GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Park Inn Radisson Solna- nu chiar 4 stele dar bun
La sfarsitul lunii iunie am fost si noi cazati la acest hotel.
Rezervarea am facut-o direct pe site-ul lor, inca din luna noiembrie, atunci cand am achizitionat si biletele de avion. O mica paranteza, in ultima perioada am avut numai experiente neplacute cu acea companie aeriana si pentru ca am inteles ca pot sa spun, este vorba despre BlueAir. Pe langa binecunoscutele intarzieri (pentru mine-poate altii au fost mai norocosi), la intoarcere am calatorit cu un avion groaznic parca era luat de la fiare vechi. La cateva randuri in spatele nostru un calator a informat insotitoare de bord ca o parte a hubloului este desprins dar nu i s-a dat nici o importanta... La debarcare am facut cateva poze, era spatiu cat sa bagi degetele pe dedesubt fara niciun efort. Si la cateva zile am auzit stirea cu avionul caruia i-a luat foc motorul. Am verificat codul si era fix acelasi avion. Si tot nu s-a terminat... aceluiasi avion se pare ca i s-a inlocuit motorul si l-am nimerit pe charterul cu care am fost in Antalya. Deci: minunat.
Sa revin la hotelul Park Inn Radisson Solna. Cu 2 saptamani inainte am primit mail despre o promotie pentru rezervarile non refundable si pentru ca mai era putin timp am schimbat rezervarea din flexible in non refundable. Ei... si aici a aparut o problema: am vazut ca nu au retras banii si nici macar nu i-au blocat si atunci am sunat la ei; fata de le receptie mi-a spus ca nu e nici o problema ca trebuie sa achit la check-out. Eu i-am spus ca e non refundable dar ea mi-a zis dinnou ca achit la check-out. Tot nelamurita am ramas si "confirmarea" a venit printr-un mail in care mi se spunea ca nu pot retrage banii de pe card si daca nu le furnizez datele altui card imi vor anula rezervarea. Rezervarea mea facuta cu mai mult de 6 luni in avans! Din cate am investigat, se pare ca ei au incercat sa retraga banii manual la POS iar banca mea nu aproba astfel de tranzactii pentru a prevenii fraudele. Dupa alte discutii si confirmarea managerului am obtinut derogarea sa platim la sosire.
Deci din acest punct de vedere, o mica bila neagra pentru lipsa de informare. Mi s-a spus ca prima persoana cu care am vorbit era noua si nu stia regulile. Sa fim seriosi, chiar si eu ca turist stiu diferenta.
Bun deci am ajuns la hotel si primul lucru a fost sa platim.
Sa mentionez faptul ca din aeroport sunt mai multe metode de a ajunge la hotel.
Cea mai scumpa dar si cea mai rapida este cu Arlanda Express, distanta pana in gara centrala este parcursa in 20 minute. L-am vazut pe drum, intr-adevar circula cu maaare viteza. Costa 280 SEK un ticchet one way dar au si promotii de ex 2 la pret de 350 SEK.
Mai exista varianta cu trenul dar pentru acesta trebuie platit un supliment 120 SEK.
Noi am ales varianta cea mai ieftina: dupa ce am achizitionat 2 abonamente pe o saptamana din zona Sky City a aeroportului, ne-am indreptat catre statia autobuzului 583 cu destinatia Märsta. De acolo am luat trenul Pendeltåg catre gara centrala si am shimbat pe linia T11 si am coborat la statia Solna Centrum. Mai era varianta sa coboram mai devreme, la statia Solna si sa luam un autobuz.
Deci la hotel, dupa ce am platit am primit si camera, cam cu 2 ore mai devreme fata de ora de check in. O bila alba :)
Am avut camera cu vedere catre strada dar nu a fost nici o probelema, nu era zgomot, in primul rand pentru ca eram la etajul 10 si apoi pentru ca nu era trafic.
In camera se stransese putin praf, probabil de ceva timp nu se mai facuse nici un retus in privinta curateniei. Nu am mai stat sa informez receptia, dar a doua zi cand am revenit in camera si fusese deja dna de la curatenie, a fost ok.
In rest mobilierul mi s-a parut putin cam invechit, sincer nu prea mi s-a parut de 4 stele dar probabil compensau alte dotari si servicii conexe. In camera au cana de incalzit apa, ceai si cefea, halate de baie, masa de calcat si fier si in baie un kit de la Dove ce continea cate un mini-gel, mini-sampon si mini-balsam de par. Iar in hotel, la utimul etaj aveau sala de fitness si sauna.
In rest cateva cuvinte si despre micul dejun: se putea servi si pe terasa cu vedere catre magazinele din mall sau in zona cu mese din interior.
Aveau cateva preparate calde: omleta, cartofi fierti si baicon prajit si apoi zona cu ingrediente pentru salata... gemuri, compot, mezeluri, branza. Mi s-a parut o oferta de mic dejun peste medie dar din punctul meu de vedere se putea putin mai bine.
In rest, hotelul are un mare avantaj din punct de vedere al pozitionarii. Gura de metrou este fix la iesirea din mall, hotelul fiind situat in mall. In interior gasititi pe langa magazine (nu o oferta prea variata-pentru un eventual shopping recomand Scandinavia Mall situat in apropiere) si un super market deschis pana la ora 23.
In concluzie pot spune insa ca a fost o alegere buna tinand cont de pretul platit in ciuda micilor inconveniente.
Trimis de tripyy in 26.07.17 10:44:04
- A fost prima sa vizită/vacanță în ȚĂRILE SCANDINAVE
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tripyy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 59.36003000 N, 17.99932800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Eu circul destul de des cu Blueair-ul si cred ca vrei sa ma sperii Dar nu mai am rabdare sa plec 2-3000 de kilometri cu autobuzul sau trenul, asa ca voi risca Dar cum de era hubloul desprins? Nu se depresuriza avionul? Sau macar inghetati putin.
Drumuri mai putin stresante si vacante frumoase.
Nu vreau sa te sperii, poate doar eu am fost ghinionista.
Insa pentru urmatorul zbor, pentru ca am avut de ales, am optat pt Ryanair.
Nu s-a depresurizat. Mai era celalalt geam cu alta rama. Nici aceea nu arata prea bine dar totusi a rezistat!
Multumesc pentru urari! Asemenea!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2018 Un hotel foarte bun într-un centru comercial! — scris în 05.03.19 de BOGDAN DSN din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Hotelul din mall — scris în 08.11.16 de marius gaudi* din CONSTANțA - RECOMANDĂ