acolo intervine dreptul de proprietate intelectuală. AFA nu e o publicație... nici măcar online!!! Ia gândește-te cum ar fi să cerem părerea pentru fiecare virgulă adăugată sau scoasă (pentru că nu-i așa, o virgulă poate schimba sensul unei fraze...).

    Aici problema este simplă. S-a făcut din țânțar armăsar.

    Decizia mea rămâne. Pentru contestație te poți adresa forului superior (Admin-ului). Noi doi am încheiat discuția.

    O seară bună!

    le_maitre CONS. ONORIFIC AFA / MAREA BRITANIE
    [01.07.15 00:22:57]
    »

    @aurora_popescu - Abonat fiind la destinațiile pe U. K. am citit recomandarea Dvs, mai ales că este plină de umor negru și satiră a la long - aspecte plăcute de anumiți lectori printre care mă număr și eu.

    Ce nu înțeleg este altceva: oare ce expresii ați folosit în cadrul review-ului de s-a ajuns la această discuție în contradictoriu cu webmasterii care parcă strică din farmecul inițial al lecturii?

    Nu sunt în măsură să judec cine ar avea dreptate, dar cred că dacă ați fi folosit o exprimare "englezită" ar fi fost trecută cu vederea mai ușor decât una direct pe românește.

    În rest... vă respect opinia referitoare la tipologia impresiilor de pe sait, iată... eu nu am vreo afinitate în a citi review-uri tehnice, fade sau scurte și fără pic de info turistice. Dar acest aspect depinde doar de cel care scrie iar cel care caută a se informa nu este obligat nici să citească nici să voteze acele impresii. Aici este o discuție muult mai lungă, dezbătută de nenumărate ori pe sait.

    Călătorii nenumărate și deosebite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [01.07.15 01:02:08]
    »

    @aurora_popescu problema e foarte simplă - "şleahtă de puturoşi" e o exprimare de maidan şi nu are ce căuta pe AmFostAcolo.

    Eliminăm sau înlocuim orice exprimare potenţial ofensatoare (bunului simţ, dacă vrei) sau agresivă etc şi e ridicol ca un astfel de emitent al acestor exprimări (ale celor agresive, de exemplu) să se aştepte "să-i cerem părerea" despre această "cenzură".

    De obicei, evidenţiem eliminarea sau înlocuirea (şi scriem modificat by wm), astfel încât cititorul să-ţi dea seama că a avut loc, dar câteodată se poate întâmpla să uităm s-o facem - dar nu consider asta "un capăt de ţară"

    Şi... că ne mai scapă astfel de exprimări (sau tolerăm altele, mai "altfel") - asta e ALTĂ poveste.

    Admin
    [06.07.15 10:38:04]
    »

    Simţindu-se "extraordinar de jignită", autoarea articolului de mai sus îmi toot scrie, din 01.07, cu o stăruință și o dedicație pe care eu unul o văd mai potrivită unor scopuri mai FIREŞTI.

    Dorind să mă facă de rușine , cel mai probabil. Ei bine, îi dau ocazia să se manifeste, să se dezvolte public aici.

    De exemplu, a dorit schimbarea username-ului în "webmaster" :-), apoi în "Cornel", apoi în "CornelBoc" - în mintea ei probabil că o astfel de modificare aducând cu sine reflexia "jignirilor" de la AFA înspre mine însumi?!! . Dunno - cine mai poate şti cum funcţionează resorturile unei astfel de gândiri? Eu unul mă las păgubaş.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, crismis, turist_calatorescu*

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05491304397583 sec
    ecranul dvs: 1 x 1