ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.10.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: timisoara
    ÎNSCRIS: 14.10.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    SEP-2009
    DURATA: 14 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    26.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 52 USD
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Nu foarte incantati

    TIPĂREȘTE

    Ce pot spune, este ca am fost profund dezamagita de tot ce inseamna cazare, masa, distractie, de toate serviciile in general.

    Nici nu stiu cu ce sa incep, am primit o camera la vile, destul de departe si de plaja cat si de restaurante, in care era un miros ce nu puteai sa-l suporti, cu gresie de 2 feluri in baie, si plin, plin de furnici, dar a doua zi am reusit sa o schimbam cu ajutorul ghidului (initial am vrut sa luam o camera in cladirea principala a hotelului, dar pentru asta ni se cerea inca 10 euro pe zi in plus, hotie pe fata), am primit o camera tot la vile dar intr-o locatie mult mai buna, si aici am avut parte si de furnici si de gusteri, dar am trecut cu vederea, ca ce am fi putut face.

    Pe toata perioada sejurului, cel care facea curat in camera nu a reusit sa aspire nici macar o data, probabil doar stergea cu mopul gresia si cam atat. De cele 2 restaurante ce sa mai zic...

    Mancarea de prosta calitate, doar anumite feluri de mancare care se repetau aproape zilnic, scaunele din restaurante aveau tapiteria atat de murdar si patata ca nu-ti venea sa te asezi pe ele, iar la barul din cladirea principala a hotelului se plimbau gandacii pe pult ca la ei acasa... Sicer nu ma asteptam sa gasesc astfel de conditii la un hotel gen Hilton.

    De distractie ce sa zic, aveau ceva spectacole care incepeau pe la 22: 30 si pe la 23 erau gata si mare lucru nu aveai ce sa vezi, si la piscina in fiecare zi de marti sau miercuri canta unu cateva piese vai si-amar.

    Dar pe langa toate aceastea o meritat sa vedem Egiptul pentru piramide, minunata valea regilor, scufundari, marea este superba, coralii de asemenea. Oamenii sunt foarte obositori, incearca sa profite de turist prin orice metode pentru a reusi sa-si vanda chiciurile, se spune ca egiptenii sunt renumiti in parfumurile lor pe baza de uleiuri, dar eu nu am fost multumita, pentru ca in primul rand la cata reclama le fac ei, ca mirosul persista, ca poti da pe haine ca nu pateaza, nu prea e asa.

    Oricum a fost o experienta interesanta, dar sincer nu o s-o mai repetam.


    [fb]
    ---
    Trimis de paradis* in 14.10.09 15:26:19
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2530 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (paradis*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 52.00 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    mikisifica
    [20.10.09 09:49:29]
    »

    Eu am fost de doua ori sezonul acesta (aprilie si septembrie) asa ca e inutil sa spun daca mi-a placut sau nu. Referitor la afirmatiile turistei de mai sus, cred ca a fost la alt hotel: atat la corpurile principale cat si la vile camerele sant mari, luminoase si din mai toate se vede marea; parcul este superb, piscinele (9) nu sunt aglomerate, masa e variata si gustoasa dar, evident, nu ai sampanie si caviar! O sa spuneti ca difera standardele personale; am lucrat in turism 30 de ani si am colindat din Senegal in China, Seychelles, Tenerife plus mai toate insulele grecesti! In concluzie un foarte bun raport calitate/pret!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    paradis*AUTOR REVIEW
    [20.10.09 10:40:09]
    »

    Imi pare foarte rau, dar hotelul la care am stat este fix Hilton Longn Beach, nu este altul. Eu m-am referit la calitatea servicilor, pentru ca nu mi se pare ca poate intra in aria normalitatii lipsa de interes vis a vis de turist.

    La restaurantul Lotus, (acum imi vine in minte o situatie, pe care nu am prezentat-o in descrierea pe care am facut-o), la masa de pranz asteptam sa se prajeasca cartofii, si in fata turistilor care asteptau la rand, unul din bucatari scoate sita cu cartofi din uleiul incins si cum credeti ca s-a gandit sa vada daca cartofii sunt prajiti sau nu? Pur si simplu o luat cu mana 2 cartofi si ii stiveste intre degete, dupa care ii pune la loc in sita, si goleste sita in castron pe care il aseaza pe pult ptr ca turistul sa se serveasca. Pai daca asa procedau in fata noastra a turistilor, atunci nici nu vreau sa ma gandesc cum se pregatea mancare in spate in bucatarie unde nu aveai acces. Si multe multe situatii de genul asta care oricum e imposibil sa nu te dezamageasca, mail ales la un hotel gen Hilton care mai e calificat cu 4 stele.

    In final eu consider ca fiecare are propia lui parere si proprile lui asteptari, in legatura cu anumite lucruri si locuri, si nu putem compara Europa (unde la un hotel de 4 stele cu all inclusive, nu intalnesti situatii de genul asta, unde Hilton este un hotel intr-adevar de 4 stele), cu Africa.

    O zi buna...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mikisifica
    [20.10.09 12:45:07]
    »

    Necunoasterea naste false polemici: in Franta, la orice restaurant 3 stele Michelin cartofii se testeaza la fel, sosurile sunt gustate prin imnuierea degetului iar muschiul de vita este apasat tot cu DEGETUL ce se introduce apoi in gura, pentru a-i verifica stadiul de coacere si gustul! In privinta igienei, poate ati avut super ghinion si nici nu v-ati adresat supraveghetorului, sant sigur ca ar fi intervenit imediat. Mie mi s-au parut toti super prietenosi, serviabili, zambareti si dornici de un compliment! Abia astept sa recidivez, ceea ce va doresc si dumneavoastra!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    anagh*
    [24.10.09 18:59:52]
    »

    mikisifica, heeeeeeeeeeelp!!!

    nu gasesc ce caut, asa ca poate-mi dai un ajutor

    am disperata nevoie de un hurghadist in stilul tau

    si nu ai mail activ, nu ai timp darrrr...

    daca ai avea un frate ca mine (caruia ii place mai mult sa colinde... insa cu patima mancarii bune aksa...) i-ai recomanda Le Pacha pentru 14 zile la sfarsitul lui decembrie? ... poate am noroc si cunosti hotelul...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anagh*, mikisifica, paradis*
    Alte impresii din această RUBRICĂLong Beach Resort (ex Hilton) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045612096786499 sec
    ecranul dvs: 1 x 1