EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
The Leela Ambience Convention Hotel
Prima impresie de cazare am avut-o la The Leela Ambience Convention Hotel Delhi.
Știam deja că va fi o cazare deosebită uitându-mă anterior perioada sejurului peste cazările alese. Pe urmă am fost foarte încântat că în pachetul de sejur era inclusă demipensiunea, micul dejun și cina, mai bine de atât pentru un turist care vizitează în cursul zilei nici nu se poate. Nu mai ai grija căutării unui restaurant și mai ales în India unde în majoritatea cazurilor există lipsa oricărei norme sanitare. Nu și aici la Leela Ambience unde totul strălucea de curățenie.
Pe booking hotelul are o notă de 8,6 și este clasificat la 5 stele. Iar prețul arătat pe booking este meseriaș între 504 și 653 lei cu mic dejun/2 persoane/noapte. Dar în India cazările sînt mai ieftine chiar și pentru turiști străini.
Amplasare The Leela Ambience
Nu știu în ce măsură contează dar The Leela Ambience are o locație bună în capitala Delhi. Oricum distanțele sînt mari, o deplasare la obiective turistice nu se face la pas dar contează mult și faptul că hotelul nu se află la periferia capitalei.
Ca și idee la ce distanță se află diferite obiective utilitare și turistice, aeroportul Gandhi se află la 30 km, muzeul Gandhi la 6 km, Fortul Roșu la 6 km, Indian Gate la 8 km, cea mai apropiată stație de metrou sau tren la 1.1 km, cele mai apropiate restaurante sau cafenele la 300m, un parc la 400m. Hotelul este amplasat lângă un complex sportiv, dar urcându-mă la ultimul nivel și observând un pic în jur, nu prea departe cca la 800 m -1 km estimativ am văzut și un depozit de gunoi. Dar asta e India.
Adresa exactă este :
1, CBD, Maharaja Surajmal Marg, near YAMUNA SPORTS COMPLEX, Vishwas Nagar Extension, Vishwas Nagar, Shahdara, Delhi, 110032, India
Structura hotelului
Hotelul are o formă rectangulară, 11 etaje și până la etajul trei inclusiv spațiile sînt utilitare, comune, acolo se află cela mai multe facilități, recepțiile, holurile, restaurantele, barurile, piscinele, sălile de sport, de spa, restaurantele ala carte, terasele și altele. Mai exact toate activitățile, vizitele mele s-au desfășurat la etajul 3 nu știu chiar exact ce se află sub acestea. Deasupra nivelului 3 se află camerele.
La intrare la poartă există poliție permanent, poartă mitraliere. În India există garduri de delimitare între stradă și hotel. La intrare vehiculele sînt verificate cu o oglindă sub șasiu. La intrarea principală oaspeții sînt controlați ca la aeroport iar bagajele se vor trece pe bandă printr-un scaner. Se va ajunge într-o recepție luxoasă după care se va folosi liftul până la etajul 3. Acolo se află mai multe recepții în funcție de zonă. Toate încăperile sînt amenajate luxos.
Locurile de servit micul dejun, prânzul sau cina sînt aproape de recepția din zona respectivă. Plimbându-mă prin complexul hotelier am observat că mai sînt și alte recepții și sînt alocate și acolo alte restaurante și baruri.
La recepție a trebuit prezentate pașapoartele (nu mai era nevoie de voucherele de cazare) și s-a primit un card de acces, în acest caz cardul trebuia folosit și la intrare în cameră cât și la folosirea liftului când se urcă. La coborâre nu mai trebuie folosit cardul.
Camera
Camera primită era era de 37 mp fără balcon. Nici o cameră nu dispune de balcon în hotel. Pardoseala camerei era placată cu o gresie care imita parchetul și era acoperită parțial cu un covor. Pereții erau de culoare deschisă, iar culorile dominante în cameră folosite la mobilier, pereți, perdele, lenjerie erau alb/maro. La paturi și la noptiere erau atât prize cât și întrerupătoare la toate luminile din cameră/hol. Mai era și un telefon fix pe noptieră. Lângă paturi mai erau fotolii și o măsuță. Lenjeria de pat era foarte curată și era o plăcere să dormi având în vedere și saltele confortabile existente.
Față în față cu paturile era un mobilier de living cu rafturi și dulapuri de depozitare. Pe acesta era amplasat un televizor mare cu o diagonală de cca 140 cm. Programele TV se vizionează cu ajutorul unui receiver dar exista o singură telecomandă pentru ambele aparate. Calitatea imaginii era HD. În mobilierul tip living era încastrat și un frigider tip răcitor.
La capătul mobilierului era un birou cu un scaun de birou, luminile și prizele aferente.
Setările de temperatură se făceau foarte simplu pe un mic display montat pe perete. Aerul sufla undeva deasupra holului și nu în zona paturilor.
Consumabilele din cameră erau: 2 sticle de apă, pliculețe de cafea, ceai, zahăr și lapte. Apa se putea fierbe cu ajutorul unui fierbător.
Pe hol care comunica cu camera era suficient mobilier pentru a depozita toate bagajele și conținutul acestora. Seiful era tip lădiță electronică dar suficient de mare încât am putut depozita și laptopul în el. Accesoriile din dulap erau: masă și fier de călcat, umerașe, halate de baie, păpuci, saci pentru îmbrăcăminte în cazul în care se folosește spălătoria. Mai era și un cuier și o oglindă. Și pe hol erau toate întrerupătoarele aferente luminilor precum și butonul de semnalare nu deranjați sau curățați vă rog camera. Pentru a avea electricitate în cameră cardul de acces trebuia introdus într-o fantă.
Baia era destul de încăpătoare, dispunea atât de cadă cât și de cabină de duș cu diferite diuze de ieșire a apei inclusiv din tavan. Baia era placată cu o ceramică plăcută ochiului și iluminația era deosebită. Accesoriile existente în afară de vasul WC dotat cu diferite suporturi și spălător erau oglindă mare rotundă + oglindă mică de machiaj/ras, uscător de păr, prize de toate felurile și voltaj de 110/220. Lângă vasul WC se afla și un telefon de perete. Accesoriile puse la dispoziție au fost prosoape albe și curate de diferite dimensiuni, săpun solid, săpun lichid, șampoane, creme, set de unică folosință de spălat pe dinți, piaptăn, alte mărunțișuri.
Între baie și cameră peretele era de sticlă dotată cu jaluzea acționabilă electric. Nu știu ce rost are această fereastră comunicabilă, de efect, dar probabil tineretul este mai încântat de această facilitate :)
În India prizele sînt diferite astfel este necesar un adaptor de India. Se folosesc prize atât cu 2 pini cât și cu trei (al treilea pin este împământarea). Cei doi pini sînt mai apropiați ca la ștecherele noastre europene astfel nu se pot introduce în priză. Dar multe hoteluri au prize multifunționale și se pot introduce atât ștechere europene cât și indiene. Personal am avut adaptor dintr-un set de 4 cumpărat de la Altex mai demult, în principiu s-ar potrivi în toată lumea acestea)
Restaurantul
Locul a fost folosit de mine la micul dejun și cină. La intrare în restaurant se întreabă de numărul camerei, iar locul la masă este alocat. Am fost uluit de diversitatea preparatelor atât la micul dejun cât și la cină. Se găseau atât preparate indiene cât și din bucătăria internațională.
La micul dejun cafeaua sau ceaiul se aducea de către ospătar iar sucurile, laptele și apa clienții își luau singur. Se prepara pe loc ouă în toate formele și clătite, gogoașe, wafe. Restul era amplasat în diferite vitrine. Aveam bufet de mâncare rece, aveam bufet de mâncare caldă atât dimineața cât și seara. Dimineața exista o vitrină cu patiserie aceeași vitrină seara se transforma în cofetărie nelipsind toate bunătățile posibile, iar înghețata nu lipsea la nici o masă în India.
La micul dejun nu lipseau mezelurile și cașcavalul de diferite feluri și alte bunătăți preparate din mezeluri, rulade, etc. Mai era unt, gem, miere, nutela, cereale, lapte, ciocolată.
Ciorbele atât de iubite de mine nu lipseau nici măcar dimineața, doar că eu dimineața nu obișnuiesc să mănânc ciorbă :). Vitrinele de fructe conțineau multe fructe exotice unele necunoscute de mine. Mai era o vitrină de legume, de salate și diferite aperitive. În țara condimentelor nu puteau lipsi nici acestea astfel era un loc dedicat și condimentelor.
Supele erau de obicei una de legume/carne și una supă cremă. Felurile doi pe bază de carne conțineau pește, pui sau porc. Vita lipsea evident din motive religioase, vaca fiind un animal considerat sfânt în India. Garniturile aferente erau de toate felurile legume, etc. Nu rețin denumirea preparatelor indiene dar le-am cam gustat pe toate.
Dulciurile erau multe feluri, torturi, brioșe, înghețată, foietaje, patiserie, creme, diferite deserturi indiene.
Orarul meselor era: mic dejun 7.00-10.00 cina 19.00-23.00. Seara băuturile se plăteau mai puțin apa de masă care nu lipsea, se afla în sticle de 1 l pe fiecare masă.
Piscina
Am văzut 2 piscine pe 2 laturi ale hotelului. Piscinele se aflau la etajul 3 astfel nu erau prea adânci (1.2m) dar erau suficient de întinse am estimat personal cca 25x15 m. Zonele de piscine sînt amenajate foarte frumos cu multe plante chiar copaci, cu zone de hidromasaj, cu scări și balustradă de sticlă. Zona de șezlonguri este delimitată cu plante. Există un salvamar prezent tot timpul care mai pune prosoapele la dispoziție. Din când în când mai vine un ospătar la șezlonguri și întreabă dacă se dorește o băutură. Folosirea piscinei este inclusă în prețul camerei, băutura nu. Seara piscina este luminată și efectele vizuale sînt maxime. Orarul folosirii piscinei este 7.00-20.00. Lângă piscină se află sala de fitness și o secțiune spa, jacuzzi, masaj, saună, etc.
Cealaltă piscină este folosibilă ziua dar seara nu. Ca și formă și dimensiune este identică cu prima descrisă aici doar că în zona unde trebuia să fie șezlongurile se află mese și fotolii pentru a servi ceva seara. Iar în zona de intrare cu scări în piscină este montată o pardoseală pentru artiștii care seara cântă live. Am stat la această piscină până târziu cu câțiva dintre turiștii din România, am servit bere și alune. Era și un televizor de mare dimensiune și tocmai se transmitea și un meci dar fără sonor deoarece cântau artiștii dar numai muzică instrumentală.
Alte zone
Sînt multe zone de terasă pe etajul 3. Sînt amplasate de-alungul hotelului. Acolo am văzut restaurante alacarte, baruri, o terasă mai deosebită cu foișoare amplasate. era mult decor peste tot și pe diferite suporturi, mese ardeau lumânări pentru un efect vizual deosebit. Am un feedback foarte bun în legătură cu decorul, aranjamentele florale din acest hotel.
În zona recepției am mai observat o sală folosită ca cinema dar erau și altele de divertisment acolo. Mesele și fotoliile erau amenajate deosebit iar pe măsuțe am observat din nou lumânări pentru efect.
Prețuri
Hotel la înălțime, prețuri pe măsură. Dacă prețul camerei și micul dejun aferent nu te sărăcește la bar și la restul trebuie avut un pic grijă. Câteva exemple de prețuri de mâncare: pizza de ex între 50-70 lei (le-am calculat în lei din rupii indiene, la momentul vizitei 1 INR era 0.056 RON) Preparate locale indiene se pot servi cu 50-90 lei/porția.
Băuturile cum am scris costă ceva. O apă simplă plată sau minerală costă în jur de 11 lei, o bere locală Kingfischer 25 lei dar la acest hotel se practică anumite taxe deci berea va fi în jur de 30 lei. Cam același preț au tăriile sau un pahar de vin. Acestea sînt fabricate/îmbuteliate în India cele de import merg până spre 50 lei/paharul.
Personal am băut o bere Kingfischer cu 30 lei, am plătit cu cardul de România dar am avut o supriză foarte plăcută, lângă bere mi s-au adus 2 boluri de alune (2 sortimente una picantă și una mai puțin picantă, cred că în ambele boluri erau conținutul a 500gr alune (pungă mare) alune care nu se regăseau pe nici un bon.
Servicii
Descriind hotelul mai sus cred că nu încape nici o îndoială că serviciile sînt bune. Personalul este foarte politicos mai ales cu omul alb (am povestit în articolul anterior că sîntem văzuți destul de bine în India și respectați). În cameră curățenia era impecabilă, precum și în tot hotelul. Personalul este și prompt aveam nevoie de ceva noaptea și în maxim 1 minut a venit ajutorul.
India este o țară cu salarii mici, astfel un bacșiș este foarte binevenit pentru angajați. În cazul nostru a fost un bacșiș general pe tot sejurul și plătit pe parcurs (5 $/zi dar se putea suplimenta) astfel nu am avut grija bacșișului nicăieri s-a ocupat ghidul de acesta. Dar am mai dat în plus la bagajist de exemplu.
Internet
Știam de la cineva că în hotelurile bune din India există internet de calitate. Din acest motiv nu am cumpărat nici un fel de cartelă telefonică fizică sau e-sim. Pentru acces internet trebuie introduse numărul camerei și numele pe orice dispozitiv folosit. Astfel am putut avea convorbiri video cu oricine de acasă și prezenta locul la modul live. Internetul funcționa la fel în orice zonă a hotelului. Semnalul dispărea doar la părăsirea hotelului.
Împrejurimi
Nu am ieșit deloc din hotel doar să fac o poză la fațadă și o scurtă plimbare în jur. Nici nu prea mai era timp... La obiectivele turistice oricum exista transfer. Repet aici ceea ce am scris mai sus că muzeul Gandhi este la 6 km, Fortul Roșu la 6 km, Indian Gate la 8 km, cea mai apropiată stație de metrou sau tren la 1.1 km, cele mai apropiate restaurante sau cafenele la 300m, un parc la 400m. Hotelul este amplasat lângă un complex sportiv.
Din punct de vedere personal
Clar, am fost foarte încântat de cazare și condiții. Am stat 2 nopți aici. Dar programul a fost atât de încărcat încât nu am reușit să beneficiez prea mult de facilitățile hotelului, chiar și programul de somn a fost mai scurt. În cazul în care cineva merge pe cont propriu în India și îmi citește articolul îi recomand cu cea mai mare încredere Leela Ambience.
Trimis de AZE in 22.04.24 00:02:05
- A fost prima sa vizită/vacanță în ASIA - ALTE LOCURI
- Alte destinații turistice prin care a fost: Europa
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AZE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 28.66205893 N, 77.30212185 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "The Leela Ambience Convention Hotel, NEW DELHI" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
@webmasterX: Bună dimineața. Am verificat și acolo este
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
Este, într-adevăr, un hotel foarte elegant, cu facilități incluse (piscina), cu mâncare bună, după cum spui tu! Că este iute la gust, ai mai spus, dar pentru mine acest iute nu ar fi fost o alegere! Cred că m-aș fi axat doar pe supe (a-pro-pos, și supele cremă sunt picante ), fructe și desert.
Articolul conține informații utile amatorilor de excursii și de cazări, în New Delhi!
Și camera arată bine de tot! Îmi plac culorile alese pentru mobilier, covor și draperii.
Îmi mai plac și decorurile din locurile de odihnă, de la recepție!
Cred că peretele de sticlă dintre baie și dormitor m-ar stânjeni, orice aș face în baie. nu prea înțeleg ce rost are transparența acelui perete , dar te pui cu gustul unora?!
Agenția cu care ai fost nu s-a zgârcit la bani, a făcut o alegere bună!
Felicitări pentru scriere și descriere!
Aștept continuările și - ca de obicei mulți...
@doinafil: Sărut mâna.
Da, a fost o cazare OK. Peretele de sticlă era la vedere la început pe urmă am coborât jaluzeaua complet și așa a rămas pe tot parcursul sejurului. Gusturile unora nu se comentează doar că eu nu înțeleg.
Am mai experimentat o cazare la noi în România unde zona de baie era delimitateă de restul camerei cu o perdea. Și nu era făcut din motive economice (adică ar fi avut bani să construiască un perete și să monteze o ușă. Era pur și simplu din motive de gusturi/design, etc. Nici asta nu am înțeles-o. Și mai grav am auzit de cazări unde nu mai există nici măcar perdea
mulțumesc pentru vizită, ecou și vot
@AZE:
”Nu știu ce rost are această fereastră comunicabilă, de efect, dar probabil tineretul este mai încântat de această facilitate
Cum nu știi? Nu ai surprins în poze vederea din baie în cealaltă direcție a camerei, aia în care stai în cadă și te uiți spre TV. Vezi, nu ți-a dat prin cap să te întinzi în cadă și să faci o poză!? Acum ai înțeles care este smecheria?
Hotelul a fost super! Mie mi-au plăcut mult piscinele ... mai ales noaptea, cu lumini!
@AZE:
Foarte elegant hotelul - camera arata foarte bine - chiar e eleganta, baia e interesanta cu peretele din sticla... cu toate ca mi se pare ciudat.
Restaurantul mi-a placut mult, dupa cum spuneti ati avut foarte diversificata masa. Spatiile de socializare foarte dragute, receptia, holurile piscina foarte mare - noaptea cu luminile aprinse arata foarte frumos, am vazut ca avea si sala de fitness... Preturile sunt destul de acceptabile pe meniu, nici cazarea nu e scumpa... Super hotelul.
Foarte utile informatiile!
Felicitari pentru review. Pozele super!
@k-lator: Dacă la marea majoritate îi place fereastra comunicantă între baie și cameră, sau să nu aibă pereți deloc mie sigur nu! Chiar dacă mă pot uita la TV din cadă. Dar nici o problemă, au fost doar 2 zile și probabil se vor bucura următorii oaspeți de fereastra comunicantă.
Mulțumesc pentru vizită,ecou și vot, o zi faină vă doresc
@mmierla: Mie îmi spuneți? Mi-a plăcut absolut tot pe acolo (ei bine în afară de fereastra comunicantă între baie și cameră despre care tot discutăm în ultima vreme)
Probabil această cazare în Leela Ambience a fost cea mai bună cazare în India, dacă mă gândesc bine. Și chiar dacă aici există o, lipsă parțială a grădinii (care a fost mult mai generoasă la Clarks Shiraz - vezi impresii) Lipsa unei grădini mari a fost compensată cu multiplele terase și piscine.
Și zonă verde, o curte era totuși jur împrejurul hotelului și nu lipsea vegetația deloc. Ms pt vizită, ecou și vot, o zi bună.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)