ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: cluj napoca
ÎNSCRIS: 07.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Personal lipsit de amabilitate

TIPĂREȘTE

Vacanta mea si a familiei mele in Turcia a fost NEREUSITA. Desi am platit pentru 3 adulti (fetita avand 12 ani si jumatate) ne-au cazat initial intr-o camera cu 2 locuri. Am solicitat sa mi se schimbe camera si am primit la ora 10 seara Cenusereasa hotelului, adica o camera care nici macar nu avea o cadita in care sa faci dus. N-am dormit toata noaptea, peretii vibrau de tot felul de zgomote (feriti-va de camera 1101). Dimineata am solicitat la receptie schimbarea camerei si au recunoscut ca acea camera era oribila, dar au incercat sa o plaseze. Din 4 receptioneri doar unul vorbea engleza. Despre amabilitate nici nu putea fi vorba.

De catava ani imi petrec vacantele in strainatate si peste tot am simtit ca un client este tratat ca atare (am fost in Tunisia, Egipt, Grecia, Germania, Austria si Franta). In Turcia erau tratati bine rusii (care ocupau 80 % din hotel). Romanii eram considerati o umplutura, despre amabilitate nu putea fi vorba.

Stiu sigur ca niciodata nu voi mai merge in Turcia, iar acest hotel de 5 stele seamana (daca nu cumva e mai prost) cu un hotel de trei stele din alta tara.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de maria.bud in 07.07.09 20:22:46
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1855 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maria.bud); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    doinice
    [08.07.09 19:59:11]
    »

    Suntem din Cluj si urmeaza sa plecam sambata in Turcia la Hotel Arancia.

    Maria te rog sa ne spui cum a fost marea, mancarea si magazinele.

    Multumesc.

    camelia m*
    [29.07.09 23:01:43]
    »

    In urma cu cateva zile ne-am intors din Turcia (hotel Aranchia). In proportie de 85% a fost totul O.K. Am plecat cu compania aeriana ATLAS JET surpriza neplacuta a fost ca, s-au dublat locurile cu cei ce erau imbarcati de la Cluj. Putina foiala, pana la urma ne-am asezat pe locurile ce au ramas libere. La intoarcere, in loc sa ne debarce la Bucuresti, ne-a dus pana la Cluj si apoi la Bucuresti. (doua decolari, doua aterizari -desigur cu emotii).

    TEZ TOUR compania ce ne-a preluat, bine organizati. Autocar cu ghid pana la hotel. Am fost informati cu tot ce era necesar pentru acel sejur in mare parte. In urmatoarea zi, ne-am intalnit cu un alt ghid pentru mai multe detalii. Au in oferta diferite excursii. Noi am optat pentru o croziera pe Mediterana. Am fost dezamagiti. La pretul ce l-au cerut (34 eur/pers) nu au oferit prea multe. Initial ne-au informat ca vom fi numai romani dar, proportia mare a fost de rusi. Au fost in centrul atentiei.

    La cumparaturi va trebui sa aveti nervi buni. Nu au aproape nici un pret afisat. Totul se negociaza.

    Marea plina de pietre si bolovani. Plecati cu o incaltaminte adecvata. Mancarea, variata nu se face foame. Bauturile lor, la discretie. Camera curata. Daca veti lasa 1, 2 eur veti gasi asternutul in diferite forme. Daca am fi dorit o camera cu vedere la mare, ar fi trebuit sa dam bacsis 20-30 eur.

    Va doresc un sejur cat mai reusit!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [29.07.09 23:10:00]
    »

    camelia, pacat ca nu ai folosit linkul ADAUGA IMPRESII NOI, aveai astfel posibilitatea ca "notele" (gradul de multumire, procentul) sa fie luate si ele in calcul la stabilirea mediei acestui hotel.

    Daca doresti, nu e tarziu s-o faci nici acuma: copiaza textul postat, apoi apasa acel link.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinice
    Alte impresii din această RUBRICĂMC Arancia Resort Hotel [Konakli]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046985864639282 sec
    ecranul dvs: 1 x 1