GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Buna seara, recent am fost cazat la acest hotel groaznic.
In primul rand am așteptat cca. 2 ore pentru a putea fi cazat in fine...
De cameră pot spune că este spațioasă dar lasă de dorit (curățenie aproape inexistenta) prosoape schimbate de maximum 2 ori in tot sejurul, de lenjerie nu mai vorbesc... iar apa de la chiuveta (dush) murdară și un miros specific de peste putrezit, ba mai mult în camera găsim și insecte+furnici.
Am sesizat aceasta problema la recepție dar personalul este [***] și foarte delasator in plus au si un grad de superioritate.
Legat de sala de mese (in fiecare zi aceeasi mancare, neorganizare totala, acest restaurant deservește 2 hoteluri odata).
Sa nu vă faceți speranțe că veți găsi halat de baie in camera papuci și fier de calcat, sunt inexistente iar legat de WI-FI, acesta este aproape nefuncțional (se pierdere semnalul și dacă se conectează nu funcționează).
Încă un amănunt foarte important legat de piscina interioara, aceasta este amplasată chiar în mijlocul sălii de mese fapt ce duce la un miros închis. Foarte prost gândit acest lucru!
Legat de plaja sa nu vă aștepți la coșuri goale pentru aruncarea gunoiului deoarece acestea sunt in permanenta pline pentru că respectivele coșuri nu se golesc de firma de salubritate! Așa ca, in concluzie mirosul de peste împuțit va va urmări mai peste tot :)).
Per total v-as sfătui să evitați pe cât de mult posibil acest hotel. Cu mare drag i-aș fi acordat un sfert de stea dar din păcate nu am aceasta optiune!
NU RECOMAND!!!
Trimis de CristyanF in 02.08.18 20:54:18
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Elitsa, Albena
36 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CristyanF); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.35686662 N, 28.07649493 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review - pg. 1 / 2
36 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@CristyanF:
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 39&ridAnt=88066
@CristyanF:
”In primul rand am așteptat cca. 2 ore pentru a putea fi cazat in fine...
Dar la ce oră ai ajuns la hotel?
”Sa nu vă faceți speranțe că veți găsi halat de baie in camera papuci și fier de calcat, sunt inexistente
Eu sigur nu m-aş aştepta să benficiez de halat de baie sau de fier de călcat la un hotel bulgăresc de trei stele .
Totuşi pretenţiile tale îmi par exagerate pentru un hotel de doar trei stele şi pentru preţul plătit în plin sezon şi cu transport inclus.
”legat de WI-FI, acesta este aproape nefuncțional (se pierdere semnalul și dacă se conectează nu funcționează).
Ciudat. La cea mai recentă vizită a mea în Albena reţeaua WIFI a staţiunii funcţiona foarte bine, mai ales pe plajă şi pe faleză în toată staţiunea. Poate erau prea mulţi utilizatori simultan.
@nicole33:
Am ajuns la hotel la ora 13:00 de altfel exact cand a trebuit.
Iar legat de cele mentionate mai sus nu sunt exagerari iti garantez, odata ce hotelul specifica in descriere acest lucru nu o consider o exagere, consider ca serviciile au fost de joasa calitatie.
Si iti raspund si la problema legata de Wi-Fi, nu stiu cum a functionat la tine dar nu ti se pare cam dubios ca toata lumea a avut ceva de zis in legatura cu nefunctionalitatea wi-fi-ului? Prefer sa le spun oamenilor realitatea nu sa stau sa ma ascund dupa deget.
@CristyanF:
”Am ajuns la hotel la ora 13:00 de altfel exact cand a trebuit.
Ora oficială de check in este 14.00. Niciun recepţioner nu are nicio obligaţie să te cazeze mai devreme. Fix la ora 14.00 trebuia să soliciţi la recepţie să fii cazat.
”Iar legat de cele mentionate mai sus nu sunt exagerari iti garantez, odata ce hotelul specifica in descriere acest lucru nu o consider o exagere, consider ca serviciile au fost de joasa calitatie.
Cu certitudine, hotelul nu-ţi promite nicăieri că vei primi halate, papuci, fier de călcat şi, evident, nici nu vei beneficia de acestea.
Te informează în schimb de faptul că minibarul este contra cost sau că poţi închiria seif, tot contra cost, că beneficiezi gratuit de o umbrelă şi două şezlonguri pe plajă şi alte aspecte de interes.
Nu hotelul este vinovat dacă agenţia ţi-a vândut gogoşi şi tu ai plecat cu mari aşteptări care nu s-au confirmat.
Eu am fost în Albena într-o perioadă mai puţin aglomerată, iar wifi-ul gratuit a funcţionat peste tot.
Am înțeles... dar totuși poate îmi spui și mie unde ai găsit fier de călcat și halat de baie în cameră. Eu merg la 5 stelute și sincer nu am dat de ele.
Prosoapele schimbate "doar" de două ori... acasă le schimbăm după fiecare duș?
În rest, așa o fi cum spui tu... dar ce ai punctat nu sunt argumente solide, demne de luat în calcul.
Cu toate că mă pregăteam să-i răspund și eu și să-i flutur facilitățile care sunt obligatorii pentru un hotel de 3* și care nu includ halatul și papucii (obligatorii, de altfel, de la 4* in sus), am verificat si țin să-i dau dreptate se această dată autorului pentru că pe site-ul oficial al hotelului Mura acestea sunt trecute la facilitățile camerei.
Prosoapele, din cate stiu, trebuie schimbate la două zile.
În ceea ce privește check-in, trebuie să ne adaptăm la reguli și să le respectăm. Check-in-ul se face după ora 14.00.
Despre curățenie și mâncare... Ce să spun? Cred că ar trebui să ne informăm înainte pentru a nu avea un concediu ratat. Recenziile de pe internet, despre acest hotel, sunt grăitoare.
@mirmicu: De acord... dar cu fierul de calcat cum ramane, ,,? Eu nu l-am avut niciunde. Cu bune... cu mai putin bune mergem inainte.
@MIREAWA: Daca tu schimbi prosoapele acasă de 2 ori pe luna asta nu înseamnă că toată lumea face la fel un amanunt, iar al doilea, daca nu sunt lucruri demne de luat in calcul, îmi pare rău sincer pentru post că e mai bine sa vă duceți acolo să rămâneți cu banii aruncați și cu un concediu " frumos " lumea asta prefera
@nicole33:
”hotelul nu-ţi promite nicăieri că vei primi halate, papuci, fier de călcat şi, evident, nici nu vei beneficia de acestea.
Când mai faci astfel de afirmații categorice, nu ar strica totuși o verificare a corectitudinii lor:
hotelmura.com/ro-ro/rooms ... -with-park-view
Scrie că oferă halate? da; scrie că oferă papuci? da; scrie că oferă fier de călcat? da... etc.
Atunci cum poți acuza omul că nu s-a informat?
@mirmicu: Se pare că anul acesta multi s-au plâns de organizarea proasta, de masa la fel (spun multi pentru că aprox. 60% erau români). Sincer am ales acest hotel după recenziile pe care le are și am zis de ce nu? Sa incerc.
Se pare că online-ul se bate cap in cap cu realitatea. Nu înțeleg de ce romanul nu vrea sa nu mai fie la pragul 0, nu înțeleg de ce prefera sa fie mințit în continuare și manipulat.
@nicole33: Daca te vei uita in descrierea hotelului vei înțelege tot ceea ce eu am zis aici... Contraziceri vor exista oricând de aceea e bine să vezi pe propria piele, e cea mai mare convingere. Hotelul nu are nici-o vina doar că personalul este jalnic și nu știe stânga de dreapta, de aceea ne-au încurcat camerele, pe ticket aveam sea View și ne-a oferit park View... să fim seriosi... cazările se făceau în funcție de naționalitate... germani... ruși... bulgari și apoi români... și îi țineți în brațe pe bulgari
@Dragos: Se fac afirmații fara a vizualiza in prealabil oferta hotelului... incerc sa le ofer cat mai multe informații despre această săptămână petrecută acolo cat mai concret și sincer dar se pare că românul e pe genul " ehh, lasă mă că până nu mă duc acolo nu cred " tocmai de aceea am postat în speranța că nu vă veți mai lasă păcăliți de aceste oferte false...
@MIREAWA: daca mergi la ,,cinci stelute,, si NU ai dat de ,,ele,, ar trebui sa-ti faci ganduri - zic eu.
,, ... nu sunt argumente solide,, - alta acuzatie adusa la adresa autorului. daca ar fi ridicat hotelul si serviciile in slavi, tot asa l-ai fi acuzat ca, argumentele nu sunt solide, ???
ref. la ora de checkin: e prins undeva in cuie ora 14? cunosc hoteluri care au in politica lor primirea camerei la ora 12 iar altele doar la ora 14 sau chiar 16!
@MIREAWA: incepind cu patru stele hotelul ar trebui sa aiba: piscina, masina de cafea / ceai, papuci de unica folosinta plus halat de baie si fier de calcat. ultimul, daca nu e de gasit in camera trebui pus la dispozitie de personalul casei sau oferit un serviciu de acest gen. astea sunt doar unele din facilitatiile,,must have,, la hoteluri de aceasta categorie.
@CristyanF:
”,,Nu înțeleg de ce romanul nu vrea sa nu mai fie la pragul 0, nu înțeleg de ce prefera sa fie mințit în continuare și manipulat,,
Buna intrebare. Asta nu inteleg nici eu. Ai vazut cum au sarit, ca arsi? Parca ai fi adus o critica la adresa lor personala?
Confirm, hotelul este jalnic, mâncarea identica tot sejurul fără gust, am fost cazata la ora 16:00, în camera nu se face curat, nu se schimba prosoape, se ia doar gunoiul, este prea lăudat acest hotel și este extrem de jalnic. Nu merita nici măcar o stea!!! vezi impresii
Cat despre dotările (fier de călcat, papuci și halat) nici urma de ele și cu toate ca specifica aceste dotări!!! Jalnic!!!
@Michaell: Corect, foarte bine punctat. Cu toate acestea am încărcat și o fotografie sa nu exista dubii. Respect!
@CristyanF: Descrierea de fata este intocmai realitatii de la "hotelul vietii". Un sejur aici si incepi sa regreti maghernitele de 2 stele de pe litoralul nostru! Eu cred ca cei cu comentarii gen "fabulos, splendid, mirific... " ori sunt agenti de turism, ori e prima lor "tabara"!
@goldenfishy: asa-i ! in schimb cu ultima propozitie n-ai sa-ti faci doar prieteni... -
@goldenfishy:
probabil e groaznic, din pacate la 350 lei/noapte abia te cazezi pe litoralul romanesc transportul, masa, sezlongurile sunt alti bani
@Michaell: Sunt convins ca nu toti accepta adevarul asa cum este si ca pentru unii a ridica nivelul unui hotel e un job... am doar un indemn pentru cei "neincrezatori"... comvingeti-va singuri! Succesuri!
@nrs: Pana la urma suma nu e chiar una de neglijat, dar ce vreau sa subliniez este ca ti se promite, prezinta, arata una si dai de alta... nu accept sa fiu bataia de joc a nimanui pe banii mei... fie el bulgar, grec, turc, filipinez sau aiurea!
nu spun ca suma este de neglijat, dar nici mare. din pacate la banii acestia nu prea mai gasesti un litoral acceptabil. foarte grav este ca se promit lucruri care nu sunt apoi oferite.
sincer eu nu ma asteptam ca la 3* sa primesti halat, papuci si fier de calcat, apropo nu am primit niciodata asa ceva indiferent de numarul stelelor am primit un serviciu de calcatorie contra cost,
daca ai promis ofera-le sau sterge-le din oferta sa nu creezi asteptari nejustificate
@goldenfishy: de cand pamintul, pt. adevar s-a si murit. adevarul doare, deranjeaza. indiferent de forma sau context.
faptul ca critici ceva, ca-ti iei timpul sa scri un articol despre cele patite, dupa parerea mea n-ar trebui luat in nume de rau nici macar de cel in cauza - ba din contra, ar trebui apreciat gestul, faptul ca respectivul si-a luat timpul necesar pt a scrie acea recenzie sau ecou. putea pur si simplu sa se aptina, sa taca si sa-si vada de treba.
@Michaell: Clar ai dreptate... pe mine sincer "m-a manat in lupta" faptul ca un procent mare in luarea deciziei de a imi nenoroci concediul la Mura au fost recenziile bune si foarte bune despre hotel... si realizez abia acum ca nu erau deloc obiective... dar deh... prea tarziu. Am zis ca macar eu sa fac o fapta buna, desi sunt convins ca fapta mea buna nu va ramane nepedepsita de postacii de profesie!
@mirmicu:
Observația ta este corectă și în principiu v-aș fi dat dreptate și ție și lui Dragoș, dar hotelul în discuție se află în Albena, care este un caz mai special, o situaţie posibil unică în peisajul bulgăresc şi nu numai. Toate hotelurile din staţiune, în urma privatizării, au un management comun. O singură societate gestionează şi coordonează activitatea tuturor acestor hoteluri, cu avantaje şi dezavantaje. Dintre avantaje aş menţiona oferirea gratuită a unei umbrele şi a două şezlonguri de cameră pe plajă, indiferent de hotelul în care eşti cazat şi de poziţia acestuia faţă de plajă, mult hulitul internet wireless oferit gratuit în staţiune, rezolvarea cu operativitate a eventualelor situaţii de overbooking, conceptul Dine Around, noul sistem de parcare care permite alegerea locului de parcare în funcţie de bugetul fiecăruia, de la gratis la 20 leva pe zi, zone de plajă clar delimitate şi pentru hotelurile aflate departe de plajă în vârful dealului, scările rulante care facilitează accesul la plajă şi la faleza staţiunii pentru turiştii cazaţi la hotelurile din deal etc.
În opinia mea unul din dezavantaje îl constituie desfiinţarea sistemului ultra all inclusive, foarte apreciat la hotelurile care îl practicau, care a tras în jos hotelurile foarte apreciate din staţiune, gen Kaliakra. Am constatat o oarecare uniformizare a mâncării şi băuturii, indiferent de hotel prin folosirea aceloraşi furnizori, pe care eu o văd ca un dezavantaj, deoarece oamenii au pretenţii şi bugete diferite, hotelurile oferă condiţii de cazare diferite şi la preţuri diferite, caz în care nu prea se mai justifică să plăteşti mai mult doar pentru o cameră mai spaţioasă dacă mănânci şi bei aproape la fel cu cel care a plătit mai puţin.
Ideea este că această societate unică, Albena Resort (sau Albena JSCo) "face legea" în toată Albena şi atunci, firesc, informaţiile disponibile pe site-ul acesteia sunt cele mai credibile pentru mine, iar până acum acestea s-au confirmat întocmai de fiecare dată.
Acum am verificat şi pe site-ul propriu al hotelului Mura. Într-adevăr, hotelul promite câte în lună şi-n stele. Foarte bine. În acest caz, toate aceste facilităţi promise trebuiau solicitate în mod expres la recepţie, fiind posibil ca, la cerere, să se primească şi papuci, halat, fier de călcat. La Kaliakra Superior 4* din aceeaşi staţiune, de exemplu, un hotel mult mai bun, dar şi mult mai scump decât Mura, halatele se obţin la cerere gratuit.
Tot pe site-ul hotelului Mura am găsit şi informaţia referitoare la parcare, 20 leva pe zi, hotelul aflându-se în zona verde - cea mai scumpă, informaţie corectă, dar nu şi completă , neprecizându-se celelalte variante de a parca în Albena, respectiv gratuit în parcarea Lazur, cu 5 leva pe zi în zona staţiei de autobuz, aflată pe partea dreaptă imediat după intrarea în staţiune şi cu 10 leva pe zi în zona albastră.
Toate aceste informaţii extrem de utile şi multe altele, inclusiv descrieri ale hotelurilor din Albena şi posibilitatea de rezervare directă a acestora, sunt însă disponibile pe site-ul staţiunii Albena, albena.bg, pe care eu îl voi folosi şi pe viitor.
=
Nu am comentat restul nemulţumirilor pentru că nu am fost acolo, dar eu sigur nu aş considera vreodată că am avut un sejur "groaznic", "îngrozitor" sau "dezastruos" doar pentru lipsa fierului de călcat sau a halatului .
@nicole33: Țin să îți mulțumesc pentru toate detaliile oferite și toate precizarile facute, totodată de mare ajutor pentru alți turiști (referitor la cazare și la gestionarea stațiunii) dar țin să menționez că nu halatul de baie etc mi-au făcut sejurul groaznic ci multe alte aspecte negative de altfel enumerate mai sus. Și mă repet încă odată - este altceva sa vezi cu proprii ochi și altceva sa vezi prin ochii " virtuali " de aceea țin să spun tare și răspicat aceste lucruri pentru a putea ajuta într-un fel ceilalți turiști pe viitor. Într-adevăr fiecare vede într-un mod diferit și are păreri diferite nu contest acest aspect dar cred că cel puțin lucrurile de baza le putem vedea la fel. Vă mulțumesc!
@nicole33: Bună seara, cred ca nu s-a înțeles ce este cel mai esențial și important... nu dotările neapărat, ci mâncarea, curățenia care este inexistenta, insectele din camera prosoapele și multe altele. Nu cred ca ati comenta acest hotel la superlativ dacă ați sta în condiții minime și ați mai și plăti!!! Mulțumesc!!!
@nicole33: Amplu raspuns si destul de informat pentru o simpla turista de ocazie... fapt ce imi confirma ca cei ce scriu ode nu o fac deloc dezinteresat... am priceput si reclama de unde sa ne procuram vouchere de acum incolo... ce nu a inteles este tendentiozitatea de la sfarsit... din cate am citit din articolul de fata nu doar lipsa halatului si fierului de calcat ci muuulte altele. In rest... noroc la avansare pe site-ul albena. bg
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Foarte bine pentru o familie cu copii — scris în 05.07.22 de andreichis din IAşI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Nu recomand — scris în 05.08.19 de DanaPaula din BOTOşANI - nu recomandă
- Aug.2018 Hotel Mura, peste asteptari — scris în 11.08.18 de Monicasp din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Ingrozitor — scris în 03.08.18 de Diana Dy din BUCURESTI
- Jul.2018 Dezastru — scris în 03.08.18 de goldenfishy din BUCURESTI - nu recomandă
- May.2018 Rusalii la Albena – hotel Mura — scris în 01.06.18 de MoniQ69 din GALATI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Mult prea laudat — scris în 10.09.17 de mt314 din BRASOV - RECOMANDĂ