ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.02.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Branesti Ilfov
ÎNSCRIS: 02.02.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 3-8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Un concediu minunat... mai mult decat am platit.

TIPĂREȘTE

Biletele au fost achizitionate last minute, in cadrul unei loterii de 4 hoteluri din care aleator primeai un hotell. In urma loteriei noi am primit bilete la Sunrais Park. Am fost 2 familii cu copii.

09.00 Plecare de pe Otopeni, 11.00 am aterizat pe aeroportul din Antalya.

Aproximativ la 12.30 ne aflam la receptia hotelului.

La receptie surpriza... ne-au spus ca nu avem rezervare, va dati seama ca am ramas masca. Am sunat la agentia din romania, si am explicat ca la receptie nu au gasit rezervarea noastra, au cerut 10 minute sa poata suna la receptie.

Am inchis si dupa circa 15 minute, am fost rechemati la receptie, ni-sa comunicat ca datorita unei erori la procesarea rezervari aceasta aparea la ei in sistem ca incepand peste 1 saptamana, adica fix cand trebuia sa plecam noi... si-au cerut scuze si ne-au spus ca nu au cum sa ne cazeze in hotel dar ne-au oferit ca varianta starlight... am intrebat daca trebuie sa platim suplimentar ceva, intrucat stiam ca e mai scum starlight, au spus ca nu numai ca nu trebuie sa platim suplimentar dar o sa avem si un discount de 20% la toate serviciile cu plata din cadrul complexului.

Asadar am fost imbarcati si transferati la starlight.

Am stiut din primul moment ca am primit mai mult decat platisem, datorita acestei incurcaturi, dar sincer noi nu am avut nici o vina.

Revenind la Starlight...

Conditiile de cazare... excelente, camerele mari, mobilate modern, foarte curat. Tv plasma, aer conditionat seif in camera. Curatenie se facea zilnic, cearsafurile au fost schimbate de 3 ori in 7 zile, prosoapele fiind schimbate daca le lasam pe podea in fiecare zi, asta am vazut la toate hotelurile din turcia unde am fost in concedii.

Din obisnuinta am lasat 10 lire pe pat inca din prima dimineata si sincer a meritat cu prisosinta, in fiecare zi am gasit cate un aranjament pe paturi, plus ca la fiecare intalnire cu doamnele cameriste primeam numai zambete.

Mini barul era realimentat in fiecare zi, si cu toate acestea desi ulterior am aflat ca doar la sosire minibarul este gratuit, nu am platit aboslut nimic drept extracharge.

Restaurane - masa... de toate pentru toti de la salatele cele mai light... pana la traditionalul berbecut... supe cate 4-5 feluri la fiecare masa, ciorba de linte extraordinara.

Dimineata: salate, branzeturi nenumarate feluri, cereale 5-6 feluri, omlete, clatite facute pe loc, fructe si deasemeni diverse fresh-uri de fructe. Cafea foarte buna.

La pranz: Supe si ciorbe cateva feluri, multe feluri de paine, masline 20 de feluri, multe macaruri gatite cu baza pui, miel, vacuta si peste, dulciuri... sincer cu greu ma puteam abtine sa nu incerc toate felurile de prajituri aflate acolo, nenumarat torturi si mai ales traditionalele baclavale si alte produse specifice bucatariei orientale. Bauturile, din gama cola, de o calitate buna daca aveai grija sa ceri fara gheata :))), berea Efes la draft... rece si cam atat... alcol 0 :) poti bea si 50 de bucati ca nu au nici un fel de efect in afara de drumurile la baie;), bauturile alcoolice desi conceptul este UAI nu au fost decat de productie autohtona bunicele dar spre deosebire de bere aveau si un efect euforic, dar in cantitati considerabile. In schimb un Jack Daniels superb incomparabil cu ceea ce se gaseste la noi si sincer la 30 de euro sticla... un chilipir.

Masa de seara am servit-o in 5 seri in restaurantele a la carte, la care acesul este pe baza de rezervare prealabila fara extracharge prima seara (intrucat am mers in fiecare seara in alt restaurant nu am platit nimic). Intr-un din seri am mers in celalalt hotel in sunrise unde mancarea este la fel de multa si gustoasa doar sucurile sunt mai diluate, sau poate asa mi sa parut.

Am luat masa in restaurantele cu specific: Italian, frantuzesc, mexican, pescaresc si grecesc... mancaruri excelente bauturile foarte bune, in schimb sunt cu plata, dar preturi rezonabile.

Domeniul si piscinele

Domeniul pentru ca asa arata la cei peste 15.000 de metri patrati pe care ii ocupa, este un adevarat colt de natura, nenumarate specii de plante si copaci... multe flori, aleo nesfarsite sincer nu am ajuns sa vedem fiecare colt in cele 7 zile cat am fost cazati aici.

Foarte tare a fost si zona de hipism, am avut chiar o experienta foarte placuta, in momentul in care admiram caii, am fost interpelati de o persoana care ne-a intrebat daca am calarit vreodata, am raspuns ca nu si a intrebat daca avem ceva impotriva sa incercam, sotia mea a refuzat, dar eu am zis de ce nu am mers pana langa unul dintre cai care avea saua pusa, am fost ajutat sa incalec si sincer... e o senzatie foarte tare, pana atunci nu am stiut ce am pierdut... am facut vre-o 20 de ture in timp ce calul era tinut cu o franghie de circa 6m lungime. a fost o experienta foarte placuta, cu atat mai mult cu cat dupa o zi vazand-ul in zona de luat masa pe respectivul domn supraveghind ospatarii, am intrebat un ospatar cine este si a spus ca este administratorul hotelului.

Echipa de animatori destul de Ok nu la inaltimea celor de la Limak Lara dar sincer au reusit sa ne prinda in jocurile lor si sa ne destinda, copii fiind chiar incantati.

Piscinele cu apa foarte curata, in fiecare seara se efectua curatenie si dezinfectare, lucru pe care l-am aflat pe pielea mea ca sa zic asa, intrucat intr-o seara am ramas mai tarziu la piscine si a aparut un domn cu aspirator care curata piscina, acesta a venit la noi si prin semne ne-a rugat sa iesim afara, ma deranjat acest lucru si tot prin semne am intrebat de ce sa iesim, domnul respectiv arata ceva scarpinandu-se pe brate dar nu am inteles ce doreste... (eram si putin posedati de spiritul batranului Jack Daniels :))) ...)... vazand ca nu o scoate la capat cu noi a plecat si sa reintors cu o domnisoara de la receptie care vorbea engleza, iar aceasta ne-a explicat ca trebuie sa iesim intrucat de la o anumita ora concetratia de clor din piscina era crescuta automat pentru a dezinfecta apa, iar dupa aceea concentratia revenea la normal in cateva ore. Am inteles atunci de ce tipul se scarpina pe brate cand ne expica ca trebuie sa iesim afara.

O alta facilitate despre care tin sa vorbesc este patinuarul de la subsolul hotelului, ,,o treaba foarte tare si o experienta care merita traita avand in vedere temperaturile de afara si perioada anului... de la patinuar ni- sa tras si faza cu piscina, intrucat alaturi de noi la patinuar a fost si batranul JACK, dansul avand rolul sa aduca ceva din temperatura de afara la nivelul ghetei :))) si intrucat temperatura de acolo devenea prea ridicata am cautat refugiul la piscina...

Personalul foarte amabil (turci in special, existau si rusi in cadrul stafului, dar nu am apelat la serviciile lor intentionat... e ceva personal, o experienta din trecut la chisinau) e posibi si din cauza tipsuri-lor lasate, dar nu cred asta neaparat. Nu tot personalul vorbeste limba engleza, dar nu este o problema, te poti intelege prin limbajul semnelor.

Referitor la plaja subscriu unui comentariu postat anterior... foarte riscanta in perioada de mare putin agitata, din cauza pietrelor, sincer eu am evitat sa intru in mare din aceasta cauza.

In concluzie un resort de calitate, cu servicii bune, ideal pentru familii cu copii, unde ne-am intoarce cu placere.

Ce am omis este croaziera pe care am facut-o, la recomandarea doamnei de la agentia partenera... o experienta nu foarte placuta, dar sincer nu cred ca are rost sa comentez acest aspect in cadrul rewiu-lui despre hotel, deoarece nu a facut parte din serviciile oferite in cadrul resortului.

Cam asta a fost experienta la Starlight pentru intrebari va stau la dispozitie.


[fb]
---
Trimis de zambarescu in 21.02.12 23:19:15
Validat / Publicat: 22.02.12 06:10:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Limak Lara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2926 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zambarescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Piscina principala....
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

adryana
[22.02.12 07:12:56]
»

ma bucur mult pentru voi ca ati nimerit din vina agentiei la acest hotel minunat. Ma intreb totusi cum ar fi fost daca era invers si tot din vina agentiei sa va cazeze undeva unde nu era bine. Nu stiu cu ce agentie ati mers acolo dar ma intreb daca dupa ce v-ati reintors ati aflat de fapt ce s-a intamplat. Poate ca nu-daca tot a fost nesperat de bine si ati fost multumiti. Datorita acestor neconcordante de comunicare intre agentia romana si cea turca, ati fi avut de suferit. Nu e normal sa se intample asta nici in cazul bun dar nici in celalalt. Pentru copii cred ca ati platit doar avionul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
zambarescuAUTOR REVIEW
[22.02.12 08:04:37]
»

@adryana:

Sincer nu e prima data cand avem probleme din cauza proastei comunicari intre agentie si hotel, si asta am inteles ca nu din vina agentiei ci a tur operatorului. Daca ar fi fost invers i-ti dai seama ca pentru noi, nevinovati fiind era o mare nedreptate, si eu am clienti si sincer cand se intampla ca noi sa gresim in prestarea unui serviciu, aceasi metoda aplicam, oferim ceva mai mult decat trebuia initial, e o politica de marketing pana la urma.

Da pentru copii am platit doar avionul,

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
zambarescuAUTOR REVIEW
[22.02.12 20:05:52]
»

Vis-a-vis de motivul real, la intoarcere am sunat la agentie sa aflam care a fost de fapt incurcatura, si de la agentie am aflat ca vina a fost exclusiv a hotelului la introducerea rezervarii in sistem-ul lor sa trecut din gresala alta data, intrucat daca nu ar fi fost asa nu ar fi acceptat sa ne cazeze si am fi fost trimisi la alt hotel, cred ca cei de la agentie spun adevarul.

Apropo de agentie, calatorim cu aceasi agentie de peste 5 ani si niciodata nu a fost o problema aparuta, pe care sa nu o rezolve. Pana la urma suntem oameni toti, si stiti cum este, doar cine nu munceste nu greseste, ... atata timp cat gresala nu este ireparabila eu cred ca este corect sa acordam circumstante atenuante si sa incercam sa ne dam cocncursul pentru a gasi o solutie de compromis.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana, inlomavl, zambarescu
Alte impresii din această RUBRICĂStarlight Resort [Kizilagach]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044925928115845 sec
    ecranul dvs: 1 x 1