GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Ne-am intors si noi de cateva zile din concediu, pe care l-am petrecut la hotelul Mimosa din Nisipuri. Am fost cazati in perioada 16.07 - 21.07.2011,3 familii, din care una cu un copil de 5 ani.
Pot spune ca am inceput cu dreptu acest concediu: am trecut in 2 min prin vama (la Vama Veche), drumul pana in Nisipuri destul de liber, 40 km peticit si se mai lucra pe portiuni, 40 km drum bun.
Am gasit repede hotelul (anul trecut am fost la H Slavey care e vecin cu Mimosa), am gasit parcare in fata hotelului, fara sa platim sau sa dam bacsis, pt 3 masini si la ora 11:30 eram la receptie.
Am cerut cheile de la camere, la doua din ele ni s-au dat pe loc, iar la a treia ne-au spus ca inca nu este gata si sa revina peste o ora. Pana aici bine. Ajungem in camere, la etajul 7, :(, pe hol caldura, in camere la fel, caldura. Pornim aerele conditionate, dar fara nici un efect. Am zis sa le lasam sa functioneze o perioada, poate incep sa bage si aer rece, nu aer ca cel din camera.
Camera destul de spatioasa, era curata, vederea la mare frumoasa, numai ca in mijloc se inalta "frumosul" Casino. Dupa cateva ore, am constatat ca in camera era la fel de cald ca la inceput, cu toate ca aerul conditionat a functionat cateva ore bune. Am hotarat sa mergem de dimineata la receptie sa rezolve cumva problema.
A doua zi, fiind Duminica, am mers la receptie, ne-au spus ca aproape la tot etajul 7 au probleme cu aerul conditionat, ca nu mai face fata. Am cerut sa ne mute in alte camere deoarece acolo nu se putea dormi (caldura mare, iar daca stateai cu usa de la balcon deschisa era galagie mare).
Ne-au prezentat trei camere libere, doua la parter si una la et 1. Din aceste trei camere am ales una, la parter, chiar in fata piscinelor in care s-au mutat cei cu care eram fiindca aveau si fetita mica care nu putea sa doarma. Celelalte doua nu erau cu vedere la mare si le-am refuzat pt ca platisem vederea la mare. La receptie ne-au spus sa mai asteptam o zi pt ca luni dimineata vine managerul hotelului si ne va oferi alte solutii.
Am mai rezistat o noapte la et 7, iar de dimineata am fost la manager care si-a cerut scuze pt neplacerile create, ca e vina lor si ne-a oferit un apartament frumos, in corpul 2, pe colt, cu vedere la mare, fara sa mai platim nimic in plus. Apartamentul spatios, cu doua bai, una cu cada si una cu cabina dus, doua balcoane, plasma destul de mare (cred 65 - 70 cm diagonala) si doua aparate de aer conditionat care mergeau bine.
Despre restaurant pot spune ca era destul de mare, dar parca neincapator pentru toti turistii. Cate odata nu gaseam o masa de 7 persoane libera ci doua mai mici in colturi diferite. Despre mancare pot spune ca am avut de toate, am avut de unde alege, chiar si fructe: pepene rosu (dulce, in 3-4 zile din 6) banane, portocale, mere, pere, grefe... Pentru noi a fost destul de bine la acest capitol. Bautura era cam slaba, dar stiam acest lucru inca de anul trecut.
Echipa de animatie a hotelului, pot spune ca isi facea treaba bine.
Piscinele hotelului merita 10, iar jacuzi ne-a placut mult. Gaseai mai greu un sezlong, doua libere dupa ora 10, dar s-a mai gasit. Mai liber era la piscinele din spatele hotelului.
Am mai patit un lucru cam neplacut: in a treia zi, ne-a cautat o doamna Mariana parca, bulgaroaica, reprezentanta unei agentii de tuism bulgare, sa ne spuna ca agentia de unde am luat biletele nu a platit sejurul nostru catre agentia mare din Bucuresti, care trebuia sa trimita banii la agentia din bulgaria si aceasta sa plateasca la hotel. Ne-a mai zis ca daca vrem sa mai stam la hotel, ar trebui sa platim inca o data sejurul. Am discutat cu ea si i-am explicat ca noi am platit odata sejurul, si inca din luna martie, si nu avem cum sa-l mai platim odata. Am vorbit la telefonul ei cu agentia din bucuresti, care ne-a explicat cam cum sta treaba si ne-a linistiti ca nu trebuie sa mai platim odata sejurul si nici sa parasim hotelul, ci daca putem sa-i ajutam sa recupereze banii de la agentia de unde am luat biletele. I-am spus ca vom incerca sa-i ajutam si ca vom merge la agentie dupa ce ne intoarcem in tara. (Inca nu am fost la acea agentie, dar urmeaza pt ca suntem curiosi sa aflam cum sta treaba, deoarece si in anii trecuti am lucrat cu aceasta agentie de turism si nu am avut nici o problema).
Cam acesta a fost sejurul nostru la Hote Mimosa, una peste alta noi am fost multumiti, ne-am simtit bine.
La anu alta statiune sau alta tara poate...
Trimis de Amadeusz in 26.07.11 20:22:50
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Viva, Slavey, Nisipurile de Aur
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Amadeusz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.28401800 N, 28.04007200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Mda... — scris în 14.09.22 de ALINAz86 din BUCUREșTI
- Aug.2022 De evitat — scris în 02.09.22 de ux127107 din BUCURESTI
- Apr.2019 Frumos ???? — scris în 30.04.19 de Alexandra_25 din BUCUREşTI
- Jul.2018 Hotel Mimosa Bulgaria — scris în 18.07.18 de mariokyx din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2017 Multumita! — scris în 05.09.17 de elena81 din PERIş [IF] - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Mimosa - o experiență cu semnul întrebării — scris în 08.08.17 de Matteo din TâRGU JIU - nu recomandă
- Jul.2017 Jale mare... plingea si popa... — scris în 16.07.17 de ElDoctore din BRAILA - nu recomandă