ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Petrosani
ÎNSCRIS: 18.08.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 9 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu merita 5 stele

TIPĂREȘTE

Am ales Pomorie și hotelul Sunset Resort deoarece am dorit să văd și alte stațiuni ale Bulgariei. Drumul a fost foarte aglomerat pe măsură ce mă apropiam de Sunny Beach


despre SERVICII

Recepționera era destul de rece cu turiștii. Își spunea speach-ul legat despre ce înseamnă AI, fara alte detalii daca a fost întrebată. Când am fost la recepție sa reclam că pozițiile de pe lista cu singurul restaurant a la carte erau veșnic ocupate și foarte puține mi-a spus că ea nu manageriază restaurantul fără a-mi oferi alternative.

Nu inteleg de ce se plateste parcarea, atat timp cat locatia hotelului dispune de locuri de parcare suficiente. Am platit 140 leva pentru 9 nopti. Va recomand parcarile subterane.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele au fost ok am fost cazat la un apartament cu o cameră sufragerie bucătărie. Nu există decât o cafetiera fara posibilitatea să-ți faci o cafea. La un hotel de 4stele unde am stat anul trecut mi se aducea zilnic pastile de cafea. Nu știu de ce are 5 stele! Am dat doar satisfăcător doar făcând comparație cu condițiile unui hotel de 4stele


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mâncarea este tipic de AI. Ceea ce am observat era faptul că există o mica zona cu mâncare dietetica formata din nuci, un gem de cireșe, unt. Sucurile de la dozator sunt cele clasice meniului AI cu mențiunea că la restaurant s-au stricat doza de biter tonic și nu a mai fost reparată până am plecat. Se mananca doar la un singur restaurant celelalte fiind inchise


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul nu are sezloange pe plaja deși este pe plaja. Într-adevăr știam acest lucru dar pentru 5 stele aveam pretenții. Revin la comparație cu 4 stele unde aveam bar și sezloange pe plaja incluse. Plaja este cu nisip nu foarte fin. Am prins marea calma.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Toată distracția este la hotel. Dacă îți dorești ceva mai mult găsești în centru unde poți ajunge cu transportul local care circula din jumătate în jumătate de oră. Prețul este de 1 leva. Daca ai copii intre 1 și 4 ani hotelul e ok. Pentru familiile cu copii mai mari distracția e în centru.


[fb]
---
Trimis de lucid in 07.08.21 11:38:17
Validat / Publicat: 07.08.21 12:46:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Am fost in Albena, Nisipurile de aur, Sunny Beach de 5 ori

VIZUALIZĂRI: 2343 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lucid); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4400 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [07.08.21 12:44:41]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 104498&hid=6139.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    webmaster
    [07.08.21 13:24:04]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    webmasterX
    [07.08.21 13:38:23]
    »

    @lucid: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    nrs †
    [07.08.21 13:43:45]
    »

    Într-adevăr știam acest lucru dar pentru 5 stele aveam pretenții

    pai daca voiai sezlong pe plaja de ce ai ales hotelul daca stiai ca nu are?

    din nou se confunda dorinta turistului cu ceea ce ofera hotelul. nu scrie nicaieri ca trebuie sa iti dea pastile pt cafea, chiar daca in alta parte ai avut

    lucidPHONEAUTOR REVIEW
    [07.08.21 14:21:45]
    »

    @nrs: Doream doar sa spun că pentru 5 stele aveam pretenții. Sigur că puteam sa nu îl aleg daca doream șezlong dar am comparat cu condițiile oferite de un hotel de 4 stele. Dorința mea nu era să am șezlong sau pastile de cafea in camera, era doar o comparație așa cum am menționat și în review.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.08.21 14:30:46]
    »

    @lucid:

    Am ales Pomorie și hotelul Sunset Resort deoarece am dorit să văd și alte stațiuni ale Bulgariei.

    Dorinţa de a vedea şi o altă staţiune, însă fără o documentare serioasă, ţi-a produs o surpriză neplăcută.

    Când am fost la recepție sa reclam că pozițiile de pe lista cu singurul restaurant a la carte erau veșnic ocupate și foarte puține mi-a spus că ea nu manageriază restaurantul fără a-mi oferi alternative.

    Cam avea dreptate, nu recepţia manageriază rezervările la restaurantele a la carte (eu ştiu că sunt mai multe). Întotdeauna, indiferent de hotel şi de ţară, restaurantele cu specific au un număr foarte redus de locuri şi riscul de a nu putea să faci rezervare există mereu. Poate cei de la guest relations te-ar fi putut ajuta cu rezervarea.

    Hotelul nu are sezloange pe plaja deși este pe plaja. Într-adevăr știam acest lucru dar pentru 5 stele aveam pretenții.

    Păi dacă ştiai că hotelul nu oferă gratuit şezlonguri, de ce nu ai ales un hotel la care şezlongurile să fie incluse?

    Nu ştiu să existe o regulă ca la cinci stele să fie incluse una sau alta cum speră turiştii. Singura regulă este să te informezi înainte de a rezerva dacă serviciile oferite se ridică la nivelul pretenţiilor tale, iar în caz contrar să alegi altceva care corespunde aşteptărilor proprii.

    Nu există decât o cafetiera fara posibilitatea să-ți faci o cafea. La un hotel de 4stele unde am stat anul trecut mi se aducea zilnic pastile de cafea.

    Existenţa unui espressor în camera de hotel NU este un criteriu de clasificare a hotelului. Am fost la hotel de cinci stele care nu mi-a oferit nici măcar o cană electrică pentru încălzit apa şi acest lucru nu m-a împiedicat să mă cazez acolo nu doar o singură dată, ci de ŞASE ori, iar hotelul este foarte solicitat an de an.

    Nu inteleg de ce se plateste parcarea, atat timp cat locatia hotelului dispune de locuri de parcare suficiente. Am platit 140 leva pentru 9 nopti. Va recomand parcarile subterane.

    Eu nu înţeleg ce legătură ar trebui să fie între numărul locurilor de parcare disponibile şi gratuitatea sau nu a parcării

    Mie preţul de 20 leva pe zi pentru parcarea maşinii în garaj nu mi se pare mare deloc. Am plătit tot 20 leva anul acesta în Nisipurile de Aur pentru a parca afară în faţa htelului sau în stradă, dacă ajungeam mai târziu.

    La aquapark ai fost? Ştiu că nu este departe şi cred că aveai şi acces gratuit.

    Pentru familiile cu copii mai mari distracția e în centru.

    Ar fi util să detaliezi posibilităţile de distracţie din centru.

    Am vizitat şi eu Pomorie cel mai recent anul acesta şi nu am identificat nimic interesant ăn această staţiune, mult prea anostă pentru gustul meu.

    Cu excepţia plajei frumoase, nimic nu m-ar putea convinge să aleg o vacanţă în Pomorie.

    lucidPHONEAUTOR REVIEW
    [07.08.21 14:43:09]
    »

    Nu a fost o experiență neplăcută de unde aceasta concluzie? Am scris doar lucrurile pe care le-am constatat și pe care le-am considerat că puteau fi incluse la 5 stele. Cei ce citesc acest articol nu trebuie neapărat să-l ia în considerare în alegerea lor. Gusturile nu se discută. Repet. Știam că nu are șezlonguri și bar pe plaja, știam că parcarea se. plateste. Dar mai știam că recepție se acordă o atenție mai mare. la doleanțele turistului chiar daca nu era de competenta lor. In principiu în concediu nici nu mă interesează organizarea lor internă

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.08.21 14:53:02]
    »

    @lucid:

    Nu a fost o experiență neplăcută de unde aceasta concluzie?

    Asta am înţeles eu din articolul tău, unul mai degrabă negativ la fel ca şi contrarecomandarea acestui resort.

    Am citit doar un lung şi de nemulţumiri, pornind de la atitudinea rece a recepţionerei, continuând cu parcarea contra cost, cu lipsa şezlongurilor gratuite pe plajă, cu lipsa espressorului cu capsule din camera de hotel, cu imposibilitatea de a face rezervare la a la carte şi terminând cu lipsa distracţiei oferite adulţilor.

    Sincer, nu cred că voi înţelege vreodată de ce românii se cramponează atât de numărul de stele atunci când aleg un hotel, dar mai ales când vine vorba de ce cred ei că ar trebui să le ofere hotelul respectiv.

    lucidPHONEAUTOR REVIEW
    [07.08.21 15:03:30]
    »

    Asta este. Îmi cer scuze că am supărat o parte din cei care au comentat la postarea mea. Dacă aveți alta opinie decat a mea nu înseamnă că aveți și dreptate. Să înțeleg că ești de origine bulgara atunci când vorbești de romanii care se cramponeaza de numărul de stele și că au pretenții. In aceste condiții no comment...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.08.21 16:20:10]
    »

    @lucid:

    Îmi cer scuze că am supărat o parte din cei care au comentat la postarea mea. Dacă aveți alta opinie decat a mea nu înseamnă că aveți și dreptate.

    Pe mine nu mă deranjează nicicum faptul că ţie nu ţi-a plăcut acest hotel clasificat la cinci stele nu de mine sau de tine, ci de ministerul bulgar de resort şi că nu îl recomanzi. Este dreptul tău, eu nu te contrazic.

    Nu este vorba de cine are sau nu dreptate, chiar dacă opiniile noastre sunt diferite.

    Cu toate că eu nu aş alege vreodată acest hotel, nefiind pe gustul meu, iar staţiunea nici atât , nu pot să nu recunosc faptul că Sunset Resort este, de departe, cea mai bună opţiune de cazare din Pomorie, mai ales pentru familiile cu copii mărişori, datorită apartamentelor spaţioase, sau foarte mici, pentru posibilitatea de a le pregăti ceva de mâncare.

    Amuzant a fost când în urmă cu câţiva ani la un târg de turism la Romexpo o domnişoară de la o agenţie tot încerca să-mi bage pe gât acest hotel ridicându-l în slăvi de parcă ar fi fost mai ceva ca Burj al Arab şi asta în condiţiile în care eu solicitasem oferte pentru hoteluri mult mai bune din Bulgaria şi ar fi putut deduce că am habar cu ce se mănâncă turismul bulgăresc, dar ea nu şi nu. Accentul era pus tocmai pe cele cinci stele afişate. Am intrat în jocul ei, am cerut detalii suplimentare, dar am întrebat-o, inocent, de ce un hotel de cinci stele costă mai puţin sau mult mai puţin decât alte hoteluri de doar patru stele în aceeaşi perioadă. Nu a avut replică. I-am mulţumit pentru "consiliere" şi am plecat mai departe, nu înainte de a o întreba dacă a văzut personal acest hotel. Răspuns negativ, evident .

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.08.21 16:35:37]
    »

    @lucid:

    Să înțeleg că ești de origine bulgara atunci când vorbești de romanii care se cramponeaza de numărul de stele și că au pretenții.

    Acum este rândul meu să te întreb cum ai ajuns la o asemenea concluzie???

    Nu sunt de origine bulgară, chiar dacă am petrecut multe vacanţe reuşite în această ţară.

    Afirmaţia mea se bazează pe cele citite pe AFA, dar şi pe alte saituri de turism, unde comentează turişti străini, mulţi cu o bogată experienţă turistică prin lumea largă. Comentariile acestora se concentrează fix pe ce le-a plăcut sau i-a nemulţumit în cazul hotelului recenzat, pe raportul calitate preţ şi doar rarisim am văzut aprecieri legate de numărul de stele, meritate sau nu.

    Turiştii români sunt mai pretenţioşi şi eu zic că este foarte bine să fie aşa, cât timp pentru noi costul vacanţei are o pondere mai mare în bugetul familiei decât pentru turiştii vest europeni, de exemplu. Problema apare atunci când pretenţiile sunt exagerate, necorelate cu preţul plătit. Adesea oamenii pleacă cu aşteptări nejustificate, bazate poate doar pe presupunerile lor că la X stele ar trebui să primească una sau alta. Realitatea îi contrazice, urmează dezamăgirile şi articolele negative pe AFA. Cam ăsta este tiparul care se tot repetă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    lucidPHONEAUTOR REVIEW
    [07.08.21 17:06:04]
    »

    De ce ești supărat că am postat lucruri care efectiv exista, faci parte din stafful hotelului? Ești plătit sa faci reclama pozitivă? Vrei neapărat să spun că e ok? Te ajuta acest fapt? Nu am scris comentariile pentru tine. Cred că e cazul sa ne oprim. Așteaptă impresiile și altor turiști (nu postaci). Aceasta este părerea mea nu trebuie sa fi deacord cu mine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.08.21 17:34:55]
    »

    @lucid:

    De ce ești supărat că am postat lucruri care efectiv exista, faci parte din stafful hotelului? Ești plătit sa faci reclama pozitivă? Vrei neapărat să spun că e ok? Te ajuta acest fapt? Nu am scris comentariile pentru tine.

    No comment!

    Aceasta este părerea mea nu trebuie sa fi deacord cu mine.

    Nici nu sunt , dar oricum nu contează.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lucidPHONEAUTOR REVIEW
    [07.08.21 17:49:36]
    »

    ????????????????????????

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    lucid
    Alte impresii din această RUBRICĂSunset Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064893007278442 sec
    ecranul dvs: 1 x 1