GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
1. hotel retras, la 30 m de mare, curat, dragut, conditii bune, am stat 3 nopti, nu mi-au schimbat nimic in camera. o mica parte a hotelului are vedere la mare, vreo 2-3 balcoane.
2. mancarea diversificata, multe legume foarte bine pretatite, gustoase, in fiecare zi se shimba ceva in meniu, multe feluri se repetau, carnea de cea mai slaba calitate, cele mai proaste feluri de salam, branza, prajituri multe din ele f bune, fructe la discretie. la orice ora se gasea ceva de mancare, mic dejun, pranz, snack bar, cina pana la 9 seara. in concluzie, nu este pentru carnivori pretentiosi, doritori de fripturi, dar, gasesti ce sa mananci sa te saturi si sa iti placa.
3. bauturile: se serveau pana la 12 noaptea. sucurile foarte proaste, la dozator, cola si sprite bunicele, berea buna, tuica buna, vinul bun, cele spirtoase si coctailurile de slaba calitate.
4. personalul dragut. nu s-a uitat nimeni urat, amabili, zambitori
5. atmosfera in hotel... pentru pensionari sau oameni cu probleme la cap... n-am auzit muzica, nici un program, nici o agitatie, luminile se stingeau la 12 pe terasa si in receptie indiferent ce activitate aveai sau cum incercai sa te distrezi. ori te odihneai ori te plictiseai, dupa dorinta.
6. piscina superba numai ca am nimerit-o sa nu fie in conditii de utilizare, nimeni nu se agita sa o repare, maxima nesimtire, au adus si politia nemtii, toata lumea suparata ca trebuia sa plateasca sezlonguri si umbrele la mare in loc sa stea free la piscina... au spus ca vor inapoia 10 la suta... nu ne intereseaza!
CHRISTIAN TOUR NU A ANUNTAT DEFECTIUNEA CU TOATE CA STIAU CU 3 ZILE INAINTE, SA LE FIE RUSINE! noi suntem liberi sa ne ducem la mare de mai multe ori pe an, dar pentru cei care erau in concediu 1 data pe an, sigur le-a stricat placerea si buna dispozitie.
7. turistii sunt in majoritate unguri si nemti... apoi romani, nordici
8. marea atat de curata incat la 60-70 m de mal vedeai nisipul din apa, superba!!! CURATA, SUPERBA! n-am vazut mizerie pe plaja, n-am vazut alge
8. preturi 15 leva parcarea pe zi, 7 leva umbrela, 7 leva sezlong
Trimis de georgieva* in 01.07.11 23:31:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (georgieva*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.68387100 N, 27.70948200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun venit pe site si in comunitate, @georgieva.
Mi-a placut echilibrul cu care ai relatat si notat conditiile din acest sejur -- destui altii ar fi desfiintat pur si simplu hotelul pentru dezavantajele indicate si disconfortul pricinuit. Te asteptam si cu alte recomandari din vacantele trecute si/sau viitoare.
Restaurantele: pizza, pui, peste erau tot all-inclusive?
Peste cateva zile plec si eu - pe noi ne-a anuntat deja agentia ca in acest an piscina exterioara nu functioneaza. Cei de la hotel ne-au returnat o parte din bani (cand am calculat suma rambursata aceasta ar reprezenta contravaloarea pentru inchirierea pe plaja a sezlongului si umbrelei pentru toate zilele de sejur).
Bună,
mă bucur enorm că am reuşit să scăpăm de acest hotel, de ce spun asta?
Nu găsesc deloc normal să aibă o problemă majoră (cea cu piscina- de anul acesta) şi să o trateze cu atâta indiferenţă... lipsă de profesionalism, lipsă de multe...
În luna mai, am contractat un sejur la acest hotel pentru 3 familii cu câte un copil mic fiecare - 7 nopţi 11-18 iulie; am plătit în 27 iunie, totul ok, prin agenţia Leo Holidays, am avut toate actele pregătite, voucherele, urma plecarea...
Pe 2 iulie citim acest rewiew (MULŢUMIM GEORGIEVA) şi ne îngrozim de ce ne aştepta, contactăm agenţia noastră (- FOARTE PROFESIONALIŞTI-), care rămân şocaţi mai ales că aflau de la noi de disfuncţiile apărute, căci cei de-acolo nu s-au deranjat să-i anunţe, deşi lucrau cu ei de mai demult; în aceeaşi seară după primirea mail-ului nostru ne-au contactat şi ne-au asigurat că vor face tot posibilul să recupereze din bani sau şi mai bine să ne schimbe sejurul la alt hotel- lucru care l-au şi făcut- MULŢUMIM ****, datorită lor, care n-au acceptat doar simpla reducere, am avut un concediu minunat la hotel EXCELSIOR în Nisipurile de aur- voi scrie un rewiew la locul potrivit, zilele astea...
Îmi pare rău de cei care şi-au stricat concediul la acest hotel...
Imi pare rau ca problema majora pe care a avut-o hotelul nu v-a fost sesizata in timp util.
Noi ne-am intors de acolo de 1 saptamana, dar agentia noastra de turism ne-a anuntat si returnat banii pentru piscina cu 3 saptamani inainte de plecarea noastra.
Toti romanii care ne-am intalnit acolo si am mers prin *** am primit aproximativ 77 E inapoi pt faptul ca nu putem beneficia de piscina.
Cu toate ca ne-ar fi placut sa aiba piscina, nu pot sa zic ca ne pare rau ca am ajuns la acest hotel.
Am fost multumiti de ce am gasit acolo si vom recomanda acest hotel - chiar nu ne-am stricat concediul.
Mă bucur în primul rând pentru voi "NJC" că aţi făcut abstracţie de problema piscinei... şi v-aţi bucurat de concediu...
Noi am rezolvat problema în timp util (poate nu am fost destul de explicită în ecoul anterior)... şi ni s-au oferit de către agenţie 2 alternative (ori o reducere de 15 la sută, ori schimbarea la alt hotel). Am ales să schimbăm total sejurul, deoarece nu mi s-a părut deloc corectă atitudinea cu care puneau problema cei de la hotelul Nessebar Beach, de parcă noi turiştii trebuia să le mulţumim că mergeam în hotelul lor...
Oricum varianta care ne-a propus-o agenţia noastră în schimb, ne-a încântat mai mult, la hotel EXCELSIOR, în Nisipuri, aceeaşi categorie, condiţii şi servicii superioare cu un preţ puţin peste ce plătisem noi, dar nu am fost puşi să dăm nimic în plus, diferenţa a cerut-o agenţia de la ei... căci nu au fost serioşi...
Concediul a fost super... în aceeaşi perioadă aleasă 11-18 iulie, dar voi posta impresiile la hotel Excelsior...
mulţumiri agenţiei încă o dată (s-au mişcat repede deşi aflasem cu puţine zile înaintea plecării - joi au finalizat actele, ne-au schimbat voucherele, vineri le-am primit prin curier... duminică noaptea am plecat în concediu - foarte operativi, foarte profesionişti!!!)
Am o intrebare: ai scris ca parcarea este 15 leva, adica undeva la 7 euro sau 30 lei? Asta pe zi, am inteles. Nu sunt un carpanos, dar sa platesc parcarea 20-25 % din pretulunei zile mi se pare, asta, o mare nesimtire a celor ce administreaza hotelul!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2016 La vecini e mai frumos — scris în 13.09.16 de dianamea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Nu recomand — scris în 23.08.16 de Elyl din BOTOSANI - nu recomandă
- Aug.2016 Vacanta la bulgari, un concediu ratat — scris în 03.08.16 de dan05 din ZALăU - nu recomandă
- Jul.2016 Nu recomand — scris în 12.08.16 de stefan41 din BACAU - nu recomandă
- Jul.2016 Hotel 3*, mancare 1* — scris în 30.07.16 de gabi b din GALATI - nu recomandă
- Jul.2016 3 stele...sau mai puțin — scris în 29.07.16 de Prieteni Ro din BRAşOV - nu recomandă
- Aug.2015 Binișor... — scris în 31.08.15 de floracol din PITESTI - RECOMANDĂ