ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.05.2023
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
MAY-2023
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Grand Naki Hotel, Istanbul, o gazdă primitoare

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE URM de aici

Cea de-a doua cazare din Istanbul, de fapt cea rezervată mai întâi, a fost la Grand Naki Hotel, contrar numelui pompos, un hotel nu prea mare, aşa cum sunt multe altele în zona Fatih. Pe când căutam pe booking.com cazare pentru două nopţi (29 apr. -01 mai) pentru minivacanţa de Ziua Muncii, adică pe la mijlocul lui februarie, acest hotel mi-a apărut întrunind toate criteriile pe care eu le bifasem: mic-dejun inclus, anulare gratuită, baie proprie, distanţă mică faţa de zona istorică Sultanahmet, notă bunicică rezultată din aprecieri şi comentarii. Totul la 112 € (56 €/noapte), după ce mi se aplicase reducerea de 15 procente de Genius3. Mi s-a părut atunci foarte convenabil, pe urmă preţul a tot crescut, iar la un moment dat când am mai vrut o noapte în avans, n-am mai găsit, fiind nevoită să mă orientez la Gulliver Mansion Hotel.

E drept că numele hotelului îmi spunea ceva, apoi mi-am dat seama că acum câţiva ani citisem, aici pe AFA, experienţa colegei noastre @krisstinna după ce îi fusese musafir (vezi impresii).

Două vorbe despre Grand Naki Hotel

Adresă: Binbirdirek, Piyer Loti Cd. No:12 D:14,34122 Fatih/İstanbul, Turcia

Tel. : +90 212 638 81 88

Website: http://www.grandnakihotel.com/

E-mail: info@grandnakihotel.com

Amplasarea hotelului Grand Naki este foarte bună, distanţa până la staţia Çemberlitaş a tramvaiului T1 şi până la Coloana lui Constantin (Coloana Arsă) fiind de vreo sută de metri, iar până la atracţiile majore din inima Istanbului se fac “câţiva paşi” pe jos în plimbare uşoară. Practic, eşti în buricul târgului şi asta merită toţi banii!

Hotelul Grand Naki constă într-o clădire de trei etaje ce dispune de 25 camere de mai multe tipuri: duble, single, triple, unele dintre acestea având şi balcon, mai precis cele de la etajul al treilea. Parterul este ocupat de recepţie, lobby, sala de mese destinată micului-dejun, precum şi de biroul unei agenţii de excursii opţionale care aparţine hotelierului. Aspectul hotelului este îngrijit atât la exterior cât şi la interior şi se bazează foarte mult pe pretenţioasele culori alb sau bej, ceea ce presupune că totul trebuie să fie întreţinut temeinic.

Accesul către etaje se face cu ascensorul, însă pentru cine nu evită mişcarea sau când acesta este foarte solicitat, scările sunt o variantă B foarte bună.

Experienţa proprie

Cu puţin înainte de ora de check-out, după ce vizitaserăm sârguincios împrejurimile, ne-am decazat de la Gulliver Mansion Hotel şi cu aplicaţia maps. me pornită, am luat-o pe străzile înguste din Fatih. În scurtă vreme am ajuns la Grand Naki, distanţa dintre cele două hoteluri fiind de circa 300 m. În drum, am trecut şi pe lângă cazarea pe care o avuseserăm în urmă cu cinci, Hotelul Diva’s Silver.

Într-un dialog purtat pe booking cu Grand Naki, gazda îmi spusese că nu este posibil check-in-ul mai devreme de orele 14,00 hotelul fiind ocupat în integralitate, dar până atunci ne pot găzdui bagajele, lucru dorit mai ales de către noi.

După ce am intrat, recepţionerul ne-a întâmpinat prietenos şi, după schimbul oficial de amabilităţi, i-am predat rucsacurile spunându-i că vom reveni abia pe seară, având de gând să mergem în Fener şi Balat, sus pe deal la Pierre Loti şi ce s-o mai ivi. Faptul că nu primeam camera pe loc nu ne incomoda absolut deloc, fiindcă planurile acelei zile decurgeau oricum independent, oferindu-i şi hotelului avantajul de a putea pregăti camera nu pe repede-înainte.

Am revenit seara, pe la 21,00, recepţionerul, care ne spusese că tot el va fi de serviciu, ne-a făcut check-in-ul ne-a înmânat cardul de acces, ne-a dat informaţiile cu privire la micul-dejun, la accesul după orele 23,00, etc. şi desigur ne-a înapoiat rucsacurile. Am achitat cu numerar în euro, nu am primit factură, dar nici nu am cerut.

Ne-a fost repartizată camera 205, situată la etajul al doilea spre care am urcat cu liftul, dar, ulterior, şi pe scări, când acesta nu făcea faţă apelurilor.

La intrare în cameră, în faţă aveam un hol lunguieţ, iar pe dreapta se făcea uşa către baie. Camera este micuţă, dar dichisită şi elegantă, cu mobilier alb, decorată în tonuri deschise. Desigur, este dominată de patul matrimonial, destul de confortabil, îmbrăcat în lenjerie albă, imaculată, iar perne am găsit din belşug. Acesta era încadrat la capete de noptiere, pe una dintre ele odihnindu-se telefonul fix. Vis-á-vis se afla o toaletă, micuţă tare şi ea, cu taburet, iar deasupra, pe perete, încadrat într-o ramă ca un tablou, era suspendat televizorul LCD. Mă aşteptam, aşa cum văzusem în fotografii, dar şi în descrierea de pe booking, să găsim şi tava cu cană electrică şi eventuale ceşti/pahare, pliculeţe ceai, ness, dar nu a fost cazul nostru. Pesemne nu intrau în preţul plătit!

Tot în cameră, aveam pe acelaşi perete cu toaleta, un spaţiu deschis destinat depozitării hainelor pe umeraşe, dedesubtul său aflându-se un seif, mai jos minibarul (gol!) şi alte câteva rafturi înguste unde am găsit papucii de unică folosinţă şi un bureţel de pantofi.

Pe holul lunguieţ era montată o oglindă ovală, frumos înrămată, foarte utilă. Deasupra tăbliei patului ar mai fi fost una compusă din bucăţi ce imitau un joc ca de cărămizi.

Camera a fost prevăzută cu balcon franţuzesc, uşa sa fiind singura sursă de lumină naturală, iar pardoseala era din parchet melaminat. Aerul condiţionat este oferit în sistem centralizat, putând fi folosit pe rece sau cald şi temperatura reglată din termostatul din cameră.

Prizele şi aplicele de iluminat au fost suficiente pentru ce aveam nevoie, fie la încărcat telefoanele şi acumulatorii, fie la ne oferi lumină caldă.

Baia a fost potrivită ca mărime şi destul de modernă, dotată cu cabină de duş, etanşă, obiecte sanitar nu prea noi, dar întreţinute corespunzător, uscător de păr. Pe un raft, undeva sus, am găsit prosoapele curate, dar uzate, iar drept consumabile am găsit multă hârtie igienică, flaconaşe de gel de duş şi şampon, săpunele tip turist. Aspectul de curat era prezent atât în cameră, cât şi în baie, iar serviciul de curăţenie s-a efectuat în ziua următoare.

Wi-fi-ul, atât de necesar pentru noi pe meleagurile turceşti, a funcţionat foarte bine, avea semnal puternic, dar era parolat. Bineînţeles că am primit parola la check-in.

Despre micul-dejun citisem numai de foarte bine pe booking, fiind cotat ca excepţional şi aveam aşteptări pe măsură. Doar că s-a dovedit a fi unul absolut normal, dar să ne înţelegem, suficient şi gustos, cu produse proaspete şi de bună calitate. Pe de altă parte, cred că orice mofturos ar fi găsit ceva pe gustul său, gama oferită fiind destul de largă. Acesta este servit oaspeţilor în regim bufet în sala destinată special şi constă în mezeluri, brânzeturi, unt, cremă de brânză, legume, fructe, ouă fierte, ochiuri, omletă, cârnăciori, cartofi prăjiţi, măsline fel de fel, verdeaţă, salată verde, fructe oleaginoase uscate, miere în fagure, iaurt gras, cipsuri de cartofi, pâine de două sortimente. Existau şi câteva prăjiturele ambalate, dulceaţă la cutiuţe de mai multe tipuri, cereale.

De băut am găsit sucuri de fructe la cutie, lapte, cafea la automat, ceai turcesc. Desigur, am preferat ceaiul, de cafea mă satur acasă.

Grand Naki nu are parcare proprie, sunt totuşi câteva locuri disponibile în faţa sa, dar acelea erau sufocate de maşinile conaţionalilor noştri, parcă lipite unele de altele. Pentru cei ce vin cu maşina, e bine de ştiut că există în apropiere parcare subterană contra cost, desigur.

Cred că o vorbă bună merită şi personalul hotelului, nu am interacţionat cu prea mulţi angajaţi, dacă mă gândesc mai bine doar cu recepţionerii. Mi s-au părut amabili, zâmbitori, săritori, de ajutor.

Trebuie să mai spun că în faţa hotelului, de-o parte şi de alta a intrării, există o terasă pe care se găsesc câteva mese unde e excelent să stai să savurezi un ceai, asta dacă prinzi loc acolo, însă merită încercat.

Concluzie

A fost bine la Grand Naki, raportul calitate/preţ s-a dovedit unul în favoarea turistului, confortul oferit cu mult mai bun faţă de ce am plătit.

Eu recomand hotelul din toate punctele de vedere: amplasare excelentă, camere frumoase, îngrijite, dar mici şi foarte mici, mic-dejun ok, personal amabil, dornic să ajute. Despre preţ, am văzut că sunt perioade când acesta este foarte avantajos, dar şi când este prea mare faţă de cel corect, aşa că cel mai bine ar fi ca rezervarea să se facă înainte cu mai multă vreme faţă de data şederii.

Vacanţe minunate să aveţi!

Vă rog, ataşaţi următorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=N5hua3qZtTc

## end review sc

[fb]
---
Trimis de irinad in 20.05.23 17:51:51
Validat / Publicat: 20.05.23 23:07:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 1163 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P26 Al nostru mic-dejun
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 45500 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [21.05.23 11:30:58]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    krisstinnaPHONE
    [21.05.23 20:55:36]
    »

    @irinad:

    Eu am ajuns întâmplator la Naki dar nu am regretat nicio secundă. Nici măcar lipsa balconului nu m-a deranjat, atât de bine m-am simțit acolo în puținul timp petrecut in clădire.

    Acum are prețul mult prea mare pe Booking, nu aș da 80 euro pe noapte. L-am recomandat unor amici dar nu au găsit cameră liberă de Paști. I-am trimis la altul, tot bun și acela, la un preț normal.

    Mă bucur că totul a fost ok și că ați avut un sejur plăcut.

    Te îmbrățișez cu drag

    irinadAUTOR REVIEW
    [21.05.23 21:58:22]
    »

    @krisstinna: Nici eu nu am regretat că am ajuns la Naki, am regretat doar că nu am mai găsit şi noaptea dinaintea începerii minisejurului. Oricum, lucrurile s-au aranjat ok şi am ales o cazare (Gulliver Mansion Hotel) unde ne-am simţit bine.

    În privinţa preţului de la Naki, am sesizat şi eu că în anumite perioade acesta înregistrează nişte creşteri incredibile, chiar inexplicabile. Desigur, nici eu nu aş da cu mult mai mult faţă de ce am dat, parcă nu merită chiar 80 €/noapte. Cert este că are căutare, mai cu seamă printre conaţioali.

    Mulţumesc pentru vizită, ecou şi vorbe frumoase! Şi eu te îmbrăţişez cu drag!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    irinad
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Naki Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047213077545166 sec
    ecranul dvs: 1 x 1