ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 18.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Alarma: toxinfectie alimentara, sejur internat in spitalul din Grecia!!!

TIPĂREȘTE

Tocmai ne-am intors din groaznicul sejur din Paralia la acest hotel. doresc sa trag un semnal de alarma asupra riscurilor la care va expuneti alegand aceasta optiune.

In primul rand doresc sa precizez ca nu fac acest lucru pt a denigra patronii sau din razbunare, ci sa informez.

Apoi va pot spune ca in primele 3zile totul mi s-a parut ok, nu sunt genul de persoana carcotasa si la raportul de calitate pret, a fost o alegere sa zicem... decenta (si chiar am apreciat ca se facea curatenie in camere, insa la ora de pranz cand noi eram cu copilul la somn).

Mancarea nici nu mi s-a parut rea, erau cateva optiuni ca sa nu ramai flamand.

Insa dezastrul a inceput in cea de-a 3a seara, la acea masa s-a servit o ciorba blendarita cu gust putin ciudat si mai sarata (insa eu gatesc mai fara sare si nu am comentat). Copilasul nostru adora ciorbele si am facut imprudenta de a-i da sa guste, iar el de foame a mancat tot. La o ora a inceput sa vomeze, si nu s-a mai oprit. am sunat la dispensar, au chemat translator si apoi urgent ambulanta care ne-a dus la spitalul din Katerini.

Nu detaliez cat de greu a fost, noptile nedormite, chinul de a-ti vedea copilul suferind plin de perfuzii. sotul nici nu avea voie sa stea cu noi. Majoritatea dr vb cu noi in doar in greaca. Nu mi s-a oferit apa, mancare sau pat sa pot dormi. dupa 2 nopti nu am mai facut fata, si vazand ca starea puiului se imbunatateste am cerut externarea pe proprie raspundere pt a prinde o noapte de somn in hotel inainte de a porni spre Ro. Insa ajunsi la hotel a inceput si diareea care cred ca a fost contactata din spital, de la colega de camera! Asa ca de urgenta, plini de oboseala am facut pe ambulanta spre Cluj! Pe drum copilul voma si avea si diaree, insa doream sa ne internam acasa!

Inainte de a pleca am mers sa abordez problema cu patronul hotelului. Bineinteles ca nu si-a asumat nici macar posibilitatea de a fi fost de vina! I-am cerut restituirea banilor, nu ca si o "rasplata" pt cele indurate ci ca pe un gest de bun simt. A avut o atitudine f urata a inceput sa ma ameninte ca daca mai spun cuiva din hotel vine cu politia la noi pt ca le facem reclama proasta!! Si pt ca nu pot dovedi ca e vina lor nu avem decat sa pierdem banii chiar si pe noptile care le-am petrecut in spital si pe cele ramase pt ca plecam mai devreme.

Pana la acest punct nu am crezut ca patronul merita o reclama proasta, insa aveti toate motivele sa spuneti nu acestui hotel, pt ca orice problema ar aparea va veti lovi de o atitudine ostila, nerespectuoasa, pe mine efectiv m-a desfiintat ca persoana! Daca nu trebuia sa jungem de urgenta la spital (in Cluj!) as fi stat sa chem politia turistica, sa caut numere sa sun la Sanepind, protectia consumatorului etc. Cred ca asta ar trebui sa fi fost si atutudinea ghidului roman sau a agentiei din ro. Ar merita sa le inchida hotelul pt serviciile care le deservesc!

Insa ghidul roman i-a tinut partea patronului.a incercat sa musamalizeze totul pe motiv ca nu s-a mai intamplat nimanui asa ceva. Dar la dispensar ne-a confirmat contrariul! Un autocar intreg nu a vrut sa se imbarce pana nu au cerut banii inapoi pt mancarea "laturi" cu care i-au tinut. Noi fiind pe cont propriu a fost mai usor sa se dezcotoroseasca.

La agentia ...( sters de catre wm) care ne-a vandut pachetul au spus ca incearca recuperarea banilor, insa apoi au ridicat din umeri spunand ca nu se poate face nimic. Desigur ca daca agentia sau hotelul ar fi avut vreo intentie ca clientilor sa le fie bine (daca restituirea banilor se poate numi bine) ar fi facut ceva cu privire la asta! Dar parca pe lumea asta s-au terminat cu oamenii de omenie!

Nu nemai trebuie Grecia (faceam efort financiar anual de a ajunge aici) nu ne mai trebuie agentii, nu ne mai tradam turistic tarisoara! Mai bine acasa!


[fb]
---
Trimis de Cristi Manzat in 20.08.16 11:05:41
Validat / Publicat: 20.08.16 13:27:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Corfu, thassos, halkidiki, nei pori
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4926 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristi Manzat); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Dezastrul sejur la Orea Eleni Paralia Katerini
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

20 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[20.08.16 12:44:41]
»

În speranța că totul s-a terminat cu bine, îți spunem un bun venit în comunitatea AmFostAcolo și te așteptăm cu alte impresii din vacanțele tale, de această dată mult mai plăcute.

Am eliminat din text agenția de turism, conform politicii site-ului aceste date pot fi trimise doar prin mesaj personal celor care sunt interesți.

Paloma
[21.08.16 10:15:09]
»

@Cristi Manzat - Am cateva intrebari pt tine:

- ati avut asigurare de sanatate turistica (daca ati fi avut atunci ar fi fost o solutie sa nu treci prin tot circul asta)

- nu inteleg cum de ai dat ciorba unui copil asa mic, stiind ca nu este facuta de sotia ta, astia mici sunt mult mai sensibili, le trebuie mancare facuta special pentru ei in conditii de igiena maxima).

Nu poti generaliza, eu merg de vreo 14 ani in Grecia si pot spune cu mana pe inima ca grecii au controale drastice la restaurante, magazine alimentare, la unitatile de turism, mai ales au controale si se ajunge pana la inchiderea unitatii respective in cel mult 24 de ore daca se dovedeste ca serveste mancare necorespunzatoare.

Te rog mult sa imi scrii in privat prin ce agentie ai luat sejurul, pt ca este bine de stiut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Cristi ManzatAUTOR REVIEW
[21.08.16 17:57:50]
»

Am avut asigurare privata de sanatate, ceea ce ne-a scapat de costurile de internare; dar nu si de tot calvarul prin care am trecut!

2. In primul rand copilasul nostru mananca ciorbe de 1an de zile deja (si mancare normala dupa 1an). am servit in diverse locuri si nu am avut niciodata probleme. Ciorba nu avea gust de stricat! Ca doar nu suntem nebuni sa dam asa ceva copilului! Era doar usor sarata si deosebita la gust fata de ce gatesc eu! Nu generalizez, va povestesc ezperienta noastra, pt cei care doresc sa ia aminte si sa nu isi puna sanatatea in pericol aici. Dealtfel, patronul a spus ca ar restitui banii daca ar mai fi existat vreodata vre-un caz de nemultumire legat de masa (minciuna confirmata de DR din statiune!!) asa ca acum sa fiti informati ca noi suntem un caz cat se poate de real! Atat de real incat ne puteti vizita saptamana asta in spitalul de Pediatrie din Cluj!!

Am ramas cu o nedumerire! Stie cineva daca as fi putut lua o atitudine clara oficiala impotriva hotelierului care ne-a tratat cu f multa nesimtire? Care ne-a ras in fata ca nu ii putem face nimic si daca nu ne convine sa plecam! Unde puteam suna?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Paloma
[21.08.16 21:20:30]
»

@Cristi Manzat: eu am o prietena ghid turistic si un director de agentie de turism aici in Bucuresti, de asta te intrebam prin ce agentie ati plecat. Vreau sa te ajut si incerc sa aflu unde te poti adresa sa faci reclamatie.

Cristi ManzatAUTOR REVIEW
[21.08.16 21:29:49]
»

La [.........] scrisesem, dar am inteles ca e impotriva politicii site-ului! Scuze!

Paloma
[21.08.16 21:36:39]
»

@Cristi Manzat: si v_a asigurat masa la restaurantul hotelului? ati luat cazare cu masa, da? Da, astia de pe site nu permit reclama si antireclama, desi ar fi in folosul turistilor sa stie pe unde sa mearga si pe unde nu. Eu o sa cer sfatul prietenei mele si o sa te contactez. Ca sa luam atitudine sa nu se mai intample si altora mai rau.

webmaster95
[21.08.16 21:39:02]
»

@Cristi Manzat: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Paloma
[21.08.16 22:00:36]
»

@webmaster95 - nu mi se pare DELOC corecta atitudinea aceasta a dv de a nu face publice locuri, hoteluri, restaurante, agentii de turism care CAUZEAZA NEPLACERI DE ORDIN FINANCIAR DAR MAI ALES ATENTEAZA LA SANATATEA TURISTILOR ROMANI. Eu inteleg ca nu trebuie sa facem reclama agentiilor de turism pe gratis, pentru a le mari beneficiile in mod gratuit. Dar PORCILOR CARE ATENTEAZA LA SANATATEA NOASTRA TREBUIE SA LE DIMINUAM CASTIGUL, SA-I ADUCEM IN ATENTIA PUBLICA. Va rog mult sa tineti cont de asta si cred ca asta e si rolul acestui sait, sa informeze corect turistul in legatura cu SURPRIZELE PE CARE LE POATE AVEA daca merge in X HOTEL, CU Y AGENTIE, ACESTE ASPECTE NU LE PUTETI MASCA CU FORMULA " POLITICA SITULUI". POLITICA TREBUIE SA FIE IN FOLOSUL CETATEANULUI NU A RECHINILOR FINANCIARI CAARE INSEALA BUNA CREDINTA A ROMANILOR, VEZI EXEMPLU AGENTIA GENIUS TRAVEL CARE A PAGUBIT ACUM O SAPTAMANA O MULTIME DE TURISTI. REVIZUITI VA ROG POLITICA SITULUI PENTRU A VA PASTRA MEMBRII.

webmaster
[21.08.16 22:15:38]
»

@paloma - Am luat notă - nu e nevoie să strigi

Politica saitului nu va fi revizuită în sensul dorit de tine.

Dintr-un motiv f. f. simplu: numele agenţiilor - pot fi comunicate foarte simplu = prin mesaje private

În plus, admiterea publicării lor explicite ar duce la un val de tentative de reclamă şi contrareclamă, dn care nu ai fi în stare să "decelezi" informaţia reală de cea interesată...

Paloma
[21.08.16 22:28:01]
»

@webmaster - nu strig, chiar sunt indignata... de ce numele celor care produc neplaceri sunt mascate sub paravan. Nu ar fi mai simplu pentru a stii omul ce sa caute, unde sa caute, doua rubrici : locuri cu bila alba si locuri cu bila neagra? ca sa nu le mai amestecam... vezi, eu am mai multe idei daca ar fi fost o atentionare de acest fel, o agenţie care a inselat 100 de turisti cu 100.000 de euro, folosind banii turistilor la plata salariilor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Cristi ManzatAUTOR REVIEW
[21.08.16 23:37:51]
»

Multumesc ff mult paloma! Si mie mi se pare normal ca, mai ales in asftel de cazuri, oamenii sa fie corect si complet informati! Pe mine review ul scris nu ma ajuta cu mimic, Insa pt altii cred ca ar putea fi extrem de until. Eu as fi preferat sa am la indemana aceste informatii scris de altii, cu provide LA hotel, ghid, si Agentie! Cat despre recuperarea banilor, chiar daca sunt dintre randul celor care nu isi permit un asemenea concediu, si culmea voi avea Inca rate de platit LA banca! Nu ne facem sperante ca am putea rezolva (bineinteles fara Apel in instanta), si oricum return area banilor pt acest sejur era in sprijin infim si in gest de bun simt (din partea hotelierului sau chiar a agentiei). nicidecum nu ar fi reprezentat o suma care sa ne "rasplateasca". Nu exista suna pe lumea asta pt care as fi pus sanatatea fiului meu in pericol! Si cu atat mai mult pt atitudinea injositoare cu care am fost tratati, am dori sa se faca dreptate si sa nu se mai vanda astfel de servicii nimanui. Sunt convinsa ca nici dupa acest incident, Agentia nu va renunta LA acest hotel, si il va lauda in continuare...

Paloma, daca afli ceva util [...] e Nr nostru (sotul, pt ca EU sunt internata in cluj cu baietelul () multumesc din suflet!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[21.08.16 23:47:49]
»

@Cristi Manzat - Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

orea
[22.08.16 11:31:12]
»

Buna ziua,

In legatura cu cele intamplate din Hotel Orea Eleni ne pare rau pentru incident. Familia respectiva nu a venit o proba de la medic care sa ateste ca starea copilului sa datorat unor alimente servite la masa din hotel (fiind acelasi fel de mancare pentru toata lumea bufet swedez).

Va putem spune ca in acea perioada hotelul a fost plin 150 persoane (13.08 – 7 nopti) si nu au fost probleme cu privire la mancarea servita, cu toate ca nu era singura familie cu infant de 2 ani, – NIMENI NU A AJUNS LA SPITAL SAU SA SPUNA CA MANCARE NU A FOST BUNA... !

Am vazut ca au facut si cateva selfie-uir - poze in spital si ambulanta... acum va intreb pe dumneavoastra ce familie isi face poze cu propriul copil pe patul de spital daca nu intentionau sa posteze aceste poze in scopul de a denigra hotelul si pentru a recupera integral suma de bani platita pentru vacanta…

Toti cei care au copii stiu ca fac acest gen de probleme de sanatate (rosu in gat, diaree, febra, etc…) in timpul vacantelor, schimabarii de clima, apa si alte motive. Nu putem sti motivul pentru care copilul sa simtit rau (familia nu a prezentat nici un act doveditor ca au fost internati si ce problem de sanatate a avut copilul, daca au aceasta proba medicala ii rugam sa o posteze) si de aceea nu putem acuza ca poate fi din cauza alimentelor servite in hotel Orea Eleni 3*.

Va asteptam ca si pana acum in vacanta.

Cu respect,

Manager

Hotel Orea Eleni


NB orea este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Cristi ManzatAUTOR REVIEW
[22.08.16 12:27:58]
»

Draga manager hotel, Daca familia noastra ar fi avut Acte doveditoare ca mancarea Dvoastra a fost sursa 100%a intoxicatiei, fiti sigur ca ati fi avut hotelul inch is pana acum iar returnarea sumei pt concediu ar fi fost ceva infim fata de CE trebuia sa platiti.

Pe acest site ne exprimam experientele personale din concediu, asta a fost experienta noastra, nu generalizez si ma bucur ca altii nu au fost nemultumiti de serviciile Dvoastra.

Cu Putina bunavointa si simpatie fata de starea noastra, ati fi putut [primi] un review pozitiv, chiar si in situatia de fata! Dar ati ales sa ne calcati in picioare (la figurat) si sa ne poftiti in strada (la propriu)! Halal ospitalitate, si impotriva acesteia iau atitudine!!

Nu am sa argumentez motivul pt care am facut acele poze, insa ma Bucur ca am dovada pt cei sceptici care vor citi experienta noastra!

Cristi ManzatAUTOR REVIEW
[22.08.16 12:30:35]
»

Imi cer scuze, webmasterX. Nu am prea activat pe site, Insa am sa tin cont de politica accestuia, chiar daca in aceste privinte o consider restrictiva. am sa folosesc mesajele. multumesc!

webmasterX
[22.08.16 12:36:25]
»

@Cristi Manzat

Insa am sa tin cont de politica accestuia, chiar daca in aceste privinte o consider restrictiva.

O poţi considera cum vrei, însă în această privinţă (a datelor personale), acestă politică nu poate fi contrară legii!

(Nici reglementările legale în vigoare nu permit publicarea datelor personale)

calatorul
[22.08.16 22:14:20]
»

@Cristi Manzat - Multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite, cu parere de rau pentru foarte neplacuta intamplare cu cel mic.

Paloma
[22.08.16 23:18:01]
»

@Cristi Manzat - Cristi, asa cum am promis, incerc sa vad cum te pot ajuta, fac asta pentru copilul vostru, pt ca am si eu un copil si inteleg prin ce ati trecut. Am sa iti dau in privat mesajele.

Paloma
[23.08.16 00:54:48]
»

@orea - domnule manager, daca esti cel care spui ca esti era normal sa te prezinti. Am insa o vaga banuiala ca nu esti acel domn, al carui nume eu intamplator il stiu.

adrianaglogo
[17.09.17 16:06:38]
»

@orea: Credeti ca au facut poze copilului bolnav sa le aiba amintire?? SIGUR NU, pt ca asa momente nu se uita.

Le-au facut pt a avea o dovada cu ceea ce li s- a intamplat. Nu te- ai gandit la varianta asta?

Si eu cred ca returnarea banilor, impreuna cu scuele de rigoare, ar fi un gest frumos si o minima reparatie pt familia respectiva.

Si mai cred ca hotelul nu ar da faliment din pricina asta...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo, calatorul, Cristi Manzat, orea, Paloma
Alte impresii din această RUBRICĂOrea Eleni Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073610067367554 sec
    ecranul dvs: 1 x 1