ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Medgidia
ÎNSCRIS: 11.09.12
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 9 MIN

Dezamăgitor la inceput, mai bine pe parcurs

TIPĂREȘTE

Buna ziua. A trecut si vacanța pe anul acesta in Antalya, și așa cum mi-am propus, iată că am reușit să scriu si impresia pe care mi-a facut-o locația aleasa.

Suntem pentru a treia oară în Antalya, de fiecare data in septembrie si la fel de mulțumiți de vremea din această luna. Am luat tot un last minute, tot prin intermediul AFA, tot cu d-l Cristi am colaborat-multumim, foarte mulțumiți de profesionalismul sau. Un inconvenient al ofertelor last minute e că se poate să nu mai găsești ofertele dorite in perioada dorită. Cam așa ni s-a intamplat anul acesta-ce ne-am dorit ne depășea bugetul sau nu mai aveau locuri, așa ca am optat pentru un compromis-Kamelya Holyday Village.

Prima noastra vacanță in Turcia a fost la Fulya. Am fost mulțumiți de servicii, încântați de marimea resortului, de calitatea serviciilor si de curățenie. Cand am fost la Fulya nu ne-a încântat ce am vazut la prima vedere la Kamelya, ni s-a părut cam kich totul iar restaurantul cam ca o bodega. Ce ne-a convins totuși sa venim aici anul acesta? Două lucruri. Primul-renovarea vilelor in decembrie 2014, camerele arătând foarte bine, și doi - accesul pe care-l ai la tot ce tine de resort-piscine, terase... indiferent unde esti cazat.Așa că am ales Kamelya pentru anul acesta. Sejurul a fost de pe 12-19 sept.

Zborul a fost făcut cu Tarom, fără probleme, doar o intarziere de 30 de minute la dus. Am ajuns in 1,20 ore. Am ajuns la hotel dupa un drum mai scurt deoarece am fost cu toții de acord să nu mai facem oprirea care se face de obicei.

In jur de orele 18 am ajuns la hotel si in 10-15 minute ni s-au dat cardurile. Am fost duși cu mașinuța la camera si cand am intrat-SURPRIZĂ! Aveam o camera family, desi plătisem pt o de luxe room. După cateva minute am observat ca nu era o surpriză plăcută -camera avea un puternic miros de igrasie, mucegai. In 5 minute aveam usturime in gat. Aerul conditionat nu era curățat așa ca mirosul era si acesta deranjant. Baia nu era igienizata, cada avea dare de jeg pe ea, tăblia de la patul din prima cameră era harjaita si ștearsă vopseaua de pe ea,perdelele sifonate si murdare de vopsea lavabila. Pe un perete era o bucată mare împușcată de la umezeală si era inflorita cu igrasie, panza de paianjen pe perete. Nu-mi venea sa cred ce vedeam. Ma simțeam ca intr-un hotel ieftin de cel mult 3 stele dintr-o vagauna, nu intr-o cameră deluxe pt care am plătit aproape 1400 euro, in Antalya, o camera presupus renovata cu jumatate de an in urmă. Aceasta cameră nu avea nimic de a face cu serviciile cu care eram obișnuiți in Antalya sau pentru care revenisem la Kamelya World. E adevarat, ne asteptam la o diferență față de Fulya, dar nici chiar așa. Te aștepți ca o cameră sa fie curată pt că asta dovedește respect pentru tine ca si client. Nu-mi explic cum se poate sa stii că ai astfel de camere in resort si sa îndrăznești sa le oferi clienților. Ma intreb daca ar da astfel de camere rușilor sau nemtilor.

Așa că am plecat imediat la recepție cerand sa ni se schimbe camera pentru ca nu putem sta in ea peste noapte. Nonsalanta, receptionera ne spune ca nu sunt camere si sa venim dimineață. Atât. Am zis ca nu are rost să ne certăm si sa ne stricam si mai mult starea de spirit, sa mergem sa mâncăm, sa ne plimbăm si apoi sa ne intoarcem in cameră sa vedem daca putem deschide geamul din camera care arata un pic mai bine decat cea cu igrasie. Cand am ajuns in camera nu am reusit sa deschidem geamul, dimineață abia am reușit. La ora 8 dimineață am ajuns la receptie crezand ca vom rezolva repede, dorind sa vorbim cu managerul. Ni s-a spus ca acesta nu e acolo duminica si sa venim la 9 sa vedem ce se poate face. Am mers sa mâncăm si cand ne-am intors s-a schimbat tura si din fericire am putut vorbi cu un tânăr ce vorbea un pic mai bine engleza. I-am explicat problema cu igrasia si faptul ca nu a fost curățată camera, i-am arătat pe site-ul lor camera pt care am plătit si i-am spus ca sub nicio forma nu ne mai întoarcem in acea camera. A plecat in spate pt vreo 3,4 minute si s-a intors oferindu-ne o cartela pt a vedea o alta cameră. Am ajuns la camera 1071 din alt corp de vile. Cameristele faceau curat, camera nu arată ca cea de pe site, era mai mică dar era curată, luminoasa si mirosea frumos, așa ca ne-am hotărât sa ramanem cu aceasta cameră si sa nu mai pierdem timp din vacanța mult asteptata pt odihna si relaxare. Am lasat 4 euro in cameră pt a ne asigura ca va fi facuta bine curatenia. Ni s-a spus ca va veni cineva de la intretinere sa repare la toaleta WC-ul si apa care curgea de sub cadă. WC-ul a fost reparat dar de sub cada tot mai se prelungea apa dupa ce faceai dus. Am rezolvat cu prosopul de iesit din dus. Aerul conditionat facea condens si curgea apă zilnic in mijlocul camerei. E prima oara cand ni s-a intamplat. Am considerat aceste lucruri ca fiind mici inconveniente in comparație cu ceea ce avusesem in cealaltă camera. Totusi, micile detalii ma fac să nu dau camerelor pe care le-am vazut 5 stele si nici serviciilor. De exemplu fetele de la curatenie erau amabile dar deși am lăsat bani zilnic, curățenia a fost superficială -pat făcut dar dupa ușă praf, oglinda nestearsa, fara podea spălată. Ne-am dat seama de asta pt ca am șters pe jos apa de la aerul condiționat cu prosopul si s-a înnegrit. ????

Minibarul a fost umplut zilnic iar in una din zile am primit si o farfurie cu fructe. A doua zi lipsea o banană din cele doua de pe farfurie, se pare ca i-a fost poftă cuiva. ????????

Un alt minus a fost restaurantul principal care pt mine arată ca o cantină, nu se poate compara cu cel de la Fulya care e de inalta clasa, cu muzica in surdină si eleganta.

Ospătarii de la Kamelya erau de cele mai multe ori depășiți, unul, de putine ori doi pe un sector intreg. De multe ori mi-am luat singura tacâmurile si servetelele pt masă.

Mancarea repetitiva si uneori alterata, de exemplu salata de roșii si castraveti, ceapa... era borsita. Era cald si sa stea cateva ore acolo e de asteptat. Am incercat un fel asemanator humusului care era acru de alterat si nu de la lămâie.

Diversitatea nu era mare, de exemplu la grătar aveai intr-o seară un tip de peste si pui, roșii la gratar si ardei, pui rotisat. In alta seara alt peste la gratar, tot cu multe oase, curcan la gratar si pui rotisat. Urmatoarea seara in loc de pui si curcan, ficat la gratar. In urmatoarele seri se relua.

Nu pot spune ca nu ai ce sa mananci-unele lucruri erau gustoase cum ar fi legumele la gratar si carnea, un peste cu sos de capere mi-a placut, bulgurul si orezul bine facute, supa de linte delicioasa, unele prajituri-mini baclavalele foarte bune, mai bune ca in alte parti, nu așa dulci, dar atat.

Celelalte preparate erau banale. Nu poți compara cu Delphin ca si diversitate. Acolo aveam la gratar-peste, pui, curcan, miel, berbecut, vita, toate in aceeasi seară.

Dar asta e diferența intre Delphin si celelalte, o diferență destul de mare tinand cont ca pretul la Kamelya fara reducere era 1430 si la Delphin de luxe am platit vreo 1500.

Așa ca 7 zile am mâncat grătar de curcan si pui si legume, salată -sănătos, putine dulciuri. ???? Rezultatul-dupa 7 zile de UAI doar 700-800 g in plus la cantar????. Sa privim partea buna a lucrurilor.

Fructe aveai:struguri albi si negrii, o zi am avut nectarine, pepene roșu și galben, pere, prune. Dimineața iti puteai face fresh de portocale la 3 aparate. Zilnic stateai la coada, dar merita fresh-ul. Cereale- doar intr-o zi sau doua au fost fulgi de ovaz, in rest cereale cu ciocolata, ceva ca pufarinele si cam atat. Nu aveau nuci sau alune.

Oua ochiuri, fierte, omleta sau cu legume si roșii -o rețetă orientală foarte bună. Aveau si vreo doua feluri de salam, nu arată bine si un fel de carnaciori. Nu am mancat si nu știu ce gust aveau. Aveau tot dimineață -pancakes cu sos de ciocolata, miere, fără sirop de arțar, melasa si gem.

Aveau vreo 3-4 tipuri de branzeturi si 2 de cascaval; iaurt, lapte.

Per total, mancarea acceptabila, gaseai ce sa combini. Curățenia in restaurant lasa de dorit. Paharele de multe ori nespalate corespunzator si la fel tacamurile. Slăbuț dacă vei compara cu alte locatii din Antalya. Daca ești pt prima data in Turcia, probabil e bine.

Plusurile pt noi au fost constituite de plaja foarte curata si cu nisipul minunat, apa marii foarte curata si limpede, piscinele foarte curate, curatenia si ordinea din resort, spatiul verde bine întreținut care te relaxeaza. Ca o paranteza, o noutate fata de data trecuta-au aparut vreo 5 caini, dulai pe plaja. Stau nestingheriti pe langa sezlonguri si uneori latra la unii turisti. Unul dintre ei e un golden rettriwer adorabil si jucaus.

Terasele de pe plaja si de langa plajă sunt la fel un plus. Daca nu vrei sa mergi la restaurantul principal la prânz, aici gaseai peste la gratar, curcan la gratar, burger, legume la grătar, salate, cartofi prajiti; rondele de ceapa, paste, ayran, apa, suc, ciocolată caldă si unul, doua tipuri de ceva dulce. De la 11:30-15 aveai in doua locatii gozleme cu diverse umpluturi-cartofi si branza, cartofi simpli, branza, spanac, carne, zahar si scorțișoară, iar la cel de pe plaja avea si cu ciocolată.

Terasele de la piscine si ele bine aprovizionate pt pranz, totuși cel mai bine mi s-a părut la terasele de langa plajă.

Un alt plus il primește restaurantul pescaresc. Poti face rezervare gratuit la unul dintre restaurantele a la carte. Noi l-am ales pe cel pescaresc si ne bucurăm de alegerea făcută. Atmosfera foarte frumoasă, mancarea proaspătă, delicioasă si diversitate. Am mancat calamari prăjiți impecabil, fructe de mare-creveti, midii intr-un sos delicios, peste in aluat prajit-delicios, somon file proaspat. Am petrecut o seară frumoasă aici, iar d-l Osman, seful de sală a fost un adevărat profesionist, de școală veche. Nota 10.

Ne-ar fi plăcut să ne bucuram de asemenea servicii pe tot parcursul sejurului.

Descrierea acestei parti a resortului a fost bine făcută de alți membrii, așa ca nu voi mai intra in alte detalii.

Per ansamblu-am incercat sa ne bucuram de părțile bune si sa trecem peste cele mai puțin bune. Nu ne-am reintoarce in conditii asemanatoare in această locatie. Am reveni in resort, dar la Fulya deoarece imi place foarte mult resortul si plaja cu nisip fin. Nu aș recomanda acest loc celor care au mai fost in Turcia si au incercat ceva mai bun. Merită sa pui ceva in plus si sa mergi la Fulya si sa te bucuri de resort si plaja, fără minusurile de la Kamelya Village.

Sper ca aceste informatii sa-i poata ajuta pe cei ce se interesează de această locatie sa aiba o idee de ansamblu, cu plusuri si minusuri, cu privire la Kamelya.


[fb]
---
Trimis de meehi in 30.09.15 21:43:19
Validat / Publicat: 01.10.15 00:06:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Side-Fulya, Alanya-Delphin de luxe
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4513 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (meehi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P24 Una dintre piscinele de la Kamelya
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16850 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Bmona
    [02.10.15 09:02:33]
    »

    Si in 2012, cand am fost noi la Selin, erau caini care umblau nestingheriti pe plaja si pe aleea spre hotel. Nu am putut intelege cui ajuta prezenta lor printre turisti...

    meehiAUTOR REVIEW
    [02.10.15 09:42:52]
    »

    @Bmona - Si noi am fost in sept. 2012 la Fulya dar câinii nu erau. Nu era nici macar unul. E ciudat. Poate au fost de proba și apoi i-au luat o perioada. ????

    Nici eu nu înțeleg ideea, mai ale pt ca din cand in cand se dadeau la oameni, te lătrau, sau veneau la cosurile de gunoi de langa șezlong, le rasturnau pt a gasi resturi de la mancare si mancau acolo. Unul era deranjat ca nu-si putea manca osul pe nisip si s-a suit pe sezlongul de lângă noi. ????????Nu e prea in regulă sa știi ca pe șezlong mai stau și câinii.

    Intr-o altă zi eram in resort si un baiat de vreo 8-9 ani se dădea cu skateboardul si unul dintre cainii a început sa-l latre și să se ia dupa el. Băiatul s-a speriat. M-am speriat si eu. Așa ca nu gasesc nici eu explicația pt care ai avea niste câini așa mari si mulți printr-un resort de 5 stele, dar poate unii cu pisicile, și poate cei de la Kamelya au zis de ce să nu schimbam puțin trendul și sa venim noi cu mai mulți câini - just like that, for no particular reason-cum e vorba. ????????

    Dar poate isi vor da seama si vor face o schimbare până la urmă in privința aceasta. Pana la urma esti la un resort de 5 stele.

    Bmona
    [02.10.15 11:09:39]
    »

    @meehi - Exact la asta ne-am gandit... ca pisicile au fost inlocuite cu cainii .

    Ai perfecta dreptate, cainii nu au ce cauta printre turisti, indiferent de motiv.

    Pentru noi, sejurul acela a fost unul foarte bun, singura nemultumire a fost data de prezenta (accidentala am crezut noi atunci) cainilor pe drumul spre si pe plaja.

    Toate cele bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    meehiAUTOR REVIEW
    [02.10.15 11:15:18]
    »

    @Bmona: ????????

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Bmona, meehi
    Alte impresii din această RUBRICĂKamelya Aishen K Club (ex Holiday Village) [Evrenseki]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053094148635864 sec
    ecranul dvs: 1 x 1