ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 23.07.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2009
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    70.00%
    Satisfăcător
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    66.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Un hotel simplu

    TIPĂREȘTE

    Este un hotel pentru oamenii fara pretentii si cu buget restrans. Am ales acest hotel deoarece parintii prietenului meu aveau sejur la Hotel Kaliakra Superior, iar la un interval de 3 zile incepea sejurul nostru la Hotel Tismana in Jupiter asa ca am hotarat sa-i ducem pe ei in Albena, sa stam cu ei 3 zile, urmand ca dupa aceea sa plecam spre Jupiter. Neavand un buget foarte mare de alocat pt acest mini sejur, am optat pentru cel mai ieftin hotel din Albena.

    Hotelul este foarte aproape de plaja, la nici 50 de pasi. Personalul a fost foarte dragut cu noi desii nu prea cunosteau limba enlgleza.

    Am parcat in fata hotelului desi accesul cu masina este un pic mai greu deoarece esti nevoit sa treci printre tarabe, iar locul este foarte stramt.

    am fost cazati la parter, lucru care m-a nemultumit, am cerut sa mi se schimbe camera la etaj dar mi s-a explicat politicos ca numai exista camere disponibile. (totusi statea cu frica in san sa nu mi se fure prosoapele, costumul de baie etc)

    Camera nu era foarte mare, era curata dar se simtea mirosul de mobila veche, deaceea am ales sa mi tin hainele in geamantan pentru a nu prinde miros hainele. Un alt lucru care m-a nemultumit au fost paturile, spun la plural pt ca ele erau despartite si nu puteau fi unite. lenjeria era curata, prosoapele au fost schimbate zilnic, deasemenea camera a fost maturata in fiecare zi (era gresie pe jos). baia era renovata, curata, am gasit sampon, sapun si gel de dus. nu exista restaurant in hotel si nici bar.

    In acest pret am avut inclus si micul dejun care se servea la un hotel alaturat. Mancarea era destula pentru toti, se serveau mezeluri de toate tipurile, branzeturi, legume, omlete, ochiuri, oua fierte, bacon prajit, carnati, lapte, cereale etc. Calitatea bauturilor era foarte proasta (praf amestecat cu apa si pus in dozator de apa). totusi pentru un mic dejun te puteai satura.

    Noi nu am folosit plaja alocata acestui hotel deoarce ne-am petrecut timpul pe plaja hotelului Kaliakra (desi era o plaja privata ne-am strecurat si noi printre turisti, stim ca nu a fost un gest frumos dar asta e! :))

    am trecut peste toate lucrurile negative si am incercat sa ne simtim bine, eram constienti ca trebuie sa ne multumim cu ce am platit.

    Seara era o atmfosfera ca pe litoral. Dupa masa de seara, toata lumea isi pune hainele bune si iese la plimbare in bazar, in concluzie era cam aglomeratie.

    Am inchiriat o bicicleta pentru 4 persoane pentru o ora (parca 30 de leva), statiunea fiind mica am terminat f repede turul, chiar am oprit la o inghetata in acest interval de timp.

    mai multe nu imi mai aduc aminte, dar daca aveti intrebari nu ezitati sa mi puneti si am sa raspund cu mare drag.

    ps: hotelul nu are piscina, ci doar o gradina in spatele hotelului prin care treceai si te duceai spre plaja.


    [fb]
    ---
    Trimis de newcata2989* in 27.07.10 17:52:44
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur-Hotel Madara
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4061 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (newcata2989*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1200 PMA (din 3 voturi)

    ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    mirelab
    [27.07.10 18:17:56]
    »

    De ce "Distractie si relaxare" 0%?

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [27.07.10 18:20:25]
    »

    in hotel nu aveai nicio posibilitatea de a te distra sau relaxa. Nu exista nimic si aici ma refer la un bar, piscina sau o masa de ping-pong etc.

    mirelab
    [27.07.10 18:29:55]
    »

    Pai de cele mai multe ori aceastea sunt conditiile pt care sunt acordate mai multe stele unui hotel, nu? Din cate vad hotelul are 2*, deci normal ar fi sa il analizam ca atare, iar din ceea ce am citit in review-ul tau ofera conditii si servicii mai mult decat decente (lenjeria curata, prosoapele schimbate zilnic, camera maturata in fiecare zi, baia renovata, curata, sampon, sapun, gel de dus si un mic dejun ok) pentru a primi o nota generala de doar 45%.

    Dar asa cum s-a mai spus, suntem diferiti si avem pretentii diferite. Multumesc pentru detalii!

    Edit: Acum am vazut ca ni te-ai alaturat de curand pe site...un sincer Bine ai venit! si te mai asteptam si cu alte interventii

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [27.07.10 18:33:51]
    »

    intradevar este vina pentru ca nu am clasificat cum trebuie acest hotel, chiar nu am fost atenta. iti multumesc ca mi ai atras atentia si daca am sa pot am sa modific.

    mirelab
    [27.07.10 18:41:08]
    »

    Daca ti-a expirat timpul de edit, scrie intr-un ecou modificarile care vrei sa le faci si va aparea pe aici un wm care le va efectua.

    Seara buna!

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [27.07.10 18:42:39]
    »

    multumesc mult de informatie, tocmai scriam un msg wm. o seara buna!

    Visan125
    [27.07.10 20:42:26]
    »

    In primul rand bine ai venit! In al doilea rand este primul review la H.Kamelia si pare scris cu multa obiectivitate fara patima, cu bune si rele. Pretul platit pentru un hotel 2* corect catalogat si situat la 50m de plaja mi se pare corect. Inteleg ca in afara de mirosul de mobila veche ( care mie-mi aminteste de "insoritul nostru litoral" si de imposibilitatea alaturarii paturilor nu au fost mari probleme. Din partea mea felicitari si, fireste, punctele aferente!

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [27.07.10 20:55:58]
    »

    multumesc f mult pt aprecieri, nu am motive sa scriu cu rautate, a fost ok pret=calitate.

    webmasterXY*
    [28.07.10 06:42:42]
    »

    Am primit mesajul tau, te rog indica gradele de satisfactie, la capitolele enumerate mai sus si ne vom ocupa noi de modificarea lor. Incearca pe cat posibil sa fie cat mai obiective notele, cei care citesc au nevoie de acest lucru, multumesc.

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [28.07.10 07:34:32]
    »

    serviciile generale ale hotelului-multumit cu mici obiectii

    conditiile de cazare-satisfacator

    bucatarie si conditiile de serivit masa-satisfacator

    cadru natural-incantat fara repros

    webmasterXY*
    [28.07.10 08:07:10]
    »

    Efectuat modificarile cerute de autor.

    La distractie si relaxare ramane 0?

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [28.07.10 08:09:21]
    »

    da, nu am de ce sa notez deoarece nu exista in hotel. e ceva de astepata pt un hotel de 2*. multumesc mult

    Andc
    [28.07.10 16:19:09]
    »

    Salut, am vazut ca ati avut doar mic dejun inclus. Noi urmeaza sa mergem din 20 august la hotel Kaliopa in Albena tot cu mic dejun, te rog spune-mi cum v-ati descurcat cu celelalte mese: pranzul si cina, unde ati mancat si la ce preturi se mananca. Orice recomandare e bine venita. Si inca ceva, unde se pot schimba euro in leva la un curs avantajos? Sau voi cum ati procedat cu leva? Iti multumesc mult si din partea mea ai punctaj maxim pentru post.

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [28.07.10 16:43:26]
    »

    banii se pot schimba la receptiile hotelurilor(in general au un curs bun,fara comisioane),nu e nevoie sa ai euro,poti schimba din lei in leva fara nicio problema.imi pare rau dar acum numai imi aduc aminte la ce hotel am schimbat.

    in legatura cu mancarea nu trebuie sa ti faci mari probleme pt ca ai unde sa mananci.terasele de pe plaja sunt un pic mai scumpe decat cele din centrul statiunii,o pizza costa in jur de 15-18 leva,o ciorba 8-10 leva.deasemenea pe faleza exista tot felul de fast-food-uri,shaworma(5 leva),chiar a fost buna si ne-am saturat.

    noi nu prea am mancat la terase deoarece ne-am purtat un pic mai neortodox si am profitat un pic mai mult de ultra-all-inclusivul parintiilor de la hotel Kaliakra(acum sa nu aruncati cu sageti in noi ca nu a fost corect ,dar suntem si noi studenti fara salariu )

    oricum in fata teraselor ,la intrare gasesti meniu in mai cateva limbi de circulatie internationala inclusiv romana in care poti vedea preturile.seara dupa ora 21 multe restaurante au oferte la cina,pentru a scapa de mancare.

    cam atat,daca mai ai intrebari iti raspund cu mare placere!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nils1
    [30.07.12 13:19:00]
    »

    @newcata2989: Imi poti spune, te rog, daca la Kamelia se poate achita cu cardul?

    newcata2989*AUTOR REVIEW
    [03.08.12 20:08:51]
    »

    @nils1: acum 3 ani nu se putea achita cu cardul, doar cash in leva.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andc, newcata2989*, nils1, Visan125

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032618045806885 sec
    ecranul dvs: 1 x 1