ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 10.09.20
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Denisa: Cuplu, fara copii.

Singurul punct forte al hotelului este amplasarea la plaja.

1. Primul punct slab: lipsa locurilor de parcare. Hotelul dispune de foarte putine locuri de parcare (sa zicem maxim 20 locuri) in conditiile in care au aprox 300 de camere.

* In cazul in care nu prinzi loc langa hotel, poti parca masina la alte hoteluri ptr 20 leva/ zi, ceea ce este o mare hotie, dezamagire si timp pierdut cu tiganeala/negocierea (2 ore pierdute)

* In cazul in care vrei sa lasi lasi in alta parte, risti sa vina in urmaroarele minute sa ti-o ridice si automat risti sa platesti mai mult.

2. In lobby-ul hotelului miroase a butoi/bautura si e in permanenta foarte cald, din cauza probabil a barului de acolo, insa cu siguranta se poate face ceva ptr o mai buna aerisire si un miros placut. Si dupa spalarea pardoselei acelasi miros de bautura!

3. Restaurantul pastreaza acelasi miros de inchis/mancare/ caldura, asa ca e de preferat sa iei masa pe terasa (dar revin cu remarci si despre terasa)

* Mancarea era aceeasi aproape in fiecare zi, foarte putine produse se schimbau si oricum mancarea nu avea niciun gust.

* Bautura este ORIBILA. Bauturile sunt specific locale si toate lungite cu apa. Berea/sucurile/cafeaua/vinul se serveau de la dozatoare si efectiv nu erau bune. Daca stiam cum sunt, imi cumparam din supermarket din tara bauturile. Dar nu cred ca platesti si vii la ultra all-inclusive ca sa te cari cu produse de acasa.

* Terasa unde se putea lua masa era in permanenta murdara din cauza pescarusilor si a copacilor din jur. Cred ca se poate face ceva ptr toaletarea lor. Terasa se afla langa piscina ptr copii deci automat si piscina/sezlongurile erau murdare.

* In lobby-ul hotelului functiona un al doilea bar unde ptr bauturi adevarate trebuia sa platesti.

4. Camera dubla standard arata ok, se face curatenie zilnic, prosoapele se schimbau zilnic insa nu arata extraordinar.

5. Liftul. Tot sejurul am urcat pe scari! Functiona un singur lift si cel care functiona venea foarte greu.

6 Sezlogurile si umbrelele sunt gratuite atat timp cat vii de la 6-7 dimineata ca sa "prinzi" loc. Daca vii pe la un 9, stai pe nisip.

* Plaja si marea sunt frumoase de la natura, insa plaja nu este curatata, umbrelele si sezlongurile erau rupte.

* Sala de masaj si piscina interioara erau inchise - probabil masura luata cu COVID-ul insa curatenie cred ca se putea face;

* Sala de fitness nu se poate numi sala de fitness. Nu inteleg cum acest hotel a primit aprobare ptr sala de fitness in conditiile in care toate aparatele erau stricate si functiona unul singur care mergea foarte greu si scartaia. Bineinteles, adaugam praf si murdarie.

* Sala de joaca ptr copii: praf, frunze, murdarie. La fel si terenul de tenis/fotbal. Nu am vazut pe nimeni care sa se joace si sa se bucure de el (nici nu ai cum)

*Entertainment. Nu exagerez, dar in fiecare zi ascultam aceleasi 6 melodii de nenumarate ori

Consider ca hotelul nu este manageriat cum trebuie, nu se merge spre modernizare, ci pe pe principiul mult si prost (si scump mai nou) !


[fb]
---
Trimis de DenisaMarinoiu in 10.09.20 15:24:38
Validat / Publicat: 10.09.20 15:59:08

VIZUALIZĂRI: 2243 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DenisaMarinoiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[10.09.20 15:36:19]
»

@ux117532: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 101207&hid=2141.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux117532 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Palace LTI Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044664144515991 sec
    ecranul dvs: 1 x 1