GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Ok, dar cu ceva probleme
Am stat la sfarsitul lui August 2010, impreuna cu sotia si cei 2 copii.
Conditiile de cazare, in general ok, bucataria ok, un mic bacsis pentru chelner il facea si mai serviabil decat era de obicei, la fel si cateva lire lasate pe pat pentru camerista.
In general mancarea ok, desi putea fi un pic mai variata, iar plaja si piscinele de asemenea ok.
Am avut insa si experiente neplacute:
Am mers cu UAI, noi cu transport propriu si inca o familie cu avionul. La cazare, prietenilor nostri li se dadusera "din greseala" bratari de All Inclusive, in loc de Ultra All Inclusive. A propos de UAI/AI: diferenta inteleg ca e la bauturile alcoolice si fresh disponibile. Realitatea e mai nuantata: desi in contract scria ca bauturile de import sunt free of charge, in realitate era free of charge doar un brand de whisky de import si inca un coniac de import. Pentru celelalte bauturi spirtoase de import, precum si pentru red bull trebuia sa platesti. Asta mi s-a parut tzeapa, am reclamat la hotel, cu contractul in mana, dar fara succes. Aviz agentiilor care promoveaza acest hotel. Acesta e motivul pentru care acord un scor mic la servicii, desi facand abstractie de experienta asta au fost ok. Sucurile fresh, stoarse pe loc erau free of charge pentru UAI, dar contra cost pentru restul.
O alta experienta, extrem de neplacuta: in a 3 a a 4-a zi de sejur, la piscina aquapark-ului.La iesirea din apa baietelul meu s-a taiat foarte tare la genunchi (6-7 cm) intr-o placa de gresie sparta de pe marginea piscinei. A fost nevoie de 4-5 copci si 700€ (noroc cu asigurarea de sanatate si cu faptul ca aveam bani pe card- am decontat la intoarcerea in tara). Reactia personalului a fost destul de prompta, dar s-ar fi putut evita experienta care ne-a stricat buna parte din concediu, copilul nu a mai putut intra in apa, daca se ingrijeau cum trebuia de zona piscinei. Ne-au dus cu un golf car la medicul de acolo, au chemat salvarea si ne-au plimbat pana la spitalul Aspendos unde s-au pus copci. Compensarea pentru concediul stricat pentru ca nu au mentinut piscina cum trebuie: un platou de fructe in plus fata de cel standard:(. Sa nu va inchipuiti ca au acoperit macar un kurus din costul de la spital.
In schimb au cimentat rapid placile de gresie sparte dar, ce folos, de vreme ce nu mai puteam face baie :-(
Trimis de mirceas in 30.05.11 17:27:06
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mirceas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84702700 N, 31.08442100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Hotelul a fost renovat, inclusiv camerele club si de anul acesta are un singur concept: UAI
Deasemenea nu se mai face diferenta intre cei cazati la Club, cei de la AQUA si cei din cladirea principala, totul fiind sub o singura denumire MARITIM PINE BEACH RESORT.
Bauturile straine se servesc 24 de ore dar bineinteles ca nu toate sunt gratis.
Andox: Nu stiu de unde ai scos acel bineinteles: Atata vreme cat in manifest se trece ca TOATE bauturile de import sunt incluse, iar in varianta in engleza scrie "all domestic... and imported drinks are included", atunci fie agentia, fie hotelul, incearca sa pacaleasca turistul. In nici una din variantele care descriau serviciile nu scria "o parte" sau "some" cu referire la bauturile de import. Nu sunt mare bautor de whisky sau gin, si nu ma deranjeaza atat faptul ca nu erau disponibile, cat senzatia ca am fost tras pe sfoara.
@mirceas: te rog nu mi-o lua in nume de rau, insa pe masura ce experienta ta (si a turistului roman, in general) in Turcia (sau in whatever alta destinatie) va creste, vei realiza ca la NICIUN hotel nu vei gasi TOATE bauturile straine gratis. O parte sau o mare parte (la hotelurile scumpe!) - DA , insa niciodata toate...
@admin, multumesc de raspuns, nu o iau in nume de rau si probabil ca odata patit nu voi mai fi asa de surprins data viitoare: -). Dar asta nu ma face sa consider corecta practica de a scrie ALL pe manifest, atunci cand te referi de fapt la SOME. Daca nu ma insel e chiar pedepsita de lege... Oricum, aviz amatorilor.
Ai mare dreptate in legatura cu precizarea "ALL [imported drinks]" - mare prostie din partea unui comerciant sau agentie sa induca asteptari nereale clientilor - m-as astepta sa realizeze ca din aceasta cauza au toata sansele ca un sejur care ar fi perceput altfel ca bunicel / f. bun sa se transforme intr-o recomandare chiar negativa!
Vorbesc cat se poate de serios -- si nu ma refer neaparat la cazul tau -- imi aduc aminte, de exemplu, despre dezamagirea unui prieten proaspat intors de la Rixos Premium Belek (acum 4-5 ani, in vremurile bune ale acestui hotel!) cand a vazut ca bauturile mai 'rafinate' (whisky de 12 ani de exmplu) au trebuit platite, cu toata caruta de bani data pentru sistemul ultra-all de acolo!
Trebuie insa verificat cu atentie, de multe ori sub acel 'ALL imported drinks' exista undeva, cu un scris (mult) mai mic, mentiunea "cu exceptia... x, y, z"...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Cu siguranta este de revenit, raport calitate pret extrem de corect — scris în 23.07.22 de craciun8921 din SIBIU - RECOMANDĂ
- Sep.2021 O vacanța minunata in pandemie! — scris în 21.09.21 de nitul din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 August Maritim Pine Beach Resort — scris în 14.08.19 de Zalau din ZALAU - RECOMANDĂ
- Oct.2018 Sejur reusit in Belek, Turcia, Maritim Pine Beach — scris în 18.10.18 de Sorin544 din ZALăU - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Cazare ok, masa super, servici de nota 10 — scris în 25.07.18 de incognito_icd din IASI - RECOMANDĂ
- Sep.2017 Maritim Pine Beach Resort Club Belek — Dezamăgitor. 3 stele maxim — scris în 25.09.17 de lianamaria77 din DEVA - nu recomandă
- Oct.2016 Totul la superativ — scris în 09.10.16 de ioana1101 din BRAşOV - RECOMANDĂ