GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Vara aceasta am facut ceea ce nu credeam ca voi face: am luat o oferta Last Minute la Hotelul "La Perla", in Sharm El Sheick. Desi stiam ca riscam sa am conditii naspa la hotelurile de 3 stele din Egipt, totusi am vrut sa incerc marea cu degetul si iata-ma ajunsa in "minunatul" hotel La Perla. Soc!!!
Am fost socata in primul rand de conditiile "deosebite" de cazare pe care ni le punea la dispozitie acest mic... "resort". Inca de la receptie ramaneai surprins de mobilierul invechit si pe alocuri murdar, de aerul inchis si statut care te lovea cand intrai (daca nu era pornit aerul conditionat) si nu in ultimul rand de numarul mare de truristi... rusi. Majoritatea celor cazati in acest hotel o constituiau cei sositi din indepartata... rusie. De altfel in statiune unde te intorceai te loveai de ei... rusii.
Cu toata bunavointa celui de la receptie de a ne oferi o camera la ultimul etaj, in partea centrala, cu vedere atat la piscina hotelului cat si la muntii care se inaltau maiestuosi in departare, pentru mine conditiile oferite de acest hotel au fost: naspa. Camera era relativ mare dar iti lasa impresia de ceva antic, vechi si de demult. Mobilierul vechi, pe alocuri scos din uz (dar totusi lasat la locul lui pentru a intregi aspectul antic al camerei), precum si baia cu gresia si faianta veche patata pe alocuri de rugina care cadea de pe tevile puse la suprafata, toate aceste faceau, pentru mine, din aceasta camera o "mica puscarie". O numesc "mica puscarie" deparece datorita indigestiei cu care m-am pricopsit, doua zile, din cele cinci cate am stat la acest hotel, am fost nevoita sa le petrec efectiv stand in camera. Noroc ca aveau aer conditionat iar la televizorul din camera se prindea CNN-ul si un program local cu filme americane. "Curatenie" se facea in fiecare camera, in fiecare zi (daca doreai). "Curatenia" consta in stergerea gresiei cu mopul (in camera) precum si curatarea gresiei si faiantei din baie, cu acelasi mop + o carpa uzata de atata folosinta. Cele doua covorase puse de-o parte si de alta a patului nu au mai fost aspirate sau scuturate de pe vremea lui... TutanKamon. Pentru o lira egipteana lasata intr-una dintre zile ca bacsisi, la intoarcere gaseai o labada facuta cu ajutorul prosoapelor (noastre).
Restaurantul se afla undeva la parter. Era foarte intunecos cu niste mese saracacioase, acoperite cu fete de mese patate. Chelnarii erau imbracati cu niste camasi imprimate cu toate culorile curcubeului si cu niste sorturi negre. Sinistru. Paharele in care se serveau sucurile sau apa erau din plastic, aproape toate, erau ciobite sau aveau zgarieturi multiple si prezentau amprentele celor care ne serveau. Mancarea... sincera sa fiu: naspa. Intr-o singura seara cand era o "serata traditionala" a fost mai diversificata, in rest... aceeasi, cu acelasi gust.
Agentia tur operatoare cu care am fost se numea Tez Tour. Ghizii pe care ni punea la dispozitie aceasta agentie erau sub toata critica. In primul rand nu vorbeau limba romana, desi in promo-ul prezentat atunci cand am achizitionat acest pachet turistic se specifica ca ne vor pune la dispozitie "ghid vorbitor de limba romana", iar in al doilea rand in momentul in care au vazut ca nu ne prea ingramadeam sa cumparam pachetul lor de excursii optionale (era dublu fata de pachetele oferite de agentiile locale), s-au simtit ofensati devenind foarte "scumpi" in a ne da si alte informatii folositoare.
Va recomand sa achizitionati pachetele de excursii optionale de la agentiile locale. Sunt foarte multe agentii, iar preturile nu difera prea mult intre ele. Daca vreti sa luati mai multe excursii nu le achitati toate odata. Riscati sa fiti penalizati daca din anumite motive va veti retrage ulterior. Eu am platit o excursie pe muntele lui Moise, dar din cauza mancarii "deosebite" puse la dispozitie de bucatarii restaurantului unde luam masa, m-am pricopsit cu o indigestie "deosebita", trebuind sa renunt in ultimul moment la aceasta. Am fost penalizata cu 8 dolari. Agentia locala de la care am achizitionat eu excursiile optionale se numeste Morena Club. Eu personal am fost multumita de prestatiile ghizilor pusi la dispozitie. Nici preturile nu erau piperate: pentru excursia de la Cairo am platit 45 de dolari, iar cei de la Tez Tour ne-au cerut aproximativ 100 dolari. Diferenta a fost... considerabila. Ghizii erau foarte simpatici, foarte bine pregatiti si foarte amabili. Ceea ce m-a impresionat a fost faptul ca atat ghizii, cat si comerciantii din Sharm stiau cel putin 3 limbi straine. Deci te puteai intelege foarte bine cu ei.
Fiecare om ar trebui sa viziteze odata Egiptul. Va sfatuiesc sa va adresati hotelurilor de 4 sau 5 stele (sub nici o forma "Last Minute" la 3 stele). Dai un ban dar... merita.
P. S. In Tunisia la hotel de 3 stele am avut conditii peste asteptarile mele.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (miha70); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)