ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bacau
ÎNSCRIS: 29.11.09
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Tranzit ideal

TIPĂREȘTE

Am ales Hilton Garden Inn Kutahya ca varianta de cazare intermediara in drum spre Antalya. Rezervarea a fost facuta cu circa 3 luni inainte pe booking, camera tripla la 47 eur mic dejun inclus. Nerambursabil! Hotelul este usor de gasit, fiind situat pe strada principala. Am ajuns seara in jurul orei 21.00, am parcat masina in parcarea subterana din spatele hotelului la al doilea nivel si am urcat cu liftul la receptie. La intrarea in parcarea subterana cand se ajunge la bariere se ia de la automat tichetul care insa nu va va ajuta la plecare deoarece receptia anunta agentul de paza din parcare numarul masinii, iar acesta va ridica bariera. Daca dupa cazare doriti sa iesiti din parcare si sa va reintoarceti, nu introduceti acel tichet in aparat deoarece bariera nu se va ridica. Am vazut cateva masini din RO, semn ca este tranzitat de romani iar costul parcarii este inclus in pret.

La receptie trebuie sa prezentati toate pasapoartele si rezervarea iar receptionerul va va ruga sa semnati o hartie pe care se va nota si numarul masinii dupa care va preda cardul la camera si user si parola pentru net. De la receptie accesul pana la camera se face cu litful intai pana in lobby, acolo se ia alt lift pana in camera. Camera are dimensiuni acceptabile dar dotarile sunt la superlativ. Accesul se face pe baza de card, pe jos este mocheta, pat dublu cu saltele confortabile, minibar, lcd, fierbator apa pentru cafea sau ceai (inclusiv pliculete cu zahar, ceai si ness), masa de calcat, fier de calcat, ac centralizat foarte silentios si eficient, ceas, canapea extensibila cu lenjerie si perne. Baia are dimensiuni medii, consumabile si uscator de par.

Pentru mic dejun se coboara cu liftul la restaurant. Nu foarte multe feluri de mancare dar nu ai cum sa te ridici flamand de acolo.

Lasand la o parte faptul ca primele 2 camere care ni le-au dat erau duble si nu triple, motiv pentru care ne-am plimbat cu liftul de cateva ori intre camera si receptie, totul a fost perfect!

Si pentru ca am citit aici destule remarci negative la adresa comportamentului conationalilor nostri, eu vreau sa multumesc unei familii de romani (desi am facut acest lucru direct si la fata locului) pentru omenia de care au dat dovada. Nu stiu cum ii cheama, nu stiu de unde sunt, stiu doar ca mergeau in Belek. In momentul in care am facut check-in, baiatul nostru s-a asezat la singura masa situata la o oarecare departare de receptie impreuna cu alti 3 copii din grupul nostru si a uitat acolo un ipad si un psp. Aceasta familie de romani a observat, au luat ipad-ul si psp-ul si le-au dus la receptie. Apoi Dumnezeu le-a scos in cale o familie din grupul nostru anuntandu-i sa nu ne speriem daca nu gasim cele 2 electronice deoarece sunt la receptie. Le multumim inca o data aici si le dorim multa sanatate!


[fb]
---
Trimis de narcisa in 30.08.13 06:47:38
Validat / Publicat: 30.08.13 11:32:25
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2177 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (narcisa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.48 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [30.08.13 11:32:59]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    narcisaAUTOR REVIEW
    [31.08.13 00:00:24]
    »

    @webmaster: corect. Cu placere!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    titigeolgau
    [15.03.14 16:07:54]
    »

    Buna ziua, am o intrebare. MIcul dejun la ce ora incepea? Acum oricum la 47 euro nu mai este inclus dar e bine de stiut si ora. Multumesc.

    codrin
    [15.03.14 16:40:28]
    »

    @titigeolgau: Buna ziua. Sincer va spun, nu mai tin minte ora de incepere de micului dejun. Noi am coborat la ora 8.

    La intrarea in Kutahya pe partea dreapta este un mare centru comercial, inclusiv Tesco, iar in spatele hotelului cum coborati spre parcarea subterana, la nivelul -1 este un Migros, acces din hotel cu liftul, de unde puteti cumpara ceva de mancare. Noi am vazut seara intrand in hotel clienti cu mancare calda, nu stiu insa daca era din Tesco, Migros sau vreun magazin de pe langa hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bobyrodin
    [15.04.14 20:29:46]
    »

    @narcisa: am achiziționat in iunie o triplă în tranzit spre Antalya, la acest hotel şi te rog să-mi spui seara cånd ai ajuns unde ai servit masa şi dacă ai plătit cu lire sau card bancar. Mă interesează modalitatea de plată pentru că nu aş dori să schimb euro în lire.

    red dog
    [16.04.14 13:39:06]
    »

    @bobyrodin: Pot sa iti raspund eu la o parte din intrebare. Eu am ajuns la hotel la ora 23.00 si am putut sa mananc la restaurantele de vis a vis de hotel. Erau deschise toate. Depre plata nu iti pot raspunde pentru ca eu am platit din tara. De departe este cel mai bun hotel de tranzit in care am stat in Turcia.

    narcisaAUTOR REVIEW
    [16.04.14 17:24:56]
    »

    @bobyrodin: scuze pentru intarziere. Din pacate nu te pot ajuta cu un raspuns privind masa deoarece nu am mancat in Kutahya in acea seara. Plata cazarii am facut-o cu cardul de lei din tara, rezervarea fiind nerambursabila. In ceea ce priveste celelalte plati, in fiecare an schimbam la bancomatul din vama Hamzabeyli lire de pe cardul in lei.

    titigeolgau
    [16.04.14 21:35:52]
    »

    @bobyrodin: salut si eu tot in iunie pe 22 ajung acolo. Cred ca vom vedea tot ce e nevoie la fata locului.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bobyrodin, codrin, narcisa, red dog, titigeolgau
    Alte impresii din această RUBRICĂHilton Garden Inn Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.64136695861816 sec
    ecranul dvs: 1 x 1