ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.03.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 01.03.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 36 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Servicii slabe, in nici un caz UAI. Fara ospitalitate.

TIPĂREȘTE

Hotelul era copleşit de numărul de turişti, ca si cum numărul de camere nu este acelaşi în fiecare an!

Prima zi, la cazare receptia spune camera gata în 40 de minute, celelalte patru din grupul nostru erau deja gata. Eiii, dupa timpul asta, au tot amanat cu 10-15 minute! Am intrat în camera abia după două ore! Si ceva nervi "varsati" la receptie. Corect era sa spuna de la inceput un interval acoperitor si imi gaseam de lucru la masa, era ora pranzului sau la piscina. Lipsa de respect!

Camera ok, se vedea un petec de mare, doar alesesem sea view in cladirea principala. Insa curatenia lasa de dorit: un geam plin de praf, iar toaleta putea fi mai bine igienizata. Trebuie sa remarc pernele: cam tari si foarte mari, complet incomode. A trebuit sa improvizez ceva sa pot dormi civilizat - la cererea mea, au spus ca nu au alte perne!

Toate serviciile se remarcau prin lipsă de personal şi, în multe cazuri, lipsa de interes: curăţenia de camere a fost făcută superficial, personalul lobby bar deloc seviabil, iar servirea de băuturi la masa a fost ca si inexistentă în restaurantul principal! Nu sunt pretentios si m-am dus eu sa i-au bauturi, dar parca le dadeau de la ei, asa de ferm trebuia sa le ceri, altfel te trimiteau la masa ca vine chelnerul si aduce! Ihi. Peste tot trebuia să dai ceva sa fii bagat in seama, adica doar sa-si faca treaba normala, nimic in plus: receptie, baruri, chelneri, room service... practic asa am reusit sa avem si masa seara la cina, tot cu bacsis, ca altfel era cam dificil sa gasesti ceva liber.

Personalul de la barul principal de la piscina era foarte activ, dar copleşit.

Echipa de animatie a fost practic inexistenta in timpul zilei. Spectacolele de seară se pare ca au fost organizate de ei, astfel încât acestea au fost destul de ieftine. Minidisco a fost prea scurt şi acelaşi, fără nimic nou.

Mancare buna, cam picanta si putin variata. In 9 zile am gasit doar de două ori carne de miel! Pt Turcia cam putin. Coltul cu mancare pentru copii nu l-am remarcat, era prea sărac. Rezervare la a la carte, am reusit o singura data, datorita sistemului prost.

Bauturile foarte slabe pentru un standard de UAI. Sucuri chimice concentrate. Bauturile de import erau ţinute sub masă. Obtineai un J&B sau mai târziu, Johnny Walker dupa ce se termina primul, numai dacă ştiai că acestea sunt pe lista de băuturi incluse! Berea Efes a fost ok, la fel si vinul rosu.

La descrierea hotelului era un "Bier garten", locatie faina in gradina, insa nimic deosebit, doar un racitor cu Efes... ? !

Gradina, plantele cam neingrijite, neudate.

In schimb piscine si topogane bune, pe mai multe "gusturi", bine amplasate intre hotel si mare, cu acces usor spre hotel, bar, amfiteatru...

Un loc de joaca pentru copii util seara, la clubul dedicat lor. Altfel, activitati in rusa, cam exclusiv.

Plaja cu pietre si nisip, pe care oricum mergi incaltat ca te arde, insa pietre deranjante la intrarea in mare si in mare. Ca si compensatie, apa este mult mai limpede si faina decat in Lara, Belek. Nu pot sa nu remarc peisajul frumos si spectaculos, cu muntele aproape.

Dacă aveţi de gând si insistati asupra Limak Limra, alegeti vedere la mare şi ar trebui să obţineţi cameră în clădirea principală. Mai exista si cladire in parcul din incinta complexului.

Feriţi-vă de cazare Limra Park! Este o clădire în afara complexului, pe strada principală din Kiris, camere mult mai mici şi foarte zgomotoase la stradă. Nu mai spun de curăţenia slaba, aer conditionat zgomotos şi FURNICI în patul amenajat pt copil!!! Vorba prietenului meu "motel de autostrada"!

Noi am cumpărat o vacanţă de 9 nopti cu camera vedere la mare, confirmata de voucherele primite cu 2 zile inainte de plecare, iar in a 7-a zi noi si inca o familie am fost evacuati!!! Da, poate cam putin spus evacuati, dupa ce ni s-au blocat cardurile de acces in camere si am fost amenintati pe un ton foarte agresiv cu securitatea hotelului! Ca idee, receptia ne-a aratat niste hartii cu ceva stampile de la turoperator cum ca avem rezervare pe ultimele 2 nopti in Limra Park! Voucherele noastre spuneau altceva, dar poti sa te incurci cu ei, cand reprezentanta turoperatorului care venise acolo era "cu pluta" si nu a facut nimic pentru confortul nostru, decat sa ne spuna ca "ar fi bine sa va mutati, decat sa aveti alte neplaceri"!!! O situatie banala de overbooking, nu? Da, dar era de preferat ca turoperatorul sa comunice din timp acest lucru, in mod civilizat, poate sa compenseze cu ceva neplacerea! Coincidenţă sau nu, dar în aceeaşi zi câteva grupuri mari de ruşi au venit acolo la o conferinta sau ceva de genul asta! Deci sigur a fost o intelegere intre hotel si turoperatorul tot TURC.

Parerea unui turist roman, care fusese si in 2009 tot acolo, a fost clara: calitate mult scazuta fata de 2009! Recomand sa alegeti alte locatii la preturi similare, insa cu servicii si management mai bune! Si sa evitati turoperatorul turc, cu nume de oase, a carui atitudine a fost de neinteles.

Noroc ca am fost cu prietenii si nu ne-am lasat coplesiti de partile negative!


[fb]
---
Trimis de bv_sorri in 01.03.11 14:00:32
Validat / Publicat: 01.03.11 15:29:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara, Belek
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5549 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bv_sorri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 furnicute
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 36.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    soreno29
    [01.03.11 19:12:25]
    »

    poate ca ar trebui sa l stim si noi pe acest touroperator sa ne ferim de el...

    sforicel
    [01.03.11 22:48:58]
    »

    subscriu!

    costin1968
    [02.03.11 20:31:43]
    »

    2100 E!! Teapa, deh... de fapt turcii au inventat instrumentul, dar romanii l-au facut legendar... ar trebuii sa nu mai luati tepe pe teritoriul celor doua tari prietene... vorba aia (de vames roman): " Arkadas, arkadas, dar ciorba? !!! ".

    bv_sorriAUTOR REVIEW
    [07.03.11 17:49:34]
    »

    Nu cred ca e permis, insa vom vedea la validarea mesajului daca va fi sau nu sters numele: FIBULA turoperator.

    Teapa. Probabil. La nivelul la care intelesesem ca e hotelul din descriere, concept UAI, reviewuri de aici sau tripadvisor, holidaycheck, pretul a fost cel intalnit la locatii similare, gen IC Santai, vizitat in 2009, la care nu prea am avut ce sa-i reprosez, de aceea am hotarat sa limitam bugetul la acest nivel si sa stam 9 nopti in loc de 7 la un hotel cu prezentare superioara. Ca nu a fost cum ne-am fi dorit... cred ca e "meritul" cererii ridicate care face ca nivelul calitatii sa scada. Problema asta am mai auzit-o si la alte hoteluri: recomandari bune anterioare, insa servicii slabe in 2010.

    Pe viitor voi incerca sa aleg un hotel dintr-un lant de calitate recunoscuta, poate nu cu management turcesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    relu17*
    [10.04.11 22:14:06]
    »

    Asa este cand platesti mai mult decat face pentru un hotel. Este ca si la masini. Un proprietar de BMW sau Mercedes are alte asteptari fata de unul de Skoda sau Opel. Eu am dat pe 7 nopti UAl Limal Limra 500Euro fara transport asa ca la banii acestia toate asteptarile ne-au fost indeplinite. Consider ca toti turistii ar trebui sa fie mai atenti cu banii pe care ii aloca vacantei sa nu aiba apoi deceptii de acest gen.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bv_sorriAUTOR REVIEW
    [16.05.11 10:47:11]
    »

    Neinteresanta comparatia puerila cu masinile. Cu atat mai putin relevanta comparatia cu un pret cu deplasare individuala si din cate vad la o alta categorie de confort, mai ieftin, Limra Park si in alta perioada, iunie, 7 nopti in loc de 9...

    Toate astea adaugate si cu avion, taxe aeroport...

    Eu prefer confortul avionului. Desi, inca de la prima vacanta in Turcia, vazusem ca pretul cu transport individual era mic. Vreo 40 euro de persoana la Aqua Fantasy in Kusadasi, dat de hotel pe email.

    Da, Limak Limra a fost o dezamagiere, ca si servicii, comparativ cu altul, IC Santai, din aceeasi categorie, vizitat cu un an inainte, dar deceptie in nici un caz! Dupa cum ziceam in incheierea reviewului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    relu17*
    [30.05.11 19:03:50]
    »

    Comparatia cu masinile nu este deloc puerila si daca pentru tine 1000Euro nu reprezinta mare lucru in concediu, probabil la o masini nici 10000Euro nu reprezinta mare lucru, asa ca nu pot decat sa te felicit, faci parte dintre romanii bogati.

    In alta ordine de idei trebuie sa te multumesti cu faptul ca ai platit mai mult decat face pentru acest hotel. Eu am platit doar atat cat am considerat ca face acest hotel si nu am fost dezamagit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bv_sorriAUTOR REVIEW
    [31.05.11 11:02:35]
    »

    Vad ca nu ai inteles. Arunci prea usor cifrele. Spui ca am dat 1000 euro in plus, dar: 285 taxe aeroport, bilete de avion sa spunem un 300 (Tarom), 2 nopti in plus 280. Deci 865 euro. Tu ai stat la Limra Park, peste drum, cu tarif sensibil mai mic decat Sea View si ai fost in iunie nu la sfarsit de august, iarasi o mica diferenta de pret. Deci la o compartie obiectiva, pe cifre, nu vad unde e diferenta aia mare de pret al hotelului! Atentie, nu al pachetului de servicii!

    Spui ca "am platit doar atat cat am considerat ca face acest hotel", mai corect ar fi fost "am cumparat doar serviciile pe care mi le permit".

    In concluzie, nu sunt bogat, ca as fi mers numai la hoteluri "Mercedes" si nu as fi comparat un Focus cu un Golf. (ex. IC Santai si Limak Limra).

    Dar imi permit sa dau 3-400 de euro in plus pentru a fi in 3 ore in hotel, si nu in 2 zile, si consider ca merita! (drumul cu masina ar fi si el macar un 300 fata de sa spunem 700 cu avionul). Daca, costul total pt tine a fost 1000, felicitari!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bv_sorri, costin1968, relu17*, sforicel, soreno29
    Alte impresii din această RUBRICĂLimak Limra Hotel [Kiris]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057401895523071 sec
    ecranul dvs: 1 x 1