ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.05.2008
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Romania
ÎNSCRIS: 30.04.08
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
APR-2008
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Atentie mare la Hotel Mimoza - Nisipurile de Aur

TIPĂREȘTE

Tocmai m-am intors dintr-un sejur de 5 zile petrecut in Bulgaria la Nisipurile de Aur.

Am plecat din tara avand rezervare la Hotel Mimoza 4*, impreuna cu inca doua familii, pentru 4 nopti cazare in regim all inclusive, la acest hotel de 4*, trei camere duble, dintre care o camera duble large [adica in care se pot caza trei adulti si un copil].

Hotelul are garantia agentiilor care il promoveaza ca ar fi in standardul de 4* [chiar si in Bulgaria], cu regim all inclusive.

In realitate ce am gasit acolo e de domeniul "afara-i vopsit gardul si inauntru-i leopardul".

Dar sa explic........

- inca de la intrare in hotel te izbeste un miros puternic de tutun amestecat cu miros de bere - asta pentru ca singurul mijloc de ventilatie in holul hotelului, unde se afla receptia dar si lobby bar-ul pentru fumatori este usa deschisa spre exterior.

- ostilitatea vizibila in comportament dar si in exprimare, a personalului hotelului[de la manager pana la cei care servesc la bar] este emblema acestui hotel

- exista piscina interioara dar e un miros intepator de clor identic cu cel a toaletelor publice din vremea comunistilor

- asa zisa sala de gimnastica e compusa din 3 aparate [o bicicleta cu lant si cu saua exfoliata si mizerabila, un aparat de ridicat greutati legat cu sarma si inca ceva ce nu aflat ce este]

- restaurantul [sala de mese] arata ca o cantina studenteasca de acum 25 ani

- cafeaua de la cele 4 sau 5 aparate avea un pronuntat miros si gust de petrol [!!!] - nici macar cei din stafful hotelului nu au putut gusta acel lichid numit de ei cafea

- miros puternic de prajit , iluminat natural si insuficient, fete de masa murdare, farfurii si tacamuri insuficiente[!!!!] , aglomeratie datorita meselor prea putine si capacitatii reduse

- 3-4 sortimente de mancare dintre care crenvustii fierti si prajiti erau specialitatea casei

- s-a ajuns in situatia ca la un moment dat la masa de pranz sa nu mai fie mancare, dar nici tacamuri in conditiile in care cantina era plina de oameni care asteptau la coada sa prinda o furculita si un crenvusti prajit

- lumea foarte furioasa de altfel a cerut exlicatii managerului hotelului iar acesta stupoare a declarat ca nu exista mancare in acel moment deoarece romanii mananca prea mult - si acest lucru se petrecea intr-un hotel de 4* in regim all inclusiv

- am incercat sa sunam in tara dar nu a raspuns nimeni [e drept era in data de 26.04.2008]

- am luat legatura cu cei de la Solvex [partenerul bulgar al agentiei la care am facut rezervarea], carora le-am explicat situatia si care dupa doua nopti de calvar petrecute la Hotel Mimoza au reusit sa ne ofere trei spatii de cazare la Hotel Madara 4*

- aici lucrurile au intrat in normal

- am gasit un hotel modern cu toate serviciile aferente unui regim all inclusive, dar dupa ce am trait 2 zile de groaza intr-o tara straina inconjurati de bulgari ostili, neprofesionisti, aroganti si periculosi

- da, periculosi pentru ca in momentul in care la hotei Mimoza lumea era furioasa datorita conditiilor mizerabile cu care era tratata, cei din staful hotelului nu au gasit altceva de facut decat sa cheme politisti sa rezolve situatia creata.

Doamnelor, domnilor acesta este un protest oficial pe care il fac in numele tuturor celor care in timpul sarbatorilor de Paste au avut ghinionul sa fie cazati la hotel Mimoza din Nisipurile de Aur.


[fb]
---
Trimis de doru19 in 01.05.08 01:15:11
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 11770 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doru19); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMimosa Sunshine Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043894052505493 sec
    ecranul dvs: 1 x 1