ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2023
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 03.08.23
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2023
DURATA: 7 nopți
Prieteni
3 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

5 stele extrem de dezamagitoare

TIPĂREȘTE

O vacanta esuata e pretul pe care l-am platit anul acesta pentru a afla ca 5* in Turcia nu sunt peste tot la fel. Dezamagitor e prea putin spus pentru ceea ce am gasit in locatie. Voi folosi metoda comparatiei pentru a va trage singuri concluziile in ceea ce priveste serviciile de 5* oferite, punctual, de cele 2 locatii in care m-am cazat, in ani diferiti, in Turcia: Delphin Imperial Lara (DI) si Riolavitas Resort & SPA Sorgun (Rio) - periferie Side:

Punctul 1

DI: In fata hotelului am fost asteptati de hamali care nu ne-au lasat sa punem mana pe bagaje, insistand ca e treaba lor sa le preia. In receptie, personal cald si primitor, cu zambetul pe buze; pana la perfectarea documentelor de cazare, ne-au servit cu orice bautura am solicitat si s-au asigurat ca, fara sa cerem, sa aduca altele noi, pe masura ce le consumam.

RIO: In fata hotelului nu era nimeni. In interior, la receptie, personal era blazat, posomorat, nici un zambet... fie el si comercial... am avut impresia ca am deranjat prin sosirea noastra.

Fiind cazati intr-o camera pentru 3 adulti, mi se pare corect sa primesc cel putin 2 carduri de acces. Ei bine, nu. Pentru cel de-al doilea card a trebuit sa platesc 10 euro, spunandu-mi-se ca mi se vor inapoia la plecare... am stat cu emotii, dar i-am primit inapoi; chiar si asa, gestul in sine nu mi s-a parut ok.

Punctul 2

DI: Prima impresie la intrarea in camera: foarte curat, elegant. Camera ultra spatioasa, mini-barul super dotat (sucuri, apa, spirtoase, bere, dulciuri, alune, ceai, cafea). Baia dotata cu recipiente pline de sapun, sampon si multe alte produse de igiena... lenjeria de pat si prosoapele din baie scrasneau de curatenie. Zilnic se facea curat in camera, asta presupunand schimbarea lenjeriei de pat, a prosoapelor, reumplerea mini-barului cu ceea ce vedeau ca ai consumat (se puneau chiar in plus produse).

RIO: Camera suficient de spatioasa, dar neintretinuta corespunzator, la fel ca intreg hotelul (pacat de investitie). Sentimentul pe care l-am incercat a fost de curatenie facuta in graba. Lenjeria de pat, desi parea curata, era patata (inadmisibil pt 5*). Masuta de cafea din balcon pastra amintirea celor ce statusera inainte in acea camera, motiv pt care am luat un servetel umed si am sters-o... si daca tot m-am apucat, am sters cam toate suprafetele din camera + am dezinfectat baia cu alcoolul sanitar pe care-l aveam la mine fiindca nici vasul de toaleta si nici zona de dus nu aveau acea banda care sa certifice faptul ca au fost curatate si dezinfectate. Minibarul sarac: 2 ape, 2 fanta, 2 cola... s-a intamplat ca, pe parcursul sederii noastre, in mai multe randuri, sa imi lase in minibar doar fanta, desi eu consumasem doar cola. S-a intamplat sa ia prosoapele murdare, dar sa nu puna altele in schimb. Scria ca lenjeria de pat se schimba la 3 zile: eu mi-am facut un semn: nu au schimbat-o niciodata. Curatenia de fapt inseamna la ei golirea cosului de gunoi si completarea cu hartie igienica... pacat!

Punctul 3

DI: Diversitate impresionanta de preparate... toate etichetate in lb engleza... nu are rost sa intru in detalii fiindca totul a fost la superlativ... nu am cuvinte: Raiul absolut! Bauturile toate imbuteliate (coca-cola, fanta, becks etc) !!! Cofetarie in incinta cu ciocolata belgiana, separat de ceea ce oferea spatiul de servire a mesei propriu-zis.

RIO: Diversitatea inexistenta... aceleasi platouri cu legume si boluri cu sosuri, de dimineata pana seara, cu precizarea ca la cateva zile mai aparea ceva nou in. peisaj. Mancarea etichetata in lb engleza pe sarite, incomplet. Tot sejurul am mancat rosii, branzeturi si masline, iar seara si peste sau paste. Mancare fara gust, de cantina saracacioasa. Prajiturile, aceleasi mereu, fara gust, in culori diferite, dar aceeasi prajitura. Mai grav este faptul ca ori de cate ori am incercat sa mananc o prajitura, aceasta era veche... uscata.

Bauturile sunt exclusiv la dozator... cola care nu e cola, berea care e lungita, cocktailurile cu alcool, dar fara alcool... toate insuficient de reci pt temperaturile de 40+.

Am achizitionat un pachet ultra all inclusiv, dar freshurile, popcornul si inghetata erau contracost!!!

Intre mese, nu aveai ce sa gusti, poate doar niste foietaje ordinare umplute cu ceva ce parea a fi branza.

Pe plaja, masutele erau... cum altfel?! Nesterse, patate cu diverse lichide, in combinatie cu nisip.

In 2 zile a tot cazut curentul, motiv pentru care am ramas blocata in dus fiindca nu a mai fost apa calda sa ma clatesc. S-a defectat in tot hotelul aerul conditionat ramanand blocat pe temperatura setata anterior... un mare disconfort...

Zilnic trebuia sa te loghezi la wi-fi fiindca se deselecta automat... si mai deranjant era faptul ca trebuia de 2-3 ori sa parcurgi pasii pt a ramane logat... nervi inutili.

Sincer, de mult nu am mai fost intr-un. loc din care sa vreau sa plec cat mai repede.

Si la ei, ca si in Romania, in unele zone, nu s-a respectat planul urbanistic, asa incat, hotelul acesta e incadrat si la stanga si la dreapta, de cate un hotel, gard in gard, motiv pentru care se aude tot ce se intampla in gradina vecina (muzica, zgomot) si te zapaceste de cap.

Nu ai unde sa iesi la un bazar... cel mai apropiat e la 3 km distanta... asta insemnand taxi sau inchirierea de scutere.

In concluzie, NU RECOMAND acest hotel fiindca nu ofera nimic din ce ar trebui sa ofere un hotel de 5*.

Pacat, am revenit in tara cu un gust foarte amar.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Monica M 23 in 03.08.23 09:56:53
Validat / Publicat: 03.08.23 10:29:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA

VIZUALIZĂRI: 3762 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monica M 23); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [03.08.23 10:22:49]
    »

    @Monica M 23: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Riolavitas Resort & Spa Hotel [Titreyengol], SIDE" (deja existentă pe sait)

    [Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

    webmasterX
    [03.08.23 10:23:13]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 12019&hid=23395.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [03.08.23 10:33:24]
    »

    @Monica M 23: of, Doamne.

    V-ați stricat sejurul doar pentru că ați comparat, tot timpul, cu un hotel mult mai scump...

    Dacă mergeați cu așteptări corect raportate la prețul plătit, lucrurile puteau sta CU TOTUL altfel

    Chiar îmi pare rău pentru voi...

    Am fost și la Delphin, apoi am fost la hoteluri care costă pe jumătate -- și m-am întors chiar super mulțumit din ambele locații... „Secretul” : așteptările echilibrate, conforme cu prețul plătit

    babu 2021
    [03.08.23 11:44:32]
    »

    Buna ziua. Cred ca la punctul 1 trebuia sa fie pretul pt aceeasi perioada la ambele hoteluri si cred ca se mai indulcea tonul????

    Yoda
    [03.08.23 12:12:18]
    »

    @Monica M 23:

    O vacanta esuata e pretul pe care l-am platit anul acesta pentru a afla ca 5* in Turcia nu sunt peste tot la fel.

    Daca ar fi fost peste tot la fel, atunci ar fi fost peste tot acelasi pret si ar fi avut toti aceeasi nota.

    In plus, multe lucruri despre hotel se puteau afla cu o minima documentare. De exemplu, amplasarea in mijlocul campului, apropierea de hotelurile invecinate, distanta pana la plaja, samd.

    nuvreau
    [03.08.23 12:12:40]
    »

    M-am plimbat acum ceva vreme cu un Land Rover Velar nou nout si am fost impresionat.

    Acum am incercat un Duster care a fost in leasing la o companie de taxiuri. Este INADMISIBIL!!! Cum poti afirma ca ambele masini sunt SUV?! Nu ca ar conta ca tot Dusterul costa cat roata de rezerva de la Velar.

    Cam asa si cu comparatia asta.

    Deborah77
    [03.08.23 15:27:30]
    »

    Eu inteleg ca nu este un hotel grozav si ca sunt multe motive intemeiate de nemultumire - este inghesuit, mancarea slabutza, probleme cu aerul conditionat... astea da, provoaca disconfort. Dar dvs mergeti in vacanta sau in inspectie?

    Cum sa te necajesti ca n-au schimbat lenjeria (Ati pus semn???), ca nu au inlocuit doza de cola in minibar, ca v-au cerut o minima garantie pentru a doua cartela... astea sunt nimicuri, nici o secunda de atentie nu ar merita intr-o saptamana de vacanta.

    Georgiana SaPHONE
    [14.08.23 19:57:05]
    »

    [Trebuia sa spuneți și cât ati plătit la Delfin, dacă ați ajuns acolo și ati tot făcut comparație... ce concediu a mai fost asta?

    Eu am fost în iulie și chiar mi-a plăcut, noi am avut family room și chiar a fost foarte curat, aerisit, aerul condiționat a mers super bine chiar mergea și fără cartela băgată, noi am avut2 cartele de la bun început fără vreun cost.

    Curățenie chiar în fiecare zi, dacă vroiați ceva in plus trebuia sa spuneti la recepție, spre ex. schimbatul lenjeriei sau altceva.

    Nu mi s-au părut posomorâti cum spuneti, personalul foarte dragut si chiar vorbeau engleza.

    Trebuia Sa va documentați inainte despre locația hotelului...

    Noua chiar ne-a plăcut! ]

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [14.08.23 19:57:58]
    »

    @Georgiana Sa: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    babu 2021, Deborah77, Georgiana Sa, nuvreau, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂRiolavitas Resort & Spa Hotel [Titreyengol]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050961017608643 sec
    ecranul dvs: 1 x 1