RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
5 stele extrem de dezamagitoare
O vacanta esuata e pretul pe care l-am platit anul acesta pentru a afla ca 5* in Turcia nu sunt peste tot la fel. Dezamagitor e prea putin spus pentru ceea ce am gasit in locatie. Voi folosi metoda comparatiei pentru a va trage singuri concluziile in ceea ce priveste serviciile de 5* oferite, punctual, de cele 2 locatii in care m-am cazat, in ani diferiti, in Turcia: Delphin Imperial Lara (DI) si Riolavitas Resort & SPA Sorgun (Rio) - periferie Side:
Punctul 1
DI: In fata hotelului am fost asteptati de hamali care nu ne-au lasat sa punem mana pe bagaje, insistand ca e treaba lor sa le preia. In receptie, personal cald si primitor, cu zambetul pe buze; pana la perfectarea documentelor de cazare, ne-au servit cu orice bautura am solicitat si s-au asigurat ca, fara sa cerem, sa aduca altele noi, pe masura ce le consumam.
RIO: In fata hotelului nu era nimeni. In interior, la receptie, personal era blazat, posomorat, nici un zambet... fie el si comercial... am avut impresia ca am deranjat prin sosirea noastra.
Fiind cazati intr-o camera pentru 3 adulti, mi se pare corect sa primesc cel putin 2 carduri de acces. Ei bine, nu. Pentru cel de-al doilea card a trebuit sa platesc 10 euro, spunandu-mi-se ca mi se vor inapoia la plecare... am stat cu emotii, dar i-am primit inapoi; chiar si asa, gestul in sine nu mi s-a parut ok.
Punctul 2
DI: Prima impresie la intrarea in camera: foarte curat, elegant. Camera ultra spatioasa, mini-barul super dotat (sucuri, apa, spirtoase, bere, dulciuri, alune, ceai, cafea). Baia dotata cu recipiente pline de sapun, sampon si multe alte produse de igiena... lenjeria de pat si prosoapele din baie scrasneau de curatenie. Zilnic se facea curat in camera, asta presupunand schimbarea lenjeriei de pat, a prosoapelor, reumplerea mini-barului cu ceea ce vedeau ca ai consumat (se puneau chiar in plus produse).
RIO: Camera suficient de spatioasa, dar neintretinuta corespunzator, la fel ca intreg hotelul (pacat de investitie). Sentimentul pe care l-am incercat a fost de curatenie facuta in graba. Lenjeria de pat, desi parea curata, era patata (inadmisibil pt 5*). Masuta de cafea din balcon pastra amintirea celor ce statusera inainte in acea camera, motiv pt care am luat un servetel umed si am sters-o... si daca tot m-am apucat, am sters cam toate suprafetele din camera + am dezinfectat baia cu alcoolul sanitar pe care-l aveam la mine fiindca nici vasul de toaleta si nici zona de dus nu aveau acea banda care sa certifice faptul ca au fost curatate si dezinfectate. Minibarul sarac: 2 ape, 2 fanta, 2 cola... s-a intamplat ca, pe parcursul sederii noastre, in mai multe randuri, sa imi lase in minibar doar fanta, desi eu consumasem doar cola. S-a intamplat sa ia prosoapele murdare, dar sa nu puna altele in schimb. Scria ca lenjeria de pat se schimba la 3 zile: eu mi-am facut un semn: nu au schimbat-o niciodata. Curatenia de fapt inseamna la ei golirea cosului de gunoi si completarea cu hartie igienica... pacat!
Punctul 3
DI: Diversitate impresionanta de preparate... toate etichetate in lb engleza... nu are rost sa intru in detalii fiindca totul a fost la superlativ... nu am cuvinte: Raiul absolut! Bauturile toate imbuteliate (coca-cola, fanta, becks etc) !!! Cofetarie in incinta cu ciocolata belgiana, separat de ceea ce oferea spatiul de servire a mesei propriu-zis.
RIO: Diversitatea inexistenta... aceleasi platouri cu legume si boluri cu sosuri, de dimineata pana seara, cu precizarea ca la cateva zile mai aparea ceva nou in. peisaj. Mancarea etichetata in lb engleza pe sarite, incomplet. Tot sejurul am mancat rosii, branzeturi si masline, iar seara si peste sau paste. Mancare fara gust, de cantina saracacioasa. Prajiturile, aceleasi mereu, fara gust, in culori diferite, dar aceeasi prajitura. Mai grav este faptul ca ori de cate ori am incercat sa mananc o prajitura, aceasta era veche... uscata.
Bauturile sunt exclusiv la dozator... cola care nu e cola, berea care e lungita, cocktailurile cu alcool, dar fara alcool... toate insuficient de reci pt temperaturile de 40+.
Am achizitionat un pachet ultra all inclusiv, dar freshurile, popcornul si inghetata erau contracost!!!
Intre mese, nu aveai ce sa gusti, poate doar niste foietaje ordinare umplute cu ceva ce parea a fi branza.
Pe plaja, masutele erau... cum altfel?! Nesterse, patate cu diverse lichide, in combinatie cu nisip.
In 2 zile a tot cazut curentul, motiv pentru care am ramas blocata in dus fiindca nu a mai fost apa calda sa ma clatesc. S-a defectat in tot hotelul aerul conditionat ramanand blocat pe temperatura setata anterior... un mare disconfort...
Zilnic trebuia sa te loghezi la wi-fi fiindca se deselecta automat... si mai deranjant era faptul ca trebuia de 2-3 ori sa parcurgi pasii pt a ramane logat... nervi inutili.
Sincer, de mult nu am mai fost intr-un. loc din care sa vreau sa plec cat mai repede.
Si la ei, ca si in Romania, in unele zone, nu s-a respectat planul urbanistic, asa incat, hotelul acesta e incadrat si la stanga si la dreapta, de cate un hotel, gard in gard, motiv pentru care se aude tot ce se intampla in gradina vecina (muzica, zgomot) si te zapaceste de cap.
Nu ai unde sa iesi la un bazar... cel mai apropiat e la 3 km distanta... asta insemnand taxi sau inchirierea de scutere.
In concluzie, NU RECOMAND acest hotel fiindca nu ofera nimic din ce ar trebui sa ofere un hotel de 5*.
Pacat, am revenit in tara cu un gust foarte amar.
Trimis de Monica M 23 in 03.08.23 09:56:53
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monica M 23); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.75310890 N, 31.46003920 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Monica M 23: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Riolavitas Resort & Spa Hotel [Titreyengol], SIDE" (deja existentă pe sait)
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 12019&hid=23395.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
@Monica M 23: of, Doamne.
V-ați stricat sejurul doar pentru că ați comparat, tot timpul, cu un hotel mult mai scump...
Dacă mergeați cu așteptări corect raportate la prețul plătit, lucrurile puteau sta CU TOTUL altfel
Chiar îmi pare rău pentru voi...
Am fost și la Delphin, apoi am fost la hoteluri care costă pe jumătate -- și m-am întors chiar super mulțumit din ambele locații... „Secretul” : așteptările echilibrate, conforme cu prețul plătit
Buna ziua. Cred ca la punctul 1 trebuia sa fie pretul pt aceeasi perioada la ambele hoteluri si cred ca se mai indulcea tonul????
@Monica M 23:
”O vacanta esuata e pretul pe care l-am platit anul acesta pentru a afla ca 5* in Turcia nu sunt peste tot la fel.
Daca ar fi fost peste tot la fel, atunci ar fi fost peste tot acelasi pret si ar fi avut toti aceeasi nota.
In plus, multe lucruri despre hotel se puteau afla cu o minima documentare. De exemplu, amplasarea in mijlocul campului, apropierea de hotelurile invecinate, distanta pana la plaja, samd.
M-am plimbat acum ceva vreme cu un Land Rover Velar nou nout si am fost impresionat.
Acum am incercat un Duster care a fost in leasing la o companie de taxiuri. Este INADMISIBIL!!! Cum poti afirma ca ambele masini sunt SUV?! Nu ca ar conta ca tot Dusterul costa cat roata de rezerva de la Velar.
Cam asa si cu comparatia asta.
Eu inteleg ca nu este un hotel grozav si ca sunt multe motive intemeiate de nemultumire - este inghesuit, mancarea slabutza, probleme cu aerul conditionat... astea da, provoaca disconfort. Dar dvs mergeti in vacanta sau in inspectie?
Cum sa te necajesti ca n-au schimbat lenjeria (Ati pus semn???), ca nu au inlocuit doza de cola in minibar, ca v-au cerut o minima garantie pentru a doua cartela... astea sunt nimicuri, nici o secunda de atentie nu ar merita intr-o saptamana de vacanta.
[Trebuia sa spuneți și cât ati plătit la Delfin, dacă ați ajuns acolo și ati tot făcut comparație... ce concediu a mai fost asta?
Eu am fost în iulie și chiar mi-a plăcut, noi am avut family room și chiar a fost foarte curat, aerisit, aerul condiționat a mers super bine chiar mergea și fără cartela băgată, noi am avut2 cartele de la bun început fără vreun cost.
Curățenie chiar în fiecare zi, dacă vroiați ceva in plus trebuia sa spuneti la recepție, spre ex. schimbatul lenjeriei sau altceva.
Nu mi s-au părut posomorâti cum spuneti, personalul foarte dragut si chiar vorbeau engleza.
Trebuia Sa va documentați inainte despre locația hotelului...
Noua chiar ne-a plăcut! ]
@Georgiana Sa: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2024 [Vacanță] Eșuată nu revin — scris în 18.09.24 de Ioana. Ioana din ROMâNIA
- Jul.2023 As reveni — scris în 14.08.23 de Georgiana Sa din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Un sejur la limita, hotel de 3*+ — scris în 04.09.22 de paul_ionutz din TG JIU - nu recomandă
- Sep.2021 Un dezastru cea mai proasta alegere — scris în 07.10.21 de ux122719 din ALBA IULIA - nu recomandă
- Jun.2021 O vacanță reușită la pretul corect — scris în 06.07.21 de rusucristian din BEIUS - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Dezamăgitor... — scris în 20.09.20 de Lory78 din BISTRIţA - nu recomandă
- Aug.2019 Raport OK pret platit versus conditii oferite — scris în 19.08.19 de iusti1968 din TIMISOARA - RECOMANDĂ