ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: romania
ÎNSCRIS: 09.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 15 zile nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.02%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 71 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Dezamagire

TIPĂREȘTE

Dezamagire totala, nu va duceti

Aerul conditionat nu functiona nicaieri, nu puteai sa mananci o prajitura. Ne-au confiscat cartela din camera, ce rusine.

Hotelul: e superb de lux mare, grandios, patronat de buddha cel treaz. Dar managementul e penibil.

Barul amphi se inchidea cand incepea spectacolul in germana. Penibil, dezamagire, sa ia lectii de la Ayscha Pappillon.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de danialoni in 09.07.09 23:38:24
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1623 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danialoni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 71.40 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    voyager
    [10.07.09 00:25:37]
    »

    ai putea da te rog detalii despre episodul confiscarii cartelei?

    vacanta2007*
    [10.07.09 08:35:27]
    »

    Dar ce v-a dejamagit asa de mult ?

    La ce ora se inchidea barul amphi ?

    EDUARD1
    [11.07.09 09:24:35]
    »

    dar cand incepea spectacolul multilingvist de ce nu se inchidea barul? treaba cu cartela dubla de la camera este cam asa! daca lasi a doua cartela in camera toata ziua cu aerul conditionat deschis blana, normal sa te rezolve! putea foarte bine sa bage in acea priza o carte de vizita sau ceva asemanator si astfel nu mai ramanea fara cartela! iar perioada aleasa nu a fost una prea buna! in antalya nu ai ce cauta intre 10 iunie si 20 septembrie! altfel patesti la fel ca danialoni!

    danialoniAUTOR REVIEW
    [12.07.09 22:04:56]
    »

    A 2 a cartela a ramas la locul ei unde se aprinde lumina. Femeia de servici a luat-o desi aerul era inchis, nu era treaba ei. Am cerut si a treia cartela si ne-a spus ca nu se poate, pentru baiatul meu. Am facut reclamatie si a doua zi ne-au pus petale de trandafiri in pat. Oricum aerul functiona pe fun dimineata in tot hotelul.

    La restaurantul principal care se inchidea la 9,30, pe la 9 si 15 incepeau sa stinga luminile ca pe vremuri in Romania la 3 dimineata.

    Numai anumite baruri aveau vin, cand am intrebat au zis ca e pentru securitate. La amphi bar langa sala de spectacol unde erau copiii de obicei, multi parinti stateau afara pe o terasa sa bea ceva, dar nu aveau ce

    Spectacolul in germana (alta prostie) se termina la 11.

    Trebuia sa faci ture pe la alte baruri sa iei ceva de baut in vacanta. Distantele sunt mari clubul e f mare.

    Am facut reclamatii si au dat drumul la aer sa poti manca o prajitura la cofetarie unde iti venea rau de caldura. Nu au mai stins luminile la restaurant. Jenant.

    Noi am mai fost in belek de multe ori si totul a fost impecabil servicii nemaipomenite. E adevarat e criza dar trebuia sa spuna sa platim juma daca tot fac economie.

    Si prosoapele aveai voie sa le schimbi odata pe zi altfel plateai 10 euro si vai de capul lor uzate rau.

    Una peste alta belek nu se compara cu side. Dar repet hotelul e de mare clasa, luxos si cu o semnificatie aparte. Numai cine intelege buddhismul isi poate da seama ca acolo unde este buddha nu poti sa te comporti in felul acesta. Conceptia este deosebita dar managementul este dezastruos. Din pacate.

    Perioada e buna asa am mers de obicei si nu am avut probleme.

    Va recomand ayscha papillon in belek si Club voyage. Super clasa.

    Ne-am dus la chinezesc si ne-au spus ca avem voie doar 3 feluri de persoana, in alta parte nici nu deschideam gura si se umplea masa.

    A fost frumos dar nu la ce ne asteptam, micile frecusuri iti strica buna dispozitie. vacanta placuta

    P.S. pe 23 iunie la ora 19 a cantat cucuveaua pe hotel, cred ca vestea moartea lui Michael Jackson, presupun

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jimbeam70
    [10.08.09 18:02:48]
    »

    Scuze, dar nu sunt in totalitate de acord cu tine si inteleg ca am fost in aceeasi perioada. Corect, aerul conditionat nu functiona in toate spatiile publice (hall-uri, ascensoare etc), animatorii slabi, dar de aici si pana la dezamagire totala e mult. Pt. comparatie: nici un hotel de pe Riviera franceza nu se compara, iar la noi nici un hotel de 5*, cu preturi mult mai mari, nu iti ofera nici 50% din serviciile de acolo.

    P. S. : intamplator, aniversarea mea a fost in perioada sejurului. La venirea in camera, de la plaja, pe masuta erau frumos aranjate 2 pahare, 1 sticla sampanie, tort si o felicitare din partea conducerii manageriale.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [10.08.09 18:19:00]
    »

    Pt. jimbeam70,

    Poti acorda propriile "grade de satisfactie" ale sejurului tau prin initierea unui nou review printr-un simplu click pe linkul de mai jos, adauga impresii...

    ... si uite asa ai mai "rotunjit" punctajul general al hotelului -)

    mariusf19
    [24.08.10 20:37:05]
    »

    0% servicii !!?????

    eu cred ca dezamagitor este faptul ca nu putem sa fim obiectivi cand facem un "review"

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danialoni, EDUARD1, jimbeam70, mariusf19, vacanta2007*
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Dragon Hotel [Evrenseki]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034907817840576 sec
    ecranul dvs: 1 x 1