ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.01.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.01.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2016
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 32 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Experienţă ORIBILĂ! De evitat acest hotel!

TIPĂREȘTE

Sumar:

Acesta este un hotel de 2* cu un lounge de 4*. Cu personal nepregatit si cu probleme de comportament, servicii proaste si concentrate doar pe profit, lasand nevoile clientului pe ultimul loc.

CEA MAI PROASTA EXPERIENTA pe care am avut-o la un hotel de Revelion.

Va recomand foarte tare sa NU alegeti acest hotel pentru o vacanta. Pentru NICIO vacanta!

Detalii:

Sa incepem cu inceputul:

1. Sosirea pe 29 Decembrie, check-in-ul. Camera repartizata a fost refuzata de multi client, si data de la unul la altul pentru nimeni nu si-a dorit-o. Si din motive bune. Era vorba de un studio care nu arata deloc precum in imagini. Ingusta si mica, cu televizorul pozitionat aiurea. Fara mocheta, prost luminata, fara balcon, langa gradinita, aproape de intrarea in discoteca si foarte aproape de lounge-ul hotel-ului. Aceste lucruri inseamna absolut nicio urma de liniste si relaxare pentru un cuplu.

2. Camerele nu semanau toate intre ele. Cele de pe alte etaje erau mai bine iluminate, si construite mai adecvat.

3. Podelele holurilor sunt din gresie, nu machete si se poate auzi oricine trece, poate chiar sa identifici ce fel de pantofi sunt purtati.

4. Nu toate camerele au uscatoare de par. A mea nu avea. Daca vreti sa verificati standardele, puteti aici: en.wikipedia.org/wiki/Hotel_rating si veti vedea ca uscatoarele de par sunt un standard de la 3 stele in sus.

Receptionista mi-a spus ca ei nu tin uscatoare de par la receptie. Ca nu toate camerele au uscatoare si ca ea nu imi poate da unul pentru ca era ora 11 PM si nu putea suna oaspetii datorita tardivitatii. Asta ca sa descopar a doua zi la ora 5 PM ca nu imi pot da un uscator pentru ca de fapt nu au asa ceva. Un membru al personalului hotelului a imprumutat propriul uscator unor oaspeti.

Nu stiu care situatie este mai alarmanta… Faptul ca nu toate camerele au acest uscator in dotare sau ca un membru al staff-ului a trebuit sa-si imprumute propriul uscator unui oaspete pentru ca ei nu au efectiv uscatoare in dotare pentru a le da clientilor…

5. A trebuit sa ma duc sa cer mai multe umerase pentru a-mi agata jachetele, deoarece erau doar 4 in camera. Nicio problema aici, s-au conformat. Dar de ce camera nu avea un astfel de loc unde sa mi le agat? Macar un suport de tip cui?

6. In camera aveam sertare… in kitchineta. Nu in dulap. Stiti ce? A trebuit sa-mi pun hainele pe fotoliu si sa le las asa pentru ca nu exista un mod adecvat de depozitare. In dulap se vede doar un raft PRAFUIT. Asa ca practic, nu exista nicio solutie adecvata pentru a-ti depozita hainele in camera.

Pe acel raft se afla un seif. Pentru care trebuia sa platesti la receptie pentru a-l folosi! Intr-un hotel de 4*?

7. Panoul de sigurante, care era deasupra usii, bazaia foarte tare. Au venit insa si au incercat sa repare si au scazut nivelul de decibeli. Au venit relativ la timp cu electricianul care a ajuns in 20 de minute la ora 11PM noaptea.

8. NU erau baterii in telecomanda TV-ului. De ce nu se verifica acest lucru cand dai clientului o camera? Acelasi electrician mi-a adus bateriile.

9. Am pornit TV-ul si am gasit limba meniului setata in greaca. Am reusit sa rezolv problema asta singur. Totusi de ce? Lasand la o parte puricii si interferentele pentru toate canalele, cablul antenei era foarte scurt si stricat. M-am dus la receptie sa il schimb. L-au pastrat si au zis ca vor aduce altul de dimineata. Au adus unul mult mai lung in 10 minute. Asta a fost okay. Totusi… Nu puteam sa ma uit decat la CNN. Chiar si cu un cablu nou, toate canalele aveau purici si bazait, asa ca nu pteam sa aud nicun canal bine. Intr-un hotel de 4*, voi furnizati clientilor un singur canal in Engleza? Wow! Bine gandit! Tineti-o tot asa! Ah, si poate ar fi bine sa va extindeti abonamentul sa includa mai mult de 10-15 canale in lista voastra!

10. De ce nu exista mocheta in camera sau in coridor? De ce oaspetii trebuie sa calce direct pe o suprafata rece si tare? Si de ce trebuie sa auda fiecare pas cand oamenii trec pe langa camerele lor?

11. Usa principala nu se inchidea complet, asa ca uitati alt motiv pentru care puteam auzi orice sunet. Este o pozitionare foarte zgomotoasa a camerei. Trebuia sa fie un birou sau altceva… poate o magazie.

12. Ce fel de hotel de 4* nu furnizeaza WiFi in camere? Si din nou, ce fel de hotel te lasa sa cumperi WiFi pe care tu nu il poti folosi apoi din diferite motive cum ar fi bandwidth mic sau inexistent?

13. Minibar in camera? Unde este?

14. Usa de la baie nu putea fi deschisa fara sa fie zgomotoasa sau fara a utiliza putina forta. Nu scartit, ci bufnitura. Nu trebuiau usile si mecanismele dintr-o camera de hotel sa functioneze frumos si lin?

15. Apropo, despre inchiderea camerei din interior cu incuietoarea de siguranta! Nup! Nici nu cred ca era posibil! De ce? Uitati-va singuri in poze!

16. Voiai sa mergi la Spa? Sigur! Nicio problema! Doar piscina si sauna erau gratis. Voiai Jacuzzi… Trebuia sa platesti 20 leva pentru 5 persoane pentru 20 de minute. Sper sa nu ma intelegeti gresit; Inteleg sa platesti pentru masaj… dar pentru Jacuzzi? Iar Jacuzzi-ul exterior nu functiona. Dar aveau unul!

17. Receptionista de la spa ne-a pierdut cardurile de acces. Nu numai ca atunci cand am ajuns la spa, cand am incercat sa folosim cele 2 carduri pentru prosoape extra, mi-au spus ca nu mai au prosoape, dar atunci cand am plecat nu ne-am mai gasit cardul de acces in camera si nici pe cele pentru prosoape care contineau un text spunand ca trebuie sa platim pentru ele in caz de pierdere. A trebuit sa ma duc de la spa la receptia principala si iarasi de la receptia hotelului la receptia spa-ului pentru a-mi recupera card-ul. Totul in timp ce inca eram ud de la spa… incepand sa mi se faca frig. Si in timp ce prietena mea are par lung si in general este friguroasa.

18. Okay… Inapoi la camera! Camerele care aveau bucatarii aveau si plite electrice. Ghici ce, erau de decor, pentru ca nu functionau, niciuna din ele, in nicio camera.

19. Acum despre mancare. In general sunt acel tip de persoana care mananca mult si bea mult si nu se ingrasa. Si mananca si orice fel de mancare. Gandindu-ne la asta, tot sunt in stare sa observ ca mancarea a fost un complet dezastru pentru un hotel de 4*. Supe cu grasime multa. Oua reci. Toata lumea voia sa manance cartofi prajiti la un moment dat, pentru ca faceau parte din mancarea mai comestibila. Umpleau o tava care disparea in 30 de secunde. Asta inseamna ca acea cantitate nu era destula. Totusi… ei nu putea face fata cererii mari. Pentru prima dimineata, aveau un recipient cu “Ceai Negru”. Care era rece. Le-am mentionat acest lucru, si nu au inteles ce le spuneam, pentru ca personalul NU CUNOASTE limba engleza la nivel de comunicare fundamentala! Problema era cu recipientul care avea ceva stricat si nu mentinea ceaiul cald. Acest lucru s-a reperat pentru celelalte zile. Dar datul ochilor peste cap catre toti cei care intrebau despre ceai este o problema grava de atitudine, la care personalul mai are mult de lucrat.

20. La micul dejun, aveam apa, suc de portocale si struguri (bine... ceva de genul… de fapt cred ca sucul ne-a facut mai multe stricaciuni la ficat decat Chernobyl-ul), ceai, lapte cald. La cina, trebuia sa platesti pentru orice tip de bautura. NICI MACAR APA! Si daca iti luai apa cu tine din camera sau orice alt tip de bauture sau sursa… Te certau si te puneau sa te opresti din baut.

21. Inapoi la bucatarie din camera. Daca voiai sa folosesti congelatorul, bafta! Design-ul era in mare foarte… unic. Uitati-va in poze. Pur si simplu nu puteai deschide usa congelatorului din frigider.

22.31 Decembrie, ora 19:00 PM, nu aveam apa in tot hotelul. Pana la urma a venit. Inca o data… acesta este exact cazul unui hotel dezorganizat, nepregatit din toate punctele de vedere: personal, instalatii, logistica.

23. Cina din Ajunul Anului Nou. Toate bauturile erau asezate pe masa. Nedeschise. Sticle de vin, sticle de suc cu dopuri metalice. Totusi, aveam o tarie deja pusa in pahar, ceea ce era cam ciudat dupa parerea mea. Eu stiu sa deschid o sticla cu dop metallic cu o lingurinta sau un cutit, dar altii nu stiu. Ospatarii trebuiau sa treaca pe la fiecare masa si sa deschida sticlele la cerere sau din necessitate pentru toti. Va rog sa explicati de ce deschideti sticle cu dop metalic daca oamenii nu le beau pe loc. Bulele dispar. Gandire foarte slaba!

Eram un grup de 16 persoane. Pe care ne-a plasat la 2 mese diferite, chiar langa asa-zisul “ring de dans”. Asta a fost din nou… o bataie de joc dupa parere mea. Si a trebuit sa platesc inca 10 Euro ca sa stau langa prietenii mei. Cred ca partea asta cu platitul ar putea fi vina agentiei, nu neaparat a hotelului.

Si asta aveam de baut toata noaptea. 3 pahare de vin si o tarie (probabil Bougas), un suc si o sticla de apa, de Ajunul Anului Nou. Ah, si sampanie, pusa intr-un pahar mare de suc pentru ca nu aveau destule pahare. Din nou, vreau sa atrag atentia asupra mancarii. Nu a fost mancare de 4*. Pentru 70 de Euro primesti mancare mult mai multa si de calitate mult mai mare. Nu stiu ce sa zic de muzica, pentru ca nu am stat mai mult de ora 12. Am plecat imediat dupa ce prietenii s-au decis sa ne uitam dupa o alta locatie. Stiu doar ca, DIN NOU, ei nu au anuntat oaspetii ca petrecerea se incheie la maxim ora 2 AM.

24. Discoteca a functionat pana la ora 6 AM. Sub camera mea. Am auzit totul. Muzica, basul, oaspetii care tranteau usa cand intrau sau ieseau si vorbit tare sau tipat.

25. Pentru 1 Ianuarie NU EXISTA BRUNCH. Au inceput micul dejun la 7:30, ca de obicei. Din punctul meu de vedere este, inacceptabil. La Nisipurile de Aur, nu a fost cazul. Stiu pentru deja mi-am petrecut un Revelion cativa ani inainte, si pentru ca o persoana de la agentie m-a sunat din greseala sa-mi spuna sa ma duc la brunch, vrand de fapt sa sune pe cineva care era cazat la Nisipurile de Aur.

26. Decazarea a fost un dezastru complet. Am petrecut aproape 1 ora pentru asta. De ce? Pentru ca personalul era putin (2 fete si un supervizer) si dezorganizat. I-au facut pe niste prieteni sa plateasca acelasi lucru de 2 ori, pentru ca sistemul nu le-a inregistrat prima tranzactie. Nu puteau sa mai foloseasca acel calculator si coada se facea din ce in ce mai mare.

27. Parcarea a fost alta problema, cei de la securitate fiind foarte nesimtiti cu prietenii mei. O sa va explice ei ce s-a intamplat in alte postari.

Cu toate astea, am plecat la alte restaurant sa mancam. Mancarea dar si serviciul a fost foarte bun si pentru un pret adecvat! Am vorbit cu alti oameni de la alte hotel-uri. Toti au fost foarte multumiti de serviciile oferite. Asta inseamna un singur lucru! Acest hotel are multe probleme!

Sunt tipul de persoana care este in stare sa traiasca in conditii grele (si chiar am trait) si care nu se prea plange. Dar NU SI CAND PLATESC BANI PENTRU ASTA!

Okay, pana acum nu am facut decat sa etalez problemele si m-am si plans de ele. Sa dau si cateva solutii:

- concediat managerii (pe tipul cu ochelari si pe cel cu barba care face jogging dimineata si se imbraca in rosu) sau sa faca niste traininguri... precum gestiunea schimbarii, gestiunea nervilor, gestiunea atitudinii, controlul emotiilor, etc! Tot ce se poate! Toate traningurile posibile care implica lucratul cu oamenii

- luat fiecare membru al personalului sa invete engleza! Nu engleza, ENGLEZA adecvata! Si nu doar receptionistii ci si bell-boy-ii si femeile de serviciu! In special cei de la parcare!

- creat o ierarhie mai realista pentru angajatii hotelului si sa-i faca sa inteleaga ca mai exista si alte roluri in afara de “Manager” sau “Sef de… ”. Nu! Nu puteti fi toti manageri! Propozitia “Si eu sunt manager! ” nu este bine-venita! Un manager este responsabil si nu are nevoie sa-si comunice autoritatea. Un titlu al unui rol nu iti da si aptitudinile necesare.

- renuntat la stelele hotelului si de facut din el un hotel de 2 stele pana cand se instaleaza tot ce trebuie in camera; unele camere trebuie schimbate si transformate in altceva!

- angajat un chef care este in stare sa gateasca mancare buna si sa se ocupe cum trebuie de logistica

- sa nu ascunda turistilor probelemele hotelului si sa preia responsabilitatea pentru aceste probleme

- sa nu taxeze servicii pentru care in mod normal nu se taxeaza

- cel mai important sa se gandeasca si sa urmeze acest motto atunci cand lucreaza: “Asta nu este despre mine, ci despre client! ”

Acestea sunt doar CATEVA solutii!

Sunt foarte dezamagit de serviciile voastre ca hotel si va rog sa intelegeti ca va tratati clientii ca pe niste nimicuri, preferati anumite nationalitati in detrimentul altora si faptul ca aveti personal care ameninta clientii cu lovituri de picioare este deplorabil.

Inteleg ca investitori straini au avut un real interes in BANSKO si au creat locuri de munca si venituri din turism, si ca acesti investitori si-au cam luat mainile de pe voi dupa ce au “ridicat” si demarat totul. Faceti o treaba care lasa grav de dorit si mi se pare ca sunteti complet nerecunoscatori pentru bunastarea pe care acesti investitori v-au adus-o.

Am o repulsie fata de un astfel de comportament si ar trebui sa va fie rusine!


[fb]
---
Trimis de HTAINA in 03.01.17 22:35:41
Validat / Publicat: 04.01.17 08:11:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur, Sf Elena, la hotelul cu Corabia de lemn
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1386 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (HTAINA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Usa de la congelator care nu se putea deschide datorita amplasarii destepte.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 32.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [03.01.17 23:11:24]
    »

    @HTAINA: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    elviramvio
    [04.01.17 08:38:46]
    »

    @HTAINA:

    Bun venit pe aici!

    Ti-am citit articolul cu atentie pot spune. Chiar faza cu frigiderul este amuzanta, cand se intampla la altii.

    Dar am o intrebare pentru tine: cand ai rezervat, de fapt inainte de finalizarea rezervarii, ai cautat impresiile clientilor anteriori? Mai ales ca mergeai intr-o perioada speciala, sarbatorile de iarna. Pe AFA puteai sa citesti articolele (cam toate "nu recomanda") fara sa ai cont. Plus ca pe booking.com are o nota mica, cam tot ce este sub 8 este cu ceva probleme, rar nimeresti o locatie de 7 sa fie buna iar aceasta unde ai fost are 7,1 daca nu ma insel.

    Nu o lua in nume de rau dar este bine sa fii atent la amanunte inainte de a finaliza o rezervare, si atunci mai poti lua plasa dar nu chiar asa.

    Un 2017 deosebit de bun sa ai!

    HTAINAAUTOR REVIEW
    [04.01.17 11:25:50]
    »

    @webmaster45: Multumesc si eu!

    HTAINAAUTOR REVIEW
    [04.01.17 11:29:46]
    »

    @elviramvio: Buna elvira, nu o iau in nume de rau!

    Din pacate, acest Revelion, intr-adevar a fost organizat cam pe fuga! Nu stiam de site-ul AFA atunci, iar pe Bookings am mai intalnit probleme la hoteluri care nu s-au rasfrant asupra mea.

    Data viitoare voi fi mai atent!

    Pot da si un exemplu, insa nu am voie, de o cazare destul de naspa, doar ca atunci am stiut exact in ce ma bag si eram doar eu cu un prieten si vroiam sa iesim ieftin si sa ne dam cu ski/placa si atat!

    Multumesc,

    HT

    Dragoș_MD
    [04.01.17 12:21:16]
    »

    @HTAINA:

    Pot da si un exemplu, insa nu am voie, de o cazare destul de naspa, (...) eram doar eu cu un prieten

    de ce să n-ai voie? Prietenul a declarat acasă că e în vreo delegație și nu vrei să-l dai de gol?!?

    Aropo de pct. 4. de mai sus: nu scrie nicăieri în acel articol că în Bulgaria s-ar aplica vreunul dintre acele standarde. Nu e o scuză pentru ăștia, ci doar o atenționare pentru voi, să aveți așteptări conforme cu realitatea, nu cu imaginarul.

    HTAINAAUTOR REVIEW
    [04.01.17 13:16:17]
    »

    @Dragos: Nu, nu presupui bine. Nu era vorba de o delegatie de care nu trebuia sa stie altcineva. In regulament nu scrie asa? Daca vrei neaparat sa-ti furnizez aceasta locatie, o pot face pe privat.

    Daca e nevoie de o modificare a articolului de pe wikipedia, te incurajez sa il modifici sau sa propui o astfel de modificare. Articolul referitor la standard-ul de rating in ceea ce priveste stelele hotelurilor. Sectiunea relevanta cazului nostru este cea pentru tarile din UE, din care Bulgaria face parte. Cu ocazia acelei modificari, poate reusim sa intr-adevar sa coboram asteptarile oamenilor in general de orice nationalitate, sex si cultura, pentru a fi mai aproape de realitatea furnizata de unele hoteluri. Pana atunci diferenta dinter imaginar si real trebuie taxata in functie de niste reguli si standarde bine definite. Nu stiu daca suntem amandoi de acord cu acest lucru.

    Multumesc,

    HT

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [04.01.17 13:25:32]
    »

    @HTAINA:

    In regulament nu scrie asa?

    Nu, unde ai găsit tu așa ceva? E interzis doar să oferi date personale, sau chestiile astea, care sunt scrise și aici, puțin mai sus:

    referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Dar descriind o unitate de cazare (cu bune și / sau cu rele) nu încalci deloc regulamentul AFA. Ba dimpotrivă - adaugi valoare saitului.

    Nu țin să știu neapărat cum se chema acel hotel, dar mă gândesc eu că ar fi foarte util turiștilor cititori ai acestui sait să știe despre el.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    HTAINAAUTOR REVIEW
    [04.01.17 14:27:04]
    »

    @Dragos: Da, ai dreptate, Dragos!

    Nu este niciun secret, pana la urma. Doar ca este vorba de o destinatie interna, la noi la Voineasa. Vila Macesul, camera 1. E cam departe de partie, venea un miros destul de greu de canalizare din baie, unde bateria de la chiuveta era de fapt un cap de dus retractabil si te spalai direct peste vasul de toaleta si celelalte obiecte din baie. Experienta din Ianuarie 2013 si este posibil sa se mai fi schimbat ceva totusi de atunci.

    Pentru 2 baieti care au avut chef de snowboard si doar atat, pentru pretul mic pe care l-a avut vila, conditiile au fost suficiente. In schimb de mers in cuplu... clar nu.

    Multumesc,

    HT

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [04.01.17 14:29:57]
    »

    @HTAINA: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo, de la Măceşu, scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [04.01.17 23:59:44]
    »

    @HTAINA:

    Un review de râsu-plânsu.

    Hotelul este departe de a fi unul strălucit, dar şi tu ai avut ghinion. În opinia mea, şirul nemulţumirilor a pornit de la primirea şi acceptarea unei camere proaste, a fost apoi alimentat de aşteptările nerealiste, toate conducând la un sejur ratat.

    Să iei wikipedia drept literă de lege denotă cam multă naivitate. Important este să te interesezi exact ce condiţii şi servicii îţi oferă hotelul unde intenţionezi să mergi. Generalizările, de care articolul tău abundă, sunt cel puţin periculoase şi, oricum, nu au niciun suport real.

    Hotelul nu ţi-a promis WiFi gratis în cameră, ci doar în lobby şi nici acolo nu era obligatoriu să funcţioneze nemaipomenit dacă toţi turiştii se conectau simultan. Povestea cu seiful gratuit nu are nicio legătură cu numărul de stele. Poţi găsi seif gratuit la trei stele şi să plăteşti pentru seif la cinci stele.

    La cina, trebuia sa platesti pentru orice tip de bautura. NICI MACAR APA! Si daca iti luai apa cu tine din camera sau orice alt tip de bauture sau sursa… Te certau si te puneau sa te opresti din baut.

    Dacă regimul demipensiune NU INCLUDE nicio băutură la cină, aşa cum se întâmplă în foarte multe locuri, dacă vrei să bei atunci plăteşti. Nicăieri nu-ţi este permis să vii cu băutura de acasă, indiferent că este apă, bere sau orice altceva.

    Pe viitor încearcă să te documentezi înainte de a plăti pentru a nu mai avea ulterior dezamăgiri. Altfel este păcat de banii daţi şi de sărbătorile ratate.

    HTAINAAUTOR REVIEW
    [05.01.17 11:15:50]
    »

    @nicole33: Nicole, intr-adevar de acolo a pornit totul. Am incercat sa schimb camera, dar nu s-a putut. Mi-au comunicat ca nu au alte camere, aceea este ultima si ca nu pot face nimic. In ceea ce priveste asteptarile nerealiste, suntem 16 oameni in aceeasi situatie, care in aparenta am gandit foarte similar. Mi-e cam greu sa cred ca intr-adevar asteptarile noastre nu sunt conform cu realitatea.

    Generalizarile de care vorbesti tu au la baza multe alte exemple in spate in care respectivele hoteluri se supun unor standarde si reprezinta exemple clare pentru ca eu personal am frecventat acele locatii. Acest hotel este o exceptie de la regula pentru ca ceva s-a intamplat la nivel de management. Referinta catre wikipedia am facut-o dupa ce am descoperit nereguli. Mi se pare natural sa cauti aceste standarde.

    Stiu cauza pentru WiFi, lucrez in domniu. Daca stau sa ma gandesc bine, in Germania platesti pentru WiFi chiar si in aeroport. Esti de acord ca daca platesti pentru un serviciu care promite calitate si nu functioneaza este un lucru foarte deranjant? Ma refer aici chiar la acel extra-wifi. Eu nu l-am achizitionat dar altii da si au ramas cu banii dati.

    Referitor la cina, totusi, apa mi se pare esentiala la o masa. Nu am venit eu personal cu bauturi de acasa, pentru ca inteleg ce inseamna niste reguli.

    Ideea de baza al acestui sejur este ca, intr-adever, imi recunosc greseala, si poate ca imi permit putin cam mult sa le-o recunosc si prietenilor mei:

    - nu ne-am interesat foarte bine de acest hotel

    Probleme hotelului insa sunt din punctul meu de vedere, unele fundamentale:

    - personal nepotrivit (deficiente de comunicare, atitudine ostila, impulsivitate)

    - dezorganizare si nepregatire (nu se schimba prosoape, cearsafuri, incapacitatea de a furniza apara curenta permanenta)

    - mancare putina si nu de o calitate extraordinare, seamana mai mult cu ratii decat cu un bufet suedez

    - prea multe servicii extra de plata, care in mod normal sunt incluse in pretul unui hotel de 4 stele

    - parking-ul

    Multumesc Nicole pentru feedback, si sper ca si al meu a fost unul constructiv. Sper ca tragi-comicul din primul review a fost apreciat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, HTAINA
    Alte impresii din această RUBRICĂPlatinum Hotel & Casino (ex Perun Lodge) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055518865585327 sec
    ecranul dvs: 1 x 1