ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 30.07.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.38%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Multe plusuri, un singur minus

TIPĂREȘTE

Anul acesta am fost pentru prima oară în Bulgaria, cu ocazia Paştelui. Am dorit să merg din pură curiozitate, de a vedea la ce nivel sunt serviciile turistice din ţara vecină. Din raţiuni financiare, dar mai ales pentru locaţie am ales Hotelul Marina din Sunny Day. Sunny Day nu cred că poate fi o considerată o staţiune, ci mai degrabă o continuare a mult mai cunoscutei Sf. Constantin şi Elena. Din câte îmi amintesc sunt cam 4 hoteluri în Sunny Day înşiruite pe malul mării, la o oarecare distanţă unul faţă de celălalt.

Aşa cum spuneam, am ales Hotelul Marina datorită poziţiei excelente chiar pe plajă, dar şi fiindcă a fost, în mod surprinzător, una dintre cele mai ieftine variante. Pentru 3 euro în plus am optat pentru varianta sea-view, probabil una dintre cele mai inspirate alegeri făcute până în acest moment al vieţii. De departe acesta este punctul forte al hotelului, priveliştea superbă pe care o poţi admira în orice moment al zilei. Check-in-ul s-a făcut relativ repede, 15-20 de minute, interval în care am aşteptat pe canapelele din lobby. Recepţionerele vorbeau engleză şi au avut o atitudine plăcută pe parcursul minisejurului. Le-am transmis că nu avem halate de baie şi papuci în cameră, într-o oră a venit femeia de serviciu şi ni le-a adus. Nimic de reproşat personalului, au fost toţi dispuşi să ajute.

Parcarea păzită este undeva sus, pentru a ajunge la hotel se coboară un fel de pădurice. La intrarea în complex primeşte un card pentru maşină, pe care îl păstrezi pe tot parcursul şederii. Deci maşina se lasă undeva sus, iar apoi vine un shuttle bus care preia bagajele şi pe clienţii hotelului. Acelaşi shuttle bus te poate lua şi de la hotel şi te poate duce sus în parcare, dacă nu vrei să faci o mică plimbare. Ne temeam de ce am auzit, că în Bulgaria se întâmplă numeroase furturi de maşini, însă nu am întâmpinat niciun fel de problemă.

Camerele sunt suficient de spaţioase şi, cel mai important, sunt curate. Televizorul nu prea mă interesează în concediu, deci nu prea pot spune ce, câte posturi româneşti se prindeau. Baia este micuţă şi, din păcate, nu există o cabină de duş, ci doar perdea. Asta mi se pare inacceptabil pentru un hotel de patru stele, să nu ai o cabină de duş. Deşi am stat doar 3 zile în hotel, au venit şi ne-au schimbat o dată prosoapele. Cel mai mult timp nu l-am petrecut însă în cameră, ci pe balcon, unde am admirat zilnic o altfel de Marea Neagră decât la noi.

Hotelul are suficiente facilităţi pentru a petrece timpul. Există o piscină interioară undeva la subsol, pe care am tot vizitat-o. Apa nu este atât de caldă precum au anunţat ei, însă este ok, se poate face baie fără probleme. Pentru cine doreşte, lângă piscină există variantele masaj sau saună, acestea fiind contracost. Există o zonă de relaxare, de petrecut timpul seara atât la parter, lângă recepţie, cât şi la etaj. La etaj există masa de biliard, calculator cu conexiune la internet, parola se cere la recepţie. Sus se puteau juca rummy, cărţi sau şah, în funcţie de preferinţe. Pentru sportivi, există o sală de fitness care este dotată modern, din câte am înţeles. Hotelul are o masă de tenis, unde ne-am petrecut o mare parte a timpului cu ceilalţi români. Paletele se iau de la recepţie şi sunt gratuite. Din păcate erau puţine, iar unii dintre conaţionali luau o paletă şi plecau cu ea în cameră, eliminând astfel posibilitatea ca şi alţii să joace tenis. Este şi un teren de tenis de câmp, dar nu am apucat să-l testez şi din lipsă de timp, şi fiindcă a plouat o perioadă. Hotelul are şi o piscină exterioară, însă nu pot detalia deoarece în aprilie nu era funcţională.

Mâncarea este un domeniu mai sensibil. Din punctul meu de vedere a fost sub aşteptări, slabă calitativ, suficientă cantitativ. Aproape toate produsele care rămâneau se reciclau, dovada fiind faptul că o parte dintre cârnăciorii de la masa de prânz au fost puşi pe o tentativă de blat, iar produsul final ne-a fost servit ca pizza. Repet, mâncare era suficientă, inclusiv fructe şi dulciuri, dar de o calitate îndoielnică pentru mine. Multora le-a plăcut mâncarea, deci până la urmă e o chestiune de gusturi. Băuturile au fost foarte diluate, cocktail-urile greu de băut, am renunţat după 3 încercări. Sucurile de la dozator nu cred că au fost niciodată sucuri, o apă colorată excesiv şi fără niciun gust. Berea de la dozator a fost bunicică, iar cafeaua să spunem că a fost rezonabilă, mai ales dacă adăugai un pic de lapte. Toate nemulţumirile de natură culinară erau atenuate totuşi de poziţia restaurantului, cu vedere directă la mare. Există şi o terasă drăguţă afară, unde se poate sta şi admira marea.

Per total, cred că este un hotel bun, cu personal amabil, cu o poziţie excelentă şi care îţi oferă suficiente variante de petrece a timpului şi de distracţie. Singurul mare minus îl reprezintă, strict din punctul meu de vedere, mâncarea.


[fb]
---
Trimis de nakamura in 02.09.12 16:10:03
Validat / Publicat: 02.09.12 16:54:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3226 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nakamura); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P11 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMarina Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052686929702759 sec
    ecranul dvs: 1 x 1