ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 31.08.20
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 15
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un Bolero dezamagitor

TIPĂREȘTE

Am asteptat cu mare nerabdare sa ajungem, mai ales ca am facut rezervarea din ianuarie si asteptarile erau foarte mari. Mai fusesem de 2 ori la Grifid Arabella si cunosteam calitatea serviciilor din acest lant hotelier. Greeala noastra a fost ca am vrut o schimbare.

Cand am ajuns acole ne-a izbit aspectul de vechi al hoteluilui in comparatie cu celelalte din jur, dar am trecut peste acest aspect, tinanad cont de amabilitatea personalului de la receptie.


despre SERVICII

Managementul foarte amabil, dar din pacate, jumatate din personal, dupa parerea mea, nu avea ce cauta aici.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Mobilier vechi, curatenia satisfacatoare. Alte probleme: nu verificau dozatoarele de sapun astfel incat am fost nevoiti sa ne ducem de 2 ori la receptie ca sa ni-l umple, de 2 ori sesizare la receptie sa repare scurgerea chiuvetei.

Una peste alta, acceptabil, dar dupa cum am mai spus, departe de calitatea Grifid.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

O umbra a ceea ce a fost candva lantul Grifid. Ceva mai bine decat la o cantina muncitoreasca atat din punct de vedere al calitatii si diversitatii felurilor de mancare cat si al servirii. Toate mancarurile gatite sau prajite, inclusiv pestele, un preparat la gratar numai seara. O parte din personal care servea foarte acru si nepoliticos. La All inclusive am auzit aceasta replica " nu va mai pun ca este suficient" in conditiile in care nu prea aveai ce sa alegi altceva. Mic dejun de pensiune de 2 margarete. Program de masa de o ora si jumatate, in conditiile in care cu 20 minute inainte de ora limita incepeau sa stranga mancarea din vitrine.

Un mare plus pentru cinele din restaurantele a-la-carte: clasic, italian, mexican si asiatic. Au mai salvat din prestigiul foarte sifonat al hotelului.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja comuna insuficienta pentru 3 mari hoteluri: Bolero, Vistamar si Metropol. In plus doar jumatate din sezlonguri aveau saltele, pe care, bineinteles ca le carai singur. Personalul de la plaja total dezinteresat. Sezlongurile si mesele murdare, nu se igenizau niciodata. Dupa ce am reclamat la hotel aceasta situatie, a doua zi au binevoit sa le stearga. Dar doar a doua zi. Chiar daca clientii altor hoteluri ocupau sezlonguri, in detrimentul clientilor de la Grifid, personalul nu facea nimic deoarece nu era treaba lor ci a managementului!!!


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Inca un lucru pozitiv: profesionalismul barmanilor. Tot timpul zambitori si amabili. Din punct de vedere profesional peste toate celelalte categorii de angajati din hotel. Cocktailurile alcoolice si non alcoolice (mai ales pentru copii) facute cu ingrediente de calitate si preparate conform retetelor.


[fb]
---
Trimis de Ilies in 31.08.20 16:44:19
Validat / Publicat: 03.09.20 20:13:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach Hotel Planeta Nisipurile de Aur hoteluri Kristal, Astera, Grand Marina Beach, Grifid Arabella de 2 ori Duni Hotel Grand Marină Beach

VIZUALIZĂRI: 1621 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ilies); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 O masa la Hotel Bolero
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [31.08.20 16:51:02]
    »

    Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa datele „tehnice” lipsă (nr nopții, transport, preț/calitate etcSuspendat până la conformitate

    -

    - adresa de email declarată trebuie confirmată (validată) - prin click pe linkul din mesajul automat trimis

    webmasterX
    [02.09.20 15:46:27]
    »

    În lipsa oricărui răspuns din partea autorului (sau din cauza răspunsului neconcludent), acest articol este declarat incert / inacceptabil, fiind astfel marcat pentru retragerea de pe sait.

    Retragerea va fi făcută peste 24 de ore începând din acest moment, timp în care autorul încă mai poate răspunde solicitărilor echipei de moderare.

    webmasterX
    [03.09.20 20:04:02]
    »

    Mulțumiri pentru completări 

    -

    @ux117341: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =100943&hid=886.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​​​

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux117341 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [05.09.20 10:08:21]
    »

    @Ilies:  Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    mishu
    [05.09.20 21:14:08]
    »

    @Ilies:  As incepe cu: Bun venit! si succes in continuare. Nu este tocmai placut sa astepti o vacanta atata vreme si mai apoi asteptarile sa se transforme in dezamagire.

    Sper ca urmatorul articol sa fie cu noroc in ceea ce te priveste, felicitari, votat cu mare drag. ​

    IliesPHONEAUTOR REVIEW
    [07.09.20 22:55:12]
    »

    Multumesc. Sper sa vin cu aprecieri mai bune din următoarele deplasări.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Ilies, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Bolero Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065959930419922 sec
    ecranul dvs: 1 x 1