GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Bunicel, dar cu atentie la detalii !!!!!
Perioada sejurului a fost 19-21 august, asa incat (fara sa stim in prealabil) am prins ziua nationala a Ungariei, cu tot ce inseamna asta... strazi inchise, magazine inchise, program redus la autobuzele acelea care fac turul orasului (nu am apucat)... Strada pe care este hotelul, Bem Rakpart e transformata in zi de sarbatoare in pietonala, de fapt tot week-endul a fost inchisa circulatiei strada (a fost o adevarata aventura sa putem ajunge cu masina la hotel... Am parcat la vreo 2 kilometri distanta de hotel ca sa putem sa ne cazam si sa intrebam cum am putea ajunge in parcarea hotelului. Fiindca era zi de sarbatoare s-au montat pe toata strada tarabe cu mancare si bautura, plus mese si era un fel de festivalul berii sau ceva similar, un fel de paranghelie continua... Voia cauta ceva poze spre a ilustra aceasta.
Lucrul care m-a nemultumit maxim si sfatuiesc pe toti care merg acolo sa deschida ochii este urmatorul: la cazare (excursia a fost achitata inainte, in luna iunie, asadar in afara de formalitatile de cazare nu ar fi trebuit sa mai avem nimic in comun cu receptia...) asadar la cazare mi s-a cerut un card. Am intrebat de ce, mi s-a raspuns ca este o garantie a hotelului pe care si-o iau, zic eu, probabil sa nu le furi prosoapele, sau sa le distrugi mobilierul... ma rog... Nu mi s-a cerut PIN ul cardului asa incat am fost oarecum linistita. De fapt ce se intampla? Ei blocheaza de pe card echivalentul sumei de 20 000 de forinti (312 lei) fapt care pot sa il inteleg si sa fiu de acord cu asta... insa, la naiba, hai sa zicem nu in prima zi dupa plecarea turistului, dar cel tarziu a doua zi, pai deblocheaza domnule suma respectiva, caci omul a plecat, ai vazut tu ca hotel ca totul e in regula deci deblocam banii omului... Ei bine, va zic ca azi 9 septembrie, mie suma aceea inca imi este blocata, nu ma pot folosi de ea, (au trecut 3 saptamani de atunci) Am fost la banca si am facut un refuz la plata, am vorbit si cu hotelul la telefon si mi s-a raspuns ca va mai dura inca O SAPTAMANA, pana ce banii mei vor fi disponibili... Asa ceva mi se pare inadmisibil, motiv pentru care recomand tuturor sa deschida ochii, eventual sa lase garantie cash, pe care, probabil o vor primi inapoi in momentul decazarii.
Un alt aspect pe care nu am putut sa il inteleg este privitul la televizor care este in sistem pay tv, adica era afisat pe ecran ca Tv (indiferent de ce anume doreai sa vezi...) costa 6200 de forinti (aprox 100 de lei) si ca acest cost se va regasi in factura sub numele miscelaneous!!!... N-am inteles si nu mi-am batut capul daca cei 6200 de forinti erau pe zi, sau pe sejur sau cum??? Daca stie cineva ar fi interesant sa ne dumireasca.
Am avut camere cu vedere la Dunare, insa faptul ca geamurile nu se pot deschide, si nu exista balcoane face ca acest lucru sa fie oarecum inutil... ma rog, stai in picioare in camera si privesti prin geam? (de fapt o fereastra plus un plexiglas care formeaza fatada hotelului...) Inexistenta balcoanelor este un mare, urias minus, in opinia mea... Totusi, locatia este fabuloasa, este exact vizavi de parlament, si fiind practic pe promenada am iesit din hotel si m-am asezat pe bordura (impropriu spus, dar nu stiu cum sa denumesc altfel constructia aceea, era ca un fel de gardulet lat, la nivelul sezutului, pe toata lungimea strazii, evident era construit cu acest scop).
Oricum aceste mici inconveniente nu stirbesc din frumusetea coplesitoare a acestei capitale fabuloase. Este un oras in care voi reveni cu siguranta, pentru cel putin o saptamana, caci 2 zile este practic nimic.
Trimis de dya_68 in 09.09.11 10:20:40
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în UNGARIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dya_68); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
N-am mai intalnict chestia cu cardul lasat garantie la un sejur achitat deja nicaieri in lume. Mi se pare chiar nesimtire curata. Sau cu privitul la TV... m
E clar ca e un hotel de evitat, chiar daca, dupa cum spui, conditiile au fost bunicele.
Am si eu o intrebare cand a cerut cardul nu ati zis nimic de chash, ar fi fost poate mai ok decat asa, regret cele patite de tine si sper sa nu am parte de o asa experienta.
Cat despre geamul de "spital" am patit-o si eu in Zurich, unde mai pui ca daca era soare adio privit pe geam. Erau jaluzele de lemn cu celula foto care se inchideau si gata, besna in camera.
Ai senzatia ca nu e aer asa ciudat e faptul ca nu poti deschide fereastra decat o palma. Nici un iaurt nu ai cum sa ti la race. Asta fiindca nema minibar sau ceva gen in camera. Hotel Holiday Inn 4*, zona business...
Oricum Budapesta este un oras ce merita vazut, eu am reusit in 2 randuri cate 1/2 zi, cu un prieten, asa ca am vazut cetatea, 2 poduri, am mers cu funicularul si am mancat pe vestita Vaca utca.
Am dorit sa merg anul acesta la Tropicariu insa nu a fost sa fie. Las pt la anul. Voi ce a-ti vizitat in cele 2 zile?
Acu, nu că vreau să mă bag şi eu în seamă, dar la toate hotelurile din lanţul Accor (Mercure, Ibis, Novotel, etc.), garanţia este obligatorie. Ea poate fi cash, sau cu cardul.
Când am stat anul trecut la Mercure Budapest City Center am garantat la fel cu cardul şi este drept că banii au fost deblocaţi la circa 2 săptămâni. Garanţia este pentru tot (mai ales consumul din mini-bar) şi pentru toţi (nu de alta, dar am citit o opinie pe aici că numa românilor se aplică).
Pe de altă parte, treaba cu garanţia nu este singulară pe piaţa hotelieră. Când am stat la Howard Johnson în Bucureşti, am păţit acelaşi lucru, am garantat şi acolo cu cardul.
Asta este, cum zice românul take it or leave it.
Pe de altă parte, am remarcat şi eu hotelul, în excursia de anul trecut, are o amplasare de vis, pe malul Dunării...
@roth
Pai faza cu cash-ul am aflat-o acum in urma discutiei telefonice cu hotelul, intrucat am intrebat verde-n fata: " dar daca nu as fi avut un card, ce se intampla cu sejurul achitat cu 2 luni inainte? nu ne-ati fi cazat sau cum? " iar raspunsul a fost acesta: " nici o problema s-ar fi retinut garantie cash... " Oricum treaba e o mizerie, intrucat hai s-o zicem pe cea dreapta eu nu mi-am pus la mine sume impresionante, avand achitat cazare +mic dejun, plus 2 abonamente pe toate mijloacele de transport in comun, deci banii pe care mi i-am pus cu mine au fost doar asa, pentru satisfacerea unor mofturi, inghetate, prajituri, o bere la o terasa... deci decent... deh...
Cat despre vizitat, am batut cu piciorul 2 poduri, cetatea, zona Vaci+ imprejurimi, mi-ar mai fi trebuit 2 perechi de picioare sa mai pot umbla... Orasul e coplesitor de frumos si am de gand sa merg acolo anul viitor cel putin o saptamana... vreau neaparat sa merg si la bai acolo, sunt fabuloase si astea...
@creivean
Ziceai undeva ca esti fan al grupului Accor, ceea ce inseamna ca ne poti dumiri despre faza cu tv-ul? Aici la Novotel scria clar pe ecranul teveului ca musai 6200 de Hufi trebe sa dai... bun... N-am dat evident, ca nu ma intereseaza teveul intr-un oras magnific ca Budapesta, insa ai idee pe ce perioada era suma aia? pe zi/ privit/ zambetul prezentatoarei? pe cat?
N-a zis nimeni pe aici ca numai romanilor li se aplica garantia vietii. Zici tu ca n-ai avut frustrari ca ti-au deblocat banii dupa 2 saptamani? Ei, la mine vor trece 4 saptamani... Si nu, nu este pentru minibar, intrucat din minibar ce am consumat am achitat la momentul decazarii, pe factura, frumos, elegant, cum elegant ar fi fost, daca asta e politica lor (in opinia mea proasta politica...) sa avertizeze clientul in momentul rezervarii desprea aceasta practica spre a nu ne umple de penibil... Eu urasc bancile, si este foarte posibil sa nu am un card, iar cash-ul sa fie dramuit in conditiile in care tii-ai achitat sejurul dinainte, te gandesti ca nu prea ai pe ce cheltui ca deh... Corect este sa fii avertizat despre asa ceva. E delicat, oricum... In orice caz grupul Accor nu are un fan in mine si grupul de prieteni cu care am fost
@dya_68
Da, sunt un fan al acestui grup hotelier, deoarece peste tot în lume când rezervi un Novotel, vei avea aproximativ aceleaşi condiţii, standardul impus prin francize, garantând acest lucru.
Cât priveşte sistemul Pay per view, acesta este practicat cam peste tot în lume, dar şi în Românica. Preţul este pe zi/24 ore, dar nu se referă la programele standard (diferite totuşi de la o ţară la alta), ci la programele extra, de gen XXX, filme, sport. Puteai liniştită să te uiţi la M1, că nu te taxau. Eu ultima dată lăsam tv. -ul pornit pe post de lampă de veghe, pe ceva canal de muzică şi n-am avut probleme.
Eu când afirm ceva o fac doar dacă sunt sigur. Uite la review-ul asta, o colegă zice-n prima frază:
”La receptie ni s-a cerut o garantie de 100 de euro. Asta se intampla numai la romani, la alti turisti nu am vazut asa ceva cat timp am stat la receptie.
Deci, pe sait există, aşa cum spuneam mai sus şi astfel de opinii (e).
Regret că nu eşti fan Accor, pentru atâta lucru. Sunt convins că, de acum înainte, ştiind la ce să te aştepţi, te poţi împrietenii cu unul din cele 4.274 hoteluri, pe care lanţul le are în 91 de tări (513.772 camere), după cum scrie pe saitul lor oficial
Toate cele bune.
@creivean
Imi este foarte clar ca esti un om atat de umblat prin lumea asta, incat eu, daca mai traiesc o viata nu voi putea acumula atatea experiente... ba mai mult, review-urile tale se pot citi (si le-am citit) asa... ca un jurnal de calatorie... ceea ce denota ca ai talent la scris, oarece simt al umorului, parca am detectat... in fine, una peste alta clar ca impresiile tale sunt extrem de utile unor potentiali turisti prin diverse parti de lume/Europa. De asta tie, ca om care ai fost prin atatea locuri ti se pare oarecum firesc o tactica de felul retinerii garantiei, sau sistemul de pay per view... insa lipsa informatiilor prealabile pe mine ma scoate din sarite... Rezervarile mi le-a facut un prieten maghiar, evident vorbitor de lb maghiara )) si i-am zis in mod expres, intreaba prietene de absolut tot ce ar trebui sa stiu dinainte... Nimeni nu a suflat o vorba desprea asa ceva...
La faza cu teveul... pai nu scria nicaieri pe ecran ca oarece canale ar fi fost free... si atunci, eu ca om neumblat de unde sa stiu asa ceva? Firesc era sa fii informat desprea asta, fie pe ecranul teveului, fie prin ceva cartonas informativ... Oricum suma aceea de 6200 de HUF daca zici tu ca e pe zi, e absolut uriasa si nesimitita... in opinia mea, desigur. Dar cum spuneam, in momentul in care te afli intr-un oras atat de minunat ca Budapesta, nu are cum sa te intereseze Tv ul, insa asa... de loisir... parca cand te pui in pat, pana adormi, ar merge o stire, eventual...
Faza cu "numai romanilor li se aplica politica retinerii garantiei" este o, hai sa ii zicem naivitate... si eu am crezut ca te referi strict la postul despre Novotel... am bagat de seama ca te refereai la intregul site... desigur a fost o neintelegere, nu am vrut deloc sa sustin spunerea de neadevaruri...
PS. Azi, 13 septembrie, banii inca sunt blocati... am 23 de lei disponibili... si parca aia 312 lei, zau ca mi-ar fi de folos...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2011 Bun... dar cu mici capcane — scris în 29.01.11 de piti din TIMIşOARA - RECOMANDĂ