DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am achizitionat un sejur pentru trei persoane printr-o agentie de turism din Oradea. In proportie de 90 la suta sunt turisti vorbitori de limba rusa. Engleza vorbesc foarte putini din staff (nici macar la receptie)
-- by webmaster: adăugat ulterior, prin ecou ---
Am fost in aceasta statiune in iulie 2021.
Transport cu avionul pana in Antalya. De la aeroport pana in statiune sunt aprox 70 de kilometri. Se ajunge relativ usor, cu un microbus, in mai bine de o ora. Partea buna este ca poti sa vezi peisaje si orasele pana la destinatie.
Ajunsi la destinatie, am dat la receptia hotelului care se pretinde de 5 stele (dar nici nu se apropie de 3) de doi barbati. Completau hartii, nici nu ne-au luat in seama. Dupa vreo 15 minute, unde nici macar cu un pahar cu apa nu am fost serviti, ni s-a dat sa completam un formular scris in turca si rusa. Nu vorbeau engleza. Am rugat sa ne vina un vorbitor de engleza cu care am reusit cumva sa ne intelegem. Am primit o camera mizera, cu un miros teribil de imbacsit si plina de gandaci si paianjeni. Serviciul de curatenie e groaznic.
Cei mai multi turisti sunt rusi, se vorbeste doar rusa si daca vrei sa ceri un serviciu... mai bine uita!
Plaja e frumoasa, mancarea e acceptabila, personalul de intretinere - marea majoritate baieti sub 20 de ani????
Plaja e frumoasa si ai podibilitatea sa alegi multe activitati (ce sunt achitate peste pachetul achizitionat)
navigare cu barca de mare viteza (5 ore) la insule din jur, unde se poate inota
parasailling
navigare cu barca cu vasle (3 ore)
masaj
Piscina frumoasa, doar ca trebuie sa-ti rezervi locul cel tarziu pana la ora 7 dimineata. (Pui prosopul pe scaun)
Mancarea buna (gen, comestibila). Nu foarte variata, dar gasesti ceva ce sa iti placa.
Barul de pe plaja nu foarte diversificat si se sta mult la coada (15 minute) pentru orice fel de bautura.
Statiunea este pentru familii cu copii, fara pretentii mari la curatenie.
Mizeria din camere, serviciul de proasta calitate cand am sesizat lipsa de cerceafuri pe pat la ora 8 seara si mi s-a spus ca le vor pune cand va gasi o echipa disponibila, faptul cam fost nevoiti sa ne aducem hartie igienica de la toaletele de pe plaja, prosoapele a trebuit sa invatam sa ni le luam singuri pentru ca nu ni le-au schimbat niciodata, desi i-am rugat, gandacii si paianjenii de toate formele si marimile din camera - ma face sa acord acestui resot - 1 stea!
Nu merita din partea mea mai mult.
Trimis de lidia_pop in 14.07.21 14:55:01
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lidia_pop); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.50361100 N, 30.53472200 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am fost in aceasta statiune in iulie 2021.
Transport cu avionul pana in Antalya. De la aeroport pana in statiune sunt aprox 70 de kilometri. [...]
[webmaster: textul a fost alipit review-ului inițial - vezi mai sus]
Odată cu primul review încărcat, la mai mulți ani de la înscriere:
@lidia_pop: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@lidia_pop:
”Ajunsi la destinatie, am dat la receptia hotelului care se pretinde de 5 stele (dar nici nu se apropie de 3) de doi barbati.
Hotelul nu "se pretinde de 5 stele", pentru că nici nu este . Dacă ai crezut poveştile agenţiei care ţi-a promis un hotel de cinci stele, poate că este cazul să schimbi agenţia.
În realitate, Marti Myra Club este, aşa cum îi spune şi numele, un Holiday Village (sat de vacanţă) de categoria I, astfel că nu trebuia să te aştepţi ca bungalow-urile să-ţi ofere condiţii de lux, ca la cinci stele.
Ai avut ghinionul să primeşti o cameră murdară. Puteai încerca să ceri schimbarea acesteia, eventual cu una situată la etaj şi mai scăpai de roiul de insecte de tot felul, sau să "motivezi" camerista să-şi facă treaba cu simţ de răspundere, pentru că jegul din cameră nu este acceptabil indiferent de clasificare.
Alegeri mai inspirate pe viitor!
@lidia_pop
”Statiunea este pentru familii cu copii, fara pretentii mari la curatenie
Cu alte cuvinte familiile cu copii nu prefera curatenia?
@viviv: ei, na! Sigur ca nu despre asta este vorba. Voiam sa subliniez ca sunt facilitati pt copii. Au un restaurant special pt copii, activități si spatii verzi de joaca.
@nicole33: adevarat! Am crezut povestile agentiei. Si imi doresc ca data viitoare sa aleg mai inspirat. Si eu locuiesc la casa, nu ma asteptam sa nu existe tantari - care erau nesatui rau! - si nici nu am facut o tragedie din faptul ca a mai intrat cate o gaza. Dar in camera aceea nu s-a aspitat si nu s-a facut curat de cel putin o luna. Praful si mizeria erau de un deget. Plin de paianjeni... O fi bungalou, dar nu cocina!
Sincer, la cati bani am dat pe bilet, nu mi-a mai venit sa "motivez" cameristii! Ghinionul meu!
Trebuia sa fi cerut schimbarea camerei, dar atatia turisti se certau la receptie pe seama asta, incat am preferat sa imi fac curat in camera ????
@lidia_pop:
”Sincer, la cati bani am dat pe bilet, nu mi-a mai venit sa "motivez" cameristii! Ghinionul meu!
Trebuia sa fi cerut schimbarea camerei, dar atatia turisti se certau la receptie pe seama asta, incat am preferat sa imi fac curat in camera
La 2000 de euro cât a costat vacanţa asta, eu mai dădeam 5-10 USD cameristei pe care o puneam să cureţe camera în prezenţa mea şi la indicaţiile mele. Nu m-aş fi apucat eu să "rânesc" să curăţ mizeria necurăţată de cine ştie când
@nicole33: Asa-i. Acuma poate ca as gandi asa, dar atunci eram prea????
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2009 Marti Myra — scris în 22.02.10 de symo din TIMISOARA - RECOMANDĂ