GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Este o pensiune foarte curata, la un pret acceptabil. Mult mai ieftina decat un hotel de aceeasi calitate dar putin mai scumpa decat cazarea la particulari.
In privinta camerelor, sunt foarte mari si foarte, foarte curate. Noi am stat intr-o camera cu pat dublu, frigider, TV, seif, balcon, baie cu dus.
Micul dejun a fost inclus in pretul camerei, dar am fost de 2 ori dupa care am decis sa renuntam. Pe langa mustele prezente pe alimentele oferite in regim de bufet suedez, calitatea/diversitate mancarii lasa de dorit. In ambele zile am gasit acelesi mezeluri cu miros dubios.
In afara de micul dejun totul este de nota 10 la ei. De la curatenia pe care am amintit-o, la locatie (in centru, la 2 pasi de strand) si pana la parcarea subterana (gratuita).
La vremea respectiva am fost deranjati de faptul ca nu ne-au luat gunoiul, ulterior am aflat ca nu este inclus serviciul de curatenie in pretul camerei, deci a fost ok:)
Strandul este extraordinar. este imposibil sa te plictisesti.
Iar ungurii sunt niste gazde extraordinare, ne-am simtit excelent la ei
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (denis_en); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.45146800 N, 21.40265100 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@denis_en
Tu la care ai fost, la cea de lângă ştrand, situată pe Mátyás Király, nr. 6, asta fiind de 3 stele, sau la cea de pe strada Bánomkert, nr. 62, asta fiind de o stea?
webmaster, adresa de internet oficială a celor 2 pensiuni (au acelaşi proprietar) este:
click aici inclusiv în română.
Eu am fost la cea de 3*, nu-mi amintesc numele strazii
Mátyás Király -- ii strada cu Hotel Siver, Hotel Aurum, ştrandul, etc.
Adică promenada/pietonala din Hajduszoboszlo.
@denis_en
”Micul dejun a fost inclus in pretul camerei, dar am fost de 2 ori dupa care am decis sa renuntam. Pe langa mustele prezente pe alimentele oferite in regim de bufet suedez, calitatea/diversitate mancarii lasa de dorit. In ambele zile am gasit acelesi mezeluri cu miros dubios.
Poate că-s eu prea pretenţios dar pentru asta, eu nu le dădeam 50% grad de satisfacţie la capitolul BUCATARIE & MASA
iar pentru asta
”La vremea respectiva am fost deranjati de faptul ca nu ne-au luat gunoiul, ulterior am aflat ca nu este inclus serviciul de curatenie in pretul camerei, deci a fost ok
sigur nu le-aş fi acordat 95. 0% la capitolul SERVICII,
Dar, aşa cum am mai spus, de gustibus non disputandum
Acum, pe de altă parte, având în vedere faptul că, la vară o să merg la Hajduszoboszlo, în concediu (negociez intens cu Zoli acest aspect, zilele astea) şi o să am doar demipensiune, te rog să-mi spui pe unde ai mâncat bine, în condiţii decente, adică oricum altfel decât în atmosfera creată de muşte la Jarja.
Mulţumesc.
Avand in vedere ca restaurantul era plin de fiecare data, am presupus ca avem asteptari pre mari, ca suntem prea pretentiosi. Oricum, personalul este foarte amabil si restaurantul curat (ma refer la tacamuri, vesela, fete de masa, podea, etc).
Iar seara, terasa restaurantului era mereu plina de oameni care veneau atat pentru mancare cat si pentru programul artistic oferit.
Referitor la modul in care am catalogat serviciile, am o intrebare: cum poti sanctiona pe cineva pentru ceva ce n-ai platit? Daca in pret nu este inclusa curatenia ce sens ar fi avut sa ii penalizez pentru asta? La inceputul sejurului am fost impresionati de curatenia pe care am gasit-o in camera si de lenjeriile de un alb perfect.
Noi am fost intr-o vacanta cu buget redus, am avut mancare la noi, iar la pranz am mancat la terasele din interiorul strandului care au mancare buna, ieftina si variata.
@denis_en
Vreau doar să-mi argumentez părerea, nu să intru în vreo polemică fara rost.
La trei stele, peste tot în lume, este inclusă curăţenia în preţ, aşa că, eu aş fi sancţionat fără remuşcări capitolul Servicii. Fără curăţenie, gradul de satisfacţie al Serviciilor scade drastic, în opinia mea..
Scuze, am uitat sa mentionez ca in pretul camerei este inclus si accesul nelimitat la wellness: sauna, jacuzzi, sala fitness, electrostimulare si loc de joaca pentru copii.
creivean are dreptate... curatenia se face din principiu... nu trebuie platita... asa ca propun o depunctare a serviciilor...
Cu toate ca in anumite locuri nu vor sa deranjeze, eventual se poate face o sesizare la receptie ca gunoiul sa fie golit zi de zi...
Tocmai m-am intors de la Hajdu, tot la Jarja Panzio am stat. De data aceasta nu am ce sa le reprosez, curatenia a fost exemplara, micul dejun indestulator si in conditii foarte bune.
Am luat si celelalte mese la restaurantul lor si pot spune ca aveau preturi acceptabile la portii mari si foarte gustoase. Un pranz pentru 2 persoane costa pana in 6000 HUF. Si nu puteam sa terminam toata mancarea...
buna... avand in vedere terasa hotelului unde este permisa si intrarea altor persoane precum si programul... ce puteti spune de linistea sau din contra galagia din hotel??? Avem copil mic si...
Nu este nicio problema. Ungurii sunt extrem de civilizati, nu vei auzi muzica pana la ore tarzii asa cum se intampla la noi.
ok dar pana la ce ora este permisa totusi muzica??? si care este nivelul de patrundere in camera? am mai fost in statiune dar la privat si din cate retin era muzica destul de tare pe terase...
Azi m-am intors si eu de la Hajduszoboszlo si am urcat 2 foto ale acestei pensiuni.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2013 OK — scris în 12.05.13 de zsolt_tusnad din BRASOV - RECOMANDĂ
- Jan.2013 Un weelend relaxant la hotel Jarja***! — scris în 18.01.13 de mihailescu din ORADEA - RECOMANDĂ
- Aug.2011 Relaxare — scris în 23.08.11 de Pisinoiu din BRASOV - RECOMANDĂ