GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ajuns la acest hotel printr-o intamplare deloc placuta. Ne intorceam din Halkidiki, bucurosi ca in sfarsit mergem acasa, am trecut de Salonic de 40 km, eram pe autostrada, in mijlocul pustietatii, duminica, cand motorul masinii s-a oprit in mers. Am oprit pe dreapta, motorul nu mai pornea... Nu am reusit sa fac nimic, nici sa imi dau seama ce s-a intamplat. am sunat in tara la asigurari, mi-a spus ca imi trimite platforma din tara dar dureaza cel putin 12 ore. eram in camp, eram nicaieri, soare puternic, peste 40 de grade, ora 12... Va dati seama ca nici sa gandesc nu mai puteam. s-a oprit langa noi o masina de la asistenta autostrazi, nu ne-am inteles mai deloc cu baiatul ala in engleza, pana la urma am ajuns la concluzia ca trebuie sa chemam o platforma pana in primul oras, care era la 20 km si ca acolo este mecanic care se va uita la masina dar daca trebuie vreo piesa abia marti se deschid magazinele, luni fiind sarbatoare.
ne-a zis baiatul ala ca este un hotel acolo unde putem sta pana marti, la 50 de euro. deja ma gandeam unde am nimerit si cine stie ce hotel o fi asta, poate nu avem nici baie in camera... dar ce puteam sa facem, orice am finfacut, in camp si soare nu puteam ramane
In fine, a venit platforma, cred ca primul model de platforma din lume :) iar cand mi-am vazut mercedesul urcat pe platforma si mecanicul conducand cu viteza pe serpentine, masina se zguduia toata, soferul vorbea cu noi si nu se uita in fata... m-am simtit ca in Wrong Turn.
Am ajuns in localitate, ne-am luat bagajele din masina si mecanicul ne-a dus cu camioneta lui la hotel, pe un drum placut, prin mijlocul unui camp de grau, pe un deal, vedeam hotelul dar nici macar cand ne-am oprit la receptie nu am crezut ca acela este hotelul unde vom sta.
Siris este primul hotel cu adevarat de 4 stele in care am stat vreodata. Este impecabil, camara spatioasa, luminoasa, mobila de calitate, baia foarte mare, chiuveta cu blat imens, halate de baie imaculate, papuci de casa de unica folosinta. Balconul nu se poate numi balcon, este o terasa in toata regula. Jos se vede piscina si in rest un peisaj idilic, campuri cu grau, maslini, dealuri si in zare orasul si alte sate.
Noaptea este o priveliste magica, se vad luminile orasului si satele luminate tot mai departe, se aud greierii si miroase a natura. Esti la tara de fapt, dar in conditii de 4 stele.
Sala de mese este mare si amenajata ca pentru o nunta, dar cu bun gust, totul alb, impecabil. In prima dimineata am avut bufet suedez, pentru ca erau mai multi turisti cazati, insa apoi am ramas doar noi in hotel si dimineata ne aducea la masa tot ce aveam la bufet, doar ca nu ne serveam noi. Erau de toate, omleta, oua fierte, cascaval, salamuri, sunca, branza, masline, bacon prajit, carnaciori prajiti, rosii si castraveti. Ne aducea o carafa mare de suc de portocale, una de lapte si una de apa si cafeaua intr-un termos, unt, gemuri si miere si traditionala placinta cu branza
Noi am luat initial doua nopti dar cum problema cu masina a mai durat, luam in fiecare zi inca o noapte si tot asa. dupa primele doua nopti ne-au mutat in alta camera, la ultimul nivel, pentru ca asteptau un grup in seara aia. ne si gandeam ca in ditamai hotelul suntem numai noi si asteapta un grup, desi am vazut ca angajatii tot duceau paturi extensibile in camere. seara s-a umplut de copii, din Ungaria, Ucraina, India etc, avea loc un festival de dansuri poulare in Serres si toti erau cazati in acest hotel. hotelul era plin.
Copiii stateau pe holuri, alergau si faceau galagie pana la 2 dimineata si in camera nu se auzea nimic, linistebdeplina, foarte bine izolata fonic.
Oraselul este cam la 1 sau 2 km de hotel, dar drumul este foarte placut, se coboara o panta destul de lunga dupa care drumul de masini merge pe langa un trotuar care e un fel de parc sau promenada, cu verdeata, foarte placut.
Orasul se numeste Lefkonas si este de fapt o suburbie a Serresului, e mai mult ca o comuna dar sunt magazine, terase, cateva, nu multe.
Noi mergeam seara sa mancam la Vlahos (se scrie blaxos) unde aveau si meniu in limba romana si mancarea era foarte buna, am mancat de toate, souflaki, tzatziki, feta gril, musaca. foarte bun si cu 10 € mancam pe saturate amandoi.
Intr-una din zile am fost in orasul mare, in Serres, pe jos, ne-am uitat pe tableta pe harti si nu parea chiar asa departe, de la hotel sunt 6 km dar deja ne-am antrenat tot mergand pana in oras si inapoi la hotel. A fost cam obositor drumul dar orasul foarte frumos, cu un centru pietonal plin de terase si terasele pline, in plina criza :), ordonat, cu magazinase la tot pasul si internet free in tot centrul.
Apoi am aflat ca se ajunge cu autobuzul, circula din ora in ora si biletul se cumpara de la sofer si se taxeaza in autobuz, este 1,5€, am mai fost intr-o zi si cu autobuzul dupa ce am aflat de el.
Hotelul are dimo terasa pe acoperis, roof garden, de unde se poate admira peisajul la 360 de grade. Piscina este bine intretinuta, in fiecare dimineata e un baiat care o curata si aranjeaza pe acolo si in ultimele doua zile au tot fost oameni seara care reamenajau. este loc de joaca pentru copii, un teren de volei pe nisip, bar la piscina cu muzica... La piscina vine lumea si pentru o zi, nu este foar pentru cei cazati
In prima seara am prins si o furtuna puternica, vedeam in departare cum se acopera de nori de ploaie si cum se apropie. S-a racorit bine, apoi toata noaptea se vedeau fulgere pe cer in departare, minunata priveliste
Personalul de la receptie foarte amabil, am prins ture diferite sintotinstiaundebproblema noastra si mai dadeau telefon sa aflam ce se mai intampla, pentru ca in rest nimeni ju stia engleza pe acolo si era foarte greu sa comunici, chiar imposibil.
De fapt in 6 zile cat ne-am tot plimbat pe-acolo toata lumea ne cunostea, toti stiau de unde suntem si ce facem acolo, era chiar dragut.
In aceeasi localitate mai sunt doua hoteluri mari, unul de 5 stele si unul de 4, tocmai pentru ca e un loc bun de tranzit, e la 40 km de granita cu Bulgaria si e un loc ideal sa va opriti daca veniti din tara si mai aveti inca pe-atat sau mai mult de mers. de-acolo sunt 600 km pana la Bucuresti.
Recomand hotelul chiar si pentru vacanta, mi-a placut foarte mult, daca nu ar fi fost stresul cu masina, mai mult ca sigur ne-am fi simtit excelent
Trimis de marian gabriel in 10.07.13 19:25:29
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marian gabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 41.11294100 N, 23.49910600 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Pana la urma ce a avut masina? E tare neplacut sa treci prin ce ati trecut voi! Va doresc tuturor sa nu aveti parte de evenimente neplacute!
Excelentă recomandarea, sunt convins că va fi trecută pe "lista scurtă" de multă lume, pentru cazare intermediară...
@cippp: computerul de bord nu mai recunostea cheia si nu mai permitea pornirea.
ne-am gandit initial la pompa de benzina sau altceva dar asta e problema la masinile cu multa electronica.
s-a rezolvat mai greu pentru ca cei de la service-ul din localitate au trimis computerul la salonic la un specialist si nici ei nu stiau cat o sa dureze, de-aia si prelungeam cazarea tot cate o noapte pentru ca ni se zicea mereu tomorow
da, este foarte stresant, mai ales ca nu stii unde ai nimerit si cine se ocupa de masina, daca ai luat decizia corecta sa ramai sa o repari sau trebuia sa vii acasa cu platforma...
Am avut norocul sa dam peste oameni de treaba care au facut tot posibilul sa ne ajute si sa nu ne jupoaie de bani
@marian gabriel: Neata. Ti-am citit review-ul cu placere. pe langa punctele de apreciere, iti spun (pt ca activez si in domeniul auto) /"linistesc" oarecum in privinta problemei pe care ai avut-o: Mercedes (C-class, E-class, S-class, ML, Cls, etc) toate mai devreme sau mai tarziu intampina acesta "nerecunoastere" a cheii masinii de catre comp. de bord central-mai exact: cheia de la Mercedes (ca si cea de la Volvo) este una cu o particularitate: emite "o unda" care trebuie recunoscuta de masina.
Din cauza trecerii anilor, a gropilor (pt ca in general electronicele NU sunt concepute sa fie zdruncinate mereu prin gropi-nu trebuie sa fie gropi mari, cele mai periculoase sunt cele mici si medii care sunt luate in viteza de catre masina fata de cele mai mari pe care soferul le trece cu bagare de seama). De aceea apare acesta disfunctionalitate intre CHEIA masinii si masina-efectiv masina "NU vede semnalul emis de cheie".
Sunt 2 variante ale problemei, in ambele cazuri exista rezolvari nu scumpe - daca stii cum si unde sa le remediezi.
Prima data mi s-a intamplat asa ceva fara sa iau in seama acum 4-5 ani la un E class 320cdi Matic facelift abia adus din Germania, unde intr-o dimineata in parcare efectiv am bagat cheia in contactul masinii (ai observat ca se aude un mic click de recunoastere, dupa care poti s-o pui in urmatoarea pozitie, apoi sa o pornesti). Cheia desi intra in contact, masina efectiv nu reactiona absolut deloc, parca nu era cheia masinii. La cate masini avusesem, era un soc pt mine sa mi se intample chestia asta, mai ales ca asa cum ai spus si tu -la electronica nu prea ai ce sa-i faci intr-un loc pustiu sau o parcare, etc. Am iesit din masina, am inchis-o de mai multe ori din cheie, am dat geamurile jos, etc, am deschis portbagajul din cheie, asta de cateva ori, apoi am scos borna de + de la baterie, am lasat-o cam 2 minute, apoi am conectat-o, am intrat in masina si a pornit perfect.
Ulterior am vandut masina, iar urmatorul proprietar a patit la fel intr-o buna zi, m-a sunat (desi nu mai auzisem nimic de la el de mai bine de 1 an - eu tin legatura cu cei carora le vand masinile, nu "ma fac ca ploua" dupa ce iau banii, etc - mai ales ca atunci era si duminica si nu avea cu cine lua legatura sa-l sfatuiasca/ajute). A procedat la fel si i-a mers.
La ceva vreme, am avut iar un Mercedes (C220 cdi din 2008) care mi-a facut aceeasi chestie, dar nu a mai mers figura descrisa mai sus, asa ca am apelat la baiatul meu priceput in electronica, a venit cu laptopul si in 5 minute a rezolvat tot, nu fara sa-mi spuna ca atata timp cat Mercedes nu va renunta la idiotenia asta cu UNDA care este emisa de catre cheie (doar Volvo mai face asa ceva si nu vrei sa stii cate probleme au si ei cu cheile) problemele nu vor disparea.
La reprezentanta se umbla tot la computerul de bord de comfort (se rescrie paternul initial care a suferit erori si intreruperi) si se seteaza cheia pe noua unda / informatie.
Eu unul desi apreciez orice masina buna (Mercedes este din acesta categorie), raportat la cat se presupune ca ar trebui sa ofere un asemenea brand, nu cred ca se justifica pretul acestor produse si am renuntat treptat la aceste masini. Motivul principal este acela ca NU vreau sa patesc exact ce ai patit tu intr-o vacanta sau mai stiu eu unde cand chiar nu am chef/timp/dispozitie pt asemenea probleme (deloc grave dar suparatoare).
Nu vreau sa fac lobby pt alte branduri de ceea nici nu vreau sa-ti sugerez alte variante de masini (mai alesa ca asta nu e un site dedicat lumii auto), dar daca nu esti cumva vreun fac inrait Mercedes si accepti si alte branduri (rivale) poti sa-mi dai oricand un raspuns/mesaj privat, etc si te consiliez cu placere.
Eu sunt pasionat de masini (am facut si carturi de mic copil/7 ani) am schimbat (spre norocul meu si in profit) f multe masini si crede-ma - cunosc acest domeniu f bine.
Iti urez o zi minunata si cer scuze admin. pt discutia off topic.
Sincer mi se pare o rusine la adresa marcii si m-am hotarat definitiv acum, nu cred ca o sa imi cumpar vreodata asa ceva...
@DB-01-VIN: multumesc pentu explicatie, in sfarsit inteleg ce s-a intamplat, pentru ca acolo singurele cuvinte pe care le intelegem erau electronic si poblem. iti poti imagina ce soc am avut cand am mers in dimineata cand ma asteptam sa fie rezolvata problema, la service si am vazut masina fara butucul de la cheie, cu fire scose de peste tot... oricum eram constienta ca sunt intr-un orasel de provincie si ca problema ii depasea si pe ei. pe autostrada cand s-a intamplat, am facut si ce ai spus tu, am scos borna de +, am astepat si tot nu s-a intamplat nimic, apoi nici nu m-am mai gandit la computer din moment ce arata toate datele corect, adica nu parea s-o fi luat razna. singura problema pe care puteam sa o constat era ca nu ajungea benzina la motor, pentru ca ea incerca sabporneasca, adica hacaia dar nu pornea.
mai mult ca sigur la noi ar fi fost mai usor, cel putin scapam de stresul de a nu sti ce de intampla. poate imi poti spune la ce crezi ca s-au referit cand mi-au zis cei de la service, ca piesa noua ar fi 1200 de euro si ca o trimit la salonic sa iasa mai ieftin? adevarul e ca toata treaba, platforma, service m-a costat 250, nici nu ma asteptam.
Si da, sunt fan mercedes inca de mica, asta mi-am dorit, o masina care nu se strica niciodata sa pot sa merg oriunde si oricand fara griji.
Acum, la rece vad totul ca pe o aventura, ceva palpitant dupa o vacanta atat de boring, dar daca cineva ar trece, Doamne fereste! printr-o experienta asemanatoare il sfatuiesc sa astepte platforma si sa vina Acasa.
Iti multumesc inca o data si iti doresc o zi minunata si tie!
@ionescunic: in aceeasi ordine de idei: Mercedes NU comercializeaza motoare diesel sub 2148cm3 pe masinile lor. mai exact: Un c-class chiar si C200CDI (de 136CP-care oricum este o putere penibila fata de ce ofera concurenta, dar trecand peste acest aspect) - are motor tot de 2148cm3, ca cel de pe C220CDI. asta s etraduce prin: impozit de 900 lei/an (in fc. de oras, comuna, etc) -oricum un impozit mare fata de alte motoare ale altor branduri (de 1998,1995 cm3) deci care se incadreaza pana in 2000cm3 deci pt care se plateste 210 ron impozit anual (sau 180 lei daca il platesti pana la 31 martie al anului in curs-se aplica o reducere de 10%). De motoarele mai mari nu cred ca trebuie s aintru in amanunt pt ca nu cred ca sunt pe acest site doritori de motoare V6 diesel pt care se plateste 2400 lei impozit anual (adica 200 lei/luna). Am avut si asemnea masini dar nu le-am tinut prea mult, m-am bucurat ca am gasit cumparatori pt ele (in special fotbalisti, oameni d eafaceri care chiar nu erau interesati de faptul ca plateau 500 euro/an impozit pt o masina, parveniti (care NU realizau acest aspect fiind orbiti de posibilitatea sa se faleasca in fata prietenilor lor cu o "bijuterie" de 3000 cm3, dar care ulterior dupa 2-3 ani cand revandeau masina si vedeau ca au de platit 1500 euro pt ani doar ca sa poata elibera fiscalul viitorului proprietar intrau in stari de fibrilatie si incepeau sa injure autoritatile, etc ca ii mananca d ebani, uitand ca: 1: ei ca parveniti sunt primii care au reusit tot prin mijloace indoielnice sa puna mana pe niste bani, 2: si in alte state impozitul este in fc. de cilindreea masinii conduse, etc)
In concluzie: cine doreste o masina PREMIUM (Bmw, Audi, Mercedes, Jaguar) -nu va ganditi ca VW, Ford, Peugeot, Opel intra in categoria premium ca nu este asa-sunt masini bune dar NU sunt premium- trebuie sa tina la randul lui cont de multe amanunte daca nu vrea doar sa conduca o masina cu o emblema frumoasa pe capota si sa riste sa fie ridiculizat de soferi care reusesc o traverseze si o Europa intreaga la volanul unor masini mult mai ieftine fara sa aiba vreo probl. de acest gen.
cazul colegului nostru a fost unul nefericit dar cu un final bun pt ca hotelul a fost superok, dar ce s-ar fi intamplat daca s eintampla asta intr-un loc pustiu, sau putin circulat, sau Doamne fereste unde siguranta turistului nu este garantata 100% (cine stie despre ce vb. imi da dreptate). Cunosc sute d eexemple d eacet gen si pot umple acest site de ele dar nu vreau sa intru in amanunte.
Colegul nostru i-ar fi dat foc masinii daca in urma acestui episod (destul de stupid) ar fi avut de suferit cine stie ce alte neplaceri...
Nu incerc sa spun ca brandul X este mai bun ca brandul Y, sau ca sunt masini perfecte si alte care inca vand datorita trecutului (cum e cazul Mercedes) dar am o experienta vasta in acest domeniu (la 18 ani mi-am adus prima mea masina din Rotterdam-era un Ford Mondeo 1,6i 16valve din 1993, se intampla in 1997 asta, faceti un efort de memorie si incercati sa va aduceti aminte ce masini erau in Romania in anul 1997 si veti avea o raportare la nivelul la care eu sunt acum in acest domeniu) si tragand linie stiu despre ce vorbesc, am vazut evolutia pietei auto, a brandurilor, etc.
ca sa destind putin fruntile celor care o sa-mi citeasca aceste randuri va povestesc o intamplare din care trageti voi concluziile:
Intr-o seara (acum 1 an de zile cred) eram in oras cu mai multi amici, si la plecare, ei nestiind cu ce masina venisem (adusesem un Opel Insignia pt cineva si eram cu masina aceea), 2 dintre ei (mari fani Audi - tot in spirit de gluma-deh: "nu e nimeni perfect") m-au rugat sa-i duc acasa pt ca venisera fara masini (unul o avea in service pt ca i se stricase compresorul de AC-asta e o boala comuna la Audi-uri-am patit si eu la cateva asta, iar celelalt fusese adus de altcineva carfe plecase intre timp). Am fost de acord, insa am avut o idee, tocmai pt a-mi demonstra o teorie pe care ei NU doreau s-o accepte: le-am spus ca ii duc dar daca vor lua esarfele de la gatul iubitelor lor si se vor lega la ochi, vor urca in masina, ii voi duce acasa, iar ei sa ghiceasca ce masina conduceam. I-am asigurat ca nu era masina mea personala (pe care ei o stiau - atunci detineam un Bmw 730d din 2009 Lang (poate sunt unii care stiu despre ce vorbesc).
S-au amuzat toti pe chestia asta, au fost de acord, iubitele i-au legat la ochi, i-am invitat in masinuta mea din acea seara, au intrat, i-am dus acasa, drumul a durat 15 minute (cu aproximatie), rastimp in care nu am dat drumul la muzica, iar ei -legati la ochi-aveau dreptul sa pipaie masina interior (sa simta fetele usi, tapiteria, sa vada cum se comporta ca tinuta de drum, cum trage, etc
La final, s-a dat pe primul jos, l-am pus sa ghiceasca si a presupus ca au fost plimbati intr-un Lexus IS220d (apropo-si Lexus are beleaua asta cu cilindreea diesel la motoarele in 4 cilindri), l-am"dezamagit, apoi a presupus ca ar un Audi A4 din 2008+ modelul cu leduri in faruri. celalalt tot pe acolo a fost, doar ca a fost ceva mai creativ ''saab 93, Alfa Romeo 159''+ambele branduri oarecum premium dar de nisa...
Cand au aflat ca masina era un Opel pe care ei il desconsiderau din start sub pretextul ca VW este sub Audi iar Opel este sub VW deci... au fost foarte contrariati de calitatea ambientului in acel Insignia care nu era cu absolut nimic mai prejos decat mai scumpul Audi A4 care este o berlina medie premium...
Nu va mai retin, o zi faina Radu R
@DB-01-VIN:
”am bagat cheia in contactul masinii (ai observat ca se aude un mic click de recunoastere, dupa care poti s-o pui in urmatoarea pozitie, apoi sa o pornesti). Cheia desi intra in contact, masina efectiv nu reactiona absolut deloc, parca nu era cheia masinii.
Ei, aici mie îmi dă puțin cu virgulă, și nu cred că ai identificat corect problema autoarei acestui articol, pt. că ea ceva mai jos zice așa:
”... am scos borna de +, am astepat si tot nu s-a intamplat nimic, apoi nici nu m-am mai gandit la computer din moment ce arata toate datele corect, adica nu parea s-o fi luat razna. singura problema pe care puteam sa o constat era ca nu ajungea benzina la motor, pentru ca ea incerca sa porneasca, adica hacaia dar nu pornea.
Așadar, recunoștea cheia, mergea demarorul, dar motorul nu pornea. Fiind pe benzină, ei s-au gândit că nu e alimentat. Dar la fel de bine se poate să fi avut ceva la aprindere (cel mai probabil).
Iar apropo de motorizările Mercedes, trebuie să te dezamăgesc și aici - în curând vor lua din România două motoare (mult) mai mici de 2000 cmc pentru mașinile lor - cel de Ford eco-boost și un motor de Logan pentru Smart-uri!
@marian gabriel: Mersi de urarai, dar ca fapt divers tot pe linia auto tin sa te dezamagesc putin si sa iti spun ca Mercedes NU este o masina care nu se strica niciodata asa cum ai vazut pe pielea ta, dimpotriva chiar. Nu doar eu cred asta, sunt studii facute in ultimii 10, 15 ani si unul din ele este fundamentat pe cifre furnizate de catre toate tarile unde s au comercializat diferite branduri. Mai exact in 1995 de exemplu Mercedes era nr. 1 in lume ca fiabilitate si nr. 1 ca imagine de marca. Asta se intampla in 1995. In 2009 s-au dat publicitatii datele actualizate chiar daca Mercedes s-a opus vehement invocand diferite motive si presupuneri d-ale lor ca asta le-ar afecta vanzarile (ciudat e ca nu s au gandit la asta cand au decis sa produca ML-ul in Mexic, jumatate din partea electrica a berlinelor lor in Polonia si Serbia, Clasa A si B in Turcia, etc. de dragul preturilor scazute si al unui profit aparent mai mare). Locul ocupat in 2009 era 5 ca medie intre fiabilitate si imagine de marca. In prezent, ca brand premium Mercedes este pe locul 3 in lume ca vanzari si imagine de marca (e o tragedie pt ei) dupa Bmw si Audi, in aceasta ordine.
Cauta pe internet daca vrei sa afli amanunte....
Si cand te gandesti ca in anii 70 Audi desi castigase campionate de viteza cu modelele Quattro S1, S2, etc se afla intr o iminenta stare de faliment si a fost achizitionat de catre grupul VW care avea nevoie de o marca satelit sub care sa produca masini mai stilate, premium. Cat despre Bmw povestea este lunga, frumoasa dar nu cred ca intereseaza pe cineva mai ales ca au ajuns multe specimene sa se bucure de masinile lor si asta se repercuteaza asupra multora intr-un mod ciudat, indepartandu-i de o masina f.buna doar pt. ca este condusa de catre ...........hai sa nu ii cataloghez acum.....
Nu mai intru in amanunte ca s-ar putea sa se supi pe mine admin.
O zi faina si sper ca Mercedes sa revina la calitatea care i-a conscrat odata ca altfel ne raman turistii/le raman clientii pe drumuri...
Fratilor mai usor va rog, nu imi convine ca ne transformam in forum auto... nu cred ca e locul aici!
Daca va aude un american ce spuneti despre mercedes... moare de ras, se prapadeste, stiu ei de ce.
@Dragos: Stiam de stirea asta care de fapt este asa- Mercedes va imprumuta motoare de la Renault (ca inca in Romania NU se fabrica aceste motoare) pt anumite modele pe care ei le fabrica in Turcia, adica pt Clasa A si B. faptul ca la TV romanii au asociat brandul Renault care furniyeaya motoare pe Duster, etc cu faptul ca ele chiar se fabrica aici nu inseamna ca stirea trebuie luata adliteram. Chiar ei au preciyat ca in preyent aceste motoare NU s efabrica in tara, fiind d eprovenienta Renault, venite din tari emergente.
Nu mai intru in amanunte cu privire la stirea asta pt ca chiar nu are rost, incearca fii mai atent la detalii ca sa poti face anumite diferente.
Eu am specificat clar si am crezut ca cine va citi nu va incepe sa faca tot felul de completari inutile- m-am REFERIT STRICT la masini- minim berline de clasa medie (adica Clasa C), clasa mare (adica clasa E), sau Cls S class, etc. Ei AVEAU demult motoare pe A class si B class diesel sub 2000cm3 -ex. A160CDI, C180CDI, etc (nu vrei sa stii de fapt de unde provin ele) dar precizarile le facusem pt ionescu unic- m-am gandit ca ar dori un diesel (majoritatea celor care calatoresc nu vor motoare Mercedes pe benzina. Motivul este pt. ca Mercedes produce benzinare supraalimentate de un kompresor mecanic-au ceva putere dar consuma mai mult decat cele similare diesel iar performantele sunt indoilenice.
Motoarele Mercedes pe benzina sunt 1,8 sau 2000cm3 kompresor, dar sunt putine si chiar nu cred ca fascineaza pe cineva asemenea variante, de cele cu cilindree mai mare nu cred ca are rost sa discutam aici.
Daca erai atent la raspunsul dat de userul care a initiat acest topic, nu mi-ai mai fi raspuns pt chiar el mi-a dat dreptate. Ordinea operatiunilor este f. importanta -daca nu ai retinut-o, reciteste, in sensul ca trebuie mai intai operate TOATE comenzile posibile ale cheii inainte sa deconectezi borna de la baterie. Nu stau acum sa-ti predau lectii, dar crede-ma ca la cate masini mi-au trecut prin mana am invata multe in acest domeniu, de pasiunea pt ele nu mai vb.
O zi buna, Radu R.
@marian gabriel: da-mi pe privat datele masinii ca sa stiu ce-ti scriu. Ideea e ca nu are importanta daca masina este diesel sau benzinar, daca este A class, C-class sau S class, beleaua asta se intampla cand ti-e lumea mai draga. este o iluzie ca ar fi o probl. de alimentare (ca ar vrea sa porneasca dar parca se inneaca, etc), este o problema 100% electrica-electronica. Orice masina refuya sa fie alimentata cu carburant daca cheia NU e cea buna sau nu e recunoascuta de computerul masinii... Comanda trebuie primita de catre computerul de confort ca sa poata sa acceptul sa fie primit carburant si efecetuata pornirea motorului. Altfel ai putea porni orice masina cu orice cheie odata intrat in ea. pe privat te lamuresc pe deplin cu privire la toate aceste aspecte dar nu aici ca nu cred are rost sa ne intindem.
Bye
Imi pare rau dar nu se mai poate, orice ecou scris aici care nu are legatura cu hotelul Siris din Serres, Grecia, Macedonia de nord, va fi sters, iar autorul avertizat.
Banuiam ca se va intampla asta, mie imi pare rau, nu am stiut amanuntul legat de publicitatea altor site-uri, in sensul ca nu am crezut ca un link este de fapt publicitate pt siteul respectiv.
Oricum sper ca toata lumea sa aiba o zi minunata.
Multumesc Webmaster22 ca ai luat atitudine vis a vis de fanaticii acestia!...
sotul meu deja renuntase la autovit si savura o bere citind toate parerile despre masini!... a plecat si el, botos ca un copil caruia i s-a luat jucaria!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2013 O surpriza placuta — scris în 20.01.14 de clau.nov din GALATI - RECOMANDĂ