ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.04.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Resita
ÎNSCRIS: 15.04.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2008
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 (8 ani) COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Nerecomandabil

TIPĂREȘTE

in continuare doresc sa va aduc la cunostiinta scrisoare adresata tur-operatorului, care insa nici dupa dupa atata timp nu s-a ostenit sa-mi dea vreun raspuns. Am sa postez in curand si cateva fotografii.

"Buna ziua,

În prezentul e-mail doresc sa va aduc la cunostiinta nemultumirile mele si ale familiei mele legate de concediul petrecut in Turcia.

In perioada 28. 06. 2008-05. 07. 2008 mi-am petrecut concediul in Turcia, la hotelul Ozkaymak Marina Hotel, 5 stele All inclusive, din Kemer.

Initial sejurul trebuia sa fie din 26. iunie pana in 03. iulie, dar din cauza unor probleme aparute, am fost informata ca sejurul a fost decalat cu 2 zile. Din acest punct de vedere, totul este OK, decalajul nefiind o problema.

Problemele au inceput odata ajunsi la hotel, unde nu figuram cu rezervare de camera. Dupa lungi discutii ale reprezentantului si ale mele cu receptionerul si cu cineva din conducerea hotelului, s-a gasit in final o camera. In loc ca familia mea sa fie cazata la ora 8: 30 pm, am ajuns in camera la 22: 15, intirziere care a condus la pierderea cinei. In urma insistentelor noastre, ni s-a servit pana la urma un bufet rece, constand din: 1 felie parizer, care avea dimensiunea palmei fiului meu de 8 ani, 1 buc. branza, 1 felie cascaval (ambele de de 3x4 cm, de grosime nici nu poate fi vorba), 5 masline, 1/4 rosie si 1/4 castravete.

De supa de la miezul noptii nici nu se punea problema sa poata fi mancata, era mult prea iute, la fel ca si macaroanele.

Alte motive majore de nemultumire sunt:

1. Aerul conditionat. In descrierea hotelului si in oferta agentiei, aparea aer conditionat individual. De fapt a fost centralizat in tot hotelul. Problema nu este insa in sistemul de aer conditionat ci in nefunctionarea acestuia, sistemul oprindu-se dupa bunul plac de aprox. 10 ori pe zi si tot de atatea ori si noaptea. In conditiile in care camera este expusa la soare intre orele 12-19, afara temeperatura este ziua de 42-45 grade si noaptea 28-30, si aerul conditionat nu functioneaza normal, va puteti inchipui sauna din camera. La reclamatiile facute referitor la aerul conditionat, o singura data a venit in camera femeia de servici insotita de, banuiesc, sefa de etaj, si o data mi s-a spus ca vor trimite pe cineva de la asistenta tehnica. N-a venit nimeni. Tin sa mentionez ca nu a fost singura camera cu probleme, si alti turisti plangandu-se de nefunctionarea lui. Raspunsul receptiei a fost ca fiind sistem centralizat, acesta mai este oprit seara, cand se racoreste afara. Daca ar fi fost oprit voit seara ar fi fost ceva, dar sa se opreasca haotic indiferent de ora este deja prea mult. Sa mai spun ca nici la receptie si in restaurante nu functiona aproape de loc aerul conditionat?

2. Masa. Oferta foarte slaba, mereu aceleasi 4-5 feluri de mancare (orez, macaroane cu tocanita, un fel de chiftele, cartofi fierti-copti) toate foarte iuti. Carnea era foarte putina (intr-o zi a fost tocana de pui, o data peste la gratar, o data hamsii, o data vita, toate in zile diferite) la gratar nu se faceau decat un fel de crochete de cartofi (2 zile) legume si in ultima seara a sejurului kebab. Fructe au fost doar mere, pepene verde si pepene galben (in primele zile si portocale). Nici un fel de ceai, un singur fel de cafea, ciocolata calda nu. Comparativ cu alte hoteluri de 4 stele, All inclusive, (care ofereau struguti, piersici, nectarine, etc. ) nu ma raportez la 5 stele, oferta de masa a fost jalnica.

3. Baia. Maxim 2 stele. Oglinda innegrita in partea de jos, marginea chiuvetei si scurgerea de preaplin, negre de mucegai, prosoape ponosite, gaurite, de un alb indoielnic, dozator de sapun stricat si fara sapun, 1 singur sapunel rotund la chiuveta. Robinete coclite, perdeaua de dus, ingalbenita de depunerile de saruri din apa. In loc sa fie schimbate zilnic, cum este normal si cum scria in prezentarea hotelului, erau schimbate eventual la 2 zile. In orice hotel de 3 stele, faptul ca lasi prosopul pe pardoseala baii, inseamna ca este folosit si trebuie schimbat. In acest hotel, femeia de servici le aduna de pe jos (dupa 2 zile de folosire) le impaturea si le punea la loc pe etajera (imi dadeam seama mai ales dupa gaurile din prosop, care era mai mereu aceleasi). Lenjeria de pat a fost schimbata o singura data in 7 zile si nu odata la 3 zile.

4. Tariful. Initial am considerat ca pretul de 1400 euro (cu bilet de avion si taxe de aeroport), 7 nopti, pentru DBL+CHD este OK. Dar la fata locului, la hotelul ocupat in proportie de 95% de rusi, am aflat ca acestia plateau pentru acelasi tip de camera, insa pentru sejur de 12 nopti, cu avion de la Moscova, 1300 dolari. Adica jumatate din cat am platit eu. Vi se pare cumva corect? Aceleasi servicii (pardon, mai bune, pentru ca toti angajatii hotelului vorbeau rusa, foarte putini insa o engleza greu de inteles, deci apare dificultatea comunicarii) la jumatate din pretul platit de noi!!

5. Animatorii. Pentru copii programul egal cu zero (si oricum doar in limba rusa). Pentru adulti, foarte slab (si din nou in limba rusa, eventual la 5 minute mai spuneau 2-3 cuvinte in engleza, oricum greu de inteles). Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu limba rusa si cu rusii, dar nu mi se pare normal, ca oaspete al hotelului, sa fiu ignorata pentru ca nu vorbesc aceasta limba. Este un hotel de 5 stele totusi, si ar trebui mai mult bun simt din partea animatorilor, care sunt platitit oricum din banii nostrii.

5. Toboganele de apa functioneaza doar intre 10: 30 si 11: 30/12 si dupa amiaza de la 16 la 17, adica la niste ore cand soarele arde foarte tare si toti medicii recomanda evitarea expunerii la soare.

6. Plaja mica, cu pietre, apa murdara, fiind chiar langa portul de iahturi, care deversau toate "resturile" in apa.

Este de neconceput ca la un hotel de 5 stele, sa nu se schimbe prosoapele, sa nu ai sapun si sampon, intreg sejurul sa nu functioneze normal aerul conditionat, sa nu ai parte de oferta de masa decenta si de putin respect.

Mi-am petrecut concedii in alte tari la hoteluri 3 stele, All inclusive, care erau cu 3 clase penste hotelul Ozkaymak.

Aducand la cunostinta reprezentantei tur-operatorului care era responsabila cu hotelul acesta nemultumirilr mele, aceasta ne-a raspuns sa reclamam la receptie, sa dam niste bani si poate primim o alta camera, pentru ca ea nu are puterea sa faca nimic, insa in orice caz, sa scriem toate nemultumirile noastre intr-o reclamatie, pe care sa o trimitem tur-operatorului, pentru ca astfel de situatii sa nu mai apara in viitor.

Poate pe viitor, veti face o clasificare a hotelurilor si dupa standardele romane (ex: 5 stele clasificare locala, echivalent a x stele clasificare romana). Ar fi foarte folositor turistilor.

Sper ca cele comunicate de mine sa va ajute pe viitor, ca nici un turist sa nu mai aibe parte de un sejur ca noi.

Va multumesc pentru rabdarea de a citi acest mail"


[fb]
---
Trimis de karinastanciu in 15.04.10 10:04:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Istambul, hotel de 3 stele
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6677 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (karinastanciu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 plaja hotelului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5450 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

biancuta
[15.04.10 10:18:49]
»

Multe amanunte interesante. Ai un vot.

pepsi70ro
[15.04.10 10:32:23]
»

Apreciez faptul ca ai impartasit din experienta ta si altora care poate aveau de gand sa ajunga acolo.

Poate totusi s-a mai schimbat ceva in bine, in doi ani se schimba foarte multe, n-ar fi exclus sa se fi intamplat si aici acelasi lucru. Cred ca un resort de 5 stele tine la eticheta.

Oricum este bine ca ai postat si aici scrisoarea, este bine de stiut.

karinastanciuAUTOR REVIEW
[15.04.10 10:40:43]
»

Ma indoiesc. Am prieteni care au fost la alt hotel al aceluiasi lant hotelier, in Alanya, tot 5 stele, si au patit la fel.

Dar putem spera in continuare. Speranta moare ultima, nu?

karinastanciuAUTOR REVIEW
[15.04.10 19:37:14]
»

Ca plus, trebuie sa spun totusi ca peisajul este superb, oraselul frumos, iar ca si cladire si receptie, hotelul arata bine.

Piscinele sunt mari si curate.

Toate astea insa nu schimba parerea mea generala despre hotel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
PLOPU
[16.05.10 20:54:18]
»

Sunt foarte mirat de impresia proasta pe care ti-a lasat-o hotelul. Eu am fost in Iunie 2009 cu familia (2 adulti si 1 copil de 12 ani) si ne-am simtit foarte bine. Nu cumva ati fost cazati in cladirea Annex?

Este adevarat ca nu este un 5* "DE LUXE", dar nici pretul nu este mare.

Camerea a fost OK, iar cu mancarea nu am avut nicio problema, chiar ne-a placut foarte mult.

Sa sti ca plaja este cu nisip si foarte putin pietris. Pozele pe care le-ai postat sunt din apropierea portului si nu mi se pare corect sa induci in eroare utilizatorii care eventual ar dori sa mearga la acest hotel.

Noi am petrecut foarte bine la acest hotel si consider ca reprezinta un raport excelent intre pret si calitate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterXY*
[16.05.10 21:06:45]
»

@PLOPU , daca ai fost la acest hotel poti adauga impresiile tale click aici dand si notele pe care le consideri tu , contribuind in acest fel la nota generala a hotelului.

Deasemenea poti adauga si poze pentru o mai buna edificare.

karinastanciuAUTOR REVIEW
[17.05.10 08:33:55]
»

Noi am fost in iunie 2008 si parerea noastra ramane neschimbata. Cazarea a fost in corpul principal si nu in Annex (unde mai erau cazate 2 familii de romani, de altfel singurele familii de romani cazate in aceste hotel in afara de noi), care si ele au avut o parere proasta, camerele lor fiind mai rele ca ale noastre.

Masa a fost slaba calitativ si cantitativ, si dupa cum am mai spus nu am facut comparatie intre hoteluri similare ca stele, ci cu stele mai putine. Daca insa iti place ca toate felurile de mancare cu exceptia orezului sa fie gatite din belsug cu boia iute, banbuiesc ca este in regula. In orice caz nici eu si nici fiul meu nu am putut manca decat orez, salate si in vreo doua zile, piept de pui, iar sotul meu dupa 2 zile a inceput sa aine arsuri groaznice, si el nu a suferit niciodata de arsuri. Daca doream sa mananc doar orez si salata, puteam merge linistita la 2 stele in Romania.

Plaja era in intregime cu pietricele, cu o portiune f. mica de nisip grosolan.

Eu consider ca nu induc pe nimeni in eroare cu prezentarea mea. Tu ai fost un an mai tarziu. Poate ca intre timp si-au mai diversificat oferta de masa si au mai adus imbunatatiri in rest, dar noi avem prieteni care au fost si in hoteluri aprtinand aceluiasi lant si toti au fost nemultumiti.

In ceea ce priveste pretul, la inceput nu mi s-a parut relativ OK, facand insa comparatia cu rusii, care plateau un pret mai mic pentru aceleasi servicii pentru 10 nopti cu avion de la Moscova, si nu pentru 7, fiind si tratati regeste comparativ cu noi, ne-am schimbat parerea si despre pret.

Ma bucur ca tie ti-a placut, parerea noastra generala insa nu se schimba. Insa fiecare om are dreptul la opinia sa, deci...

Posteaza te rog si niste poze care sa-ti ilustreze spusele.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
costin1968
[17.05.10 19:59:05]
»

Draga Karina,

Vreau sa verific, te rog, o parere aflata de la turisti romani, e adevarat care au fost in zona Antalya, si anume: opinia ta cum ca: -- "Plaja era in intregime cu pietricele, cu o portiune f. mica de nisip grosolan." -- acel nisip grosolan arata precum "tarana" din Romania profunda? (adica de la tara).

karinastanciuAUTOR REVIEW
[17.05.10 20:11:27]
»

Ceau,

Zona Antalya are nisip fin. Anumite zone doar au nisip grosolan, format din scoici putin maruntite si pietricele, intr-una din aceste zone avand ghinionul sa ma aflu eu. Plaja hotelului era insa chiar langa port. Posibil insa, dupa cum spunea cineva pe site, care a fost acolo in 2009, ca plaja acestui hotel sa fi fost imbunatatita. Eu cunosc doar situatia din 2008. Nu este insa vorba de tarana. Noi ne-am plimbat mult prin statiune si de-a lungul plajei din intreaga statiune, si pot spune ca restul plajei este super OK.

Regiunea Antalya este oricum superba.

Sper ca ti-am fost de folos.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
turistul
[17.08.10 15:06:50]
»

Buna ziua,

Nu stiu daca "ecoul" meu isi are locul aici, dar m-am gandit ca as putea sa clarific 2 situatii, pentru ca m-am tot plimbat prin lume si am mai ciulit urechile pe ici pe colo:

1. Touroperatorii romani nu trec si echivalentul stelelor la hotelurile din alte tari, pentru ca nici ei nu le stiu. Sunt foarte putine agentii de turism care isi plimba agentii la hotelurile pe care le vand si chiar daca o fac, viziteaza foarte putine din cate sunt.

2. Sa nu ne mai comparam cu celelalte civilizatii aflate la ani lumina de noi.

Sa luam de exemplu situatia data: rusi vs. romani in Turcia.

In Rusia exista cativa touroperatori cu credibilitate si putere foarte mare de cumparare care inchiriaza/ garanteaza ca vand zeci de mii de camere la sute de hoteluri turcesti in fiecare vara. In Romania sunt cateva zeci de touroperatorasi care fiecare isi ia cateva camere sau 20-30 maxim la 3-4 hoteluri dintre cele mai ieftine.

Pe cine credeti ca vor trata turcii "mai cu plecaciune": pe rusi care le aduc 20 avioane de turisti saptamanal, sau pe romani care vin cu 2-3? ... intrebare retorica...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
biancuta, costin1968, karinastanciu, PLOPU, turistul

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046466827392578 sec
    ecranul dvs: 1 x 1