GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Prima si ultima in aceasta locatie
As dori sa va povestesc despre prima noastra experiență în Bulgaria, mai precis la Hotelul Sirius de 4* care e mai degraba de 2.
Dupa o lunga călătorie de 11 ore abia asteptam sa ne cazam. Am ajuns in jurul orei 10 si stiam ca check in-ul se face la ora 12:30 si afla cu stupoare ca e abia la 15-15:30. Deci prin urmare nu beneficiam de nimic pana atunci - mentionez ca aveam all inclusiv premium. Într-u final ne cazam si putem servi pizza de la ora 15:30-16:30.
La intrarea in camera sesizăm o mocheta cu urme de nisip aspirata superficial praf si fire de par pe masuta cu televizorul iar aparatul de introducerea cardului pentru functionarea curentului stătea sa cada.
La intrarea sub dus am fost intampinati de apa rece care nu s-a încălzit decat după 3 zile si discutii nenumarate cu 3 receptioneri.
Seara am mers la masa unde a trebuit sa asteptam farfurii si tacâmuri poate din cauza ca nu era suficient personal care sa se ocupe si de aprovizionarea cu mâncarea calda (6 feluri dintre care 3 erau carne iar restul legume). In materie de mâncare erau branzeturi (2 tipuri), mâncare caldă, fructe (mere, prune, pepene rosu, struguri si nectarine; nu am vazut nici macar coaja de la o banana ce sa mai vorbesc de portocale, grapefruit sau altele...), unt, gem, salate, rosi, castraveti si 2 tipuri de mezeluri.
Camera parea curatica dar spre dimineata am aflat ca am fost piscata si de un păianjen de picior si zona nu arata bine pe un diametru de vreo 3 cm. Dupa o zi si familia cu care eram a început să se trezească cu ceva piscaturi iar cand s-au uitat pe cearsaf erau urme de pureci. Am trecut si peste aceasta...
Aici in acest hotel doar o singură receptionera te saluta si încearcă să te ajute si sa te simti OM. Restul te trateaza cu indiferenta ba chiar daca te duci la bar sa ceri ceva ti se doreste inainte de servire un pahar pe care scrie TIPS de parca ai fi obligat sa le dai bacsis.
Nu ai voie nici macar sa iesi cu un fruct din care... Atentie!... MANANCI. Fetita mea a început să plângă cand a trebuit sa ii iau para din care manca din mâna pentru ca nu au vrut sa o lase sa iasa cu ea din restaurant. Cand am vazut ca plânge i-am dat-o înapoi, am tras un scaun si am asezat-o pana o termina dar în acel moment mi-au spus ca ei au inchis restaurantul si ca nu putem ramane acolo... mai pe scurt ca lor nu le pasa nici macar de un copil... daca au vazut ca eu (ca mama) ma încăpățînez sa privea copilul de fruct au lasat-o sa plece cu el.
Din privirea lor poti intelege ca sunt plictisiti si nu le pasa.
Dupa 3 zile am agătat pe manerul usii cartonasul in care rugam sa se faca curătenie dar în schimb am beneficiat doar de schimbarea prosoapelor, aspiratorul nici macar nu a trecut prin camera noastra dar sper sa fi trecut macar după ce am plecat noi :(
Lobby bar-ul este deschis de la 10 la 22 daca ai nesansa (cum am avut noi) sa ajungi la 22 nu te mai serveste indiferent ca asteapta 1 persoana sau 5, ti se închide in nas si isi strânge sticlele de pe raft care sunt max 5. Nu va asteptati la cocteiluri... daca am intrebat de pina colada ziceai ca am intrebat de avioane...
Apa fierbinte pentru pliculetele de ceai oferite de ei era inexistentă si la aparatul de apa si la bar... Asa ca daca preferati ceaiul optati pentru cel instant. Asta daca aveti norocul să nimeriti după aprovizionarea cu apa plata (la bidoane de 19 L) altfel lipseste si cea rece.
Barul de pe plaja nu exista iar in mare este plin de pietre unele si ascutite in care te poti răni.
Sezlongurile trebuiesc ocupate de la 5:30-6 dimineata daca vrei sa nu stai pe rogojina :(
Noua nu s-a spus ca beneficiem de o seara mediteraneană care a lipsit si de o masa pe vaporasul de langa restaurant care am aflat de la receptie ca era contra cost.
Pentru noi va spun sincer ca in acest loc nu am mai merge nici daca ar fi ultimul de pe planeta.
Trimis de loredoni in 31.08.15 00:47:22
- A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (loredoni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.23402400 N, 28.01506100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@loredoni: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@loredoni -
” Dupa o lunga călătorie de 11 ore abia asteptam sa ne cazam. Am ajuns in jurul orei 10 si stiam ca check in-ul se face la ora 12:30 si afla cu stupoare ca e abia la 15-15:30.
De unde știai că s-ar face check in-ul la ora 12.30? Așa ți-au spus de la agenție?
”Lobby bar-ul este deschis de la 10 la 22 daca ai nesansa (cum am avut noi) sa ajungi la 22 nu te mai serveste indiferent ca asteapta 1 persoana sau 5, ti se închide in nas si isi strânge sticlele de pe raft care sunt max 5. Nu va asteptati la cocteiluri... daca am intrebat de pina colada ziceai ca am intrebat de avioane.....
Programul este afișat și este normal ca acesta să fie respectat.
Peste tot sunt oferite cocktail-urile incluse în listele acestora. Dacă te împrietenești cu barmanii, mai sunt șanse să-ți prepare și altceva, dar nu este obligatoriu.
Prea multă exigență în notarea acestui hotel și fără a se lua în considerare și prețul plătit pentru sejur.
@nicole33: Asa nu a-a spus de la agentie si nu am fost singurii carora aceasta informație s-a transmis eronat. Si alte persoane din tara au primit aceeasi informație. Un singur "cocktail" a fost pregatit un deget de lichior pe baza de mentă si restul sporite intr-un pahar de plastic de 200 ml. La aceleasi pahare se dădea si berea... Nu suntem pretentiosi dar te rog ia in considerare ca biletele au fost achiziționate în luna ianuarie si am fost in extrasezon.
La majoritatea hotelurile din Bulgaria, cazarea se face la ora 14.00. La acest hotel anul trecut -am primit brățările la ora 12.30 și am putut servi masă de prânz și ne-am cazat după servirea mesei. Recepționerii erau simpatici - mai ales dl Plamen. Citiți și impresiile mele. : Hotelul acesta nu are concept All inclusiv premium, ci doar All Inclussive. Conceptul de care vorbiți există la Resortul Grand Varna. Anul trecut lobby - barul se închidea la ora 23.00. Iar camerele arătau excelent.
@mihaela p: crede-ma ca anul acesta a fost groaznic
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2024 Nu mergeți aici niciodată, este jalnic — scris în 07.05.24 de Violeta22 din PLOIEşTI
- Jun.2022 Vacanta trista — scris în 07.06.22 de ux125215 din - nu recomandă
- Sep.2020 Un loc bun să plangeti dupa banii dati pe bilet — scris în 17.09.20 de vali_0572 din MORENI [DB] - nu recomandă
- Sep.2019 Păcat de locatie si de clădire. 4 stele doar pe hartie, 2 in realitate. Sub mediocru — scris în 08.09.19 de GE1981 din BUCURESTI - nu recomandă
- May.2018 Sejur de coșmar — scris în 08.05.18 de alx78* din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2016 Teroare. Atentat la buzunarul clientului !!! — scris în 24.08.16 de dragosm20 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2016 Hotel Sirius - bătaie de joc nu alta — scris în 28.07.16 de solder2007 din TARGU MURES - nu recomandă