GRAD SATISFACȚIE
Un hotel ce nu iti garantează rezervarea!
Nu pot sa descriu experienta cu acest hotel decât subiectiv. Nu am apucat sa ma cazez aici, sau sa îl vad.
Mi-a plăcut acest hotel pentru ca era aproape de plaja, era în stațiune și prețul bun... motiv pentru care am făcut o rezervare prin agenție pentru 2 camere încă din luna Decembrie 2016 (da, cu jumătate de an înainte, la early booking). Desigur era și achitat tot de atunci integral.
Tot bine și frumos, chiar am verificat rezervarea personal prin email direct la recepția hotelului, de unde am primit confirmarea de la ei ca totul este ok, numele nostru figurează în baza lor de date și chiar ne pot da camere la parter (super nu-i asa).
Cu vreo 2-3 săptămânii înainte de plecare primesc un mail de la agenția cu care am rezervat, ca a fost anunțată de tour operatorul din Grecia ca hotelul Porto Matina este overbooked. (coșmarul oricărui om)
Ni s-au oferit în schimb cazare la Hotel Bibis (tot hotel de-a lor, probabil unde ii trimitea pe toți overbooked, trebuie umplut și ala doar)
Nu am fost de acord în primul rand pentru ca puteau trimite ale camere acolo, nu pe noi care am rezervat cu 7 luni înainte!
Crezând ca pot rezolva situația asta am dat reply direct tour operatorului din Grecia.
Desigur iam explicat ca Hotel Bibis este în câmp, la vreo 400 m de plaja neamenajata și la vreo 4 km de stațiune, mi-a răspuns ca da... dar are piscina ????
Am cerut lămurire direct la recepția hotelului, sperând ca măcar ei pot înțelege ca am rezervat și confirmat de ei cu jumătate de an înainte. Mi s-a răspuns sec ca singura varianta este la hotel Bibis, ca overbooking se poate face și cu câteva luni înainte și de acum întâinte dacă dorim o rezervare ferma sa rezervam direct la recepție (referindu-se la preț întreg, nu early booking). Pocneam de nervi.
Desigur agenția din România a fost destul de ok și a zis ca îmi returnează banii, dar noi voiam o vacanta în perioada respectiva, pentru ca aveam încă 6 nopți plătite la alt hotel, în alta stațiune. Am rezolvat, noroc ca am găsit 2 camere libere la Hotel Philoxenia (care a rămas la fel de grozav în serviciile oferite). - vezi impresii
Deci nu, nu recomand un hotel ca Porto Matina ce nu iti poate garanta o rezervare plătită cu jumătate de an înainte! Cine știe cati alții au pățit la fel ca și mine. Nu doresc nimănui sa treacă prin experienta mea, dar ma bucur totuși ca mi s-a spus cu câteva săptămâni înainte (am auzit povesti ca alții aflau la recepție) și am avut timp sa găsesc un hotel pe placul meu (măcar nu era în camp).
Trimis de crissy_kris in 09.08.17 11:22:12
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crissy_kris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 40.22843400 N, 23.60621800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
Ma bucur ca ati scris review chiar daca nu ati stat efectiv la ei. Cred si eu ca fac overbookeing intentionat ca sa umple cealalta locatie, iar lucrul acesta e bine de stiut pentru oricine rezerva la ei (sa ia in calcul si riscul acesta)
Da exact fac abuz de overbooking (vând mai multe camere decât au). Nu am avut timp sa fac plângere la protecția consumatorului și nici nu știu dacă rezolvam ceva dinafara de timp pierdut și multi nervi.
@crissy_kris: Si eu am rezervat la acest hotel din februarie, am primit so voucherul, am vazut comentariul dvs pe ****, fiindca cu ei am rezervat, sper sa nu patesc si eu la fel mai am 2 saptamani pana la plecare. Dvs ati rezervat cu ****** sau cu booking.com?
@ionnee74: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@ionnee74: Nu agenția a fost de vina aici, ci hotelul. Părerea mea e sa contactați direct recepția hotelului și sa va confirme încă o data ca totul este ok.
Eu cu agenția respectiva am colaborat 4 ani și nu am mai pățit asa ceva. Ma bucur totuși ca am fost anunțată din timp, și nu am aflat la recepție cum am auzit ale cazuri de overbooking.
Concediu liniștit va doresc!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 O vacanta nu prea reusita — scris în 04.06.23 de zec_77 din CRAIOVA - nu recomandă
- Sep.2018 Hotel bun pt cei fara mari asteptari si fara pretentii — scris în 20.02.20 de alyna_oradea din ORADEA - RECOMANDĂ
- May.2018 Acolo unde se cazeaza si sufletul — scris în 05.06.18 de ady77 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2013 Porto Matina - relaxare — scris în 27.07.13 de alnina din BUCURESTI - RECOMANDĂ