ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.05.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 04.05.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Recomandat doar pentru turism... "altfel"

TIPĂREȘTE

Recomand acest hotel doar celor care practica turismul pentru mancare si nu au nici un fel de pretentii.

Ca si constructie se vede ca este mult peste hotelurile de la noi. Din pacate e condus de bulgari. Drept pentru care curatenia lasa de dorit, amabilitatea este egala cu 0, facilitatile sun sublime dar lipsesc cu desavarsire (tot ce este considerat folositor este contra-cost: parcare, internet, ...). Desi camera arata bine, doua dintre prize nu functionau. Lumina de pe balcon arde toata noaptea si nu ai posibilitatea sa o stingi.

Si acum sa trecem la chestii concrete: inca de cand ne-am cazat, am intrebat receptionera unde putem parca masinile. Ne-a indrumat catre doua hoteluri mai mari, sa ne rugam de aia poate ne lasa sa parcam masinile la ei. Asta in conditiile in care, la nici 200 de metri de hotel este o parcare cu plata unde se poate plati 10 leva pe zi de masina. Bineinteles ca nu am gasit acele hoteluri, am parcat pe o straduta laterala, ne-au ridicat masinile, a trebuit sa platim cate 68 de leva sa ni le recuperam, am gasit acea parcare, am mai dat 20 de leva pentru 2 zile ca sa putem parca.

Masa - pe scurt: copilul a facut urticarie (sau cum naiba se numeste and iti apar buite rosii pe piele si te mananca). plus crampe la stomac intr-a doua seara. Daca nu te deranjeaza sa mananci laturi, e hotelul perfect pentru tine. Cu mentiunea ca, in ultima seara, nici aceste laturi nu mai erau suficiente. Cei care au avut proasta inspiratie sa vina la masa la o ora dupa ce a inceput cina, gaseau doar vase goale si resturi la mancarurile care nu le manca nimeni. Salamuri/parizeruri pe care eu le dau la caine aici, in Romania, erau la mare cinste acolo. Omleta de dimineata... foarte utila daca aveai cumva probleme cu vomitatul (nu pueai vomita): iti rezolva problema instant. Avea un aspect de altceva cu ceva in ei. Ceaiul? O apa chioara cu ceva culoare in ea si cu gust ciudat. Cafeaua? O gluma proasta. Sucurile? Tabelul lui Mendeleev. Cat de cat baubil era pepsi la dozator pe care il puteai lua de la bar (deci numai la pranz si seara, ca dimineata barul deschidea tarziu). Berea la dozator: o apa chioara.

Eu personal nu fac mofturi si nu sunt simandicos la mancare. Am fost prin multe locuri (ca turist si nu numai) si am mancat o gama foarte variata de mancaruri. Pot afirma cu toata responsabilitatea si cu toata raspunderea ca aici a fost cea mai proasta mancare pe care am putut sa o primesc in viata mea ca turist si nu numai. Si cand mergeam in practica agricola la liceu, si in armata, mancarea era mult mai buna si mai gustoasa.

Toate reviewe-urile negative de pe acest site sunt perfect adevarate. Parca le-as fi scris eu.

vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii, vezi impresii

Nu mai repet ce scriu alti colegi in ele, dar TOATE SUNT 100% ADEVARATE.

Din pacate, sejurul a fost arvunit de un prieten (cel cu care am mers) si el l-a primit "oferta" de la o cunostinta care avea o agentie. E prima data (SI ULTIMA) cand merg pe mana altuia.

Nu e posibil ca intr-o statiune eminamente turistica sa nu ai unde parca masina ca turist si sa lasi un mafiot local sa se ocupe de ridicarea masinilor.

Cine vrea sa aiba un concediu linistit si fara batai de cap sa se orienteze la alta statiune, ba chiar la alta tara. Daca tineti musai sa fie Bulgaria, incercati Duni. E cu totul altceva.

Cei care ies la plimbare in treining (eventual si cu pantofi cu toc): aici e de ei. Laturi la greu, zoaie de baut cat pot duce... ce mai... Viata!

Ceilalti: urmati-mi sfatul si nu veti regreta.


[fb]
---
Trimis de mihai_cu in 04.05.15 16:24:56
Validat / Publicat: 04.05.15 18:50:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nessebar, Duni

VIZUALIZĂRI: 2709 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihai_cu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

29 ecouri scrise, până acum

webmaster69
[04.05.15 18:49:33]
»

@mihai_cu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.05.15 20:04:30]
»

@mihai_cu -

Nu e posibil ca intr-o statiune eminamente turistica sa nu ai unde parca masina ca turist si sa lasi un mafiot local sa se ocupe de ridicarea masinilor.

Parcări există și în Nisipuri, doar că acestea nu sunt gratuite, iar în caz de aglomerație, cauți până găsești un loc de parcare, chiar dacă te îndepărtezi de hotelul la care ești cazat. Cine alege să parcheze aiurea pe străzi își asumă riscul ridicării mașinii și costul recuperării ulterioare a acesteia. Ideal este să cauți un hotel la care parcarea să fie păzită și gratuită, dar acestea sunt cam puține.

Cine vrea sa aiba un concediu linistit si fara batai de cap sa se orienteze la alta statiune, ba chiar la alta tara. Daca tineti musai sa fie Bulgaria, incercati Duni. E cu totul altceva.

Corect ar fi fost să recomanzi ceva de genul: „cine vrea să aibă un concediu liniștit și are pretenții la mâncare foarte bună și băuturi la fel de bune, trebuie să bage mai adânc mâna în buzunar, indiferent că alege Bulgaria sau altă țară”

Perfect de acord cu recomandarea resortului de la Duni, unde am fost și eu de cinci ori pentru că mi-a plăcut, dar să nu uităm faptul că un sejur la Duni de Paște sau 1 Mai te-ar fi costat dublu.

mihai_cuAUTOR REVIEW
[04.05.15 21:45:31]
»

@nicole33 -

Doamna consiliera pe Bulgaria, ce anume din LATURI nu ai inteles? Ce anume din bubitele care i-au iesit copilului si crampele la stomac nu ai inteles?

Chiar ne iei de prosti pe toti? Ai putina decenta... Este singura statiune (din toate pe care le-am vizitat in calitate de turist prin 8-9 tari) in care se actioneaza in stil mafiot cu parcarile. Nu e posibil sa construiesti hoteluri cu 200 de camere care au doar 20-30 de locuri de parcare. Din cele 'jde hoteluri, nu stiu daca sunt 3-4 care au numarul locurilor de parcare asemanator cu numarul camerelor.

Treaba asta cu parcarile am intalnit-o doar in capitalele sau orasele mari si sunt perfect de acord cu ea acolo. Dar in statiuni care supravietuiesc datorita turistilor, mi se pare de porc sa nu asiguri conditiile fraierilor care iti pun painea pe masa la propriu. bine ca s-a implicat municipalitatea si politia in "amenajarea" statiunii cu semne de parcare interzisa practic peste tot, dar nu au de gand sa amenajeze niste parcari. Locuri ar fi din ce m vazut, iar costurile ar fi infime (raportat la ce venituri le vin din turism). Problema e ca mafiotii locali nu au si ei feliuta lor din acei bani.

Te rog frumos sa nu mai faci lobby la niste nesimtiti si la niste mafioti.

traian.leuca †
[04.05.15 22:07:32]
»

@mihai_cu -

Nu e posibil sa construiesti hoteluri cu 200 de camere care au doar 20-30 de locuri de parcare.

Ba este posibil!... și dacă vă interesează vă pot da multe exemple.

În perindările mele europene am întâlnit unități de cazare care nu au deloc locuri de parcare. Și pe Booking.com se specifică acest lucru.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.05.15 22:22:56]
»

@mihai_cu -

Este singura statiune in care se actioneaza in stil mafiot cu parcarile.

Aici trebuie să te contrazic. Nisipurile de Aur NU este singura stațiune bulgărească unde parcarea este majoritar contracost, unde numărul locurilor de parcarea aferente hotelurilor este adesea insuficient și unde se ridică mașini pe bandă rulantă. Un alt exemplu foarte asemănător este Sunny Beach.

Nu e posibil sa construiesti hoteluri cu 200 de camere care au doar 20-30 de locuri de parcare. Din cele 'jde hoteluri, nu stiu daca sunt 3-4 care au numarul locurilor de parcare asemanator cu numarul camerelor.

Nu cred că există vreun hotel oriunde în lume care să ofere, gratuit sau pe bani, un număr de locuri de parcare egal (sau măcar apropiat) cu numărul camerelor și ar fi și absurd să fie așa, cheltuiala nejustificându-se.

În cazul în care vei reveni în Nisipuri și nu vei găsi loc de parcare la hotelul la care te vei caza, îmi permit să-ți sugerez să debarci bagajele, nevasta și copiii în ușa hotelului și să parchezi mașina în complexul Riviera unde SIGUR găsești locuri, iar prețul pe zi este absolut decent.

Nu am comentat calitatea mâncării, posibil lături, este regretabil faptul că ți s-a îmbolnăvit copilul, însă nici prețul plătit nu a fost cine știe ce, având în vedere faptul că la acest hotel copilul de 14 ani este considerat adult și plătește și el 80% din preț.

Te rog frumos sa nu mai faci lobby la niste nesimtiti si la niste mafioti.

Departe de mine intenția de a face lobby acestui hotel, mie nu-mi place nici măcar stațiunea, fiind prea aglomerată și prea zgomotoasă pentru gustul meu.

Tucu2009
[04.05.15 22:31:42]
»

@mihai_cu - Partea cu mancarea si bautura perfect de acord cu tine, dar la parcare toata lumea stie ca in toate statiunile din Bulgaria se ridica masinile lasate aiurea pe strada... daca te uitai erau si indicatoare cu asta peste tot.

In Nisipurile de Aur s-a tot construit, normal ca spatiul s-a imputinat si de aceea e problema si cu parcarile... si de asta profita bulgarii, find majoritatea cu taxa, chiar daca sumele nu sunt mai mari decat la noi...

Treaba cu parcarea trebuia sa va puna agentia in tema...

Numai ca nu trebuie sa generalizezi, ai avut ghinion, nu peste tot in Nisipuri si Bulgaria e la fel...

mihai_cuAUTOR REVIEW
[05.05.15 09:59:17]
»

"Ma bucur" ca review-ul meu a starnit atatea "ecouri" din partea celor care incearca sa ma convinga ca de fapt eu sunt vinovat ca m-a simtit insultat si tratat fara respect pe banii mei.

In cercul meu de prieteni si cunoscuti este suficient sa spun/aud un lucru si sunt crezut/cred fara sa fie necesare dovezi. La cei 43 de ani ai mei cred ca sunt destul de responsabil in gandire si in vorbe a. i. sa nu fiu banuit de tentativa de denigrare a unui lucru frumos de altfel.

Mai fac un efort si apoi inchei: ceea ce incercati voi (cei care comentati) sa faceti este cam asa: intr-un sat de prin Moldova o baba este violata. Cand se plange la oameni in sat, replicle vin una dupa alta:

- lasa babo, ca poate si tu ai cautat-o.

- Lasa babo, ca macar ai facut si tu sex.

...

Ati prins ideea... Daca era citit cu atentie review-ul meu, s-ar fi vazut ca a fost o suma de factori care a determinat sa am aceasta atitudine.

- o fi normala treaba cu parcarile (in capul unora) - incercati sa ajungeti in Costa Brava si veti vedea ce vreau sa spun - dar (si aici e un mare DAR) aceasta problema cu parcarile a fost accentuata si de nesimtitele de la receptie, care, in loc sa-mi explice ca e o parcare la 2-300 m mai incolo de hotel, ma trimiteau in celalalt capat al statiunii, SA INCERC LA UN HOTEL MAI MARE, POATE MA LASA AIA SA PARCHEZ. Nu as fi comentat nimic (au poate as fi amintit la minusuri) daca imi explicau alea din prima unde pot parca.

-

Aici trebuie să te contrazic. Nisipurile de Aur NU este singura stațiune bulgărească unde parcarea este majoritar contracost, unde numărul locurilor de parcarea aferente hotelurilor este adesea insuficient și unde se ridică mașini pe bandă rulantă. Un alt exemplu foarte asemănător este Sunny Beach.

tu nu prea intelegi ce citesti (asta ca sa fiu elegant in exprimare)

-

Nu am comentat calitatea mâncării, posibil lături, este regretabil faptul că ți s-a îmbolnăvit copilul, însă nici prețul plătit nu a fost cine știe ce, având în vedere faptul că la acest hotel copilul de 14 ani este considerat adult și plătește și el 80% din preț.

Te invit sa mananci de-acum incolo (la banii aia putini) doar mancare din aia. Si tu si toata familia ta. Ca doar e ieftina.

Observati va rog ca nu am amintit nicaieri in review-ul meu faptul ca nu s-au obosit **** alea de cameriste nici macar sa intre prin camere de vineri pana duminica. DELOC.

Nu am mentionat in review-ul meu (sau cel putin nu am insistat) pe lipsa amabilitatii personalului de la hotel.

Nu am mentionat in review-ul meu lipsa profesionalismului lucratorilor din acel hotel: cel putin ala de la plita electrica dadea 50% din mancare cruda. Erau doua cozi: una formata din cei care asteptau sa ia bucatile de carne si alta cu cei care se intorceau cu ele sa le mai puna pe plita.

In fine, (...) bizoni vor fi mereu care sa umple **** astea de statiuni. Nu imi fac sperante ca voi reusi sa afectez nici in proportie de 0,001% numarul de "turisti". Ceea ce am incercat eu a fost sa atrag atentia oamenilor normali, care au mai fost si in alte parti si stiu ce inseamna sa faci turism, sa se fereasca de aceasta destinatie. Daca vor fi 2-3 oameni pe care ii scutesc de neplaceri cu review-ul meu, eu ma declar satisfacut si cu sentimentul datoriei implinite.

Am vizitat peste 15 destinatii turistice (atat statiuni cat si orase mari din Europa), deci stiu ce inseamna lipsa locurilor de parcare.

Barcelona, Zaragoza, Roma, Milano, Torino, Dublin, Viena, Paris, Atena, Sofia, Dusseldorf... astea ar fi orasele mari prin care am fost. Deci stiu ce inseamna lipsa locurilor de parcare, cand trebuie sa dai 3-4-5 ture de cartier ca sa gasesti un loc. Dar nicaieri nu am simtit ca totul este gandit sa-ti ia banii din buzunar. In Costa Brava aveau si parcari din alea etajate, parcari la hoteluri (putine), dar se parca in strada. Erau si zone marcate cu OPRIREA INTERZISA, se ridicau si acolo masini, dar vedeai ca municipalitatea s-a preocupat sa imbunatateasca conditiile oferite turistilor: puteai parca in strada in 80% din statiune. La noi la Mamaia, hotelurile nu au parcari pentru toate camerele, e drept, dar nici 20-30 de locuri la 2-300 de camere. Proportia este putin mai mare. Si nu cred ca un om normal (nu vorbesc de *** care vor sa parcheze in scara blocului) nu gaseste unde sa-si parcheze masina in Mamaia. Sau in orice alta statiune de pe litoralul nostru. Eu cel putin, de ate ori am fost, nu am avut aceasta problema.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[05.05.15 10:12:04]
»

@mihai_cu - Ai avertisment! Ecoul ți-a fost editat.

mihai_cuAUTOR REVIEW
[05.05.15 10:14:08]
»

@webmasterX - Imi cer scuze! M-a cam luat valul. Pe viitor nu se va mai repeta.

Dragoș_MD
[05.05.15 10:36:42]
»

@mihai_cu -

Si nu cred ca un om normal (...) nu gaseste unde sa-si parcheze masina in Mamaia.

Așa e; eu am găsit parcare acolo. Atât iarna, cât și în mai sau la sfârșitul lui septembrie. În august nu merg acolo, au destulă faună.

Dar culmea e că același lucru mi s-a-ntâmplat și la Zlatni Piasați, ori de câte ori am fost acolo - am găsit parcare! Ba chiar, vara trecută, am observat că tocmai au construit una nouă, aproape de plajă (alături de Cazino), cu mai multe etaje. Așadar, n-aș spune că „autoritățile locale” chiar nu se ocupă de problema asta.

Oricum, mulțumesc pentru atributul de bizon pe care mi l-ai adresat, împreună cu altor sute de utilizatori ai acestui sait, dar și de multe mii de turiști mai mult decât normali ce-și petrec acolo vacanțele.

Mulțumim, asemenea!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mihai_cuAUTOR REVIEW
[05.05.15 10:45:43]
»

@Dragos -

Cu multa placere! Va doresc vacante placute in continuare.

P. S. Am precizat clar cine sunt destinatarii review-ului meu. Este evident ca nu te numeri printre ei. Atunci de ce te mai obosesti? Daca asta intelegi tu (si celelalte mii de useri care se simt jigniti de comentariile mele) prin turism, atunci ignora-ma. Comentariile mele ar trebui sa te afecteze exact cat m-ar afecta pe mine comentariile vanzatorilor de ridichi din piata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD
[05.05.15 11:04:45]
»

@mihai_cu -

Am precizat clar cine sunt destinatarii review-ului meu.

Nu prea; și oricum, „bizonii” au apărut ceva mai jos, în ecouri, nu în articolul propriu-zis, cu o anumită „țintă” (țintă din care, totuși, și eu fac parte, pentru că ador turismul „altfel”!) Adică aici:

In fine, (...) bizoni vor fi mereu care sa umple **** astea de statiuni. Nu imi fac sperante ca voi reusi sa afectez nici in proportie de 0,001% numarul de "turisti". Ceea ce am incercat eu a fost sa atrag atentia oamenilor normali, care au mai fost si in alte parti si stiu ce inseamna sa faci turism, sa se fereasca de aceasta destinatie.

De ce „turiști” și nu turiști?!? Mai degrabă ar fi trebuit să scrii „tu riști” (din cauza neinformării temeinice în prealabil).

Și eu mă consider un om normal (dar același lucru îl vei constata și despre așa-numiții bizoni - și ei se cred oameni normali!) și cu toate astea, am preferat adesea vacanțele în Bulgaria, inclusiv în „această destinație (stațiune) ”.

Cele de mai sus le-am scris nu din spirit de contradicție, ci pentru a-ți arăta că dacă nu ai un bun echilibru al exprimării, ajungi fără să vrei la zicala „unde dai și unde crapă”.

A bon entendeur...

mihai_cuAUTOR REVIEW
[05.05.15 11:51:10]
»

Poate nu am chef sa risc. Sa ma informez temeinic in prealabil despre chestiuni elementare (mancare, parcare) intr-o statiune din Europa anului 2015 (UE). Inteleg sa fac asta pentru o destinatie exotica, dar ala e alt gen de turism. Ceea ce nu-i cazul aici.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[05.05.15 21:21:28]
»

@mihai_cu -

Te invit sa mananci de-acum incolo (la banii aia putini) doar mancare din aia. Si tu si toata familia ta. Ca doar e ieftina.

Mulțumesc pentru invitație, dar, spre dezamăgirea ta, sigur nu o voi onora. Am pretenții și știu că acestea costă, așa că bag mai adânc mâna în buzunar, aleg inspirat și mă întorc mulțumită de pe unde am umblat, uneori chiar încântată.

o fi normala treaba cu parcarile (in capul unora) - incercati sa ajungeti in Costa Brava si veti vedea ce vreau sa spun - dar (si aici e un mare DAR) aceasta problema cu parcarile a fost accentuata si de nesimtitele de la receptie, care, in loc sa-mi explice ca e o parcare la 2-300 m mai incolo de hotel, ma trimiteau in celalalt capat al statiunii, ...

Au mai ajuns și alții pe Costa Brava și pe Costa del Sol, Costa Azahar și prin vreo două insule spaniole și au văzut și costurile parcărilor aferente hotelurilor, amănunte pe care ai omis să le amintești, la fel și cuantumurile amenzilor pentru parcare neregulamentară.

Și eu pot presupune că tu ai fost cel care nu a înțeles indicațiile recepționerelor, bazându-mă pe faptul că eu oridecâteori am cerut informații la recepțiile hotelurilor pe unde am fost, informațiile primite s-au dovedit corecte.

Urmând logica ta, ar trebui acum să mă consider o persoană anormală pentru simplul fapt că la ultima mea vizită în Mamaia (în urmă cu mulți ani, încă se mai plătea celebra taxă de barieră) am reușit cu greu să găsesc un loc de parcare la distanță de două stații și jumătate de troleu de locul în care doream să ajung.

Poate nu am chef sa risc. Sa ma informez temeinic in prealabil despre chestiuni elementare (mancare, parcare) intr-o statiune din Europa anului 2015 (UE).

Sigur, este dreptul tău, însă printr-o informare deficitară ai pus în pericol sănătatea propriului copil, atitudine deloc „normală”, în opinia mea și ai mai și cotizat la bunăstarea celor pe care îi consideri „mafioți”.

Din nou omiți să compari realist prețul plătit la Nisipuri cu prețul plătit în oricare din variatele destinații europene enumerate mai sus.

"Ma bucur" ca review-ul meu a starnit atatea "ecouri"

Aici îți dau dreptate, articolul de față chiar nu merita șirul de ecouri (fără ghilimele) care a urmat.

webmaster69
[05.05.15 21:52:11]
»

@mihai_cu - Ai fost avertizat deja că atacurile la persoană nu sunt permise pe acest sait. Ecoul a fost șters. Cartonaș galben și pauză 2 zile.

bunicu
[07.05.15 20:59:15]
»

pentru toti cei care se dau eroi dupa razboi si o fac pe cunoscatorii incerc sa refac firul epic al intamplarii:

1. am descarcat bajele si familiile in fata hotelului

2. am intrebat la receptie UNDE se pot parca masinile

3. la indicatiile lor: hotelul X si Y ptr ca sunt mai mari si "POATE va lasa" am facut turul statiunii.

4. nu am gasit hotelurile X si Y

5. am parcat pe o strada laterla unde NU EXISTA SEMN in jurul apropierea locului unde le-am lasat (avem poze pe care l-am aratat la cei care au ridicat masina)

6. ne-am trezit cu masinile ridicate

7. am platit amenda ptr bulgarul ne-a explicat ca "la inceputul stazii era un semn". nu conteaza regula celor 50m de semn sau daca semnul e pus pe dreapta sau stanga. TOATA strada e interzis sa parchezi, chiar daca are 2 km. Serios?!?!?!?!?

8. am gasit LA INDICATIA UNOR TURISTI o parcare pitita intr-o vale, foarte aproape de hotel unde am parcat masinile

cei de la hotel sunt mana in mana cu cei care ridica masina. cred ca stim cum si ce sa intrebam la o receptie. iar la slavey nu am primit indicatii ba din contra, ne-au trimis in capatul celalalt al statiunii. de ce trebuie sa caut eu pe net ce si cum e cu parcarea? nu e normal sa alfu de la receptie unde sa las masina in siguranta in apropierea hotelului? evident cu bani, nu am avut pretentia sa o las gratis nicaieri.

iar respectivii care ridica masinile au atitudine de mafiot. cine a trecut pe la ei stie cum se poarta cu turistii. frate, am gresit, am platit ne-am despartit amiabil. nuuuuuu... dupa ce a incasat banii stand linisitit si confortabil in ghereta lui a iesit si a inceput sa urle la noi sa plecam repede. ba chiar a sarit si la bataie cand unul dintre noi i-a explict ca nu trebuie sa puna mana pe el, nu trebuie sa-l atinga. trebuia sa eliberam parcarea cat mai repede ca sa faca loc sa salte alte masini. asta desi pe langa cei 60 leva amenda platisem si 4 ore x 2 leva de parcare, total 68 leva.

sunt consternat de ecourile de tipul "ai platit putin trebuie sa te astepti sa primesti mai putin decat te astepti". sa intelg ca la anul daca biletul e cu 10 euro mai mic nu se va datora concurentei ci pentru ca nu voi primi apa calda si e... e normal, ptr ca am platit putin.

nu-mi ziceti acum ca ati fost in bulgaria de 1 mai si ati dat 800 euro pe sejur ptr ca ati vrut sa "bagati mana mai adanc in buzunar". toti am dat un pret mic insa si 50 de euro daca dau si in oferta spune 4 stele AI ma astept sa fie ca la alte hoteluri din bulgaria, de 4 stele AI. (daca nu as fi fost in bulgaria nu puteam face comparatie insa am fost in albena de 2 ori, constantin si elena, nessebar si sunny beach)

pentu mine sejurul slavey de 1 mai 2015 a fost cu indulgenta un sejur 3 stele AI din toate punctele de vedere. punct !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster69
[07.05.15 21:14:16]
»

@bunicu - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

tm67bru
[07.05.15 21:39:14]
»

@bunicu -

daca dau si in oferta spune 4 stele AI ma astept sa fie ca la alte hoteluri din bulgaria, de 4 stele AI.

Este o greşeală aş spune clasică să crezi — mai ales într-o ţară cu reguli de clasificare LAXĂ a hotelurilor — că vei avea aceleaşi condiţii la 2 hoteluri de 4 stele, ambele cu AI (ambele din aceeaşi staţiune), dar care la care ziua de cazare costă 100 euro, respectiv 200 de euro! (valorile sunt cu titlul de exemplu, să spunem "didactic", lol)

[O documentare MINIMALĂ ţi-ar fi "relevat" că există hoteluri de 3 stele la care sejurul ar fi costat mai mult decât la Slavey!]

Preţul trebuie să-ţi "construiască" ÎNTOTDEAUNA aşteptările, şi nu nr de stele sau regimul afişat (ambele "criterii" — şi mai ales ultimul — sunt EXTREM de relative, în destule ţări, în special din Balcani!)

Nasshu
[07.05.15 21:43:51]
»

@bunicu -

nu conteaza regula celor 50m de semn sau daca semnul e pus pe dreapta sau stanga. TOATA strada e interzis sa parchezi, chiar daca are 2 km. Serios?!?!?!?!?

Nu știu sigur cum este legea la bulgari (codul lor rutier), dar la noi chestia cu 50 m nu funcționează.

Se aplică regula :

Indicatoarele de interzicere sau restrictie

Semnificatia indicatoarelor de interzicere sau restrictie incepe sau este aplicabila din dreptul acestor indicatoare. În lipsa unei semnalizari care sa precizeze lungimea sectorului pe care se aplica reglementarea ori a unor indicatoare care sa anunte sfarsitul interdictiei sau al restrictiei, semnificatia acestor indicatoare inceteaza în intersectia cea mai apropiata. Cand indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate impreuna cu indicatorul ce anunta intrarea intr-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv, cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel.

Cum și noi și ei băniesc că-și fac legile/ codurile rutiere conform celor din UE, înclin să cred că nu ați fost atenți la aceste detalii.

Nu strică din când în când să mai citim și codul rutier, chiar dacă e stufos, cum nu strică să fim atenți la semnele de circulație pe lângă care trecem, chiar dacă sunt amplasate cu cca 3km în spate!

bunicu
[07.05.15 21:50:30]
»

@tm67bru - daca pe amfostcolo hotelul e cotat bine nu credeti ca era de ajuns sa iau o decizie rapid? am avut 3-4 oferte cu pret asemanator.

la naiba, era o minivancanta de 1 mai, trebuia sa stau sa planific o saptamana, sa fac comparatii intre 300 de hoteluri?

fratilor, parca tineti cu ursul. daca se plange omul ca nu i-a placut ceva voi incercati cu disperare sa-l convigeti ca are ori gusturi prea rafinate ptr cat are in buzunar ori ca e un fraier ca nu a citit 3 luni pe net ca sa site unde dracu sa lasa o amarata de masina cand se cazeaza la un hotel

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
bunicu
[07.05.15 22:02:25]
»

@Nasshu - am priceput...

asta nu scuza insa cu nimic receptia hotelului care ne putea indica foarte usor unde e parcarea cu plata din apropiere.

tm67bru
[07.05.15 22:04:30]
»

@bunicu -

daca pe amfostcolo hotelul e cotat bine nu credeti ca era de ajuns sa iau o decizie rapid?

"cotaţia" (media notelor unui hotel) e dată, esenţialmente, de turistul din clasa căreia i se adresează. Gândeşte-te un pic — există hoteluri de 2 stele de pe Litoralul ro care au note mai bune decât un hotel de 4 stele (care, evident, costă mult mai mult) fără ca asta să însemne că hotelul de 2 stele "e mai bun" decât cel de 4 stele...

Slavey se adresează turistului "de 4 stele low-cost", dacă pot spune aşa — care caută "low-cost"-ul, mai general şi mai "realistic" vorbind.

Şi eu sunt un turist care caută 4 stele (ptr vacanţele mele), dar nu voi alege niciodată un "cel mai ieftin 4 stele de pe piaţă" (de exemplu!). Şi presupun că nici tu.

balasa violeta
[07.05.15 22:29:49]
»

@mihai_cu - imi pare rau, ati avut ghinion!

Cand aud de Costa Brava, fac mai rau ca dumneavoastra si-am dat la bani acolo... faceam doua sejururi la Delphin Imperial in Turcia!!! Deci: ghinion poti avea oriunde!

Uite review-ul vezi impresii

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mihai_cuAUTOR REVIEW
[08.05.15 11:09:28]
»

Cred ca lucrurile s-au clarificat putin. Noi (eu si bunicu) nu suntem adaptati la genul asta de "turism", asa cum vad ca sunt multi din cei care au comentat.

Apoi, nu cred ca e normal ca pe un site in care isi dau cu parerea turistii obisnuiti sa li se comenteze review-urile negative de catre persoane care vand bilete in acele statiuni. Nu e etic, moral sau cum mai vreti sa-i spuneti. E a si cum eu cumpar castraveti dintr-un sat aflat in comuna X, descopar ca-s rai la gust si mi-au produs disconfort, pun review negativ despre asta, apoi vine userul Y (vanzator de legume aduse din comuna X) si incepe sa ma blameze pe mine ca nu m-am interesat despre cum sunt acei castraveti. Mai mult, mai si afirma ca el nu consuma legume din comuna X pentru ca e mai destept si stie despre ce-i vorba.

Mulțumesc pentru invitație, dar, spre dezamăgirea ta, sigur nu o voi onora. Am pretenții și știu că acestea costă, așa că bag mai adânc mâna în buzunar, aleg inspirat și mă întorc mulțumită de pe unde am umblat, uneori chiar încântată.

Cel putin asa mi s-a spus: ca eu sunt de vina ca mi s-a imbolnavit copilul de la acea mancare.

însă printr-o informare deficitară ai pus în pericol sănătatea propriului copil, atitudine deloc „normală”, în opinia mea

Daca eu sunt singurul caruia i se pare cam aiurea treaba asta, atunci rog administraorul site-ului sa-mi stearga review-ul de tot si imi cer scuze ca am perturbat aceasta comunitate.

In incheiere, as dori sa clarific si aspectul: cat dai atata face, adica la ce ieftin a fost nu ar trebui sa avem nici o pretentie.

In Austria, Wagrain, am platit 340 de EURO pentru 7 nopti la pensiunea Dianahaus. Verificati va rog pe net cam ce fel de pensiune este, ce conditii sunt la 48.5 EURO pe noapte apartament cu o camera ultra-utilat. Fara mancare, e drept, dar aveai toate ustensilele posibile in dotare. Iar la bulgari am platit 84 EURO pe noapte. Va spun cu mana pe inima ca mancarea nu facea nici jumatate din cei 36 de euro, cat reprezinta diferenta. Nu am mai pomenit de parcare sau de faptul ca nu s-a facut deloc curatenie sau ca nu au fost amabili.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[08.05.15 11:17:04]
»

@mihai_cu -

Apoi, nu cred ca e normal ca pe un site in care isi dau cu parerea turistii obisnuiti sa li se comenteze review-urile negative de catre persoane care vand bilete in acele statiuni.

Te asigur că niciunul dintre cei care ți-au răspuns nu "vinde bilete". Titulatura de CONSILIER AFA se referă strict la experiența acumulată în timpul vacanțelor personale, nicidecum la vreo legătură cu partea comercială a turismului. Aceasta este rezervată agenților de turism (care, de altfel, NU au voie să facă reclamă aiurea prin ecouri), nu consilierilor AFA.

Sper că este suficient de clar acum.

mihai_cuAUTOR REVIEW
[08.05.15 11:27:11]
»

Pai si atunci cum se explica atitudinea? Ca eu sunt vinovat ca mi s-a imbolnavit copilul si ca eu nu am inteles bine de la receptie si ca eu sunt de vina cam pentru orice?

Numai cine are interese personale poate avea o asemenea atitudine. Pentru numele lui Dumnezeu, nu am facut decat sa relatez experienta mea personala, nu am inceput sa-mi dau cu parerea despre vacantele in Hawaii, unde nu am fost niciodata. Cu ce drept isi permite acel user sa imi puna la indoiala ce scriu?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[08.05.15 11:36:49]
»

@mihai_cu - Atitudinea se poate explica în multe alte feluri!

Ecoul ți-a fost editat și ai primit (iar) avertisment. Evită atacurile la persoană! Dreptul de a pune la îndoială... orice este al fiecăruia atâta timp cât o face într-un mod civilizat.

Dragoș_MD
[08.05.15 11:45:47]
»

@mihai_cu -

Cu ce drept isi permite acel user sa imi puna la indoiala ce scriu?

Uite, vezi? de aici cred că a pornit totul. NU a pus nimeni la îndoială cele spuse de tine! Dimpotrivă - articolul tău, rezultat în urma unei triste experiențe personale este DEOSEBIT de util. Din păcate, în sensul de „așa NU”. Dar trebuie să recunoaștem, au de învățat din astfel de întâmplări mai ales cei ce nu spun că:

Poate nu am chef sa risc. Sa ma informez temeinic in prealabil despre chestiuni elementare (mancare, parcare) intr-o statiune din Europa anului 2015

Să nu uităm totuși că e vorba despre Europa de Est, abia ieșită din ghearele socialismului (utopic). Și aici, din nefericire, astfel de „surprize” pot apărea la tot pasul.

Opinia mea ar fi să nu mai iei totul așa personal ci dimpotrivă, să încerci să îți lărgești puțin orizontul și să iei din mesajele de mai sus ceea ce poate ți-ar fi util pe viitor. Sau nu. Dar să nu te miri, dacă vei mai scrie alte impresii negative, că vei primi același tip de feed-back!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mihai_cuAUTOR REVIEW
[08.05.15 11:59:11]
»

@Dragos -

NU a pus nimeni la îndoială cele spuse de tine!

Si atunci asta ce inseamna? In conditiile in care eu am afirmat ceva, apoi a venit si colegul cu care am fost si a confirmat ce am spus...

Și eu pot presupune că tu ai fost cel care nu a înțeles indicațiile recepționerelor, bazându-mă pe faptul că eu oridecâteori am cerut informații la recepțiile hotelurilor pe unde am fost, informațiile primite s-au dovedit corecte.

In incheiere: nu am aterizat pe net de ieri de azi. Cam stiu sa interpretez anumite chestii. Per anasmblu, pentru mine, aceasta experienta (scrierea review-ului pe acest site) a constituit o experinta neplacuta. Banui ca nu se mai poate sterge, dar asta e primul si ultimul review al meu aici. Atatea incercari de a ma lamuri ca e bine sa las capu' plecat, ca asta e situatia/trebuie sa ne resemnam/... nu am crezut ca pot intalni.

@webmasterX: sa stii ca si mandria nejustificata e un defect. Faptul ca nu acceptam ca sutem cum suntem este o greseala. Mi-ai catalogat acea afirmatie ca atac la persoana. La persoana cui? A poporului roman? Daca vrei sa traiesti cu impresia ca suntem cei mai drepti si mai bravi dintre traci... e dreptul tau. Dar eu intoteauna am cautat sa-mi descopar slabiciunile/defectele si sa mi le corectez (atat cat am putut). Asta cred ca se numeste evolutie in bine. Dar poate ma insel...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
balasa violeta, bunicu, mihai_cu, nicole33, Tucu2009
Alte impresii din această RUBRICĂSlavey Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063425064086914 sec
    ecranul dvs: 1 x 1