GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Lonicera…. concediu de cosmar!
Am fost acolo, la Lonicera resort & spa, in perioada 23.06-30.06.2018 un grup de 9 familii (2 familii cu avionul si restul cu masinile) insumand 18 adulti si 14 copii. Cam jumatate din familii nu sunt la prima vacanta in Antalya-Alanya asadar au putut compara experientele.
Am sa incep cu lucrurile bune, ca sunt mai putine si sa nu le uit: hotelul impresionant cu un lobby imens, curat, mocheta peste tot vreo 10 lifturi, candelabre, restaurant principal, restaurant Panorama, 2 restaurante a la carte, snack bar, cofetarie si cateva baruri, aqua land, 4 piscine, camera curata, nu foarte mare, vedere la piscina, aproape de lift
Si acum partea HORROR (da, horror):
Din a doua zi, un copil de 1 an si 4 luni a inceput sa vomite, a refuzat sa mai mai manance si sa mai bea apa, diaree, crampe stomacale, apatie. Pana seara a vomitat de 4 ori, s-a deshidratat (periculos pt un bebelus), a fost dus la doctorul hotelului care l-a trimis cu ambulanta la o clinca medicala din apropierea hotelului. A fost consultat de un doctor, internat impreuna cu mama sa, I s-au administrat medicamente prin branula si I s-a pus diagnosticul: GASTROENTERITA. A stat in spital 5 zile.
In a patra zi, copilul meu de 1 an si 10 luni a avut aceleasi probleme, diagnostic GASTROENTERITA, doar ca doctorul clinicii ne-a prescris cateva medicamente si le-am cumparat din farmacie. Din acel moment a refuzat orice fel de mancare de la hotel, noroc ca am avut aduse din Romania niste sticksuri, pentru ca au fost singurele lucruri pe care le-a mancat in cele 3 zile ramase
Probleme asemanatoare au avut inca 3 COPII de 7,8 si 10 ani, parintii tratandu-i cu medicamente aduse cu ei dar si 9 ADULTI printre care si subsemnatul, in ultimele 2 zile am mancat DOAR 2 sandwich-uri cu cascaval si am stat o noapte numai pe wc.
Mamica internata impreuna cu copilul a vazut cum veneau la clinica in fiecare zi cam 4 copii cu acelasi diagnostic, intr-o zi venind chiar 8, toti cazati numai la Lonicera. Copii erau de toate nationalitatile, era si o mamica, romanca din Oradea, care era internata cu cei 2 copii ai sai.
Am luat legatura cu agentia prin care venisem si care ne recomandase acest hotel “smecher” dar ni s-a spus sa luam legatura cu nu stiu ce agentie partenera din Turcia, ca ei nu au nicio responsabilitate, ba ca nu trebuia sa venim cu copii, ba ca ne da in judecata pentru review-ul negativ pe care l-am postat pe pagina lor de facebook etc
Pana la urma am vorbit cu managera hotelului, foarte aroganta, care a spus ca am venit bolnavi de acasa, a fost la clinica respectiva sa verifice cele spuse de noi, si care ne-a spus, fluturand vreo 2 hartii in limba turca depre calitatea apei, ca numai daca se imbolnavesc 400 de turisti vor admite ca au probleme.
Am avut noroc cu asigurarea medicala care ne-a asigurat gratuitate la consult si internare dar sa vedem daca ne deconteaza si medicamentele pe care le-am cumparat in urma prescriptiei doctorului (in urma discutiilor purtate au fost foarte ok si receptivi)
Cam atat, pe scurt, despre problemele medicale pe care le-am avut in acest “smecher” resort.
Despre alte elemente negative as mai enumera:
- inca din prima zi am remarcat aroganta receptionerilor care si-au schimbat complet atitudinea cand au aflat ca nu suntem rusi sau turci, iar aceasta aroganta s-a manifestat la aproape toti angajatii hotelului pe toata durata sejurului
- “curatenia zilnica” insemna, de fapt, schimbarea prosoapelor si aranjarea patului. Am gasit prosoape proaspat aduse in camera si aveau urme de ruj, nu s-a bagat aspiratorul niciodata in camera noastra
- ca sa mananci la restaurantele “a la carte” (doua la numar) trebuie sa faci rezervare din timp si sa te intelegi cu doua angajate nevorbitoare de limba engleza. Ne-am inteles din semne, poze si alte scamatorii. Cu toate ca am fost in prima zi sa facem rezervare nu am gasit loc decat la restaurantul otoman, langa noi 2 familii vorbitoare de limba rusa isi faceau rezervare la cel pescaresc. Ca sa faci rezervare la aceste restaurante trebuia sa mentionezi pe loc ce mananci si sa alegi din variatul meniu de …... 4 feluri de mancare. Ca sa nu fiu carcotas, experienta la acest restaurant a fost un placuta.
- cafea (de 1 leu) la dozator peste tot, sucuri, la fel, la dozator (n-am baut, nu erau naturale, miroaseau a TEC-urile de altadata). Se putea bea cafea turceasca doar la cofetaria deschisa dupa ora 10; 30 pana pe la 14. Era un loc unde iti puteai face fresh de portocale dar trebuia sa mergi vreo 10 min si era deschis doar 4 ore pe zi
- paine feliata era congelata, fructele necoapte, salamul lor are un aspect dubios, n-am mancat,
- mancarea era multa dar nu parea calitativa, in 2 zile au avut si fructe de mare, gratar de macrou in fiecare zi
M-am decis sa scriu aceste aspecte nu ca sa va sperii ci in urma vizionarii la tv a unui reportaj cu niste romani care au patit cam acelas lucru la un hotel din Belek, doar ca ei n au avut asigurare medicala recunoscuta in Turcia si care au platit si cate 1000 euro pt spitalizare. Asa ca verificati un pic mai mult firma de turism cu care plecati si asigurarea medicala (puteti suna in prealabil la numarul de urgenta si sa vedeti daca e valabila in locurile unde mergeti)
Trimis de geosan11111 in 06.07.18 23:48:08
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya - mirada del mar Istanbul
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geosan11111); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.60804620 N, 31.77971860 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@geosan11111: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=86991
@geosan11111: Imi pare foarte rau pentru situatia regretabila prin care ai trecut. Foarte bun review-ul, in sensul ca aflam situatia concreta de la fata locului.
Initial am gandit ca problema s-ar fi putut sa fie de la mancarea din avion, reactia copilului fiind mult prea rapida. Am inteles insa ca s-au imbolnavit si alte persoane care au facut deplasarea cu masinile. Nu poti lega aceasta imbolnavire de anumite conditii sau de un anumit aliment?
Va doresc tuturor sanatate maxima!
@Daniel64: De la mancarea din avion nu are cum sa fie deoarece copiii nu au mancat din acea mancare. Apoi am crezut ca este de la apa din piscina dar cei 2 bebelusi au fost non stop supravegheati si nu au avut cum sa inghita apa din piscina. Cred ca a fost, totusi, de la mancare, cu toate ca am avut grija ce mananca atat bebelusul cat si noi, cu toate ca au fost persoane, din grupul nostru, care nu au tinut cont ce mananca si nu s-au imbolnavit. Am incercat sa mancam numai carne la gratar, cu salate, fara sosuri. Sau poate ca acele microorganisme ce provoaca gastroenterita circula libere prin hotel, pe farfurii, manere de usi, cearceafuri sau orice alt loc cu care intri in contact.
Buna.
Daca ai pastrat chitanta de la farmacie cum ai cumparat medicamentele, atunci o sa primesti banii inapoi la cursul BNR.
Asta o spun din proprie experienta.
Mare atentie cand faceti asigurarea medicala, specificati ca mergeti in Turcia ca sa nu aveti probleme.
@adiso8: Chitantele le-am pastrat si le-am si trimis firmei de asigurari. Din discutiile purtate au fost foarte receptivi si, se pare, ca voi primi banii.
Pentru cei care vor avea nevoie de asigurare medicala, in momentul incidentului (sau in decurs de 24 de ore, parca) sa sune la numarul de urgenta de pe asigurare sa deschida dosar, sa intrebe nr. dosarului... si sa pastreze chitantele, reteta, etc. pentru deconntare, dupa cum bine spuneai.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2024 O cazare foarte bună — scris în 09.10.24 de doinafil din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2024 Bine dar pas. — scris în 26.07.24 de viorance din BISTRIţA - nu recomandă
- Jul.2024 Concediu nereusit — scris în 08.07.24 de Teodora2014 din ALEXANDRIţA [HG] - nu recomandă
- Apr.2024 Frumos vacanță reușită — scris în 09.05.24 de Alex2021* din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Cea mai proastă vacanța din cei 15 ani cu odihna in Turcia — scris în 10.08.23 de MariaLu din CHISINAU
- Jul.2023 De evitat — scris în 09.07.23 de DariaK din BOTOşANI - nu recomandă
- Jun.2023 Lonicera WORLD - un loc excelent de venit cu copii in vacanța — scris în 03.06.23 de Godssmile2002 din BRASOV - RECOMANDĂ