GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sunt destul de putine review-uri de hoteluri pentru Amman si de aceea as dori sa va povestesc cate ceva despre hotelul unde am stat noi in primavara lui 2019 in acest oras, ca prima parte a turului prin Iordania.
Ca regula generala la care sa va asteptati, in Iordania si in Amman, ca subiect prezent, preturile la hoteluri sunt mari. Noi am avut de ales in final intre Kempinski Amman si Grand Millenium Amman, ultimul castigand datorita unei oferte primite in ultimul moment care era mai buna din punct de vedere financiar.
Hotelul este situat foarte central, distanta de la aeroport am facut-o cu taxiul in aproximativ 30 de minute, traficul fiind destul de lejer.
Am fost intampinati de un bellboy, ni s-au preluat bagajele, pe care nu le-am mai vazut decat in camera si am fost condusi la receptia hotelului. Intr-o engleza foarte buna ni s-a urat "bine am venit", ni s-a oferit un ceai sau o cafea si ni s-a facut un upgrade gratuit de camera. Noi achitasem o camera dubla cu acces la club lounge si am primit un junior suite. Nota 10 pentru comportamentul de check in, foarte amabili.
Arata impozant, curat, parfumat natural, flori, un semineu enorm, circular, in mijlocul lobbyului, o cafenea si mult, mult spatiu. La intrarea in hotel, exista un scanner de bagaje si de persoane, de care nu am scapat chiar daca nu aveam niciun fel de bagaj cu noi. Foarte stricti din punctul acesta de vedere, dar nimeni nu se supara, siguranta e pe primul loc. De asemenea, mult personal prin lobby, imbracati impecabil, incercand sa te ajute, de la concierge-ul cu tururi si excursii, pana la biroul unui manager de serviciu (la care am apelat mai tarziu, din pacate), se vedea ca au un standard al unui lant hotelier de 5 stele.
Am primit un junior suite mare, frumos, la etajul 10 parca. Hotelul este foarte inalt, pentru Amman, cred ca are vreo 20-25 de etaje, eu nu am vazut hoteluri mai inalte in Amman, poate ca sunt, dar noi nu am observat. Revenind la camera, avea o zona de zi, cu canapea, birou, scaune, TV, minibar si una se dormit cu un pat dublu mare, un fotoliu si un TV. Bineinteles ca era curat perfect, existau toate acele detalii care te fac sa te simti bine cand ajungi la un hotel: un cos de fructe, dulciuri gratuite, apa minerala, cosmetice de calitate, miros placut, halate frumoase etc. Camera a fost chiar foarte mare pentru 2 persoane, ne-a placut mult. Pe birou erau puse niste seturi cadou cu cosmetice de la Marea Moarta, care se puteau cumpara, la un pret foarte bun, am descoperit noi ulterior...comparativ cu ce se vindea prin oras sau pe la mare.
Exista vreo 3 restaurante, unul principal la parter si inca vreo 2 cu specific arabesc si chinezesc. Pe ultimele 2 nu le-am incercat. Micul dejun este bun, varietate mare de produse, remarcandu-se clatitele si omletele gatite pe loc, sucurile naturale, fagurele de miere etc. Cafeaua si ceaiul erau servite separat, de un chelner, foarte amabil de altfel, uneori chair prea amabil. Din pacate cafeaua era gen filtru, asa ca am solicitat espresso chelnerului, care ni l-a adus fara niciun comentariu.
La plecare am descoperit ca de fapt espresso era contracost, chelnerul nu s-a obosit sa ne informeze, dar ne-a taxat. Ne-am suparat pentru ca nu ni s-a parut corect ca un hotel si restaurant cu pretentii sa procedeze atat de neglijent. Am discutat cu managerul de serviciu, acesta s-a dus sa il intrebe pe chelner, care i-a spus probabil ca nu e adevarat, ca ne-a spus despre pret si asa mai departe. Penibil pentru un hotel de acest fel, ma repet, pai ce facem, confruntam clientul cu chelnerul pentru cateva cafele??!! Jenant. De altfel, cand ne-am uitat mai atent la suma care trebuia platita am observat ca era chiar substantiala, un espresso costa cam 10 euro ceasca, iar noi bausem in 2 zile vreo 6... deci era o suma cam mare pentru niste cafele. Pana la urma ne-a facut un discount de 10% si am plecat. Cu un gust amar.
Ulterior, am scris un mail conducerii hotelului in care le-am povestit, si-au cerut scuze pentru comportamentul managerului de serviciu, ba chiar m-au sunat in Romania la telefon de cateva ori ca sa isi ceara scuze. Mi-au oferit o noapte gratuita oricand voi alege sa ma intorc aici... mi-a placut totusi atenti acordata feedback-ului clientilor de catre managementul superior.
Am avut acces la club lounge-ul care oferea pe parcursul zilei bauturi racoritoare, cafea, ceai, apa gratuit la orice ora si seara, timp de 2 ore, bauturi alcoolice si mancare. Spre deosebire de alte loungeuri, comanda mancarii se facea a la carte, am cerut niste specialitati arabesti foarte bune care au tinut loc de cina in fiecare seara. Vinul si spirtoasele erau ok, din Iordania. Consider ca am ales bine partea cu club loungeul pentru ca altfel, 2 pahare de vin la restaurantul hotelului ne-ar fi falimentat. Preturi imense la bauturile alcoolice si nu numai in barurile hotelului si in restaurante, cum de altfel, v-am exemplificat si cu pretul cafelei.
Toti cu care am interactionat au fost foarte amabili, mai putin managerul acela de serviciu, care era in mod cert foarte slab pregatit. Nu avea notiuni elementare pentru a ocupa o astfel de functie. De asemenea, chelnerul de la restaurant a gresit neinformand clientii despre costul suplimentar al unor produse comercializate. Inclin sa cred totusi ca din greseala.
 
Pentru un scurt sejur in Amman, recomand hotelul, are servicii bune si este confortabil. Pretul cerut este mare, dar aceasta este un standard in Iordania, din pacate. Amplasarea este supercentrala, insa noi am folosit Uber mai mereu pentru a ne deplasa. De asemenea, ne-am simtit mereu in siguranta in hotel si in oras, standardele de securitate fiind foarte ridicate peste tot.
Trimis de rentea in 14.08.19 22:17:54
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în ORIENTUL MIJLOCIU.
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rentea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 31.96682900 N, 35.89940200 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@webmaster:Am inscris din greseala la o categorie gresita. Este vorba de Grand Millenum Hotel Amman, Iordania.
Bună recomandarea
Mutat în rubrica "Grand Millenium Hotel, AMMAN" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)--
”un espresso costa cam 10 euro de lei ceasca
- cum/cât e de fapt?
@webmasterX: din pacate e vorba de euro ... am vrut sa scriu si in lei, dar am uitat cred... daca se poate, hai sa lasam in euro. multumesc frumos.
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@rentea:
”Am inscris din greseala la o categorie gresita. Este vorba de Grand Millenum Hotel Amman, Iordania.
Ai procedat totuși corect -- revs-urile despre hoteluri care NU AU încă rubrică proprie pe AFA (precum cazul de față) se încarcă în rubrica generică „tampon” („BUFFER CAZARE”); ulterior moderatorii (1) creează rubrica aferentă și (2) mută review-ul acolo.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)