ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brad
ÎNSCRIS: 19.10.14
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 13 MIN

Experiența noastră la Hotel Slavey

TIPĂREȘTE URM de aici

Pe data de 15 august am ajuns în Bulgaria, după un drum destul de lung și ne-am cazat la Hotel Slavey, unde aveam rezervare făcută încă din luna ianuarie.

Am ales hotelul ca urmare a unor recomandări primite din partea unor cunoștințe care au mai fost acolo în trecut.

Nu am mers cu prea mare tragere de inimă în Bulgaria într-ucât nu era destinația pe care ne-o doream, dar circumstanțele ne-au făcut să alegem un concediu mai ieftin anul acesta cu speranța să strângem suficienți bani la pușculiță pentru anul următor.

Experiența noastră e presărată cu puncte bune și puncte mai puțin bune, așa că voi încerca să împart acest review în câteva secțiuni și am să încerc să ofer celor interesați cât mai multe informații pe care eu nu le-am găsit înainte de plecare, legate de hotel.

Check-in și servicii recepție

Am ajuns la hotel puțin înainte de ora 13. Pe vouchere scria că avem intrarea la 14, așa că am mers la recepție să cer un loc de parcare, să stăm liniștiți o oră până ne vine rândul la cazare. În hol era ceva îmbulzeală, tocmai ce apăruse un microbuz cu turiști nemți care se cazau.

Una din doamnele de la recepție ne-a văzut că nu suntem cu grupul și ne-a chemat să ne ceară voucherele și s-a ocupat repede de noi. Ne-a întrebat dacă suntem cu mașina și unde am lăsat-o pentru că se ridică frecvent mașini din fața hotelului (lucru pe care îl văzusem și noi). Ne-a trimis să parcăm rapid și apoi am finalizat procedurile cu parcarea.

Locul de parcare a fost foarte bun, în imediata apropiere de intrarea în hotel. Parcarea nu este gratuită, se plătește 10 leva pe zi, lucru de care știam din avans, așa că eram pregătiți. Am plătit parcarea cu cardul, nu au fost probleme și s-a rezolvat rapid.

Mașinile erau aliniate în fața hotelului într-o parcare nu prea mare, împrejmuită cu lanțuri și, chiar dacă nu este o parcare păzită, mașinile sunt în afara carosabilului, nu prea au cum să fie lovite și zona este bine luminată și intens circulată.

Cum cazarea începea la ora două, ni s-au dat brățările și doamna de la recepția ne-a spus că putem merge la restaurant să luăm prânzul până la ora de check-in și că ne putem lăsa bagajele într-o zonă special amenajată dacă dorim.

Ne gândeam deja de pe drum ce ne vom lua de mâncare de prânz pentru că ne așteptam să nu prindem prânzul (așa cum nu l-am prins nici în Egipt). Am fost plăcut surprinși astfel de ofertă și ne-a prins bine.

În jurul orei 13:45 am revenit în recepție să stabilim celelalte detalii de care aveam nevoie și despre care citisem înainte (cheia de acces pentru scurtătura către plajă, prosoapele de plajă).

Camera era pregătită când am ajuns ș iam primit cheia pentru ea. Primisem o cameră la etajul 2, foarte aproape de scările de acces, ceea ce era bine. Am optat pentru achiziționarea unei brățări de acces pentru scurtătura către plajă și 2 prosoape, în total 30 leva (10 leva brățara, 20 leva prosoapele). Ni s-a spus că putem schimba de câte ori dorim prosoapele și să avem grijă să nu le pierdem.

Brățara de acces îți oferă posibilitatea de a coborî la piscina hotelului și de a urma niște scări la capătul cărora este o poartă pe care o poți deschide doar cu acea brățară. De la poarta respectivă până la plajă treci 2 drumuri, mai cobori câteva rânduri de trepte, ajungi la un alt hotel (Casino) și abia apoi la plajă.

Drumul până la plajă este destul de lung și mă gândeam că am aruncat banii pe fereastră cu brățara, asta până în a cincea zi de concediu când am plecat la o plimbare fără a lua brățara din cameră și a trebuit să ocolim. Stațiunea este în pantă și fără brățara de acces urci mult mai multe scări, ocolești și ajungi într-un final la hotel, dar ești epuizat. Cel puțin eu, dacă trebuia să fac drumul ăsta zilnic (mai ales înapoi de la plajă) nu mă mai duceam. Așadar brățara este un must-have!

Prosoapele le-am luat cu noi la plajă și le-am schimbat chiar și de două ori pe zi, ude, murdare, cum erau, nu conta. Personalul de la recepție era foarte drăguț și se ocupa repede de schimbarea acestora, fără discuții. Mai mult, la plecare ni s-au returnat banii integral și pe prosoape și pe brățară, deci cei 30 de leva erau o garanție.

Camera

Am achiziționat cea mai scumpă cameră din oferta agenției de turism pentru hotelul Slavey, alegând varianta DBL Large room (adică o cameră cu un pat dublu și o canapea extensibilă). Am văzut ceva poze, din care se vedea că avem suficient spațiu, dar nu am fost prea convins. Noi am primit o cameră la etajul 2 (recepția este la 1), undeva pe colt, deasupra lobby-barului cu vedere la piscine și mare (ce se vede din mare că e cam departe).

Camera ne-a depășit cu mult așteptările. Aceasta este mare, decorată modern și arăta mult mai bine ca în poze. Am avut un pat dublu imens, în care puteam încăpea lejer toți 3, iar copilul a avut un pat single (nu canapea extensibil), destul de mare, undeva în lateralul camerei. Geamurile sunt mari (din tavan până în podea, din termopan și de bună calitate, izolând în cea mai mare parte zgomotul de afară, care nu era de neglijat. Am avut un balcon cu o măsuță cu 2 scaune și un mic uscător de haine, perfect pentru nevoile noastre.

În cameră am avut aer condiționat care funcționa foarte bine, un TV LED cu câteva programe dintre care și 2 posturi românești (Pro TV Internațional și TVR Internațional), un mini frigider, un birou/masă, un suport de pantofi și un scaun, toate moderne și noi, funcționale. Dulapul a fost destul de încăpător și am reușit să ne așezăm bine trollerele și hainele în el. Pe paturi am avut câte o pernă mare, una medie și una mică (pentru fiecare dintre noi, deci 3 de toate), plus încă două perne mari în dulap.

Baia a fost foarte spațioasă și modernă, cu o zonă de duș foarte mare, accesorii de baie moderne și perfect funcționale. Am rămas plăcut surprinși de aspectul camerei care ne-a depășit cu mult așteptările, fiind peste multe alte camere de la hoteluri de 5 stele prin care am stat la noi sau în afară.

Curățenie și servicii în cameră

Când ne-am cazat am observat mici firicele de nisip în cameră și faptul că nu aveam apă sau altceva în frigider. Ne-am gândit că s-au cam grăbit cameristele să ne pregătească camera și că au uitat, așa că nu am dat importanță acestor lucruri inițial. Însă acest lucru sa repetat în fiecare zi, din păcate. În nici una din zile nu s-a măturat pe jos sau aspirat sau dacă s-a făcut acest lucru, curățenia a fost extrem de superficială. Chiar am lăsat pe ușă eticheta prin care le ceream cameristelor să curețe, au văzut-o, au mutat-o înapoi înăuntru și totul a rămas la fel.

Minibarul nu a fost aprovizionat în nici o zi și am fost nevoiți să ne cumpărăm zilnic apă de la supermarketul de peste drum de hotel. Nu aveam pretenții să ni se dea nu știu ce băuturi în cameră, dar cred că ar fi trebuit să fie ceva acolo. Adevărul este că nu citisem înainte ce ar fi inclus în acest sistem de „All-Inclusive” în cameră.

De asemenea, la cazare am avut 2 role de hârtie igienică în baie care s-au epuizat după 4-5 zile și altele nu am mai primit. Noroc că am avut noi de acasă în bagaj pentru că nu am găsit să cumpărăm nici la supermarket. Cu femeile de la curățenie noi nu am reușit să ne înțelegem de nici un fel pentru că vorbeau doar bulgărească și nu păreau să priceapă nimic altceva, română, engleză, germană sau limbajul semnelor.

În afară de aceste 3 probleme (aspirat, lipsă băuturi în bar și hârtie igienică) nu am avut ce să le reproșăm. Zilnic ne-au fost înlocuite prosoapele (care le lăsam jos în baie), în ziua a 4-a ne-au fost schimbate chiar și lenjeriile de pat (chair dacă nu era neaparată nevoie) și lenjeriile, prosoapele, perdelele sau alte lucruri în cameră au fost foarte curate și au arătat surprinzător de bine.

Mâncare, concept all-inclusive

Conceptul de All-Inclusive de la hotel include:

- Mic dejun tip bufet în restaurantul principal (băuturi incluse (self-service): ceai, cafea, lapte, cacao, apă, sucuri, băuturi răcoritoare) - 07:30 - 10:00;

- Prânz la bufet în restaurantul principal (băuturi incluse (autoservire): bere, vin, apă, sucuri și băuturi răcoritoare, ceai, cafea) - 12:30 - 14:30;

- Cină la bufet în restaurantul principal (băuturi incluse (autoservire): bere, vin, apă, sucuri și băuturi răcoritoare, ceai, cafea) - 18:30 - 21:00;

Bar de zi:

- 10:00 - 23:00 - Alcool bulgar, bere grefată, vin, apă minerală, băuturi răcoritoare, ceai, cafea;

- sandvișuri, pizza, salate - 10:00 - 16:30;

- cartofi prăjiți - 12:00 - 16:30;

- Fructe - 15:00 - 17:00;

- Inghețată - 12:00 - 17:00;

- barul de la piscină: ceai, cafea, alcool bulgăresc, cocktailuri, bere, apă, băuturi răcoritoare, sucuri) - 10:00 - 21:00;

- Lobby bar: 08:00 - 23:00 ceai, cafea, lapte, cacao, apă și băuturi răcoritoare); 10:00 - 23:00 pahar de bere; 15:00 - 17:00 prăjituri și fructe;

Cu excepția unei singure zi în care nu am luat masa de prânz la restaurantul hotelului, am încercat cam din toate de pe acolo. Am să încep cu mesele principale.

Micul dejun a fost foarte bun, nouă ne-a plăcut mult. Aveai de unde alege și noi nu ne-am plictisit de mâncare în cele 7 zile petrecute acolo. În fiecare dimineață aveai ouă în mai multe variante: ochiuri, omletă simplă, omletă cu șuncă, omletă cu legume, omletă cu cașcaval sau fierte, bacon prăjit, salamuri de 3 feluri, șuncă presată, șuncă țărănească, 4 feluri de brânză, 3 feluri de cașcaval, cârnăciori de 2 feluri, cremvuști, cartofi prăjiți, pizza, unt de 2 feluri, legume multe, cereale, lapte, clătite, diverse gemuri, salate de câteva feluri, multe fructe și în fiecare dimineață se schimba câte ceva și aveam 3-4 feluri de mâncare diferite care erau servite doar în ziua respectivă, în caz că te plictiseai de aceași mâncare. În concluzie cam de toate pentru toți și pentru noi a fost cea mai bună mâncare din zi.

La prânz varietățile erau multe și aveai de unde alege. În fiecare zi erau două supe/ciorbe, diferite de fiecare dată, carne de pui, porc, vită, pește în diferite variante, cartofi prăjiți, piure, natur, copți, orezuri, salate diverse, fructe și o mulțime de prăjituri. Mâncare multă, bună și variată. La cină găseai în mare parte același lucru ca la prânz. Mâncarea care nu se epuiza peste zi era servită din nou seara.

Personalul de la restaurant a fost foarte activ, se mișcau repede să curățe mesele, să pregătească tacâmurile și când strângeau de pe mese ce nu se mânca aruncau direct la gunoi, deci nu era riscul să refolosească parte din mâncarea pusă în farfurii și neconsumată (cum am văzut prin alte locuri).

Restaurantul era destul de mare, având mese în interior, la aer condiționat și mese pe terasă. Chiar dacă hotelul era aglomerat nu s-a întâmplat să nu avem loc la mese sau să trebuiască să așteptăm și a încăput toată lumea fără probleme. Noi am preferat terasa și întotdeauna am găsit măcar o masă liberă să ne așezăm.

Băuturile disponibile la restaurant sau la baruri erau la fel. Sucurile erau la dozatoare, unul pe care scria produse din gama Coca-Cola și altul care avea rezervoare de sucuri de fructe și apă. Toate aceste sucuri sunt făcute din prafuri și au gust ca cele care erau pe la noi imediat după Revoluție la tonetele "Tec". Sucurile sunt servite la pahae de unică folosință în baruri și la pahare de sticlă în restaurant.

Berea disponibilă era servită din butoaie (self-service la dozator) și era de două tipuri blondă și brună, foarte bună, spre surprinderea mea, neînmulțită cu apă. Vinul și el era servit la dozator, de 3 tipuri, din păcate nu pot să vă spun cum era pentru că eu nu l-am încercat.

La baruri puteai să-ți iei diferite cocktailuri care erau preparate bine, însă folosind băuturi alcoolice locale de proastă calitate, îmbuteliate în sticle de 2 litri cum erau pe la noi înainte de revoluție (cred că nu am mai văzut sticle asemănătoare de prin anii 90, poate mai sunt pe la noi prin ceva bodegi și mă înșel însă). Am încercat câteva astfel de băuturi, de curiozitate, dar o dată a fost destul pentru fiecare. De asemenea, de la barul de la pișcină puteai să-ți iei o cafea cu gheață sau să încerci alte varietăți de băuturi amestecate, dar, din nou, calitatea lor era slabă.

Băuturile de import erau contra-cost, însă disponibilitatea lor era mică spre inexistentă. În vitrina frigorifică de la lobby bar erau 10-15 beri, 2 sticle de suc și câteva chipsuri (Pringles) în rest eu nu am văzut nimic, iar băuturile spirtoase era foarte puține și de calitate mai slabă, deci dacă ai pretenții nu prea ai nici ce cumpăra.

Pe partea de snack-uri, pizza era de un singur fel, disponibilă și în restaurant la toate cele 3 mesele, nici foarte bună nici foarte proastă. Sanvișurile sau burgerii erau mici și semănau cu aceia pe care îi cumperi de la noi cu 1 leu. Înghețata era din aceea ieftină, dar nu era rea la gust. Fructele însă au fost foarte bune, atât la restaurant cât și la barul de zi. Aveai de ales între pepene verde, pepene galben de 2 feluri, struguri, mere, piersici, nectarine, etc, toate foarte aromate și bune. Nu am mai mâncat de mult așa fructe bune.

Per total, mâncarea a fost decentă, multă și bună, conceptul de All-inclusive este clar peste cel din Egipt pe care l-am încercat anul trecut și doar dacă ești foarte pretențios nu ai ce mânca. Iar dacă vrei băuturi de import sau de calitate mai mare alegi un hotel cu Ultra-All-inclusive sau mergi peste drum la supermarket.

Piscine, animație și divertisment

Hotelul are 3 piscine exterioare de 05m, 1.4m și 1.6m și o piscină interioară, toate disponibile gratuit. Acestea erau foarte curate și în fiecare dimineață venea personal (presupun extern) și lua monstre din apă pentru testare. Lângă piscine sunt ceva șezlonguri, însă insuficiente pentru cât de mare este hotelul și care se ocupau în mare parte de dimineață, mulți oameni lăsându-și prosoapele pe ele și apoi jumătate din ei nici nu le foloseau, stând pe terasă sau chiar la mare. Mâ gândesc că era soluția lor de backup în caz că se răzgândesc... Fiind foarte mulți copii aceștia se bucurau de piscine și zona era destul de animată de dimineață și până spre seară.

Programul de animație a fost peste cel pe care l-am avut în Egipt. Echipa de animație de la piscină era compusă din 3-4 fete și un băiat și aceștia au fost destul de activi, dansând, invitând turiștii la diferite jocuri (darts, volei în apă, polo, mini-fotbal sau tenis de masă), iar seara era câte un spectacol pentru copii și adulți la amfitreatrul hotelului. Ca și activități puteai juca cărți, table, șah pe terasa hotelului, biliard (contra cost), pe proprietate era un mini teren de fotbal/tenis, loc de joacă pentru copii. Tot pentru copii, lângă lobby bar era o cameră de joacă cu acces gratuit.

Ca și servicii contra cost am văzut disponibile saună, masaje, jacuzzi și spălătorie, dar nu am achiziționat nici un astfel de serviciu, așa că nu vă pot spune care erau condițiile.

Plajă

Chiar dacă hotelul nu are plajă proprie, trebuie să vă spun câte ceva și despre cea mai apropiată plajă pentru că multe lume merge în vacanță la mare pentru a se bucura de apa întinsă și nisip, nu doar de piscine.

Accesul la plajă se face fie prin grădina hotelului (cu brățara de acces de care v-am spus mai devreme), drumul până la plajă fiind lejer, de 5 minute, trecând însă mai multe străzi și coborând sau prin afara hotelului, drumul fiind cu 2-3 minute mai lung la dus. La întors ai însă de urcat și lucrurile se schimbă, fiind ușor prin grădină (7-10 minute), dar epuizant pe drumul lung (15-20 de minute gâfâind). Nu știu exact cât e distanța până la plajă, dar e mai mult de 350 m cât scrie pe ofertele turistice (o fi atât pe direct dacă nu ai avea de ocolit pe străzi).

Plaja cea mai apropiată de hotel se numește „Mojito” și e spațioasă, frumoasă și îngrijită. Pe plajă sunt 2 secțiuni: una contra-cost de șezlonguri și una gratuită de prosoape. În zona cu plată 2 șezlonguri și o umbrelă, cu saltelele aferente, costă 36 leva / zi (adică undeva la 87-90 lei pe zi). Mai multe prețuri de pe plajă am pus în review-ul anterior („Cu mașina din vestul țării spre Nisipurile de Aur, Bugaria. Traseu și prețuri”).

Nisipul de pe plajă este foarte fin, curat, marea este curată, fără alge, iar la intrarea în apă este cam un metru de scoici, o mică coborâre (20 cm) și apoi intrarea este foarte lină, apă fiind destul de liniștită și nu foarte adâncă. Trebuie să mergi cam 50-75 m pentru adâncime de 2m. Chiar dacă te afli tot la Marea neagră, ca la noi, plaja și apa sunt mult mai curate și astfel îmi dau seama de ce mulți aleg Bulgaria în loc de România pentru litoral.

Concluzie

În concluzie, Hotelul Slavey este decent, având camere peste așteptări, la condiții care reflectă cu adevărat clasificarea de 4 stele. Curățenia în cameră lasă oarecum de dorit, iar conceptul de all-inclusive este foarte bun dacă nu ești prea pretențios, cu de toate pentru toți.

Prețul este foarte OK pentru hotel dacă pui în balanță toate lucrurile. Pentru cei care își doresc „mare”, hotelul este cam departe de plajă și veți face ceva mișcare zilnic până acolo și, vrând-nevrând veți mai cheltui ceva bani în plus față de cei pe care îi dați la all-inclusive.

 

Sper că v-am ajutat cu acest mic review. Am să revin cu altele de prin următoarele destinații la care voi ajunge.


[fb]
---
Trimis de Ccucu in 27.08.19 13:30:20
Validat / Publicat: 27.08.19 14:01:55
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 6165 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ccucu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P11 Piscina 1.60m
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17100 PMA (din 19 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[27.08.19 16:23:37]
»

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

CcucuAUTOR REVIEW
[27.08.19 16:24:23]
»

@webmaster: mulțumesc

makuy*
[29.08.19 22:07:55]
»

Un articol foarte bine scris și la obiect, cu informații detaliate.

Cred că răspunde la toate întrebările.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ccucu, makuy*
Alte impresii din această RUBRICĂSlavey Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.3681330680847 sec
    ecranul dvs: 1 x 1