ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un hotel de 4 stele si jumatate.

TIPĂREȘTE

Hotelul este catalogat de 5 stele dar... camera in care am stat noi nu prea era de 5 stele in ceea ce priveste dotarile. Nu sunt o persoana ipocrita, adica ani de zile m-am spalat la lighean :))) si nu mi-e jena sa recunosc. Dar cand mergi la un hotel de 5 stele te astepti sa gasesti conditii de 5 stele. Un feng-shui de 5 stele :) Televizorul era cam mic, camera cam saracacioasa, terasa era prevazuta cu 2 scaune si o masa de plastic, semanau izbitor cu cele de la bodega din satul meu natal :)) Dar hai sa nu mai fim fitosi, chiar daca facem fite pe banii nostrii. :) Sa trecem la aspectele pozitive:

- piscina mare, aveai unde sa te balacesti;

-restaurant spatios, cu terasa, nu se statea la coada pentru mancare sau pentru un loc la masa;

-personalul amabil, zambeau destul de des si destul de sincer :)

-la snack-bar erau niste baieti de nota 10, extrem de amabili si draguti cu care ne-am imprietenit imediat;

-la sectiunea entertainment amintesc niste superbe domnisoare si niste superbi domnisori care ne invitau in fiecare zi la activitati sportive in apa sau pe uscat;

-aveau si o trupa de "actori" care faceau spectacole foarte reusite;

-se facea curat in camera dar nu s-a schimbat lenjeria de pat cat am stat acolo;

E important sa ne documentam care sunt serviciile free si care sunt contra cost pentru a nu avea surprize neplacute. Se plateau sezlongurile si umbrelele de la plaja care era destul de saracacios amenajata. La piscina erau gratuite. Mancarea era variata dar NU DE 5 STELE. Bauturile locale cam ieftinute, sucurile destul de slabute, nimic natural... totusi eram la 5 stele. Se serveau sucuri vrac, ambalate in pungi de 5-10 litri si bagate in dozatoare. La capitolul deserturi... totul sintetic, se merge pe compoturi care, pentru diversitate se introduc in niste gelatine colorate :) Aveau si ceva prajituri mai rasarite dar erau putine si nu prea apucai sa le degusti :) Naturalul era reprezentat de fructe proaspete, variate combinatii. N-am gasit in 6 zile nicio supa sau ciorba mai lichida, erau 3 feluri de creme de legume, ceva intre supa si piure. Am degustat si o salata cu maioneza care m-a pus la pat 2 zile=enterocolita. Evitati maionezele, nu se stie niciodata :). Poate am eu pretentii exagerate datorita faptului ca m-am trezit la 5 stele direct din lanul de porumb :) Nu stiu... 5 stele suna fabulos, in Turcia am stat la 4 stele si n-am avut ce sa le reprosez, au fost mai mult ca perfecti.

Trebuie sa amintesc, insa, de un gest dragut cu care ne-au surprins vecinii bulgari. Pe 1 septembrie a fost ziua de nastere a sotului si ne-am trezit cu un tort in camera, 2 tacamuri si o felicitare. Cu chestia asta si-au spalat toate pacatele :)

Si inca o chestiune care tine de dezinformare sau de proasta comunicare: am stat la 5 stele dar am mers de cateva ori sa luam masa la 4 stele, in acelasi resort, unde locuiau prietenii nostrii. In prima zi, desi aveam alte bratari la mana, nimeni nu ne-a atras atentia ca nu prea avem ce cauta la 4 stele la masa. Noi am interpretat, semilogic, ca daca am platit la 5 stele si mancam la 4, pierderea e a noastra, nu a lor. A doua zi, la micul dejun, am mers iarasi la prietenii nostrii la 4 stele. Mi-am luat ceva fructe pe o farfurie si m-am asezat la masa. Dupa 5 minute, a venit o domnisoara care s-a adresat destul de nepoliticos... ba chiar incepuse sa ridice tonul, cum ca n-am voie sa servesc masa acolo. I-am explicat ca n-am stiut, ca logic ar fi sa nu serveasca masa la 5 stele unul care a platit pentru 4 stele... etc. La un moment dat, tipa urla de-a binelea si am cerut sa vorbesc cu managerul. Acesta a venit imediat, dupa ce i-am spus ce s-a intamplat si-a cerut scuze si ne-a explicat ca nu e vina noastra, de fapt ei nu trebuia sa ne dea voie de la bun inceput sa servim masa acolo. Apoi a obligat-o pe tipa sa-si ceara scuze, a venit la noi in camera si si-a cerut scuze pentru lipsa de profesionalism a tinerei. Ma rog... la 4 stele personalul era cam neinstruit. Nu prea stiau sa gestioneze situatiile delicate, probabil din lipsa de experienta atat profesionala cat si de viata, fiind destul de tineri.

-


[fb]
---
Trimis de ionyssa in 01.08.12 22:54:55
Validat / Publicat: 02.08.12 00:36:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Gergana
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2764 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ionyssa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [01.08.12 23:00:10]
    »

    @ionyssa: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSol Nessebar Palace Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048973083496094 sec
    ecranul dvs: 1 x 1