ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.06.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel super, personal mai putin...

TIPĂREȘTE

Sunt in ultima zi a sejurului nostru la Gural Premier Tekirova.

Impresia despre acest hotel ar fi fost ok, daca nu ar fi fost acele mici detalii care strica imaginea globala. Precizez ca am mai fost anterior in Turcia, asa ca am avut asteptari, zic eu rezonabile, de la un hotel de 5 stele cu conceptul lor de all inclusive (si pretul platit pe sejur la acest hotel te indeamna spre un minim de asteptari).

Conceptul hotelului este unul minunat. O zona intinsa, formata numai din vile, iar zona de activitati plasata mai departe. Noi am avut o camera intr-o vila cu acces la piscina, asa ca am avut acces facil spre piscine daca nu vroiam sa ne deplasam spre plaja sau aqua park. Camerele mari (cred ca in jur e 50 m2), cu un pat mare si un pat simplu, ceea ce a fost ideal avand in vedere ca suntem cu fetita noastra. Sincer, in camere am avut la dispozitie cam tot ceea ce iti este necesar intr-o asemenea vacanta.

In hotel exista numeroase piscine si un aqua park foarte mare, asa ca nu te plictisesti cat stai aici. As putea spune ca este, din punctul acesta de vedere, un hotel pe care il recomand daca veniti cu copii mai mici sau mai mari. Sunt suficiente sezlonguri indiferent de zona in care ati alege la un moment dat sa stati si indiferent de ora.

Zona in care este situat hotelul este superba, o combinatie intre munte si mare foarte reusita. E drept ca plaja este formata din pietricele marunte si ca intrarea in apa nu este lina, dar stiam si ma asteptam la asta.

Tot la puncte tari, as aminti spa-ul lor, care este foarte reusit, dar si destul de scumpicel pentru acele servicii care nu sunt oferite gratuit.

In schimb, desi hotelul este unul foarte reusit si intreg conceptul este bine gandit pentru o vacanta de 7 zile sau mai mult, am gasit dezamagitoare serviciile oferite.

Au un personal tanar si foarte tanar si prost instruit, plus ca am avut impresia ca le lipseste acea amabilitate cu care ma obisnuisem in Turcia la un hotel de 5 stele. Dincolo de scaparile unuia sau altuia, cred ca nu le pasa in general de impresia lasata turistilor, in ideea in care iti doresti ca oamenii sa revina si in anii urmatori.

Sa va dau cateva exemple. Agentia ne-a schimbat cu o saptamana inainte de plecare orarul zborurilor. Le-am spus ca suntem de acord cu schimbarea, numai daca avem o certitudine in privinta check-in-ului si check-out-lui, avand in vedere ca soseam mai devreme si plecam mai tarziu. Nu am avut un asemenea raspuns, agentia ne-a zis ca hotelul nu a dat un raspuns la mail, dar ca nu va fi o problema si sa vorbim la fata locului.

Ajunsi la fata locului, hotelul ne-a spus ca nu are cunostinta de o asemenea solicitare si nici de altele, desi atunci cand am rezervat sejurul eram langa operatorul de la agentie cand acesta facea mentiunile speciale catre hotel... deci, nu conteaza daca aveti cerinte speciale, nu le scrieti, e in van.

In cazul nostru, cerintele au fost legate de intrare, iesire si de existenta unui sterilizator in camera (toate aceste cerinte sunt datorate faptului ca fetita noastra are 1an si atunci trebuie sa stim ca nu stam cu orele prin holul hotelului la venire si plecare sau ca avem un sterilizator). Ca sa fac o mica paranteza, ideea cu sterilizatorul ne-a fost data de un agent al hotelului prezent in martie la un targ de turism la Bucuresti, care ne spunea ca Gural Premier Tekirova are tot felul de conditii pentru copii si ca, printre altele, ofera sterilizator in camera la solicitare expresa. Mare gogorita, nu a fost cazul, sunt 2 sterilizatoare pentru toata lumea, 1 in restaurantul principal, 1 in kids club. Asa ca daca vrei biberon sterilizat, faci o excursie de cateva minute bune...

Revenind la cazare. In ziua sosirii nu a contat ca aveam cu nou un bebe de 1an, am asteptat 4 ore in holul hotelului pana ce am fost cazati la ora regulamentara, ora 14. Va zic sincer, daca eram doar noi doi nu aveam nici o problema cu regula asta, dar cand ai un copil mic pe care l-ai trezit la 4 dimineata ca sa pleci in vacanta, nu pot sa inteleg cum nu au cateva camere curate care sa fie disponibile cand vin familii cu copii mici. Ok, asta cu check-in-ul.

De asemenea, in ziua venirii i-am rugat sa ne permita un late check-out. Standardul este ora 12, doream cateva orein plus avand in vedere ca avem avionul seara tarziu. Ne-au spus ca nu e nici o problema, sa revenim cu o zi inainte sa stabilim. Am venit cu o zi inainte, ne-au zis nu, veniti maine la 10 dimineata si vedem atunci daca este posibil, sa vedem cine vine si cine pleaca. In final, dupa discutii indelungi, am obtinut permisiunea unui late check-out, dar ma asteptam ca asta sa fie o chestiune usor de stabilit avand in vedere faptul ca avem un copil mic cu care nu putem sta in holul hotelului 6 ore dupa check-out. Nu pot sa inteleg cum in plina epoca a tehnologiei, cu rezervari facute cu luni inainte, ei sa nu stie cine vine si cine pleaca intr-o zi. Astea sunt chestiuni elementare si e greu de crezut ca nu le cunosc. Mai degraba, acesta a fost un pretext pentru a nu raspunde solicitarii noastre.

Apoi, daca nu stii turca sau rusa, te descurci mai greu. Majoritatea celor din personal nu are cunostinte minime de engleza si chiar cu cei de la receptie te descurci uneori greu.

Masa este buna, dar repetitiva, asa ca dupa primele 3 zile stiam pe de rost ce putem manca... partea mai putin buna este legata de servire, care lasa de dorit. Te asezi la masa, poate nu te intreaba nimeni daca vrei sa bei ceva sau isi amintesc ca ai cerut ceva dupa ce ai terminat masa. Intr-o seara am cerut de 4 ori o sticla de apa si am primit-o doar dupa ce sotul meu s-a enervat si l-a intrebat pe chelner cum se numeste.

Camerista a uitat o zi intreaga sa faca curatenie in camera, am cerut cameristei din tura de seara sa ne schimbe macar prosoapele si sa ne dea hartie igienica. nu s-a rezolvat nimic pana ce nu am reclamat acest lucru la receptie, dupa o ora si jumatate de parlamentat cu camerista care tot zicea ca vine...

Poate ar mai fi multe de spus. Per ansamblu, un hotel superb, bine gandit, dar cu servicii care lasa de dorit si care nu se ridica la standardul celor 5 stele pe care le are hotelul.

Eu una as mai vrea sa revin, e ideal pentru pici, nu se plictisesc, dar am o mare retinere fata de partea de servicii.


[fb]
---
Trimis de Dracena in 20.06.13 17:31:31
Validat / Publicat: 20.06.13 18:09:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Belek
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4349 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dracena); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8099 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster
[20.06.13 18:06:03]
»

Foarte bun, echilibrat & util review de debut.

@Dracena: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Manuelita
[02.07.13 13:39:30]
»

@Dracena: te rog daca poti si ai timp, mai multe despre plaja. S-a spus ca este horror! E asa de greu de suportat?

DracenaAUTOR REVIEW
[17.07.13 10:07:12]
»

@Manuelita: Plaja este cea specifica genului acesta de zona sau cum gasesti in multe locuri in Grecia. Pe plaja sunt multe pietricele si aproape deloc nisip. Oricum, pana la urma este suportabil. Compenseaza prin faptul ca este bine amenajata, sunt suficiente sezlonguri la orice ora te-ai duce, umbrele sau puncte de unde te poti aproviziona cu apa sau sucuri. Daca imi amintesc bine, exista si 3 pontoane la intrarea in apa, care sunt dotate cu dusuri cu apa dulce, unde te poti spala la iesirea din mare.

In schimb, inca de la intrarea in apa sunt pietricele mai mici sau mai mari, colturoase si alunecoase. Parerea mea personala este ca iti trebuie neaparat papuci speciali de plastic pentru a intra in apa sau pentru a inainta in apa, altfel te dor talpile serios si nu rezisti foarte mult (valurile sunt destul de puternice si te destabilizeaza).

Pe de alta parte, daca esti bine echipat, marea compenseaza totul. Este extrem de clara, sarata, dar nu in mod excesiv si este o placere sa inoti. Iar zona este absolut superba, la imbinarea aceea dintre munte si mare.

Si mai adaug ceva. Indiferent cat de reusite sunt piscinele din interiorul resortului, parca nici una din ele nu se compara cu marea...

ta00_69*
[28.08.13 17:09:39]
»

@Dracena:

Nota acordata mi se pare destul de mica avand in vedere ca nemultumirea ta mare este legata de asteptatul la checkin si checkout (si asta cauzata de schimbarea orarului de zbor - ce nu tine de hotel).

Am fost si eu tot in iunie la acest hotel, am stat 10 nopti (transport individual) si la check in am primit camera in max 15 minute (am ajuns la ora 11).

In legatura cu personalul care nu stie decat rusa si turca, este valabil pentru mai toate hotelurile din Turcia. Este si normal sa fie asa, atata timp cat hotelul este ocupat in proportie de 90-95% de rusi (si la acest resort de multi turci).

Legat de curatenie, la cate hotelri ai fost unde curatenia se face de 2 ori pe zi si sa-ti schimbe prosoapele/lenjeria de cate ori doresti, sa ai in baie cosmetice bvulgari si acestea reumplute si dimineata si seara??

Desi ma repet, consider ca nota acordata este multtttt prea mica pentru serviciile si facilitatile oferite de acest resort si poate sunt destui oameni care se orienteaza in alegerea unei vacante reusite pe acest site dupa notele acordate.

P. S. uitati-va pe acest site la hoteluri de 3-4* ca sunt mai bine cotate decat Hoteluri care ofera conditii de cazare /servicii incomarabil mai bune decat acelea... NC

webmaster25
[28.08.13 17:13:35]
»

@ta00_69: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

ta00_69*
[29.08.13 14:13:29]
»

@webmaster25: am pus niste fotografii, ... o fotografie 1.000 cuvinte. Daca doreste cineva sa intrebe o sa raspund cu placere

DracenaAUTOR REVIEW
[07.09.13 13:01:40]
»

@ta00_69: imi pare rau daca tot ceea ce ati retinut se rezuma la check in si check out. eu am vorbit de calitatea serviciilor in general si am incercat sa exemplific cat de mult. check-out-ul era o chestiune stiuta si solicitata inainte de a veni la destinatie si in raport de care orice hotel cu pretentii ar fi gasit o solutie din timp, asa am fost lasati cu minimul de timp inainte de plecare. remarcati totusi din impresia mea ceea ce am zis despre hotel ca si locatie.

si da, am pretentii, pentru ca am platit pentru un anume tip de hotel de 5 stele si nu unul de 3-4 stele. in raport de acest lucru mi-am intemeiat impresiile. daca aveti alta opinie, o respect. totusi, nu incercati sa o desfiintati/minimizati pe a mea doar pentru ca nu sunteti de acord. aveti posibilitatea de a scrie la randul dvs. o impresie prin care sa acordati o nota care sa reflecte aceasta opinie.

giaserbu
[08.03.14 22:14:05]
»

Buna seara!

As dori sa stiu, daca se poate, cat a costat sejurul dvs.

Multumesc!

webmaster26
[22.07.14 15:28:36]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dracena, giaserbu, Manuelita, ta00_69*
Alte impresii din această RUBRICĂGural Premier Hotel [Tekirova]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036543130874634 sec
    ecranul dvs: 1 x 1