ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Baia Mare
ÎNSCRIS: 07.07.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Mizerie

TIPĂREȘTE

Am cumparat in luna februarie 3 bilete de vacanta pentru Tunisia, Sousse, hotel LTI Thalassa, servicii UAL. Citisem in prealabil o sumedenie de review-uri, pentru a ma asigura ca ceea ce aleg este pentru o familie cu copil mic. Conditiile de baza in alegerea hotelului au fost»review-uri bune, apropierea dintre resort si aeroport si hotelul sa aiba servicii destinate exclusiv copiilor (spatii de joaca pentru copii, piscine pentru copii, mini disco...).

Conform biletelor de calatorie, trebuia sa incepem calatoria spre Tunisia la orele 22 in 25 iunie. Dupa o lunga asteptare/ intarzaiere de 2 ore a avionului, am ajuns pe aeroportul Tunis undeva la ora 2 dimineata (trebuia sa aterizam pe Enfidha, dar nu am fost anuntati).

Aici am fost informati de catre ghidul [agentiei de turism] , ca LTI THalassa este foarte aglomerat si ca ne vor caza in alta parte. ; am refuzat acest lucru, ne-am scandalizat, astfel ca dupa o lunga calatorie cu autocarul, am fost plasati la orele 6 dimineata (26 iunie) in fata hotelului mult asteptat... si marea surpriza... am primit camera de cazare dupa amiaza la ora 17. Cealalta familie cu care eram au primit camera in jurul orei 13, ceea ce ne-a ajutat putin. Pana la primirea camerelor am solicitat, am rugat, de nenumarate ori o urgentare insa fara rezultat.

Cumplita asteptare!! Copii nu aveau rabdare! Afara era cald!!

Am primit intr-un final camera de hotel dupa o calatorie +asteptare=total 19 ore !!!!!

Ce e LTI Thalassa??

Un resort in care domina mizeria, in care curatenia se face aparent; am stat 6 zile acolo, am sesizat faptul ca nu se sterg mesele, ca sunt lipicioase insa niciodata nu s-au sters. Oriunde mergeai te lipeai cu coatele de mese. In camere plin de greierasi care noaptea iti sareau in cap, pe fata... cumplita senzatie; degeaba camerista facea zilnic curatenie, acestia faceau parte din peisaj. Seara plin de tantari care muscau cumplit!! Mi-a fost dat sa vad in acest concediu niste inflamatii, alergii si iritatii de la muscaturile de tantari... foarte urate. Am reluat legatura cu managerul, rugandu-l sa faca dezinsectie... fara rezultat.

Bauturile la baruri erau niste siropuri lungite cu apa... cumplit de dulci... singurele bauturi nepreparate de personalul hotelului erau coca cola si schweppes,

Cel mai mare soc l-am avut vazand modul in care se curata paharele» se clateau cu apa si se introduceau intr-o masina de spalat unde se tineau 20 secunde, fara a se pune detergent de niciun fel???!!! va puteti imagina ca se poate face igienizare in acest mod??? tinand cont ca eram 1500 de oameni acolo din toata Europa?? -----locul in care bacteriile si microbii erau la ei acasa.

La restaurant mancarea era buna insa mesele de prezentare putine. La amiaza se formau niste cozi lungi, vesela era insuficienta!! Stateai la rand si constatai ca nu ai in ce sa iti pui mancarea... nu erau farfurii!!

Nu era raion pentru diabetici!! Anormal intr-un resort de 4 stele. !!

Plaja si nipipul frumos, apa marii foarte buna, insa aceste aspecte pozitive nu au compensat partea urata

Nu m-as intoarce in acest resort!!


[fb]
---
Trimis de daniela.achim in 07.07.14 11:16:53
Validat / Publicat: 07.07.14 13:45:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4763 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (daniela.achim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[07.07.14 13:45:05]
»

@daniela.achim: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

-

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
daniela.achim
Alte impresii din această RUBRICĂThalassa Sousse Resort & Aquapark Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034553050994873 sec
    ecranul dvs: 1 x 1