ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.05.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 24.07.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 4 MIN

1 Mai slab ca altul

TIPĂREȘTE

ca fost consumator de turism bulgar am senztia ca in loc sa se faca eforturi de a imbunatati serviciile de la un an la altul se merge pe ideea "la anul vin oricum altii, de ce sa ne batem capul cu turistii cazati acum?

a) lipsa de personal: desi stiau ca vin ca furnicile romanii nu aveau angajati destui in hotel, iar lipsa asta se vedea in curatenia de la masa, de la bar de la piscina interioara, peste tot.

b) masa slaba calitativ (comparat strict cu alte hoteluri 4 stele AI bulgaria, nu cu 4 stele + sau 5 stele) in ultima seara a plouat iar romanul unde era sa se duca? la masa si bage la ghiozdan de ciuda. am avut proasta inspiratie sa mergem la masa mai tarziu, pe la 7:30 (se servea masa pana la 21:00) si acolo unde in alte zile erau 3 sortimente cu mancare gatita (porc la tava, pui, peste) nu mai era nimic - nu tavi goale ci tavi curate, deci nefolosite. bucatareasa sefa (cred asta ptr ca era in alt costum) mi-a spus personal: "sorry, no more" si mi-a indicat gratarul. am luat de acolo 2 chiftele ptr ca altceva nu aveau la gratar. cum nici la aperitive nu mai era mare lucru m-am dus sa mai iau o chiftea. se terminasera si alea. si adusesera un soi de mici congelati pe care s-au grabit sa-i faca. daca erau mici de la metro (am voie sa fac reclama?) ar fi fost ok dar erau o tocatura cu un gust dubios.

c) hotelul nu ofera suport/informatii corecte in legatura cu parcarea. am fost pana la managerul hotelului cand am avut pb masina care a fost ridicata desi era parcata intr-un loc unde NU era semn, am explicat ca ar fi fost normal sa ne dea informatii corecte ca sa nu avem probleme. atitudinea managerului (o doamna dar cu d mic) a avut aceeasi atitudine cu cei de la receptie. nu am auzit un "sorry" de la ei. cand am amintit ca review negativ va alunga clientii raspunsul a fost "no problem". asa ca, idee este: anul asta niste turisti, la anul altii, gasim alti fraieri.

dau un copy paste la ecoul scris aici:

pentru toti cei care se dau eroi dupa razboi si o fac pe cunoscatorii incerc sa refac firul epic al intamplarii:

1. am descarcat bajele si familiile in fata hotelului

2. am intrebat la receptie UNDE se pot parca masinile

3. la indicatiile lor: hotelul X si Y ptr ca sunt mai mari si "POATE va lasa" am facut turul statiunii.

4. nu am gasit hotelurile X si Y

5. am parcat pe o strada laterla unde NU EXISTA SEMN in jurul apropierea locului unde le-am lasat (avem poze pe care l-am aratat la cei care au ridicat masina)

6. ne-am trezit cu masinile ridicate

7. am platit amenda ptr bulgarul ne-a explicat ca "la inceputul stazii era un semn". nu conteaza regula celor 50m de semn sau daca semnul e pus pe dreapta sau stanga. TOATA strada e interzis sa parchezi, chiar daca are 2 km. Serios?!?!?!?!?

8. am gasit LA INDICATIA UNOR TURISTI o parcare pitita intr-o vale, foarte aproape de hotel unde am parcat masinile

cei de la hotel sunt mana in mana cu cei care ridica masina. cred ca stim cum si ce sa intrebam la o receptie. iar la slavey nu am primit indicatii ba din contra, ne-au trimis in capatul celalalt al statiunii. de ce trebuie sa caut eu pe net ce si cum e cu parcarea? nu e normal sa alfu de la receptie unde sa las masina in siguranta in apropierea hotelului? evident cu bani, nu am avut pretentia sa o las gratis nicaieri.

iar respectivii care ridica masinile au atitudine de mafiot. cine a trecut pe la ei stie cum se poarta cu turistii. frate, am gresit, am platit ne-am despartit amiabil. nuuuuuu... dupa ce a incasat banii stand linisitit si confortabil in ghereta lui a iesit si a inceput sa urle la noi sa plecam repede. ba chiar a sarit si la bataie cand unul dintre noi i-a explict ca nu trebuie sa puna mana pe el, nu trebuie sa-l atinga. trebuia sa eliberam parcarea cat mai repede ca sa faca loc sa salte alte masini. asta desi pe langa cei 60 leva amenda platisem si 4 ore x 2 leva de parcare, total 68 leva.

sunt consternat de ecourile de tipul "ai platit putin trebuie sa te astepti sa primesti mai putin decat te astepti". sa intelg ca la anul daca biletul e cu 10 euro mai mic nu se va datora concurentei ci pentru ca nu voi primi apa calda si e... e normal, ptr ca am platit putin.

nu-mi ziceti acum ca ati fost in bulgaria de 1 mai si ati dat 800 euro pe sejur ptr ca ati vrut sa "bagati mana mai adanc in buzunar". toti am dat un pret mic insa si 50 de euro daca dau si in oferta spune 4 stele AI ma astept sa fie ca la alte hoteluri din bulgaria, de 4 stele AI. (daca nu as fi fost in bulgaria nu puteam face comparatie insa am fost in albena de 2 ori, constantin si elena, nessebar si sunny beach)

pentu mine sejurul slavey de 1 mai 2015 a fost cu indulgenta un sejur 3 stele AI din toate punctele de vedere. punct!


[fb]
---
Trimis de bunicu in 07.05.15 21:42:41
Validat / Publicat: 07.05.15 22:57:29
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1664 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bunicu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[07.05.15 22:17:13]
»

@bunicu - din câte-mi dau seama, aţi fost un grup mai mare, din sejurul despre care s-a scris deja un prim set de impresii — aici.

Este corect?

bunicuAUTOR REVIEW
[07.05.15 22:27:02]
»

@webmasterX - nu. 2 familii, 2 masini. ambele familii mai fusesem in bulgaria, nu eram cazuti din cer.

la incidentul cu parcarea am fost 3 soferi, cele 3 masini erau parcate una langa cealalta, toate 3 cu nr de GL, masina din spate, de CT nu a fost ridicata.

iar imi creste tensiunea

webmasterX
[07.05.15 22:34:23]
»

@bunicu - cer scuze, întrebarea a fost ambiguă. Reformulez

Din câte ne dăm seama, aţi fost un grup de familii, prieteni — "bunicu" & "mihai_cu" (care a scris anterior impresii aici) cunoscându-se înainte; aţi plecat împreună în sejur - este corect?

bunicuAUTOR REVIEW
[07.05.15 22:35:15]
»

@webmasterX - corect

webmasterX
[07.05.15 22:40:49]
»

@bunicu - Mulţumesc şi eu

Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii

webmasterX
[07.05.15 22:56:54]
»

Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației noastre de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

bunicuAUTOR REVIEW
[07.05.15 22:58:49]
»

@webmasterX - ok. este corect.

eklor
[08.05.15 10:01:18]
»

bunicule ai perfectă dreptate în ceea ce ai povestit şi confirm şi eu, care sunt în cunoştinţă de condiţiile oferite de acest hotel! E adevărat că putea fi şi mai rău, cum şi a fost pe la alte hoteluri... Hotelul e cu bune şi cu rele, dar are o poziţionare bunicică şi, în funcţie de norocul pe care îl ai la repartizarea camerelor, poţi avea parte de o privelişte superbă...

Problema mea este că agenţiile româneşti, de la care, de regulă, cumpărăm sejurul, nu dau doi bani să le atragă atenţia bulgarilor şi în privinţa condiţiilor şi în privinţa parcării, şi în ceea ce priveşte piscinele interioare cu apă rece ca gheaţa, şi lipsa unui program de divertisment şi distracţie, etc...

Morala: boicotarea agenţiilor turistice româneşti neprofesioniste!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bunicu, eklor
Alte impresii din această RUBRICĂSlavey Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037790060043335 sec
    ecranul dvs: 1 x 1