GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Atentie mare la Hotel Mimoza - Nisipurile de Aur
Tocmai m-am intors dintr-un sejur de 5 zile petrecut in Bulgaria la Nisipurile de Aur.
Am plecat din tara avand rezervare la Hotel Mimoza 4*, impreuna cu inca doua familii, pentru 4 nopti cazare in regim all inclusive, la acest hotel de 4*, trei camere duble, dintre care o camera duble large [adica in care se pot caza trei adulti si un copil].
Hotelul are garantia agentiilor care il promoveaza ca ar fi in standardul de 4* [chiar si in Bulgaria], cu regim all inclusive.
In realitate ce am gasit acolo e de domeniul "afara-i vopsit gardul si inauntru-i leopardul".
Dar sa explic........
- inca de la intrare in hotel te izbeste un miros puternic de tutun amestecat cu miros de bere - asta pentru ca singurul mijloc de ventilatie in holul hotelului, unde se afla receptia dar si lobby bar-ul pentru fumatori este usa deschisa spre exterior.
- ostilitatea vizibila in comportament dar si in exprimare, a personalului hotelului[de la manager pana la cei care servesc la bar] este emblema acestui hotel
- exista piscina interioara dar e un miros intepator de clor identic cu cel a toaletelor publice din vremea comunistilor
- asa zisa sala de gimnastica e compusa din 3 aparate [o bicicleta cu lant si cu saua exfoliata si mizerabila, un aparat de ridicat greutati legat cu sarma si inca ceva ce nu aflat ce este]
- restaurantul [sala de mese] arata ca o cantina studenteasca de acum 25 ani
- cafeaua de la cele 4 sau 5 aparate avea un pronuntat miros si gust de petrol [!!!] - nici macar cei din stafful hotelului nu au putut gusta acel lichid numit de ei cafea
- miros puternic de prajit , iluminat natural si insuficient, fete de masa murdare, farfurii si tacamuri insuficiente[!!!!] , aglomeratie datorita meselor prea putine si capacitatii reduse
- 3-4 sortimente de mancare dintre care crenvustii fierti si prajiti erau specialitatea casei
- s-a ajuns in situatia ca la un moment dat la masa de pranz sa nu mai fie mancare, dar nici tacamuri in conditiile in care cantina era plina de oameni care asteptau la coada sa prinda o furculita si un crenvusti prajit
- lumea foarte furioasa de altfel a cerut exlicatii managerului hotelului iar acesta stupoare a declarat ca nu exista mancare in acel moment deoarece romanii mananca prea mult - si acest lucru se petrecea intr-un hotel de 4* in regim all inclusiv
- am incercat sa sunam in tara dar nu a raspuns nimeni [e drept era in data de 26.04.2008]
- am luat legatura cu cei de la Solvex [partenerul bulgar al agentiei la care am facut rezervarea], carora le-am explicat situatia si care dupa doua nopti de calvar petrecute la Hotel Mimoza au reusit sa ne ofere trei spatii de cazare la Hotel Madara 4*
- aici lucrurile au intrat in normal
- am gasit un hotel modern cu toate serviciile aferente unui regim all inclusive, dar dupa ce am trait 2 zile de groaza intr-o tara straina inconjurati de bulgari ostili, neprofesionisti, aroganti si periculosi
- da, periculosi pentru ca in momentul in care la hotei Mimoza lumea era furioasa datorita conditiilor mizerabile cu care era tratata, cei din staful hotelului nu au gasit altceva de facut decat sa cheme politisti sa rezolve situatia creata.
Doamnelor, domnilor acesta este un protest oficial pe care il fac in numele tuturor celor care in timpul sarbatorilor de Paste au avut ghinionul sa fie cazati la hotel Mimoza din Nisipurile de Aur.
Trimis de doru19 in 01.05.08 01:15:11
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doru19); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.28401800 N, 28.04007200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Mda... — scris în 14.09.22 de ALINAz86 din BUCUREșTI
- Aug.2022 De evitat — scris în 02.09.22 de ux127107 din BUCURESTI
- Apr.2019 Frumos ???? — scris în 30.04.19 de Alexandra_25 din BUCUREşTI
- Jul.2018 Hotel Mimosa Bulgaria — scris în 18.07.18 de mariokyx din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2017 Multumita! — scris în 05.09.17 de elena81 din PERIş [IF] - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Mimosa - o experiență cu semnul întrebării — scris în 08.08.17 de Matteo din TâRGU JIU - nu recomandă
- Jul.2017 Jale mare... plingea si popa... — scris în 16.07.17 de ElDoctore din BRAILA - nu recomandă