GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Unul dintre cele mai murdare hoteluri din lara. de cum intri in hol te loveste un miros de aer statut si o priveliste sinistra a unor canapele jerpelite. urmeaza camerele de aceeasi calitate ca si prima impresie murdare si mici. Dupa un scandal de 2 zile s au catadicsit sa trimita pe cineva sa faca curatenie.
Restaurantul ok daca te duci cand se deschide... dupa aia nu mai ai sanse sa prinzi fete de masa curate. Terasele 2 la care am fost eu in acelasi tandem cu restul hotelului adica mizerabile, eu nu am reusit sa gasesc o masa curata in 12 zile. servirea ireprosabila... adica nimeni nu te incurca... am vazut un copil care cred ca avea 12 ani care facea curatenie... si cred ca era singurul personal calificat din hotel. entertainment ul e varza atat pe timpul zilei cat si seara.
Piscinele, gradinile sunt ok adica intretinute. Plaja necuratata, barul de pe plaje (impropriu spus bar... de fapt o ghereta cu un dozator si un frigider) mai tot timpul defect cate ceva ba cafea, ba bere ba apa.
Trimis de dfdan2002 in 20.08.13 23:14:20
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara, miracle. Titanic. Rixox. concorde. Kusadasi surmeli
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dfdan2002); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85607000 N, 30.88288000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@dfdan2002: Din câte văd, ca membru AFA ai solicitat și primit oferte la hoteluri incomparabil mai bune, la preţuri cu 200 de euro mai mult (Delphin Diva, Diva Palace)
În plus, ai primit oferte la hoteluri sensibil mai bune, la prețuri sensibil mai mici decât cel plătit de tine - Sungate, Dragon, Selin.
Cine știe ce "profesionist" de la vreo agenţie te-o fi convins însă că ştie el alegerea mai bună ...
O fi fost "mai bună", dar pentru el și pentru agenția de unde ai cumpărat, și nu pentru tine...
@AmFostAcolo.Travel: : 3 aspecte... 1 nota buna acordată de membrii afa, 2 recunosc ca ofertele au fost bune dar... Reticenta... de obicei agenția cu care am mers si merg de obicei a rezolvat orice nemultumire o am fata de un hotel schimband-ul lucru care se putea rezolva si acum numai ca diferența de achitat era puțin cam mare 1200 euro ptr 10 nopți la un hotel holiday si mai nu știu cum deschis anul trecut parca spre deosebire de 100 200 cât era de obicei... si 3 posibilitatea achitarii din Martie pana in Iulie
@dfdan2002: notele bune nu reflectă VALOAREA crescută a unui hotel, ci gradul de mulțumire al turiștilor săi.
Cu alte cuvinte, un hotel modest, care se adresează unor turiști cu pretenții modeste, are șansa de a primi note foarte bune dacă acolo ajung doar turiști din categoria turistică căreia hotelul i se adreseează (cum ar fi normal).
Alegerea nu se face doar în funcție de notele bune, ci și de categoria hotelului.
Identificarea sau percepția acestei "categorii" nu este însă o treabă ușoară pentru un turist obișnuit; de aceea e nevoie de consiliere - funcție de "profilul" fiecărui turist. Din păcate, majoritatea agențiilor o dau în bară aici, necunoscând sau neinteresându-le această analiză de profil turistic.
E mai mult decât clar că, în cazul tău, alegerea (indusă de agenție, cel ami probabil), nu s-a efectuat în funcție de profilul tău turistic.
@tm67bru: optiunea este a fiecăruia indiferent de consiliere si sincer nu îmi place sugestia pe care ai făcut-o cu privire la low cost si nici la rixosi... Vezi ce opinie am despre rixos. Nu merg in concediu sa mă dau mare ca am făcut concediu in Turcia sincer prefer 2 3 stele si sa vizitez decât colivii de lux in Turcia dar le prefer datorită faptului ca merg cu copii si din acest punct de vedere eu consider Lara potrivită mie distanță mică de aeroport si servicii spre ff bune cu excepția sherwood unde toate au fost de rahat. Nu îmi stric concediul ci încerc sa ii fac pe alții sa învețe din greselile mele. Pot sa spun ca titanicul a fost una din cele mai bune alegeri pentru o familie cu copii ceea ce nu pot spune despre rixos Lara. Intentia mea este sa vizitez toate hotelurile din Lara care au o recomandare buna si sa las ultimele delfini despre care am auzit numai cuvinte de lauda. In cei șapte ani de când merg in Turcia pot sa spun ca am o experiența in cereale privește turismul in aceasta tara. Nu cred ca nici acele categorii de care faci vorbire nu sunt edificatoare... Familia cu care am fost este obisnuita cu concedii AI in alte tari europene... Spania Portugalia si i s-a părut ok in afara nesimtirii angajatilor si a mizeriei dar mâncare si băutură la discretie piscina curată topogane spații verzi posibilitatea de a merge la shopping cu asistati si gratuit prin intermediul agenției si multe altele.
@dfdan2002: intenția mea a fost de a-ți scrie ceva din care să tragi eventuale concluzii utile ție, și nu de te ofensa. Îmi dau seama acum că poate fi percepută astfel (ca o critică ofensatoare) - îmi pare rău.
-
Cât privește "clasele" hotelurilor - este desigur la latitudinea ta să fii de acord sau nu cu ele, nu încerc să te "forțez". Gândește-te totuși la analogia cu mașinile, invocată și mai sus (sau pe un alt fir de discuție despre același hotel). Dacă vei intra (într-un forum specializat auto) pe un fir de discuții despre... Chevrolet - vei găsi, probabil, peste 90 la sută din oameni mulțumițiți. Ei bine, chiar dacă atâția oameni sunt mulțumiți, poate că tu nu-ți vei lua un Chevy - pentru că pretențiile tale sunt "mai sus".
EXACT la fel e și cu hotelurile astea - și ele au "clase". Atâta doar că oamenii (turiști obișnuiți) nu au cunoștință de acest lucru - și judecă, GREȘIT, doar în funcție de "nr de stele"...
@tm67bru: sincer ce mă deranjează este faptul ca afa are agenție si nu face nici o evaluare a hotelurilor, proprie, lucru pe care deși îl înteleg nu îl aprob. Nu vei vedea ca am făcut o evaluare a unui hotel in care m-am simțit bine pentru acest lucru este in funcție de perceptia fiecăruia si am evaluat doar acele hoteluri in care nu m-am simțit bine pentru a evidentia ce m-a nemulțumit si pentru a-i informa si pe alții de aceste neajunsuri ale unor concedii nu chiar ieftine.
Sunt sigur că dacă ai să ceri consiliere de la AFA - aici nu ma refer la noi, scriitorașii de ocazie, ci la agenție, ai s-o obții. Spune-le ce vrei, ce-ți place și ce nu suporți, se vor da peste cap să-ți găsească ceva convenabil.
Subiective sunt și impresiile negative și cele pozitive, important este să fie concretizate. Afirmații de genul "a fost minunat" sau "mizerabil" nu înseamnă nimic pentru mine, pe când "nu mi-a plăcut faianța pentru că era roșie" permite potențialului client să compare cu sistemul lui de referință. Consider că, într-adevăr, este foarte important să fie evidențiate aspectele negative, chiar dacă pe autor nu l-au deranjat foarte tare. De exemplu, pentru mine o referință de genul "în weekend a fost dificil să dormim datorită muzicii din discotecă" descalifică o locație de cazare. Pentru un clubber înfocat, este irelevantă.
Dar poze nu ai dfdan2002? Sa vedem si noi cat e de bine sau cat e de rau...
@dfdan2002:
”sincer ce mă deranjează este faptul ca afa are agenție si nu face nici o evaluare a hotelurilor, proprie, lucru pe care deși îl înteleg nu îl aprob.
Nu știu la ce te referi prin "îl înțeleg" mai sus, însă o evaluare a hotelurilor (în funcție de clasa lor, probabil la asta te referi) este o muncă la care nu se înhamă nici agenții mari, giganții din turism, care au de sute de ori numărul de angajați ai AFA.Travel. Ar fi probabil necesar cam un an de muncă să clasifici fiecare hotel afișat pe AFA. După care anul următor ar trebui să o iei de la capăt (pentru că situația evoluează, nu rămâne bătută-n cuie)
Pe de altă parte însă, nu cred că ți-ar fi folosit (ție) - ai fost oricum consiliat în solicitarea ta, dar nu "ai avut suficientă încredere" (după declarațiile tale).
Recomandări punctuale se acordă oricum fiecărui solicitant - funcție de "profilul turistic" al fiecăruia. Din câte văd, consilierii AFA ți-au recomandat în mod corect hoteluri din categoria potrivită ție (ți-au fost recomandate doar hoteluri din clasa medium, niciun hotel "entry level" nu figurează printre recomandări).
@Admin: mă refeream la acel 9 si ceva, scor oferit de membrii afa, pe care îl are un resort de 5 stele care in realitate nu poate fi catalogat cu mai mult de 3... opinia nu numai a mea ci si a agenției din Turcia care ne- a preluat si cu a care reprezentanta din tara am de gând sa declansez deja procedurile de mediere pentru concediul oferit.
Sincer de ce as avea încredere între-o oferta pe care o faceți daca nu aveți o evaluare corecta a hotelurilor, sau daca aceste evaluare se bazează pe comentariile userilor? In ceea ce privește consiliera... ofertele dv. initiale erau in SIDE... 2 copii unul de trei ani altul de 6... alooo. distanță de la aeroport la hotel este un factor important pentru cei cu copii, nisipul 2, intrarea in mare 3. Care din aceste 3 criterii credeți ca le îndeplinesc resorturile din SIDE. (Lista criteriilor nu se limiteaza evident numai la acestea 3)
@dfdan2002:
”Sincer de ce as avea încredere între-o oferta pe care o faceți daca nu aveți o evaluare corecta a hotelurilor, sau daca aceste evaluare se bazează pe comentariile userilor? In ceea ce privește consiliera... ofertele dv. initiale erau in SIDE... 2 copii unul de trei ani altul de 6... alooo. distanță de la aeroport la hotel este un factor important pentru cei cu copii, nisipul 2, intrarea in mare 3. Care din aceste 3 criterii credeți ca le îndeplinesc resorturile din SIDE. (Lista criteriilor nu se limiteaza evident numai la acestea 3)
Păreri și păreri... Eu aș avea mai multă încredere în opiniile unui user care intuiesc că are gusturi asemănătoare cu ale mele, a mai fost prin aceleași hoteluri ca și mine sau din aceeași categorie (nu doar număr de stele), decât în evaluarea unei agenții. Fătucele de la agenția de la care îmi fac rezervările pentru Turcia sunt cu vreo 15 ani mai tinere ca mine, chiar dacă ar vizita toate hotelurile de pe lista mea scurtă sau mai puțin scurtă în info trip-uri, nu cred că ar fi interesate de aceleași aspecte care m-ar interesa pe mine. Sugestiile lor se bazează în mare parte tot pe opiniile turiștilor care au fost acolo, agenția scoțând din oferta pentru anul următor hotelurile care au avut ceva reclamații.
Exceptând distanța mai mare de aeroport, Side este o zonă de recomandat, existând și aici plaje cu nisip și intrare bună în mare, vezi hotelurile din Evrenseki.
@dfdan2002: Fără falsă modestie - nu cred să existe în România oameni care să cunoască mai bine decât consilierii AFA atât hotelurile din Antalya (în primul rând personal!) cât și "turistul de Antalya". Nu e suficient să știi "pe de rost" hotelurile pentru a face o recomandare! Trebuie să știi și cărei categorii de clienți se adresează un hotel - iar această clasificare nu o poți face decât în cazuri punctuale.
Până una-alta, recomandările pe care le-ai primit erau clar MULT mai bune (toate) - și mai ieftine (unele). Rațiunea și celelalte motivații ori "filozofii proprii" care te-au determinat să alegi altceva au dat greș, ești de acord, sper. Așa că, în mod normal, ar trebui să fii în stare să găsești singur răspunsurile pe care le cauți.
Având în vedere cele de până acum zise, perceperea cel puțin ciudată a situației reale (ofertele din Kemer și Side ți-au fost făcute tocmai la solicitarea ta explicită, ulterioară - "vreau altceva decât Lara"), precum și înverșunarea ignorantă cu care continui să-ți susții argumentele (hotelurile din Side care ți-au fost recomandate bat la fund orice alte hoteluri din zona Lara în privința criteriilor 2 și 3, de exemplu) - probabilitatea ca și pe viitor vei fi predispus la alegeri dezavantajoase îmi pare mare. Poate și la anul vei cere să schimbi hotelul ș/sau te vei pânge, pe aici sau pe aiurea, de cât de "oribil" a fost hotelul - nu știu.
Ce știu sigur e că având în vedere contextul nu are rost să ne "încurcăm" reciproc, pe viitor, cu solicitări și oferte concrete. AFA dorește să ajute, dar nu ne propunem, nici pe departe, să forțam "băgarea în traistă". Fiecare e liber să doarmă cum își așterne - și la propriu, și la figurat.
@nicole33: sungate, dragon, selin pe care le-ai recomanda?
@Admin: am rămas fără replica... dar pentru a va promova businessul nu trebuie sa va luați de useri... daca mă uit bine cei care s-au băgat in seama ați fost voi. Este problema mea cu cine merg in concediu si unde. In ceea ce privește ofertele nu știam ca solicitarea unei oferte obliga contractual vre-o parte. In ceea ce privește filozofiile proprii... ce sa spun... poate o sa le accept pe cele oferite de membrii AFA. In ceea ce privește plansul pe aici sau pe aiurea... nu mă plâng pe nimănui... chiar pot sa spun ca am avut un concediu agreabil... doar am descris hotelul. pentru cei care nu merg in concediu doar pentru a cântări mâncarea si bautura mai exista si optionalele, shopingul si bineinteles antalia care nu este așa departe. REPET... NU AM FĂCUT NICODATA O EVALUARE A UNUI HOTEL IN CARE M-AM SIMȚIT BINE. Si pentru pune punct definitiv acestei conversatii DEFINITIV mă opresc aici
@dfdan2002:
Niciunul din cele trei nu este atât de aproape de aeroport pe cât înțeleg că ți-ai dori.
Eu am ales să merg în septembrie anul acesta la Rixos Sungate. Dar eu merg cu mașina proprie, îmi place să conduc, astfel că distanțele nu mă sperie și FĂRĂ copii.
Selin are o plajă bună, mi-a plăcut ce am văzut, dar e puțin cam vechi pentru gustul meu.
Dintre cele trei, cred că Royal Dragon ar fi cel mai potrivit pentru tine ca familie cu copii (plajă bună, servicii foarte bune) și mai apropiat ca nivel de hotelurile la care ai mai fost, excepție făcând Surmeli.
E doar o opinie.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2021 Nu recomand — scris în 16.09.21 de ux122556 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2021 O dezamăgire — scris în 25.08.21 de ux122185 din CLUJ-NAPOCA - nu recomandă
- Jun.2019 Vacanta neașteptata — scris în 11.10.19 de Nadia C din IAşI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Sub aşteptări... — scris în 23.08.17 de trush din BARLAD - nu recomandă
- Jun.2017 Nu are 5* — scris în 26.06.17 de Aldomoro din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2014 Aproape luxos — scris în 28.04.15 de travelpoint din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- May.2014 Hotel bun, in continua perfectionare.... — scris în 30.05.14 de Krisstina2112 din CHISINAU - RECOMANDĂ