ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.06.2008
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 28.06.08
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2004
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Timp pierdut!

TIPĂREȘTE

Hotelul nu merita nici 3 stele, nici chiar dupa standerdele tunisiene.

Noi mai fusesem si in Hammanet la Sol Azur/Bel Azur, si ne-am spus sa ca daca la 3/4 stele au asa conditii bune, atunci la 5 stele va fi super.

Nici vorba.

Sucurile erau doar la dozator. Dimineata mancare putina si relativ slabuta. Seara se mai salva putin cu fructele, dar tot slabut.

camera era relativ curata.

Piscina frumoasa, desi nu prea mare.

Nu-si merita tariful. Este un hotel de evitat.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Jonica76 in 29.06.08 14:07:50
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1671 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Jonica76); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -50 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

dragos.gros
[28.07.08 06:19:20]
»

Jonica,

Esti sigur ca raportul calitate-pret este incorect? Din cate stiu, hotelul se vinde si last minute la preturi care n-au legatura cu pretentiile tale. Hotelul are 5*, si nu sucul de la dozator, mancarea buna/rea sau curatenia il fac de 3*. Stelele se dau dupa criterii care n-au legatura cu ceea ce reclami tu. Din cele povestite de romanii veniti aici, hotelul, chiar daca nu e de calitatea lui Vincci Lella Baya, este unul bun. Daca vrei sa te simti aici ca la Jumeirah o sa-ti fie imposibil. Ar fi trebuit sa "reduci motoarele" in privinta hotelului si sa te bucuri (poate chiar ai facut-o) de un sejur intr-o tara deosebit de interesanta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Jonica76AUTOR REVIEW
[04.08.08 10:39:08]
»

Da, sunt sigura, mai ales ca daca ai citit postul meu am avut termen de comparatie cu alt hotel din Tunisia.

Nu am fost la last minute, din pacate a fost o excursie planificata si platita cu 2 luni inainte, si la fel de mult asteptata.

Cred ca stiu sa fac diferenta intre un mobilier vechi si unul noi, intre 2 sau 10 feluri de mancare expuse, etc.

Poate esti amabil sa-mi explici de ce acel hotel merita 5 stele.

Si in fond ce ti se pare tie incorect ca am avut pretentii mai mari de la un hotel de 5 stele comparativ cu unul de 3/4 stele?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
dragos.gros
[06.08.08 03:35:35]
»

Nu era interesant daca ai luat sejurul in avans cu doua luni sau last minute. Ceea ce iti spuneam este ca un hotel de 5* care se vinde last minute la pretul ala nu este unul susceptibil a fi cel mai bun. Asata nu inseamna ca automat este asa cum l-ai descris tu. Pt. Catalin Botezatu hotelul a fost bun si si-a lansat o colectie aici in urma cu vreo 3 ani; si pt. Stefan Carje si echipa TVR hotelul a fost tot asa. Ei nu aveau nimic de obiectat. Si ei si cei care au facut o analiza corecta a hotelului s-au simtit bine aici. De ce ar fi de evitat? Sau de ce merita 5*? Asta e o cu totul alta discutie care nu-si are locul aici.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Jonica76AUTOR REVIEW
[06.08.08 06:48:45]
»

In fond pe tine cu ce te deranjeaza parerea mea? Ai ceva interes personal in acest hotel? Ce te face sa crezica nu am facut o analiza corecta?

Poate de cand am fost noi si pana au fost cei enumerati de tine (dintre care chiar nu ma impresioneaza deloc mentionarea lui Botezatu) hoteul a fost renovat sau s-au mai facut modificari.

Eu imi mentin parerea, indiferent cat ma vei contrazice tu si in continuare.

dragos.gros
[07.08.08 02:08:15]
»

N-ar fi deloc rau sa am un interes, dar sauditii nu vor sa ma ia asociat. Nu ma deranjeaza opinia ta care, chiar daca zugraveste hotelul cat se poate de exagerat, este binevenita pt. ca nu toti trebuie sa ne aliniem unei singure pareri. Ti l-am mentionat pe Botezatu nu ca sa te impresioneze (nici pe mine nu ma impresioneaza), ci ca sa te puna pe ganduri; daca unul care putea alege orice hotel a ales Orient, asta ar putea insemna ca descrierea ta este departe de realitate. Atat

Jonica76AUTOR REVIEW
[07.08.08 11:37:50]
»

This place is advertised as 5 stars. Be warned that this system is not consistent across the globe. In european standards it is maybe 2-3 stars so don't expect any luxury in any way. But this isn't the main problem. The staff were nothing short of rude, patronising and unhelpful, even the manager. The cleaners ordered us out of our room when they wanted to clean it and woke myself and my wife to stock the minibar at 7am! We felt unwelcome and would recommend staying in any hotel other than this one.

Opinie de pe travel. yahoo. com

Spune-le si la aia de Botezatu, poate isi vor schimba opinia.

PS: Tu ai stat la acest hotel?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
dragos.gros
[08.08.08 00:37:48]
»

Credeam ca aici sunt opiniile celor care scriu nu ale altora. Doar pt. ca sunt pe yahoo nu le da si greutate. Am vazut si occidentali care seamana ca doua picaturi de apa cu unii romani. Asa ca nu ma mir. Ramai cu parerea ta, ca nu deranjeaza pe nimeni.

Jonica76AUTOR REVIEW
[10.08.08 03:00:28]
»

Pe tine de ce te-a deranjat? Tu ai fost la acest hotel?

dragos.gros
[10.08.08 15:52:23]
»

Ce m-a deranjat? Pai sa-ti spun. Eu, cunoscand hotelul, pot sa fac diferenta intre exigenta si fite. Dar cititorul care nu a cunoscut acelasi lucru te poate asculta chiar atunci cand are de ales intre Orient Palace si un altul mai slab. Aratand realitatea, nepartinitor (nu apreciez deloc agentia care-l promoveaza), potentialul turist mai are sansa de a opta pt. un sejur frumos. Cred ca unele "nemultumiri" ar trebui tinute ascunse. In fond, daca esti asa de sigura ca ai dreptate, de ce nu mergi la OPC sa faci o reclamatie? Poate si pt. ca acolo vorbele goale nu probeaza nimic, iar opiniile citite, nu traite nu se pot constitui in dovezi ale afirmatiilor tale. Aici e mai simplu, nu-i asa? Nu conteaza ca una scriu eu si alta citesti/intelegi tu. Daca e asa, nu-ti ramane decat sa scrii in continuare. Eu am iesit si te las sa scrii cat vrei; dar fara sa-ti mai raspund. E complet inutil.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Jonica76AUTOR REVIEW
[11.08.08 01:29:28]
»

Nu vad vreun review scris de tine la acest hotel, daca intr-adevar il cunosti.

Probabil e la moda sa acuzi pe cineva ca are fite, nu ma simt oricum vizata. Daca citesti primul meu post cu atentie spuneam ca poti gasi conditii incomparabil mai bune la hoteluri clasificate cu mai putine stele, si pretul este putin mai mic.

De ce sa fac reclamatie? Puteam sa mergem tot unde am fost si anterior in Hammamet; noi am vrut o schimbare, desi o preferam in bine, nu in rau.

Jonica76AUTOR REVIEW
[17.08.08 07:33:46]
»

Da, oare cum si-ar putea cineva permite sa detracteze acest hotel minunat cand la check out la 4 dimineata au fost obligati sa plateasca convorbiri telefonice facute din camera - pe lista apareau doar prefixe de tari arabe si in plus de asta au fost obligati sa plateasca si minibarul care le fusese golit in ultima de zi de catre femeia de servici?

Rusine acestor oameni care isi permit sa spuna ceva rau despre un hotel de 5 stele, nestiind, evident ca acesta este comportamentul obligatoriu la un hotel de astfel de contitie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
fulgerica
[22.09.09 14:48:47]
»

Oameni buni, eu in decembrie trecut mi-am platit o excursie in Tunisia la un hotel de 3 stele si supliment de masa festiva. Inainte sa plec mi s-a oferit in aceeasi bani cazare si masa festiva inclusa la Orient Palace! Nu vi se pare ciudat? Fireste ca am refuzat deoarece stiam locatia acestui hotel care este in camp intre constructii neterminate!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dragos.gros, fulgerica, Jonica76
Alte impresii din această RUBRICĂOrient Palace:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041120052337646 sec
    ecranul dvs: 1 x 1