BUN
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45 otel - o abureala
Am stat 3 nopti cazat la acest hotel de 4* din Manisa. Hotelul se numeste The 45 Otel. Este dituat in zona industriala. Spatios, luminis, cu mega restaurant si super mic dejun, mancare f gustoasa la toate mesele. Curat.
Personal am avut 2 nemultumiri din care una majora referitoare la serviciile de receptie. La sosire nu am avut internet, am cerut, mi s-a promis in 10 min, apoi in 5, iar in 5, o abureala. Pana la urma stand pe capul receptionerului s-a rezolvat.
A doua, cea majora, se refera la checkout. La ora 13:00 am vrut sa platesc si sa primesc factura pentru camera eliberata inca de la ora 9. Receptionerul de serviciu nu stia sa faca aceste operatiuni, a chemat un prieten, cica sa astept 5 min. Taxiul era deja la usa hotelului si ma astepta cu destinatia aeroport. Nu a venit niciun coleg, prieten, am insistat, dupa mai mult de 10 minute cand a aparut, i-am spus ce sa scrie pe factura, dar nu a tiparit-o cum i-am cerut, a inceput cu o abureala turceasca, ca merge si asa, etc. A trebuut sa plec, nu era timp de tocmeala.
Un mare minus, aproape nimeni din personal nu vorbea alta limba decat turca.
despre SERVICII
Abureala, lipsa de promptitudine, nevorbitori de limbi straine
despre CAMERE & COND. CAZARE
Mic minus desi langa usile camerelor era un display pt curatenie, nu deranjati etc, acesta nu functiona.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
In spatele hotelului era mult verde, o piscina, dar pe o raza de peste 2 km numai fabrici si depozite
Trimis de Dan&Ema in 19.11.21 13:58:23
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 38.61630893 N, 27.36643002 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "The 45 Business Hotel & Spa [Manisa], IZMIR" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@Dan&Ema: M-am uitat de doua ori, să fiu sigura ca tu ai scris
Poze cu camera, ioc. Descrierea camerei... nimic
Ai avut DP și nu ai scris mult despre haleală, nu ai pus poze
Cred ca ești nervos pe ei, articolul ăsta e ca o reclamație.
Când te-ai întors de acolo?
Seară liniștita îți doresc!
@webmasterX: pozitionarea e corecta
@krisstinna:
Am scris in aeroport pe drumul de intoarcere si nu s-au incarcat toate pozele din prima. Am mai urcat acum.
Nu sunt suparat, am punctat ceea ce a contat. Am schimbat stilul, sa spunem.
Multumesc de ecou.
@Dan&Ema:
Şi eu am impresia că review-ul a fost scris la nervi.
Din pozele postate, îmi pare un hotel turcesc tipic de business de patru stele, cu camere curate, modern mobilate, cum am încercat şi eu pentru cazările intermediare.
Cu atât mai ciudată mi se pare în acest caz necunoaşterea limbii engleze la recepţie, la fel şi problemele cu internetul care trebuia să "zbârnâie".
”Nu a venit niciun coleg, prieten, am insistat, dupa mai mult de 10 minute cand a aparut, i-am spus ce sa scrie pe factura, dar nu a tiparit-o cum i-am cerut, a inceput cu o abureala turceasca, ca merge si asa, etc. A trebuut sa plec, nu era timp de tocmeala.
Pentru o factură întocmită aşa cum îţi doreşti, poţi să le soliciţi acest lucru pe mail şi o vei primi.
Foarte rar am solicitat factură la hotelurile la care am fost cazată, deoarece nu aveam nevoie şi atunci cu atât mai surprinsă am fost anul acesta când am primit şi factură pe mail, fără să fi cerut, din propria lor iniţiativă, la câteva zile de la check out. M-am şi speriat crezând că trebuie să le mai plătesc o dată
@nicole33:
”
Din pozele postate, îmi pare un hotel turcesc tipic de business de patru stele, cu camere curate, modern mobilate, cum am încercat şi eu pentru cazările intermediare.
Cu atât mai ciudată mi se pare în acest caz necunoaşterea limbii engleze la recepţie, la fel şi problemele cu internetul care trebuia să "zbârnâie".
Ai pus punctul pe ""i"".
Este un 4* de business, dar nu are vorbitori de engleza la receptie decat unul din 4 si ala basic iar internetul trebuia sa ""zbarnaie"".
Iar cu factura este inacceptabil, sunt sub risc sa nu o pot deconta pt ca nu mi-a trecut datele minimale ale companiei mele (nici nu am cerut adresa completa care si acelea trebuie). Iar dupa 15 minute de asteptare sa vina vorbitorul de engleza (nici germana sau rusa nu stia nimeni) si alte cateva minute bune sa ii explic de 2 ori ce trebuie sa scrie si apoi ce nu a scris desi tocmai ii explicasem, a trebuit sa plec pt ca taxiul de aeroport ma aatepta de 15 minute si eram deja in intarziere epuizand rezerva de timp pe care am condiderat-o rezonabila.
Desi hotelul in general, camerele, restaurantul, meniul au fost foarte bune, aceste 2 minusuri prezentate mi se par inacceptabile.
Doar ca paranteza nu a fost posibil sa fotografiez in zona de spa.
Eu a doua oara nu mai merg la ei, prefer sa ma cazez in Izmir, si sa ma deplasez zilnic de 2 ori cate 1 ora, cum am facut cu 3 ani in urma.
Pentru ca nu este "turistic", in Manisa nu prea vorbeste nimeni limbi straine.
Multumesc de ecou
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)