GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Anul acesta am decis sa vedem cum este de 1 Mai pe litoralul bulgaresc pentru ca nu am trait aceasta experienta atrasi fiind si de preturile promotionale. Deasemenea am dorit sa revedem Nisipurile de Aur dupa cred 10ani. Prima impresie nu a fost prea buna. Am fost curiosi sa vedem cum este intr-un hotel german cu note foarte bune pe majoritatea site-urilor de impresii. Dupa ce am citit multe impresii, dupa consultari cu fiul meu si patroana agentiei turistice (ambii au stat in acest hotel) am ales Bolero. Despre acest hotel s-a scris mult pe acest site si sunt multe fotografii, prin urmare voi incerca sa fac o analiza critica, dupa modelul Booking.com.
Plusuri
- camera foarte spatioasa, poate cea mai spatioasa camera in care am stat pe litoralul bulgaresc;
- curatenie zilnica in camera, inclusiv schimbarea prosoapelor fara sa le arunci pe podea;
- completarea zilnica a minibarului (gratuit);
- sala de spectacol gen amfiteatru, cu bar lateral, instalatii de sunet si lumina bune unde se organizau evenimente in fiecare seara;
- piscina interioara si jacuzzi cu apa calda;
- receptioneri vorbeau destul de bine si limba franceza;
- instructiunile din camera aveau ultima pagina in limba romana, dupa numarul turistilor romani cred ca trebuia prima;
- restaurantul cu specific bulgaresc;
- barurile serveau cafea esspreso buna inclusa in UAI.
- existenta mini cofetariei unde se servea inghetata foarte buna si unele prajituri bune care nu au fost niciodata in restaurantul principal, pacat ca programul era foarte scurt;
- la baruri se gaseau sucuri diverse la cutie dar parca sub Timbark care nu este cine stie ce calitate, totusi mai bine decat sucurile neacidulate de la dozatoare din alte hoteluri.
Minusuri
- amplasarea hotelului intr-un spatiu ingust inconjurat de alte hoteluri iar in viitor va fi si mai rau intrucat langa Bolero au construit rusi cred cel mai mare hotel din Nisipurile de Aur;
- am ajuns la ora 13.30, receptionerul a refuzat cazarea si bratarile pana la ora14 daca nu platim 20 Lv. Am incercat sa ii spun ca in oferta scrie ca prima masa este pranzul iar ultima este micul dejun. Acesta mi-a precizat chiar de 2 ori ca pranzul se poate servii la snak bar dupa ora 14. Nu credeam ca nemtii doresc sa te lipseasca de o masa platita;
- calitatea modesta a mesei, mult sub Royal Helena Park din Suny Beach, Kaliakra din Albena si Azalea din Sf. Constantin si Elena;
- unele produse alimentare epuizate erau completate cu intarziere sau deloc;
- restaurantul Grill nu a fost deschis pentru pranz si nici pentru cine tematice. Pentru cina au fost deschise restaurantul bulgaresc si cel asiatic, ambele destul de mici;
- parcare foarte mica si inghesuita, dar plata maricica 20 lv. /zi, inclusiv pentru cei care parcau pe staduta dintre hoteluri;
- lipsa halatelor de baie din camera, destul de necesare in aceasta perioada pentru piscina interioara;
- mocheta fara exagerare mizerabila in restaurantul principal;
- in restaurantul principal se servea ca bauturi doar bere, vin si sucuri de la dozator si uneori rachiu la intrare, dar nu tot timpul;
- am avut impresia ca personalul restaurantului era plictisit ca la sfarsit de sezon;
- bauturile de import erau tinute sub bar, erai servit numai daca precizai marca cu exactitate si sunt aproape sigur ca unele sticle erau reumplute cu bauturi bulgaresti similare. Nu sunt un bautor dar recunosc cateva marci de bauturi internationale. In prima zi am comandat un Martini si am primit un Martini, dar in zilele urmatoare sunt sigur ca am primit un vermuth bulgaresc, desi sticla a fost luata tot de sub bar. Un coleg spune ca este bine sa pui vizibil o mica suma de bani in cutia recunostintei de la baruri daca doresti sa fii servit bine si putin peste rand, eu nu am facut acest lucru. Cine a fost la Azalea (Azalia) stie ca in restaurant sunt 2 open bar cu bauturi de import. Deci pentru un om cu demnitate aproape UAI este mai mult pe hartie;
- mobilier cam vechi si depasit ca model in camere iar unele sertare aproape nu puteau fi trase;
- maneger bulgar depasit de functie si fara autoritate fata de angajati;
- hotelul are nevoie de o renovare si redecorare cat mai curind;
In concluzie am fost putin dezamagit de Grifid Bolero poate pentru ca asteptarile au fost prea mari. Inteleg ca pretul a fost foarte mic fata de pretul de sezon dar parca nu ma asteptam ca manegementul german sa scada atat de mult calitatea produselor din restaurant. M-am convins ca dupa ce ai trecut in categoria seniorilor (55+) nu este recomandat sa mergi de Pasti si 1 Mai pe litoralul bulgaresc. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar lucrez cu oameni si pot sa spun ca maxim 10% din turisti sejurului de 1 Mai vor reveni in plin sezon pentru ca pretul de anul acesta la Bolero fara reduceri este de peste 100 E/pers/zi. Eu cred ca nu merita acest pret chiar daca iti permiti. Am vizitat si Grifid Metropol unde a venit fiul meu cu o rezervare booking si mi-a placut mai mult hotelul si atmosfera din acest hotel. Se cunoaste ca este cel mai nou hotel Grifid din Nisipurile de Aur. Am intalnit alt fel de turisti pentru ca este un hotel numai pentru adulti iar pranzul si cina sunt a la carte, ca la restaurantele cu specific.
Nici acum statiunea Nisipurile de Aur nu m-a convis si nu voi mai reveni aici, decat daca nu pot refuza compania copiilor sau unor prieteni foarte apropiati.
Am fost in jur de 25.05.2015 la hotelul Royal Helena Park la un pret similar, daca adaug parcare la Bolero, atunci la Helena a fost mai ieftin. Atat eu cat si sotia am fost incantati si este singurul hotel de pe litoralul bulgaresc (pt. Velingrad am alte 2 hoteluri) in care am reveni cu placere si pe care il recomandam fara rezerve, mai ales in extrasezon. Am mai scris despre acesta, a fost singurul hotel plin de vestici si unde cea mai mare agentie germana avea reprezentanti permanenti care se ocupau de turisti lor. Acestea lucrau in schimburi iar cand erau in tura purtau uniforme elegante si ecusoane nu ca ghizi locali romani din Grecia si Spania imbracati in tricouri si pantaloni scurti. Am vazut adesea cand ghizi vestici (nu erau toti gernmani am vazut chiar 2 negrese) interveneau cu fermitate la receptie sau la restaurant daca turisti lor aveau nemultumiri. Ai nostri ciocul mic sa manince si ei gratuit.
Imi cer scuze daca am jignit pe cineva sau daca avem pareri diferite despre turism sau viata. Una din calitatile poporului roman este diversitatea de opinii.
Trimis de olteanul2010 in 03.05.17 19:52:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29333300 N, 28.04472200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@olteanul2010:
”Cine a fost la Azalea (Azalia) stie ca in restaurant sunt 2 open bar cu bauturi de import. Deci pentru un om cu demnitate aproape UAI este mai mult pe hartie;
Am fost şi eu la Azalia, dar de Crăciun. De prin a treia zi am avut şi eu impresia că unele băuturi de import erau "măsluite", sticla fiind originală, dar nu şi conţinutul, atât la self barul din restaurant, cât şi la barul din lobby. Se pare că devine un obicei.
”Am vizitat si Grifid Metropol... si mi-a placut mai mult hotelul si atmosfera din acest hotel. Se cunoaste ca este cel mai nou hotel Grifid din Nisipurile de Aur.
Nu am încercat până acum un hotel adult only, dar conceptul de la Metropol sigur nu este pe gustul meu.
Totuşi Grifid Metropol nu este cel mai nou hotel al lanţului, mai noi fiind Grifid Encanto Beach (complet renovat) şi Grifid Foresta (nou construit 2016).
@nicole33: Aveti dreptate si la Azalia atat in sezon (2014) cat si de revelion am avut aceiasi impresie ca in unele sticle nu sunt bauturi de import originale. Acolo am avut dubii inclusiv la sticla pentru ca am avut-o in mana. Ginul la Azalia era original sigur dar Martini nu era sigur original.
Nu lucrez in turism dar am o memorie buna, din aceasta cauza am presupus ca Metropol este cel mai nou, a aparut in oferte cred de 2 ani si calitatea finisajelor si mobilierul sunt moderne. Am impresia ca unul din cele 2 noi hoteluri Grifid este de 3*dupa cum imi amintesc ca am vazut in ofertele din acest an.
In continuare va asigur de tot respectul meu pentru competenta dumneavoastra si politetea de care dati dovada pe acest site
@olteanul2010:
Mulţumesc pentru aprecieri.
Nici eu nu lucrez în turism, dar îmi place mult să călătoresc, iar Bulgaria are avantajul distanţei mici faţă de Bucureşti, condiţiile de cazare şi serviciile sunt mai bune ca la noi pe litoral pentru aceiaşi bani, astfel încât încerc să fiu mereu informată cu noutăţile apărute, neştiind când se mai iveşte oportunitatea unei ieşiri la vecini chiar şi pentru câteva zile.
” Am impresia ca unul din cele 2 noi hoteluri Grifid este de 3*dupa cum imi amintesc ca am vazut in ofertele din acest an.
Într-adevăr, Foresta are doar trei stele, însă dezavantajul major îl constituie poziţionarea foarte departe de mare, la vreo opt sute de metri, fiind mult mai aproape de Aquapolis, dar eu nu merg în Nisipuri pentru tobogane. Există şi shuttle gratuit până la plajă. Surprinzător pentru un hotel Grifid, oferă parcare gratuită.
Encanto Beach însă are o poziţionare perfectă, extrem de aproape de plajă, mult mai aproape decât Arabella, de exemplu şi pentru zona mai liniştită în care se află, spre capătul staţiunii. Mi-a atras atenţia încă din urmă cu mai mulţi ani tocmai din acest motiv. După recenta renovare din acestă iarnă, acum chiar este o variantă de luat în considerare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Dezamăgire Griffid Bolero — scris în 11.06.22 de cs din BUCUREşTI - nu recomandă
- Apr.2022 Nu mai revenim la Grifid. — scris în 25.04.22 de fb124316* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2021 Modest! — scris în 29.06.21 de dunoiu_andy din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2020 Un Bolero dezamagitor — scris în 31.08.20 de Ilies din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 O vacanta reusita — scris în 06.09.19 de Oana Lung din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Bolero - un hotel cu tradiţie — scris în 15.10.17 de mariusand77 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Excelent — scris în 22.11.17 de mihaelatoderita din GALATI - RECOMANDĂ