ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.03.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.11.15
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
MAR-2019
DURATA: 4 nopți
prieteni
15 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel IBIS de 3* – în Ierusalim

TIPĂREȘTE

Între 6 și 10 martie un grup de 15 români, adunați și coordonați de prietena noastră Camy (@roth), printre care și câțiva AFA-iști, am făcut o mică excursie în Israel, să vedem, în principal, Cetatea Sfântă a Ierusalimului. După un zbor lin și fără emoții am ajuns la Tel Aviv, de unde am fost preluați cu un microbuz și duși la locul de cazare.

Acesta se află pe str. Yitskhak Elisar, la nr 4 și are avantajul că este în centrul Ierusalimului, la o distanță de numai două stații de autobuz față de poarta Cetății Sfinte – Jaffa, distanță pe care noi am parcurs-o cu piciorul, la întoarcerea spre hotel. Accesul spre hotel poate fi făcut pietonal, din strada principală Jaffa, stradă ce trece pe lângă Cetatea Ierusalimului, sau cu mașina, prin squarul Efrayim Di-Zahav, aflat la nord de hotel, cu deschidere spre drumul principal Ha-Nevi´im. Intrarea nu se vede de la stradă, iar străduța pietonală perpendiculară pe str. Jaffa, este foarte îngustă, de aceea accesul cu mașina nu se poate face pe aici.

Culoarea firmei hotelului ibis Jerusalem City Center este înscrisă cu alb, pe o „perniță” de culoare roșie, culoare ce-i definește și clasificarea de 3*. Abia acum, cu ocazia excursiei noastre în Israel, am aflat de ce culorile „ibis”-ului diferă. Nu departe de hotelul nostru am mai văzut un hotel „ibis”, cu „perniță” de culoare verde, care este clasificat mai bine decât al nostru. Cineva din grup îmi spune că mai există și o culoare albastră a „ibis”-lui, clasată mai jos.

Am fost cazați aici doar o parte a grupului nostru, pentru patru nopți, cu mic dejun inclus, cealaltă parte fiind cazată la un „hostel” din apropiere. A fost o ședere plăcută, confortabilă, iar micul dejun a fost mai mult decât îndestulător și bun!

În hotel se poate intra pe două uși, pe una principală, din strada mai sus amintită, unde este și o foarte mică parcare, și pe o alta din spatele lui. Hotelul are șapte etaje plus o terasă, iar la parter se află recepția și lóbby, un loc nu prea mare, dar suficient pentru noi toți, atunci când trebuia să ne întâlnim acolo. Mi-a atras atenția, pe peretele din spatele recepției, informațiile, în format digital, despre ofertele hotelului. La parter, în fața recepției sunt trei lifturi: două pentru turiști și unul pentru personalul de serviciu. Pentru micul dejun trebuia să coborâm cu liftul la cota -1, unde este și restaurantul pentru clienții hotelului, iar „Bar”-ul se află la parter, lângă recepție. Decorul spațiului de lóbby este atipic: niște piese mari de șah, din plastic, agățate de tavanul parterului cu sfori lungi, pentru ca piesele să fie văzute și din restaurantul de la subsol, printr-un decupaj parțial al podelei parterului. Mobilierul este simplu de tot, cu o canapea joasă, cu scaune și mese din plastic, de culori și modele diferite.

Recepția are tineri bine pregătiți profesional, buni vorbitori de limbă engleză și care, la sfârșitul sejurului, au înțeles dorința noastră de-a plăti cazarea în două moduri: o parte în cash, cu shekeli și diferența cu cardul.

Camera noastră a fost la nivelul 1 și destul de confortabilă, dacă mă gândesc, în primul rând, la patul matrimonial, care avea saltea foarte bună și lenjerie impecabilă. Decorul era, din punctul meu de vedere, minimalist: pe peretele din fața patului era montat un panou mare cu fotografia unui desen făcut cu creta, care imita o mobilă cu polițe pe care erau așezate diverse obiecte. Pe peretele de la capul patului erau, la fel, fotografiile unor detalii de fire de lână și de împletitură din lână, atipice, după părerea mea, iar despre veioze pot să spun că au ales cel mai ușor și comod fel de montare a acestora: erau suspendate, prin agățare, direct din tavan. Nu a lipsit nici televizorul și nici aerul condiționat, pe care l-am folosit pe timpul nopții, pentru încălzire. Frigider nu am avut, iar la fereastră era o masă și un singur scaun. Pe una din noptierele patului, cea de lângă masă, se aflau o tăviță cu cană electrică, două cești și câteva pliculețe cu ceai și cafea solubilă, mereu adăugate.

Pentru haine au ales tot un mod minimalist de depozitare a lor, și anume: într-un colț al camerei, spre fereastră, un fel de paravan din lemn ascundea o bară cu câteva umerașe și trei polițe, dintre care una era ocupată cu seiful de valori. Baia avea dotări obișnuite, cu cabină de duș și cu apă caldă non stop. Avea consumabile de calitate și suficiente, iar deasupra lavoarului de colț, pe perete, agățat un uscător de păr. Curățenia a fost bine întreținută cât am stat noi acolo. Am fost plăcut surprinși că ni s-a oferit zilnic câte o sticlă de 1,5 l apă plată, având în vedere că apa de la lavoarul din baie nu era potabilă. Aceeași sticlă de apă putea fi cumpărată, din oraș, cu 8 sau 9 shekeli. (În perioada cât am fost noi acolo, paritatea leu/shekel a fost de 1/1,175, la cursul oficial).

Hotelul dispune de Wi-Fi cu un semnal puternic, de bună calitate, atât în camere, cât și la recepție sau în restaurant. Parola se primește de la recepție, pe un cartonaș cu diverse alte informații. Pentru noi, o tânără recepționeră amabilă s-a oferit să ne realizeze ea conexiunea. Programul excursiilor noastre nu ne-a oferit, însă, posibilitatea de a-l folosi prea mult.

Micul dejun a fost peste măsura celor 3*, gustos, :p îndestulător și variat, pentru toate preferințele. În pozele atașate veți vedea că puteți alege ce vă doriți, de la multele tipuri de salate, omlete, mâncăruri, cereale, lapte, iaurt până la deserturi, toate fiind proaspete. Despre cafea pot să spun că a fost neașteptat de bună! Păcat, însă, că în dimineața zilei de sâmbătă n-am mai avut parte de cafeaua bună, aleasă și făcută de noi la aparatele speciale, cu oferte diverse! :(Am primit cafea făcută la un filtru obișnuit, care era și de altă calitate decât cea anterioară. Cred că asta s-a întâmplat din cauza sabatului, personalul de bază fiind liber.

Singurul lucru mai puțin plăcut a fost faptul că, la mesele de sub piesele de șah din lobby, era puțin curent. După prima zi, am evitat să ne așezăm la aceste mese.

Referitor tot la micul dejun, un lucru bun a fost că duminică dimineața devreme, noi, cei care am plecat în zorii zilei de la hotel spre aeroport, am primit pachete cu mâncare.

Recomandarea mea este să alegeți acest hotel fără nici o reținere, având în vedere că prețurile în Israel sunt mult peste cele de la noi!


[fb]
---
Trimis de doinafil in 27.03.19 12:14:21
Validat / Publicat: 27.03.19 13:50:01
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ORIENTUL MIJLOCIU

VIZUALIZĂRI: 1270 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doinafil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 6. „Mobila” desenată cu creta, de care se sprijină și televizorul.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 45500 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[27.03.19 13:49:15]
»

Bună recomandarea

Mutat în rubrica "ibis Jerusalem City Center Hotel, IERUSALIM" (nou-creată pe sait)

--

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

webmaster
[27.03.19 14:51:50]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

alinafulg
[27.03.19 16:41:13]
»

@doinafil: Foarte bine pozitionat hotelul, in apropiere am avut si noi cazarea la Jaffa 60 Apartments (Jonathan Hotel Chain), o statie de tramvai pana la cetate. Am fost anul acesta la sfarsit de februarie. Votat cu drag.

doinafilAUTOR REVIEW
[27.03.19 17:42:26]
»

@alinafulg: Mulțumesc frumos pentru ecou și vot, Alina! Da este aproape de ce-am vrut noi să vedem neapărat, cetatea veche, împrejmuită a Ierusalimului, cu Biserica Sfântului Mormânt și celelalte locuri.

Meritul alegerii cazării este al ghidei noastre și al Cameliei.

Să ai vacanțe frumoase și alegeri inspirate!

alinafulg
[27.03.19 18:11:51]
»

@doinafil: Multumesc la fel! Israelul a fost un vis de-al meu inca din adolescentă și nu m-a dezamagit, mi-a placut tare mult, prin urmare aș vrea să mă întorc acolo cat mai repede.

doinafilAUTOR REVIEW
[27.03.19 18:20:50]
»

@webmasterX: Da! Este corectă poziționarea pe hartă! Mulțumesc pentru ajutor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
doinafilAUTOR REVIEW
[27.03.19 22:14:19]
»

@webmaster: Mulțumesc frumos pentru încadrare!

Asta îmi va ajuta la mărirea punctajului.

Să aveți numai împliniri!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alinafulg, doinafil

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05279016494751 sec
    ecranul dvs: 1 x 1