GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sincera sa fiu nu mi-a placut deloc la acest hotel deoarece de cand am intrat mirosea pe holuri a mancare, iar in restaurant aceasta era de catava zile si rar o mai schimbau cu altceva.
Personalul a fost asa si asa pacat ca nu itelegeam nimic din ce spune.
Plaja si marea nu sunt la fel cu ce scriu unii (ca are cel mai fin nisip) am vazut si mai fin in alte statiuni si in plus apa era plina de alge si de crapi si sa nu mai vorbesc de camere: mobila veche si scartaie ingrozitor!
Prosoapele de la baie nu le mai schimba nimeni, la piscina interioara nu aveai deloc sezlonguri si la cea exterioara era atat de aglomerat incat te calcai in picioare!
Trimis de sofya 19 in 02.05.10 19:48:42
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: albena, hotel kaliakra standard
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sofya 19); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29333300 N, 28.04472200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Chiar 0 la toate capitolele? Nu se poate, cred ca esti prea exigenta. Nu-mi explic de ce ai ramas 5 nopti acolo daca a fost atat de rau.
”apa era plina de alge si de crapi
Daca ai vazut crapi in mare e clar )
Sigur ai fost la Bolero ??
Esti a doua persoana care a vazut "crapi" in marea neagra la bulgaratata anul acesta, e un fenomen foarte ciudat...
Ai vrea totusi sa detaliezi putin... dezastrul? Noi tocmai am luat bilete la Bolero, suntem 3 adulti si doi copii, iar imaginile postate pe site-ul AmFostAcolo si comentariile m-au determinat sa cred ca este unul dintre cele mai bune hoteluri din statiune.
Te-as intreba cum e animatia, distractia pentru copii? De ce camerele au mobila veche, doar hotelul scrie ca e construit in 2005?
Mancarea chiar e de cateva zile? Nimeni nu a sesizat acest lucru la hotel?
Prosoapele de la baie ramaneau chiar neschimbate? Cate zile?
Ciudat, inseamna ca am facut o alegere cat se poate de neinspirata!!!
Webmaster, vrei sa ma ajuti? Care e parerea ta vis a vis de cele prezentate de sofia? Multumesc!
@ancabanu eu am fost la "fratele/sora" lui Bolero adica la Griffid Arabella unde conditile au fost bune spre foarte bune si tinad cont ca Bolero functioneaza in accelasi sistem ca Arabella ba mai mult este si o idee mai scump eu zic sa nu iti faci probleme.
Iar faptul ca sofya a notat la toate categoriile cu 0 ma face sa cred ca are ceva polite de platit hotelului.
Personal am dubii serioase in ceea ce priveste reviewul scris de @sofya 19. Nu neg posibilitatea ca unele probleme semnalate sa fie adevarate, dar notele de 0 acordate hotelului la toate capitolele ma fac sa cred ca undeva este ceva putred.
Fa-ti vacanta linistita la Bolero, apoi te asteptam cu impresii...mai bune.
Multumesc, Andox, pentru incurajari si cand ma voi intoarce din concediu sigur am sa punctez toate impresiile, fie ele pozitive sau nu, despre Bolero.
Multumesc webmaster18, tot ce se vede din poze nu pare a fi de 0 procente, probabil au fost niste aspecte negative, asa cum bine ai sesizat, dar chiar niciunul pozitiv? E greu de imaginat cum poti ramane 5 zile la rand intr-un loc, daca nu agreezi chiar nimic din serviciile care ti se ofera. As fi curioasa ce reactii de nemultumire a avut sofia fata de personalul hotelului, fata de agentie etc. Ce explicatii a primit?
Anul acesta la finele lunii iulie, deci in sezon, camera de 2 adulti si un copil este 830 Euro pentru 7 nopti, lund in calcul si reducerea de 20 % pentru plata pana la 30.04.2010. Nu este deloc un pret mic, ceea ce m-a determinat sa cred ca serviciile oferite sunt de calitate. Altfel, cine ar plati acesti bani, pentru servicii, cazare, masa si distractie..."0" ?
" Personalul a fost asa si asa pacat ca nu itelegeam nimic din ce spune"
Cum era personalul? Nu vorbea nimeni engleza sau o alta limba straina? La patru stele 50% din angajati trebuie sa cunoasca o limba de circulatie internationala.
sofya19 fara suparare,dar tu ori ai fost numai in dubai l 7 stele pana acum,ori....nu stii sa apreciezi conditiile oferite de unitatile de cazare.1 din 2...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Dezamăgire Griffid Bolero — scris în 11.06.22 de cs din BUCUREşTI - nu recomandă
- Apr.2022 Nu mai revenim la Grifid. — scris în 25.04.22 de fb124316* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2021 Modest! — scris în 29.06.21 de dunoiu_andy din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2020 Un Bolero dezamagitor — scris în 31.08.20 de Ilies din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 O vacanta reusita — scris în 06.09.19 de Oana Lung din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Bolero - un hotel cu tradiţie — scris în 15.10.17 de mariusand77 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Excelent — scris în 22.11.17 de mihaelatoderita din GALATI - RECOMANDĂ