ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.10.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
OCT-2014
DURATA: 3 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 63 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

NH Stuttgart Airport Hotel

TIPĂREȘTE

Este hotelul cel mai aptropiat de aeroportul din Stuttgart din lantul NH. In zona sunt mai multe hoteluri din acest lant.

La iesirea din aeroport intr-un loc marcat cu indicator (terminalul 3 etaj 2, dupa statia de taxi-uri) exista o statie dedicata pentru shuttle bus-urile acestui hotel. Acestea pleaca din 30 in 30 minute la si 15 respectiv si 45 intre orele 6:00 si 22:45. Cei 14 km pana la hotel se parcurg in 10 minute. De la aeroport la hotel transportul este gratuit; dar de la hotel la aeroport costa 5 eur.

Hotelul, clasificat cu 4 stele, este situat in localitatea Filderstadt, din marginimea Stuttgart-ului, la sud de orasul din landul Baden Wuertemberg, pe strada Bonlaender Hauptstrasse la nr. 145.

Hotelul este construit din 2 corpuri lipite, dintre care cel din dreapta intrarii are 8 etaje, fiind mai inalt.

Hotelul este populat in special de oameni de afaceri, fiind strategic amplasat fata de aeroport si fata de oras. Stuttgart este orasul-sediu a doua dintre cele mai mari companii multinationale din lume, Robert Bosch si Daimler Mercedes. Pana in centrul Stuttgartului deplasarea auto dureaza 30 minute (daca nu este celebrul ""Stau"" nemtesc, iar cu mijloacele de transport 50 minute.

Daca ajungeti la Stuttgart nu ezitati sa va rezervati timp pentru vizitarea Porsche Museum porsche.com/museum/en

Intrarea in hotel este deosebit de spatioasa, si drept in fata intrarii cu usi automate se afla receptia. Doi receptioneri asigura servicii de calitate pentru oaspetii hotelului. Se vede de cum intri in hotel ca este un standard de calitate care se doreste a fi garantat prin dotari si servicii.

Doua lifturi deservesc accesul intre etaje. La etajul 1 se gasesc cele opt sali de conferinta cu toate dotarile necesare.

Camera este de dimensiuni medii, cu wi-fi, tv plat, telefon, garderoba, safe, minibar, camera de baie cu cada, o masa, un scaun, un fotoliu si doua paturi standard (de o persoana) plus inca unul pe rotile (practic am avut o camera tripla in regim de single). De ce erau trei paturi in camera mea single nu stiu sa va explic. Aer conditionat, climatizare, incalzire toate cele necesare.

Camera nu este spectaculoasa, atractiva, nici macar un tablou nu este agatat in camera. Este “”rece””, anosta, dar beneficiaza de toate dotarile descrise si de confortul specific categoriei hotelului.

Micul dejun se serveste la restaurantul de la etajul 1. Restaurantul este foarte spatios si luminos, inteligent spatiat. Am servit aici mai multe mese, toata organizate in regim bufet suedez. Se serveste o varietate foarte mare de bucate. Legume, fructe, supe, feluri principale, dulciuri, cafele, sucuri, bauturi intr-o paleta atat de diversificata incat nu am apucat in 4 zile sa gust din toata oferta culinara. Aboslut totul deosebit de gustos si bine pregatit. Si in cantitati suficiente pentru ca se reaproviziona oridecateori era nevoie.

La etajul 2 se gaseste spatiul de fitness si wellness. In dotare gasim sauna, sala de relax, camera cu aburi.

Intreg spatiul este foarte curat si frumos organizat, mai convingatoare sunt probabil pozele atasate.

Nu are piscina.

In camera regasesti in afara de clasicele chestionare de satisfactie a clientului, care se gasesc in hoteluri la acest standard, un card de bun venit si un glosar de servicii bilingv german / englez, cu nu mai putin de 20 pagini, cu informatii si chiar si cateva imagini. Voi puncta numai o parte din lista detaliata a cuprinsului sortat dupa litere, nu numerotat ca si pagini: date check in / check out; adaptoare prize; farmacie; medic; zboruri; inchiriere masini; servicii pentru bebelusi; info bancare; bar; posta; flori; menaj; business corner; telefon; urgente; copiator; fitness; frizerie; lucruri gasite (am asistat la o situatie in care un oaspete si-a recuperat un articol de imbracaminte ratacit in restaurant); schimb valutar; servicii bagaje; rezervari hotel; internet; climatizare / incalzire; sali de conferinta; minibar; cosmetice; parcare; radio; restaurant (deschis intre orele 6 si 23); receptie; cutie de valori; sauna; shuttle bus; taxi; bilete; w-lan; altele.

Este un hotel de calitate, dar lipsit de o atmosfera vie; este asa cum sunt nemtii in genere mai ""rece".

Dan


[fb]
---
Trimis de Dan&Ema in 28.10.14 09:09:46
Validat / Publicat: 28.10.14 11:31:24
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1433 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Spatiul larg de la intrarea in hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24050 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 63.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.10.14 11:13:14]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [28.10.14 19:19:58]
    »

    Ok

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057107925415039 sec
    ecranul dvs: 1 x 1