GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Voi descrie pe scurt conditiile acestui hotel situat in Sultanahmet, unde una stabilesti cu directorul hotelului si alta primesti cand ajungi acolo.
Pe scurt: la receptie preturile de cazare sunt exorbitante, si anume 120 euro/camera dubla/noapte. Eu am negociat pe mail, pentru 3 camere-doua duble si una tripla astfel: pt camerele duble 51 E/noapte cu mic dejun si parcare si pentru camera tripla 55 E/noapte cu mic dejun si parcare.
Cand am ajuns la hotel, surpriza: receptionerul mi-a spus ca nu au locuri de parcare. I-am spus ca am vorbit cu directorul hotelului cu care am stabilit pretul per camera in care intra si micul dejun si parcarea, mi-a spus ca stie depre corespondenta avuta, dar ca nu au locuri de parcare. este adevarat, in fata hotelului nu era loc de parcare decat pt maxim 2 masini, dar una era a unui angajat al hotelului si o alta masina, probabil a vreunui boss de la hotel. Ne-au recomandat sa ducem masinile la o parcare de vis a vis, pentru 5 Euro/zi. Am intrebat de Deniz (directorul hotelului) si mi s-a raspuns ca nu este in hotel. Am cerut parola pt internet wireless si i-am scris directorului cu care avusesem schimbul de mesaje in care i-am spus ca nu mi se pare corect sa mi se spuna ca hotelul are parcare si cand ajung acolo sa mi se spuna de catre receptioner ca nu au parcare, si i-am spus ca voi plati sejurul pentru cele 3 camere x 2 nopti mai putin cu 20 de euro cat costa parcarea pentru cele 2 masini. A doua zi dimineata, a venit la restaurantul unde incercam sa servesc micul dejun, dar nu prea aveam ce alege fiind extrem de saracacios, receptionerul sa-mi spuna sa mergem sa luam masinile de la parcarea cu plata, stiind ca a doau zi urma sa plecam la ora 3 dimineata ca trebuai sa ajungem la destinatia finala, Hotelul Venosa din Didim. Pana am ajuns jos cu liftul, restaurantul fiind pe terasa hotelului, mi s-a comunicat ca masinile le vom aduce in jurul orei 16 sau 17, iar la ora 17 mi s-a spus ca le vom aduce la ora 22. O alta surpriza, parcarea era inchisa cand am ajuns sa luam masinile, a venit intr-un final cineva de la parcare, am platit pt 2 zile, cu toate ca nu au fost parcate decat 26 de ore si le-am dus in fata hotelului.
O alta promisiune a fost aceea ca la plecare ne vor da niste sandvichuri pe drum in contul micului dejun, sandvichuri pe care nu le-am primit, cazarea a ramas la pretul stabilit initial cu Deniz (deci am platit parcarea de 2 ori, atat la hotel cat si la parking) receptionerul spunenadu-mi ca am dreptate, insa el nu este decat un simplu angajat.
I-am explicat ca nu este vorba de cate 10 Euro de masina, ci pur si simplu de business, atata timp cat una promiti si alta oferi.
De camere ce sa spun, destul de cochete, foarte mici, refrigeratorul nu functiona (cu toate ca le-am spus si mi-au promis ca vor trimite tehnicianul sa le repare), insa ce a pus capac la cazare a fost faptul ca fereastra camerei era doar de decor, aceasta fiind astupata cu un perete, deci nu exista nici un fel de lumina naturala, ne-am simtit precum cei condamnati la izolator.
Nu as recomanda acest hotel nici dusmanilor, nu pentru neseriozitatea lor ci pur si simplu pentru camerele care nu au ferestre neexistand posibilitatea de aerisire, lumina naturala. Din cele 3 camere rezervate, 2 au fost fara ferestre si una cu ferestre, dar ce folos la cate mi-au promis si nu au oferit absolut nimic.
Trimis de florin_mch in 05.09.11 11:17:00
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (florin_mch); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)