GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am stat 4 zile (3 nopti) la acest hotel de 4 stele si pot spune ca a fost o vacanta foarte reusita.
Hotelul se afla la 2-3 min de mers pe jos de statia de metrou. In fata sa opreste autocarul care vine/merge de la/la aeroport si care este de o punctualitate "enervanta".
Personalul hotelului este deosebit de primitor, amabil, dornic sa te ajute si sa-ti fie de folos (de la informatii referitoare la mijloace de transport, la obiective turistice, rute, pana la recomandari si rezervari la restaurante).
Camera mare, spatioasa (la fel si Tv), mini-bar plin, baia f bine dotata.
Micul dejun (bufet) a fost inclus in pachet si pot spune ca era unul variat, satios, gustos (salate, branzaturi - delicioase, mezeluri, oua - diferite tipuri, crenwursti, carnaciori, mancare gatita, iaurturi simple sau cu fructe, lapte, unt, gemuri, croissante, legume, fructe - de la mere si struguri pana la fructe exotice si salate de fructe, prajituri, placinte, ceai - f variat, cafea, cafea solubila, espresso, sampanie).
Inchipuiti-va ca mancam bine dimineata, iar apoi colindam toata ziua (vizite muzee, palate, zoo etc), fara sa ne mai trebuiasca nimic.
Ca si puncte negative as spune ca ni s-a parut ca nu era suficient de cald in camera, drept pt care am cerut un radiator suplimentar - nu a fost nicio problema (din contra, si-au cerut scuze pt inconvenient), iar un al doilea minus ar fi ca in hotel nu exista un restaurant in care sa poti servi cina.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mischa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 48.23400800 N, 16.42063400 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Langa ce statie de metrou se afla hotelul? Parcarea se plateste?
Reeditez acum, dupa ce am gasit pagina de web a hotelului click aici
Din ce am vazut, pentru o camera dubla se percepe cca 200 de Euro pe noapte, prin urmare asteptam un raspuns vizavi de pretul platit, sincer mi se pare exorbitant pretul acesta, nu-i de mirare ca pe pagina lor scriu ca e parcarea "free".
Insa, nu am aflat langa ce statie de metrou se gaseste.
@Mischa, Daca iti faci putin timp sa ne raspunzi si noua, ti-as fi recunoscatoare. As vrea sa ajung in Viena anul acesta, in drumul meu spre alta destinatie si, desi m-am hotarat oarecum unde sa ma cazez, orice varianta mai potrivita e de luat in considerare.
Prin urmare, @Dannek, cred ca 200 de euro e pe noapte...
@danek - pretul pe care l-am afisat a fost pentru cele 3 nopti, pt 2 persoane. Am fost De Valentine's Day, in februarie, anul acesta, rezervarea fiind facuta prin booking.com (sper ca am voie sa spun acest lucru, avand in vedere ca nu e agentie) - evident era o oferta.
@magdalena - chiar zilele trecute am intrat pe site-ul pe care am facut rezervarea, intrucat as vrea sa revin la sfarsitul lunii august, poate incep de septembrie si imi puneam problema daca sa stau la acelasi hotel sau sa experimentez si altele - si am vazut ca pretul pentru camera dubla/noapte cu mic dejun inclus e in jur de 70-75 euro,
Statia de metrou aproape de care se afla hotelul este Kaisermuhlen - VIC (Vienna International Center), situata pe U1.
Rezervarea a fost facuta cu aproximativ 3 saptamani inainte.
Daca va mai pot ajuta si cu alte informatii - cu drag.
Voi incerca sa atasez confirmarea rezervarii.
From: booking. com (customer. service@booking. com)
To: mihaela_jipa@yahoo. com;
Date: Sat, January 23, 2010 11: 44: 38 AM
Cc:
Subject: Rezervarea dvs. la Park Inn Uno City Vienna
Confirmare rezervare
Stimat(a) C****a M***a P****v,
Va multumim pentru rezervarea facuta prin booking. com. Va rugam sa listati aceasta confirmare
si sa o aratati la check-in...
Prin aceasta confirmam rezervarea.
Cum sa schimbati sau sa anulati rezervarea
Puteti schimba sau anula rezervarea dvs. prin serviciul nostru online Rezervarea Mea:
* * *
Rezervarea dvs.
Informatii despre hotel
Detaliile rezervarii dvs.
booking. com numar de rezervare 134815703
Cod Pin 0874
Numele dvs. C****a M***a P****v,
E-mailul dvs. * * *
Hotel Park Inn Uno City Vienna
Adresa Wagramerstraße 16-18, 22. Donaustadt
Vienna, 1220
Austria
Telefon +43126040603
Fax +43126040699
E-mail reservation. vienna@rezidorparkinn. com
Informatii de
calatorie
Pentru ruta personalizata va rugam mergeti la
Sosire 12 februarie 2010, check-in after 13: 00
Plecare 15 februarie 2010, check-out before 12: 00
Pagina click aici
Print Page 1 of 3
Politicile hotelului
Acestea sunt politicile generale ale hotelului. Deoarece pot varia în functie de tipul de camera, va rugam verificati si
descrierea camerei.
Depozit
Pretul total al rezervarii va fi încasat în ziua rezervarii si este nerambursabil.
Politica de anulare
Va rugam sa notati, daca rezervarea este anulata, modificata sau în caz de neprezentare, va fi încasat pretul total
pentru rezervare.
Politica cu privire la Copii si pat suplimentar
Toti copii (i) sub 12 ani sunt cazati gratuit când sunt folosite paturile existente.
Toti copii (i) sub 2 ani sunt cazati gratuit pentru patuturi.
Toti copiii mai mari sau adultii platesc EUR 40, 00 pe noapte si persoana pentru paturi suplimentare.
Spatiul maxim de paturi suplimentare/patuturi într-o camera este 2.
Paturile suplimentare si paturile de copii sunt disponibile la cerere si trebuie confirmate de hotel. Suplimentele nu vor fi
calculate automat în costurile totale si trebuie platite separat în hotel.
Internet
Internet wireless este disponibil în întregul hotel si este gratuit.
Internet prin cablu este disponibil în întregul hotel si este gratuit.
Parcare clienti
Este posibila parcarea privata gratuitîn incinta.
Animale de companie
Animalele de companie nu sunt acceptate.
Card de credit / Garantie / Informatii de plata
Plata
Acum ati confirmat si garantat rezervarea dvs. prin cardul de credit.
Toate platile trebuie efectuate în timpul sejurului dvs. la hotel, în cazul în care politicile hotelului nu prevad altceva.
Hotelul îsi rezerva dreptul de a pre-autoriza cardurile de credit înainte de data sosirii.
Acest hotel accepta urmatoarele modalitati de plata.
American Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club
Serviciu clienti
Va dorim un sejur placut!
Booking. com online hotel reservations
E-mail: customer. service@booking. com
Telefon international: +44 20 3320 2609
Multumesc pentru informatii, probabil ca e mai ieftin decat direct de la hotel, insa, probabil ca o sa te sfatuiasca si un webm, e bine sa nu iti lasi datele de contact publice, mai bine reeditezi si stergi unde apare numele tau si adresa de mail...
Plata cum ai facut-o?
mischa - nu stiu daca ai observat, dar aveai o gramada de date personale in confirmarea de la booking - mi-am permis sa le editez, nu e indicat sa faci publice astfel de date pe internet...
Multumesc pentru sfaturi... le voi avea in vedere pe viitor.
Plata a fost facuta on line, in momentul rezervarii.
Cu siguranta este mai ieftin decat la hotel (de fapt, decat la majoritatea hotelurilor), "buba" ar fi ca plata se face la rezervare si nu la fata locului - pt cele mai multe dintre cazuri
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)